تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۳۰۶۱۱۹

فوتبال نفت و گاز گچساران را حمایت کنیم / پرهیز از حواشی

۱۸
۰
کبنا ؛متن ارسالی
در سال‌های اخیر تیم فوتبال ریشه‌دار و قدیمی و پرطرفدار نفت و گاز گچساران همواره بین لیگ یک و دو، بالا و پایین جدول مسابقات مداوم تغییر موقعیت داده است. هر چند در مدت زمان حضور خوب‌ش در لیگ یک شانس بالایی جهت حضور در بالاترین سطح فوتبال کشور را داشت اما بنا بر دلایل مختلف متاسفانه این مهم میسر نگردید. اما گذشته را فعلاً کنار گذاشته و به بررسی وضعیت کنونی نفت با هدف و نیت حمایت از این تیم ریشه‌دار می‌پردازیم؛ تیم فوتبال نفت و گاز از ابتدای شروع لیگ تقریباً نیمی از بازی‌هایی را که می‌بایست در زمین خود بازی می‌کرد بنابر تصمیم کمیته انضباطی بدون حمایت تماشاگران مشتاق و متعصب‌ش و آن هم در زمین بی طرف بازی کرده است و به همین دلیل نتوانست امتیازات کامل را کسب نماید و از شروع مسابقات نتایج چندان دلچسبی عاید نشد و حتی برخی از منتقدان سریعاً دست به کار و خواهان تغییرات سریع در کادر فنی و سرمربی شدند. اما با حمایت برخی از مسئولان فهیم و دلسوز به‌خصوص در رأس آنان «ابوالحسن غلامی» جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس خوشبختانه شاهد سیر صعودی و نتایج عالی نفت و گاز و شکست ناپذیری این تیم یعنی (بیش از ۱۲ هفته بدون شکست) را شاهد باشیم. در رأس  این هرم شکست ناپذیری، «بهمن فرازمند» سرمربی‌ خوش‌فکر و با آتیه تیم نفت و گاز گچساران با ایجاد روحیه جنگندگی، وحدت و بازی جوانمردی به دور از حواشی و... توانست موفقیت‌های زیادی را به دست بیاورد. «فرزامند» از فوتبالیست‌های قدیمی و خوشنام گچساران که به حق باید به ایشان و کادر فنی تیمش تبریک گفت.
اما حالا که خدا را شکر خوب پیش رفته‌اید خواهشمندیم ادامه راه را با قدرت و صلابت ادامه دهید و از تماشاگران فهیم و اصیل همشهری و مسئولین دلسوز عاجزانه خواهان حمایت بی شائبه خود از این تیم ریشه دار و پرطرفدار باشند و از هر حیث حامی سرمربی و مربی و کادر فنی نفت باشید تا انشاءاله در آینده خیلی نزدیک جشن صعود به لیگ یک و سپس لیگ برتر در شهرمان گچساران برگزار و شاهد شادی و سرود و هلهله و خوشحالی مردم ورزش دوست باشیم.
دوستدار مردم فهیم گچساران
وحید محمدعلی‌پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صابر
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشی از جناب سرگرد وحید محمد علی پور همکار عزیز ودوست داشتنی وبا غیرت وتعصب دار تیم صنعت نفت گچساران که همیشه حامی ورزش گچساران می باشد ؟دوست داریم
ایل باوی
Switzerland
دقیقا اشتباه و برعکس نوشتی جناب مجمدی، تنها حامی مربیان و بازیکنان بومی فقط مهندس جعفری دلیر مرد و شجاع و خوش قلب ایل باوی بود.
امیدوارم کادر فنی نفت وگاز قدردان مهندس جعفری باشند و از این فرصت استفاده ببرند.
پیشکسوت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اگر نمیدونی بدان که تنها کسی که فرازمند را انتخاب کرد مهندس جعفری بود.وگرنه گزینه ابوالحسن غلامی یوسف نادریان بود.مهندس جعفری تنها مدیری هست که تا حالا اعتقاد به کادر بومی دارد. و اصرار ایشان به کادر بومی و حمایتهای ایشان تا حالا باعث رشد کل مجموعه نفت شده است.کاشکی زحمات جناب جعفری را هم نادیده نمی گرفتین.
همدان
Switzerland
هنوز زود است درمورد نفت وگاز قضاوت کرد.چون دور دوم بازی های اصلی انجام خواهد شد.ضمنا راس هرم ورزش نفت وگاز آقای فرهاد جعفری است.
ليدر
Iran, Islamic Republic of
تیم داره عالی نتیجه میکیره.ی سری دوستان مدیر قصد همکاری ندارن.اخرت خودتون نفروشین.کمک کنید ب ای تیم .با خریدهای نیم فصل مدعی اصلی صعود هستیم.نفت الان ی برنده.خیلی تیم ها دوس ندارن مرحله بعد با ما تو ی گروه باشن.پس خودمون تیشه ب ریشه خودمون نزنیم.
سامان
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمد علی پور بزرگ و دوست داشتنی که بحق حامی و طرفدار ورزش گچساران هست.
