تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۳۰۶۱۰۳

ای منتفذین ما اپوزیسیون نیستیم، ذخایر انقلابیم/بجای اختلاس بفکر مردم باشید

۶
۰
کبنا ؛ مالک آهنگ
مُسَعریَت و زمامداریِ باتدبیر تئوریسین زمان به کمک اعم مکانیزم های در دسترس قابل استفاده به دور از حس ناسیونالیسمی مملکت ما را به منطقه تبدیل نموده که فقط و فقط تئوکراسان شرق و غرب را در اینجا یعنی ایران اسلامی میتوان پیدا کرد.

این روزها که و در عصر کنونی که دیکتاتوران مستبد دوران با تکیه بر حس و مکتب ماکیاولی در صدد اند تا انقلاب ها و تحولاتی را در نقطه نقطه کره زمین ایجاد نمایند، مملکت جمهوری اسلامی ایران به همت پروردگار متعال و رهبری عظیم الشان ترین مرد جهان حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای به قدرترین کشور خاورمیانه تبدیل شد .

همه بدانید؛ مافیای سیاسی در اقصی نقاط دنیا در تلاشند تا انقلاب را خدشه دار نمایند لیکن مطمئن باشند شعبده بازی آنها جواب نخواهد داد و ذخایر انقلاب یعنی مردم استوار و مستحکم مقابل آنها خواهند ایستاد.

رئالیسم قضیه این است که دموکراسی ویژه گی اصلی جمهوری اسلامی ایران است که مزین شده به اصل مهمی به نام اسلام و این امر سالهاست که دشمنان قسم خورده این نظام را با شکست مواجه کرده است.

لیکن این روزها وَاندلیسم‌‌هایی در کشور، همان که نامشان را عده ای داعشی، طیفی به انها معترض به حق و جبهه ای هم آنها را بیکار می خوانند؛ در هر صورت بنده حقیر آنها را وَندالیزمی بیش نمیشناسم ومعتقدم با مساعدت اریستوکرسان غربیِِ زمان که متاسفانه در اوج ناباوری خود را دموکراس می خوانند در صددند تا امنیت و سلامتی را از ما بگیرند.

اما خطاب به بعضی مسئولانی که این روزها اعتراض مردم را می بینند و خود را با خونسردی به بی خیالی زدند؛ مردم ما همان مدافعان همیشه در صحنه اند که معتکفانه در پی امرار و معاش زندگی روزمره خویش اند که هر از چندگاهی با چپ چپ نگاه کردن دشمنان؛ متحدانه در مقابل آنها می ایستند؛ مردم ما ذخایر انقلابی هستند که با خون های ریخته شده خود آن را ایجاد نموده و دارند حفظ می کنند.

پس خواهشا بجای محافظه کاری و اختلاس خود کمی به فکر مردم باشید تا اینگونه خشم شان برانگیخته نشود چرا که این مردم اگر بخروشند هیچ کس جلودارشان نخواهد بود؛ از حساب های کلان خود رونمایی ، حساب ها و دارایی آن ور آب خود شفاف سازی تا به مردم کمک کنید زیرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مبادا روزی که مردم بفهمند مسُولان تو دارند، ان وقت است که دیگر دیر شده و هیچ راه برگشتی نیست.

همین مردم حقشان را بخوبی خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
United States
واقعا ما به خود می بالیم که همچین جوانان با سوادی داریم که چنین صحبت های به روز و مفید برای سایر هموطنان به اشتراک می گذارند .
بسیار فیض بردیم
متشکر
Iran, Islamic Republic of
یه بار بخوان اگه متوجه شدید چه فرمودند به ما هم بفرمایید.
اخر برادر گرامی این چه نوشته ای است که در معرض خوانندگان میذاری .از خیر فخامت محتوا که بگذریم لااقل اندک توجهی به فن ویراستاری و درست نویسی توجه شود
Iran, Islamic Republic of
یه بار بخوان اگه متوجه شدید چه فرمودند به ما هم بفرمایید.
اخر برادر گرامی این چه نوشته ای است که در معرض خوانندگان میذاری .از خیر فخامت محتوا که بگذریم لااقل اندکی به فن ویراستاری و درست نویسی توجه شود
یادداشت (افکارعمومی)
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی یکی از آیتم های مقاله نویسی ساده نویسی ایست این همه واژه که شما نوشتین افراد اهل مطالعه هم به زور متوجه می شوند چه رسد به عامه مردم ساده تر بنویسید فکر کنم فقط آقای رحیم پور ازغدی متوجه بشن چی نوشته شده در این مقاله
امین
Iran, Islamic Republic of
عزیزم این ادبیات "ایسم" نه تازه گی داره و نه نشان از سطح سواد شخص!
از من ب شما نصیحت یادداشت مینویسی با ادبیات سلیس و روان و ساده بنویسید تا خواننده لذت خواندن مرقومه شما را حس کند...
دکتری
United States
احسنت بر نویسنده ی این متن؛ البته اگر ب خی لغات این متن را به ساده و روان تحریر شود معنی و مقهوم ان بسیار با ارزش و اهمیت است.
چند بار باید این متن را بخوانیم تا کلا بتونیم متوجه برخی معانی شویم چ رسد ب محتوای و مفهوم کل متن.

نویسنده لطف کند مطالبش را در این رسانه جوری منتشر کند که همه بتوانند بهره ببرند.
البته سواد نویسنده این مطلب قابل تحسین است.
آفرین
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1