تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۳۰۶۰۹۹

خطبه‌های نماز جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد

شاید از وضعیت معیشتی راضی نباشیم، اما خدمات نظام قابل مقایسه با گذشته نیست / دشمنان هراس دارند
امام جمعه گچساران گفت: اگر چه شاید از خدمات رفاهی و معیشتی راضی نباشیم، اما خدمات نظام اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست و این پیشرفت‌ها دشمنان ما را به هراس انداخته است.
حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت نمازگزارن به رعایت تقوای الهی و با بیان اینکه تقوا راه رستگاری و رسیدن به خدای متعال است، اظهار داشت: در عصر غیبت رسالت عالم و وظیفه مردم در مقابل عالم مشخص شده است.
وی افزود: در عصر غیبت عالم و فقیهی که تمام شرایط را داشته باشد راه را ترسیم می‌کند و مردم را از دام‌هایی که شیطان برای انسان پهن کرده است نجات می‌دهد.
حجازی تصریح کرد: عالم، انسان را از بدی‌ها نجات می‌دهد و با حکم عالم مجاهد به میدان می‌آید و بر تک تک مومنین واجب است که از فرمان چنین عالمی اطاعت کنند.
امام جمعه گچساران با اشاره به عالم و فقیه زمانه گفت: امام راحل وقتی مملکت را در خطر دیدند و حتی شرف و عزت مملکت را در خطر دیدند بارها و بارها نصحیت کردند و پیام‌های بسیاری را فرستادند.
حجازی عنوان کرد: امام چنین خطری را احساس کرد که محمد رضا پهلوی نمی‌فهمید و به میدان آمد که مشاهده کردیم هزاران نفر از ملت ایران به میدان آمدند.
وی اذعان کرد: امام با قدرت ورود کرد و قانون کاپیتولاسیون را باطل اعلام کردند و آن را مایه ننگ می‌دانستند.
امام جمعه گچساران عنوان کرد: وضع امروز را با دوران طاغوت مقایسه کنیم و مشاهده کنیم که دیروز و امروز چه تفاوتی داشته است و این را عالم ایجاد کرده است.
حجازی ادامه داد: این همه عناد و کینه و دشمنی دشمنان با ایران اسلامی وجود عزت قدرت و سربلندی این مملکت است.
وی با اشاره به ایام حزن انگیز ایام فاطمیه و با تشکر از برگزار کنندگان مراسم در این چند روز گفت: باید سعی کنیم مراسمی در شان آن حضرت و شهرستان برگزار کنیم.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تبریک این روز به حضرت ولی عصر(عج)، امام خامنه‌ای و مردم ولایت مدار و قدرشناس ایران اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که وظیفه بزرگان است این است که وضعیت امروز را با گذشته برای نسل جوان بیان کنند.
وی ادامه داد: هر چند امروز از وضعیت معیشتی و خدمات رفاهی راضی نیستیم اما باید عنوان کرد، خدمات نظام جمهوری اسلامی، قابل قیاس با گذشته نیست.
حجازی عنوان کرد: امروز وضعیت آسفالت راه‌ها، روستاها و ضعیت علمی، افزایش دانشگاه‌ها را به عینه می‌توان دید و یادمان نمی‌رود در دوران طاغوت خیلی وقت‌ها پیش می‌آمد که آرد و نان هم پیدا نمی‌شد.
وی افزود: امروز رشد علمی، نظامی، معیشتی کشور ما دشمنان را به هراس انداخته است و آنها از عزت ایران اسلامی به هراس آمده‌اند.
حجازی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و این موجب بیم دشمنان شده است.
امام جمعه گچساران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در درس از خارج فقه که فرمودند آمریکا می‌خواهد منطقه روی خوش نبیند، بیان کرد: امروز ملت‌های مسلمان باید هوشیارتر نسبت به گذشته باشند چرا که آمریکا تلاش می‌کند با ایجاد امثال داعش و کشتار و خونریزی ملت‌ها را به جان هم بیندازد.
