تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۳۰۵۹۵۴

اعتراض یا اغتشاش، کمین‌ گاهی برای دشمن؟؟!

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛این روزها به بهانه اعتراض به موضوع گرانی، فقر و بیکاری کمین‌گاهی خطرناک برای مخالفین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است و فضای کشور را غبارآلود و تبدیل به معرکه‌ای کرده که موجبات دردسر و آسیب به اموال مردم و بیت‌المال مسلمین شد. تردیدی نیست که دشمن قسم خورده انقلاب هر بار به شکل و شمایل خاصی به میدان می‌آید؛ از ابتدای دولت یازدهم با ترویج شعار تندرو و اعتدال و با توهین به بصیرت مردم انقلابی، دولتمردان موسوم به اعتدال را به شعار فضای باز سیاسی، مذاکره و برجام، تعامل با دنیا، لغو تحریم‌ها سرگرم کرده تا از تکیه بر نیروی مردمی و امکانات داخلی غافل شوند.
پس از گذشت چهارسال که این تکیه گاه مهم را از دولت سلب کرده و به مثابه همان ضرب المثل؛ (هرکه به امید همسایه نشست گرسنه می‌خوابد) و با همان بدعهدی که در ذات شیاطین امپریالیسم و صهیونیسم بوده از وعده‌های فی ما بین هیچکدام را عملی نکرده و به این وسیله گرانی، بیکاری و تزلزل اقتصادی رقم خورده و در گام بعدی که هدف حساب شده دشمنان بود، رخدادی به نام گرانی و اعتراض به آن به کف خیابان‌ها کشیده شد، این همان چیزی است که اجانب و مزدوران داخلی آن‌ها می‌خواستند که به تدریج و با هدایت و مدیریت امثال منافقین و تکفیرهای شکست خورده به موضوعی سیاسی و امنیتی یا اغتشاشاتی که منجر به غارت اموال مردم و جان فرزندان این مرز و بوم شده و آنچه مسلم است در سایه بی کفایتی و عدم روحیه انقلابی و بسیجی و دوستی باکد خدای جهان این اتفاقات باید پیش آید تا درس عبرتی برای خائنان به کشور و ملت باشد. همه ما میدانیم که انقلاب اسلامی پیچ هاو گردنه‌های سختگذر فراوانی مانند: جنگ تحمیلی، لانه جاسوسی، ترور شخصیت‌های انقلاب، کوی دانشگاه، فتنه ۸۸ را با صلابت واقتدارو مدیریت با کفایت امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب پشت سر نهاد. سکاندار کشتی انقلاب، شخصیتی الهی و فرزانه و حکیم که در مقابل سخت‌ترین جزر و مدها و امواج و طوفان‌های هولناک فولاد آبدیده ایست که دوست و دشمن به قدرت مدیریت و کفایت او اعتراف دارند، نیروهای سپاهی، بسیجی، انتظامی و ارتشی قطعاً منتظر اشاره ولی امر خود هستند تا ظرف مدت کوتاهی بساط این فتنه جدید را برچینند و بار دیگر پوزه دشمنان اسلام و انقلاب را به خاک سیاه بمالند. ضمن مطالبه گری بحق مردم، ضرورت هوشیاری و فرصت ندادن به دشمن را هم باید مدنطر داشت، البته مردم آگاه این مراقبت راخواهندنمودوشرمندگی ومدیون شدن برای کسانی است که فرصت‌های بی بدیل خدمت به اسلام، انقلاب ومملکت شیعی راازدست خواهند داد.
احمد بی‌سیم چی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1