افق میین
Iran, Islamic Republic of
از مسئولین و پیشکسوتان و طرفداران ومشتاقان ورزش گچساران خواهشمندم با همدلی و وحدت تمامی کینه ها و ناراحتی ها را کنار گذاشته و فقط به قصد بالا بردن نام و آوازه فوتبال شهرمان در استادیوم شهدای نفت حاضر گردیده و با شور ونشاط تیم نفت وگاز را تشویق نمایند تا انشاءاله در لیگ یک حاضر وسال آینده برای لیگ برتر بجنگیم. از جناب سرهنگ محمد علی پور این انسان دوست داشتنی تشکر وسپاس را دارم.
محسن نصرتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر قلم پرتوان شما دوست خوبم آقا وحید محمد علی پور عزیز دوست داشتنی.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چه زیبا و به موقع گفتی و جانا سخن از زبان ما می گویی . دوستت داریم حاج آقای محمد علی پور
گچساران عشقمه
Iran, Islamic Republic of
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووود.??
United Kingdom
تازه اول راه هست اگر واقعا تیم خوب بازی میکنه تو دور دوم باید فرارش معلوم شود
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
به امید صعود به لیگ یک و دیدن شادی همشهریان خوبم.
محسن
United States
مربی بومی موقعی خوب است که از بازیکنان بومی استفاده کند.نه اینکه بازیکنان بومی را نیمکت نشین کند.
حقیقت تلخ است
Romania
در جواب پیشکسوت عزیز عرض کنم.لطفا واقعیتها را بگو.زمانی که غلامی آقای فرازمند را انتخاب کرد خبری از آقای جعفری نبود.این برنامه چند ساله بود .آقای غلامی چندین سال بود که آقای فرازمند را به عنوان کمک اول در کنار مربیان بزرگ گذاشت تا خوب تجربه پیدا کند برای چنین روزهای..اگر دوستان عزیز یکم به گذشته برگردند و کمی به ذهن خودشان فشار بیارند متوجه خواهند شد که این ابوالحسن غلامی بود که یکبار این تیم به لیگ یک برو.. این تیم پارسال هم لیاقت رفتن به لیگ یک داشت ولی متاسفانه دوستان با هواشی از پیش تعیین شده نگذاشتند و درود بر جناب آقای محمد علیپور واقعا این حرکت به جا بود .به امید پیروزیهای تیم فوتبال نفت و تبریک به مدیران امور ورزش نفت و گاز گچساران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستانی که معتقدن آقای جعفری باعث ترقی شدن باید بگم متاسفانه این حواشی که میگن منظورشون آقای .ه.از اقدامات عجیب و غریب ایشون به ستوه اومدن.اقداماتی که علیه غلامی و امین دهقان و بقیه پرسنل انجام میدن و ....کاش عاقلانه و دوستانه تر ایشون به تیم نفت نگاه کنند نه دید سیاسی
پاسخ واقعی
United States
در جواب کامنت حقیقت تلخ باید عرض کنم.اولا فرازمند فعلا نه به بار است نه به دار.دوما از کی تا حالا مربی یک تیم را مدیرعامل باشگاه انتخاب نمی کند و یک شخص دیگر که هیچ سمت رسمی در ورزش ندارد انتخاب می کند. سوما در مورد انتخاب سرمربی از جناب اقای حاج اسماعیلی پناهپوری سوال کنید که چه کسی ایشان را انتخاب کرد.چهارما در زمان لیگ یک دکتر غلامی یادش به خیر . را از باشگاه ریخت بیرون تا مدتی استراحت اجباری داشته باشند و از روی سکوها تیم نفت را تماشا می کردند آقای فرازمند اون موقع کجا تشریف داشتند.

درنهایت برای تیم نفت وگاز ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم صداقت و پاکی آدمها دراین تیم پیدا شود و قدردان مهندس جعفری مرد باغیرت ، صادق و توانمند این باشگاه باشند.
ليدر
Iran, Islamic Republic of
بابا جعفری دنبال اینه نیرو خودش بزاره تو تیم.با مدرک همه حرفا رو ثابت میکنیم.بابا خدارو درنظر بگیرین.اقای جعفری داره خودش پشت اقای تاجگردون.اقای تاجگردون هم تذکرات داده ک هرکی وظیفه خودش انجام بده..اقای جعفری ک ادعا میکنید همه کارس چرا نتونسته کارت بازیکن های نیم فصل پیگیری کنه .دوستان اقای جعفری ک فقط دنبال عکس گرفتن هستن.
خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
وقتی۰میگی۰غلامی۰فرازمندخ.ه.ن۰مشخص۰نشده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1