دشمنان برای ضربه زدن به امت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند / انتقال داعش به افغانستان توطئه جدید است
امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان برای ضربه‌زدن به امت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام ‌الله علیها) و با تبریک دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها سرچشمه همه فضائل بود و در دفاع از ولایت الگوی همه ولایتمداران است. این بانوی بزرگوار فرزندان عزیزی تربیت کرد که ارزش‌های والای انسانی را در رفتار، عمل و گفتار پاس داشتند و آن‌ها را در جامعه ترویج و گسترش دادند.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه در حین برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب باید حرمت ایام فاطمیه حفظ شود، اظهار کرد: همه ملت‌های اسلامی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بهره‌‌مند شدند و در واقع انقلاب اسلامی الگوی همه آزادی‌خواهان جهان شد.
وی افزود: ارزش‌های الهی و معنوی که تا پیش از این به فراموشی سپرده شده بود با روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی در ایران حاکم شد چرا که این انقلاب قبل از هر چیز یک انقلاب دینی بود.
حسینی‌صدر در بخش دیگری از اظهارات سخنان خود، به حضور رهبری معظم انقلاب و تجدید میثاق معظم‌له با شیهیدان اشاره کرد و گفت: ایشان در درس خارج فقه خود انتقال داعش توسط آمریکا به افغانستان را توطئه جدیدی علیه امت اسلامی دانست.
وی افزود: دشمنان اسلام به ویژه امریکا برای ضربه زدن به امت اسلامی از هیچ کوشش دریغ نمی‌کنند و دیدیم که در عراق و سوریه و یمن و افغانستان انواع جنایت‌ها با همدستی امریکا صورت گرفت.
این خطیب جمعه همچنین به پیام مقام معظم رهبری به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین قسمت آن اهمیت خودباوری و توجه به معنویت بود که توسط معظم‌له بر آن تأکید شد. جوانان امت اسلامی اهداف انقلاب اسلامی را بشناسند.
مسؤولان با مبارزه با بی عدالتی و تبعیض، مردم را امیدوار کنند
امام جمعه سوق گفت: مسؤولان با مبارزه با بی عدالتی و تبعیض و البته ساده‌زیستی دولتمردان مردم را امیدوار کنند.
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.
امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.
کیانی اصل به آغاز دهه فجر اشاره و تاکید کرد: در ایام دهه فجر هستیم این ایام را به همه فجر آفرینان و همه ملت ایران تبریک عرض می کنیم انقلاب اسلامی در زمینه مسایل مختلف پیشرفت های فراوانی را داشته است که امروز به گوشه ای از آنها از حیث آماری اشاره می کنم البته گفتن پیشرفت‌ها و نقاط قوت به این معنا نیست که ما به همه آرمان‌های انقلاب رسیدیم و یا اینکه الان دیگر ضعفی نداریم قطعا امروز مردم مشکلاتی دارند مشکلات معیشتی، اقتصادی، بیکاری و مسایل دیگر است ولی این معناست که می خواهیم بگوییم هر چند امروز ضعف‌های وجود دارد و انتقادهای درستی مطرح است و نقاط ضعفی است ولی نباید پیشرفته ها را نادیده بگیریم.
امام جمعه سوق یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار زمینه مسائل سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری نظامی بسیار زیاد بوده و به عنوان مثال در زمینه مسائل اقتصادی با توجه به مشکل تراشی دشمنان ایران، تحمیل جنگ بر کشور، از بین بردن زیر ساخت های کشور، تحریم کشور بعد از انقلاب، بلوکه کردن اموال و دارایی کشور، انقلاب اسلامی با همه این مشکلات توانست در مسائل اقتصادی پیشرفت های خوبی را داشته باشد و برای شناخت بهتر با دوران قبل از انقلاب مقایسه ای کنیم.
وی افزود: انقلاب در کشوری اتفاق افتاده که قادر بود تنها غذای مورد نیاز ۳۳ روز کشور را تولید کنند؛ مرغ از فرانسه، تخم مرغ از رژیم صهیونیستی، سیب از لبنان، لبنیات از دانمارک وارد کشور میشد امید مردم به زندگی ۵۸ سال بود جمعیت ایران نزدیک به سی میلیون نفر بود با تقریبا همین مقدار نفتی که امروز داریم و امروز بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه انقلاب با توجه به اینکه جمعیت کشور بیش از دو برابر و نیم شده است و به ۸۰ میلیون رسیده است و علیرغم همه کارشکنی‌های دشمنان ایران کشور ما به جایی رسیده است که می تواند غذای ۳۰۰ روز را در داخل تهیه کنند امید به زندگی به ۷۲ سال رسیده است.
کیانی اصل گفت: در ایجاد زیرساخت های اقتصادی از جمله سد سازی و مهار آب( ایران رتبه سوم سدسازی جهان را داراست) تولید فولاد از طریق کارخانه های متعدد، تولید سیمان، تولید برق، گاز رسانی و برق رسانی، راه آهن و بزرگراه‌ها، شهرسازی و شهرک سازی، توسعه زیربناها و امکانات شهری مانند مترو اتوبان فضای سبز خودکفا شدن در بسیاری از مصالح زیرساختی از پیشرفت های انقلاب است.
وی تصریح کرد: به عنوان آمار تا سال ۵۷ تنها ۵۱ هزار خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار داشتند ولی هم اکنون بیش از ۱۵ میلیون خانوار از این نعمت بهره مند می شوند قبل از انقلاب فقط ۵ شهر ویک روستا گازرسانی شده بود در حالی که اکنون حدود ۷۲۰ شهر و ۷۰۰۰ هزار روستا به شبکه گازرسانی پیوستند و تا پایان دوره رژیم پهلوی شبکه گذاری گاز طبیعی در کشور ۲۰۰۰کیلومتر بوده در حالی که اکنون این میزان از آن به بیش از ۷۰۰۰۰ کیلومتر رسیده است.
امام جمعه سوق اضافه کرد: قبل از سال ۵۷ حدود ۱۵ سد داشتیم که بعد از انقلاب تعداد سدها ۳۷۰ تا رسیده است و در زمینه برق رسانی تا سال ۵۷ فقط ۴۳۰ روستا از نعمت برق برخوردار بودند ولی امروز به بیش از ۵۵۰۰۰هزار روستا افزایش پیدا کرده است و در زمینه ی سالن های ورزشی در شهر و روستا زمینه های ورزشی در روستاها فقط ۱۲ مورد بود که الان بیش از ۲۲۰۰ روستا رسیده است سالن های ورزشی در سال ۵۸ تنها ۵ مورد در روستاها بود که بیش از ۴۰۰ روستا دارای سالن ورزشی است استادیوم ورزشی و سالن های ورزشی در شهرها که رشد بسیار زیادی داشته است.
وی با بیان اینکه تعداد شهرهای تحت پوشش آب شهری تا سال ۵۷ تنها حدود ۳۷۳ شهر بود در حالی که الان به حدود ۹۰۰ شهررسیده است خاطرنشان کرد: شبکه جمع آوری فاضلاب تا سال ۵۷ فقط ۲۸۰۰ کیلومتر بود که این میزان الان به بیش از ۲۰۰۰۰ هزارکیلومتر رسیده است و پیش از انقلاب آبرسانی در ۴۷۰۰ روستا بوده که امروز به بیش از ۳۳۰۰۰ هزار روستا رسیده است،
طول راههای روستایی در سال ۵۸ فقط۸۲۰۰ کیلومتر بوده است که اکنون به ۱۴۰۰۰۰ هزار کیلومتر رسیده است هیچ روستایی از طرح بهسازی و آسفالت معابر برخوردار نبوده و اکنون بیش از ۱۵۰۰۰ هزار کیلومتر از معابر روستایی آسفالت بهسازی شده است.
کیانی اصل عنوان کرد: راه آهن ایران در حدود ۱۵۰۰ کیلومتر بوده که اکنون به ۸۴۰۰کیلومتر رسیده است اینها فقط گوشی از خدمات نظام انقلاب اسلامی در زمینه مسائل زیرساختی و اقتصادی بوده است که باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود امروز در کنار نقاط ضعف گفتن این پیشرفت ها لازم است چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و خدمات نظام است پدران و مادرانی که اون دوران را دیده اند معلمان عزیزی که اون دوران را دیده اند در این ایام دهه فجر حداقل گوشه‌ای از این پیشرفت ها را و سختی های آن زمان را برای نسل جوان و نوجوان تبیین می‌کنند. برخی ها که آن روزها را ندیدند تحت تاثیر فضای مجازی امروز میگویند قبلاً مردم در رفاه بودند مشکل نداشتند سوال من این است اگر مردم در رفاه بودند و همه چیز داشتند و مشکلی نبود چرا مردم قیام کردند چرا انقلاب کردند.
امام جمعه سوق ادامه داد: امروز انقلاب برای پیشرفت کشور نیاز به همان عواملی دارد که باعث روز پیروزی کشور شده که اول اتحاد مردم، دوم امید مردم به خدا، سوم اجرای نسخه نجات بخش و حیات بخش اقتصاد مقاومتی که اگر مسئولین آن را اجرایی بکنند خیلی از مشکلات حل می شود، چهارم مبارزه با فساد و اختلاس که همه مسئولان باید با فساد و اختلاس مبارزه کنند، مبارزه با بی عدالتی و تبعیض و البته ساده‌زیستی دولتمردان و مسئولان نظام این اقدامات می‌تواند هم مردم را به مسئولان امیدوار کنند و هم از طرفی مشکلات کشور را حل کند و باعث پیشرفت نظام و حل مشکلات کشور شود.
نگذاریم اهداف و آرمان‌های انقلاب فراموش شود/برخی به دنبال جدایی ملت از نظام هستند
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان این‌که امروز بزرگترین خطر برای انقلاب این است که اهداف انقلاب را گم کنیم، گفت: نگذاریم اهداف و آرمان‌های انقلاب فراموش شود.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی به آغاز دهه فجر اشاره و عنوان کرد: دهه فجر طلوع انقلاب و سعادت ملت بزرگ ایران و فجر سعادت همه امت اسلام است و این دهه آینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد و عزت و اقتدار امت اسلام و مردم ایران در همین دهه به دست ملت مقاوم و شجاع ایران پایه گذاری شده است و تجدید میثاق با انقلاب و گرامی داشت بزرگترین معجزه الهی در این قرن است.
صلواتی بیان کرد: امروز بزرگترین خطر برای انقلاب این است که اهداف انقلاب را گم کنیم و نگذاریم اهداف و آرمان‌های انقلاب فراموش شود و شعارهای انقلاب فراموش شود، و امروز یکی از نقشه های دشمن شایعه پراکنی و با این کار به دنبال جدایی ملت از نظام است و به دنبال بی اعتمادی و با تبلیغات دروغ و شایعه باعث دلسردی و بی تفاوتی مردم شوند و وظیفه ما تقویت نظام جمهوری اسلامی است.
وی به حضور مردم در ۲۲ بهمن اشاره و تاکید کرد: حق امام و شهدا این است که برای پاسداری از میراث امام و شهدا که در واقع میراث همه انبیاء و اولیاء است در روز ۲۲ بهمن به میدان بیایم و همه با ولی زمان بیعت کنیم.
امام جمعه قلعه رئیسی به روز نیروی هوایی ارتش اشاره و به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و ادامه داد: عنایت و اراده خدا، قدرت بی نظیر روحانیت در بین مردم، اراده بی نظیر مردم و نقش بی بدیل مردم، نقش امام راحل و و ولایت فقیه مهمترین عوامل پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی ایران بود.
صلواتی به هدف آمریکا از انتقال داعش به افغانستان اشاره و یادآور شد: اگر داعش در سوریه و عراق پا می‌گرفت و شکست نمی‌خورد متحدی برای اسرائیل و حامی خوبی برای طرح‌های آمریکا بود و یقینا حضور داعش در این کشورها ضررهای را بر ایران و روسیه داشت و آمریکا به دنبال جنگ و تداوم آن در منطقه بود تا زمینه مبارزه با اسرائیل را از بین ببرد.
وی اضافه کرد: در طرح جدید آمریکا عوامل تروریستی را وارد افغانستان کرد و قتل و کشتار مردم مظلوم افغانستان را انجام می دهد و به دنبال تداوم حضور خود در منطقه و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است و آمریکا به دنبال این است که کشورهایی که با منافع آمریکا معارض هستند و برای آنها بحران سازی کند و به دنبال این است داعش در کنار مرزهای روسیه و ایران باشد.
امام جمعه قلعه رئیسی در پایان خواستار وحدت میان مسولان چاروسا شد و گفت: به احترام ایام دهه فجر در این ایام مردم اقدام به برپایی جشن و نصب یک پرچم ایران اسلامی در سردرب منازل خود انجام دهند و مسولان تلاش کنند اختلاف و کینه‌ها بیرون رود و با وحدت و همدلی به مشکلات مردم پرداخته شود.
مهم‌ترین رویکرد انقلاب اسلامی مقابله با رژیم برتری جو و توسعه طلب صهیونیست است
امام جمعه چرام گفت: یکی از مهم‌ترین رویکرد و عملکرد انقلاب اسلامی مبارزه با مظهر و نفاق جهانی یعنی نطفه بدخیم وسرطانی منطقه رژیم برتری جو و توسعه طلب صهیونیست است.
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه برای روشن شدن معنا و حقیقت تقوا باید مقدماتی عنوان شود، اظهار کرد: اگر انسان بخواهد در زندگی اصولی داشته باشد و از آن اصول پیروی کند، ناچار است یک خط و مشی معین داشته باشد و هرج و مرج بر کارهایش حکمفرما نباشد.
امام جمعه چرام، عنوان داشت: لازمه خط مشی معین داشتن و اهل مرام و عقیده بودن این است که به سمت هدف معین حرکت ‌کند و از اموری که با هوا و هوس های آنی او موافق است، خود را حفظ کنند.
وی،افزود: تقوا به معنای عام کلمه لازمه زندگی هر فردی است که انسان باشد و تحت فرمان عقل زندگی کند.
حجت‌الاسلام افشار با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ساختار نظام بین‌الملل تحول اساسی رخ داد، اظهار کرد: در دهه ۵۰ و ۶۰ دو قطبی بر دنیا حاکم بود و تقسیم به بلوک شرق و غرب شده بود که امام راحل با شعار نه شرقی و نه غربی یک قطب قدرتمند در دنیا به نام جبهه اسلامی ایجاد کرد.
وی افزود: ایجاد جبهه‌ای جدید که متکی به شرق و غرب نبود و با وجود اختلافات شدیدی که داشتند، اما در دشمنی با جمهوری اسلامی وجه مشترک داشتند.
امام جمعه چرام در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی با اتکا به هویت تمدن اسلامی نهضت‌های آزادی بخش به وجود آورد.
حجت‌الاسلام افشار ادامه داد: برای مثال حزب‌الله لبنان یکی از این جریانات است از رویکردهای انقلاب اسلامی آن است که با به چالش کشاندن مبانی امپریالیسم و کمونیسم در دنیا تقسیم بندی جدیدی به نام مستکبران و مستضعفان بر اساس مبانی قرآنی در عالم ایجاد کرد.
خطیب جمعه چرام با اشاره به رویکرد عملکرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکرد و عملکرد انقلاب اسلامی مبارزه با مظهر و نفاق جهانی یعنی نطفه بدخیم وسرطانی منطقه رژیم برتری جو و توسعه طلب صهیونیست است.
حجت الاسلام افشار ادامه داد: بیشتر کشورهای عرب با ایدئولوژی عربی در سال ۱۹۶۷ میلادی به جنگ رژیم‌ صهیونیستی رفتند که در جنگ شش روزه بین اعراب و اسرائیل شکست خوردند اما در زمان ما بود که با پیروزی انقلاب اسلامی روز قدس با ابتکار امام راحل در دنیا به عنوان مظهر مبارزه با جریان کفر و نفاق ورژیم صهونیستی شکل گرفت.
وی به رویکرد دیگر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از رویکردهای انقلاب اسلامی توجه به معنویت گرایی و توحید بود و تمام تلاش مستکبرین دنیا برای سوق دادن مردم دنیا به سمت دنیا پرستی و انسان محوری بود تا بدین وسیله به چپاول ملت‌ها بپردازند.
خطیب جمعه چرام ادامه داد: اما جمهوری اسلامی باورها و ساختار ذهنی مردم دنیا را تغییر داد و یکی از ثمرات این جنبش دینی معنویت گرایی و توجه مردم دنیا به آموزه های دینی بود که از آثار آن راهپیمایی حدود ۳۰ میلیون نفری کربلا است.
امام جمعه چرام بیان کرد: غرب و آمریکا با این ایدئولوژی معنویت گرایی اسلامی و اسلام سیاسی که ایران به دنیا معرفی کرد به هراس افتاده و با ابزارهای مختلف همانند جنگ ایران و عراق در صدد آن برآمدند تا این ندای جمهوری اسلامی را خاموش کنند اما نتوانستند و نخواهند توانست.
 
امام کشور را از بی‌بندوباری و فساد نجات داد
امام جمعه موقت کبگیان گفت: امام با نهضت و انقلاب خود کشور را از بی‌بندوباری و فساد نجات داد.
حجت‌الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ۱۳بهمن ۱۳۹۶ با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: شماتت و سرزنش در گفت‌وگوها یکی از نکات مبهم جامعه است که خانوارها به آن مبتلا و از آن رنج می‌برند و گلایه‌مندی در پیش آمد و مصیبت‌هاست که زوجین را از همدیگر ناراحت می‌کند و هریک تدبیر خود را برتر از دیگری می‌داند.
اکرمیان گفت: بدترین مردم کسانی هستند که با خود برتربینی تدبر و تعقلشان را از دیگری برتر می‌دانند و رستگار کسی است که با کوچک نفسی اهل تزکیه نفس باشد.
خطیب موقت جمعه کبگیان با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک به مناسبت دهه پرفروغ فجر گفت: فجر انقلاب طلیعه نور در براندازی طاغوت بود که با هویدا کردن ظلمت بی‌عدالتی و غربزدگی امنیت و آسایش حاصله را با فرماندهی امام راحل در جبهه اتحاد مردمی تا ظهور صاحب اصلیش در جهان ماندگار کرد.
این خطیب موقت با اشاره به جبهه گیری دشمنان قسم خورده انقلاب در ضربه زدن به انقلاب گفت: خروش ملت در سایه عرق به اصل ولایت فقیه، در برابر تیر و مسلسل رژیم منحوس پهلوی قدرتی ساخت که شاه مملکت را مجبور به فرار و بختیار بی‌اختیار را در خفقان حکومت نظامی مجبور به پذیرش فرود امام امت ساخت.
حجت‌الاسلام اکرمیان آرمانهای والای اسلامی انسانی، در سایه مقابله با فساد فرهنگی و دینی در مقابله با بی بندباری و نجات کشور از سلطه مستشاران غربی در قطع دخالت بیگانگان در امور نظامی با هویت بخشی آزادی و امنیت ملی در سایه پیشرفتهای نظامی و اقتصادی را از دستاوردهای ۳۸ساله انقلاب اسلامی دانست.
امام جمعه موقت کبگیان، تاسیس نهادهای انقلابی برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی در مقابله با محرومیت زدائی با روند ارتقاء درآمد سرانه ملی و افزایش توان نظامی با اتکا به قدرت داخلی جهت مقابله با تهدیدات احتمالی را از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست.
سیدعلی اکرمیان با اشاره به بیداری ملت در هر زمان تصریح کرد: تولید مثل تحریم‌ها و فشارها در دوران متمادی توسط استکبار جهانی در خاستگاه ضد انقلابیون قسم خورده با حمایت یهودیت و ریال‌های سعودی تیرهای بی‌هدفیست که برای خود دشمن دیگر خسته کننده و گران تمام شده و ملت ما به یاری خدا و تدبیر مقام عظمای ولایت و قدرت مطلق نظامی سپاه و ارتش اسلام و امنیت انتظامی در جبهه خدمتگزاری دولتمردان میدان دیده و آزمایش شده مجال فریبکاری دوباره به آنان نخواهند داد و در سایه وحدت و یکپارچگی تعامل دولت و ملت انقلاب ما عن قریب به انقلاب جهانی متصل خواهد شد.
مسؤولان در جواب دخالتهای آمریکا جواب قانع‌کننده و کوبنده بدهند
امام جمعه دیشموک گفت: مسؤولان در جواب دخالتهای بی‌جا و دخالت در امور کشور به آمریکا جواب قانع‌کننده و کوبنده بدهند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک اظهار کرد: باید بیشتر با مساجد آشنا شویم در مسجد نماز بخوانیم فرزندان خود را با مساجد بیشتر آشنا کنیم و عمارت مسجد به نماز خواندن است.
راوند به ۱۹ بهمن ۵۷ اشاره کرد و گفت: در ۱۹ بهمن‌ماه ۵۷ نظامیان متعهد و بصیر نیروی هوایی با حضور در اقامتگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مدرسه علوی با آن حضرت بیعت کردند.
وی اذعان کرد: در این بیعت سندی از بصیرت حماسه را به تاریخ انقلاب ثبت کردند و در تاریخ انقلاب و تاریخ اسلام ماندگار شد که این روز روز شعور انقلابی و ایمانی نیروی نظامی مخصوصا نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که به ارتش جمهوری اسلامی تبریک می‌گویم.
امام جمعه دیشموک گفت: یکی از گامهای بلندی که در جریان انقلاب موجب ریشه کن ساختن رژیم پهلوی شد همین حرکت به موقع خطشکنان نیروی هوایی جمهوری اسلامی در ۱۹ بهمن‌ماه سال ۵۷ است که بعد از این بقیه نظامیان بقیه مردم به پیروی از نیروی هوایی ارتش بر علیه شاه بلند شدند و رژیم شاه را ساقط کردند.
وی خاطرنشان کرد: سخنرانی رئیس جمهور دیوانه آمریکا که اولا موشکی ما را زیر سؤوال برد و دیگری در امور کشور ما دخالت‌های بی‌جایی داشت و به حمایت از اغتشاش‌گران در ایران پرداخت باید از طرف مسؤولان جواب قانع‌کننده‌ای دریافت کند.
خطیب نماز جمعه دیشموک به فرموده رهبر که فرمودند نقض برجام توسط آمریکا با پاره شدن برجام از طرف ما مواجه است عنوان کرد: مسؤولان باید به آمریکا جواب دندان‌شکنی دهند تا دیگر در امور کشور دخالت نکند.
وی بیان کرد: جواب باید قاطعانه و کوبنده باشد نه اینکه بگویند اگر آمریکا از برجام خارج شد ما با کشورهای اروپایی رابطه برقرار می‌کنیم که این جواب قانع‌کننده‌ای نیست.
راوند متذکر شد: مسؤولان در جواب دخالتهای بی‌جا و دخالت در امور کشور به آمریکا جواب قانع‌کننده و کوبنده بدهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1