تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۳۰۵۹۲۳

پناهی: فارغ از هر جناح و گروهی پشت سر رهبری حرکت خواهیم کرد / دشمنان دیگر از اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کردند / فتنه ۹۶ جنینی بود که سقط شد

۱
۰
کبنا ؛خبرهای راهپیمایی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اغتشاشگران و فتنه‌گران در سراسر ایران
دشمنان ایران هنوز عظمت و بزرگی ملت ایران اسلامی را نشناخته‌اند

امام جمعه گچساران گفت: دشمنان ایران هنوز عظمت و بزرگی ملت ایران اسلامی را نشناخته‌اند.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی امروز در جمع مردم گچساران که بر علیه فتنه‌گران تظاهرات کردند، اظهار کرد: مردم گچساران جوانان و مردم با بصیرت این بار نیز یک حماسه دیگر را آفریدید و با ولایت فقیه بیعت کردید.
امام جمعه گچساران ادامه داد: گچساران زنان و مردان مومن با بصیرتی دارد که امروز نشان دادند در هر برهه‌ای در صف اول انقلاب هستند.
وی با اشاره به راهپیمایی امروز مردم گچساران بر علیه اغتشاشگران افزود: پیام امروز این جمعیت به جانشین برحق امام، امام خامنه‌ای این است که بگویند گچساران کوفه نیست بلکه گچساران مردمی زمان شناس و دشمن شناس دارد.
حجازی اذعان کرد: پیام دیگر این حضور به عقب افتادگان سیاسی جهان و جیره‌خوران جهان و پیام به گاوها داده شد که کور خوانده‌اید و بدانید این ملت باهم یک پارچه در مسیری که خدا ترسیم کرده است، حرکت می‌کنند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: این ملت مجری فرمان خدا و پیامبر و جانشین امام هستند.
وی با بیان اینکه خداوند می‌فرماید، امت اسلام دارای دو ویژگی هستند، ابراز کرد: امت اسلام امتی است که با منافقین و کفار تعارف ندارد.
حجازی بیان کرد: فراموش نمی‌کنیم اینهایی که امروز در آن سوی مرزها از حمایت سخن می‌گویند همان‌هایی هستند که به مسجدالنبی و حرمین رحم نکردند.
امام جمعه گچساران در ادامه افزود: امروز به ترامپ می‌گوییم، شما عظمت و بزرگی ملت ایران را هنوز نشناخته‌اید.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه دارم که از طرف مردم ولایت‌مدار گچساران بگویم این بخشی از ایران اسلامی است که امروز به صحنه آمده است.
حجازی افزود: به عنوان یک طلبه کوچک و حقیر از شما مردم زنان، مردان و جوانان تشکر می‌کنم که با حضور پرشورتان قلب امام زمان(عج) و زهرای مرضیه و امام خامنه‌ای را شاد کردید.
امام جمعه گچساران عنوان کرد: امروز ایرانیان با هر تفکر سیاسی و هر عقیده‌ای که داشتند به صحنه آمدند چرا که آنها نمی‌پذیرند کسی به پرچم کشورشان توهین کنند.
خطیب جمعه گچساران با بیان این که توهین به پرچم به معنای توهین به همه مردم ایران است، تصریح کرد: توهین به پرچم ربطی به شمال، جنوب و عقیده ندارد.
حجازی ادامه داد: یک بار دیگر به دشمنان ثابت شد که دشمنی آنها مربوط به خاک ایران است و برای همه آنها نمایان شد که آنها با نام ایران و خاک ایرانی مشکل دارند و به بهانه‌های مختلف به دنبال فتنه‌ انگیزی هستند.
وی اذعان کرد: خنده‌‌دار است که کشورهایی که خودشان هزاران مشکل دارند با کمال پررویی می‌گویند، می‌خواهیم از مردم ایران حمایت کنیم.
امام جمعه گچساران عنوان کرد: مگر مردم ایران از یاد می‌برند در دوران طاغوت شاه ایران برده آنها بود و مردم ایران امروز نمی‌خواهند برده آنها باشند.
حجازی افزود: آن چه که امروز مشاهده می‌کنیم این است که ملت ایران با حضورشان رسما اعلام می‌کنند ما مستقل هستیم و نمی‌خواهیم برده کسی باشیم.
وی ابراز کرد: در هر کشوری قطعا مشکلاتی وجود دارد و دشمن اگر دلش می‌سوزد بهتر آن است که برای خودش کاری کند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: توصیه ما به آنها این است آنها اگر دلشان می‌سوزد مردم یمن را رها کنند و دست از کودک‌کشی در یمن و فلسطین بر دارند.
حجازی افزود: آنها هیچ زمانی دل سوز مردم ایران نبودند و با بیشتر کردن تحریم‌ها به دنبال فتنه‌انگیزی بیشتری هستند اما مردم ایران از آنها عاقل‌تر هستند.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با سربلندی عبور کرد، اظهار کرد: ملت ما در طول این سا‌لها تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و هیچ‌گاه در برابر آنها کم نیاوردند.
وی ادامه داد: مردم ما مشکلاتی دارند و مسوولان خودشان تلاش می‌کنند که دست به دست هم دهند تا این مشکلات رااز سر راه بردارند اما آنها با بیشتر کردن تحریم‌ها و ایجاد مشکلات بانکی برای کشور می‌خواهند دایه بهتر از مادر برای ما بشوند.
حجازی در ادامه افزود: از مسوولان کشور خواهش می‌کنیم حضور این ملت را ببینند و با دشمن شناسی و با بصیرت مشکلات بیکاری جوانان و فقر مردم را مشاهده کنند و در این زمینه موفق عمل کنند.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌کنیم دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در میان جناح‌ها و قومیت‌ها است و ما باید همچون گذشته هوشیار باشیم.
مردم گچساران در این راهپیمایی بزرگ با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، قضات انقلابی عدالت عدالت، مرگ بر خواص بی‌بصیرت، فقر، فساد و تبعیض نابود باید گردد، هم غزه و هم لبنان جانم فدای قرآن، گچساران بیدار است از فتنه‌گر بیزار است، اصلاح اقتصادی احیا باید گردد شور حال خاصی به این مراسم بزرگ دادند.
 
 
پایه‌های مستحکم انقلاب با چنین بادهایی نمی‌لرزد/آتش زدن پرچم کشور تنها کار فتنه‌گر و آشوب‌طلب است
امام جمعه سی‌سخت گفت: پایه‌های مستحکم انقلاب با چنین بادهایی نمی‌لرزد.
مردم شهر سی‌سخت پیش از ظهر امروز مانند دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد حماسه‌ای دیگر آفریدند.
مردم شهر سی‌سخت با تجمع در فلکه الله از فلکه مرکزی شهر تا امام‌زاده سید محمد راهپیمایی کردند در این همایش بزرگ مردمی امام جمعه شهر سی‌سخت اظهار کرد: انقلاب ریشه در خون شهدا و باورهای دینی و عاشورا دارد و با این ترقه‌بازی‌ها از میان نمی‌رود و درخت تنومند انقلاب چنان محکم است که با این بادها نمی‌لرزد.
حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد افزود: پایه‌های این انقلاب چنان مستحکم است که هیچ آشوبگر و دشمنی نمی‌تواند کوچکترین تزلزلی در آن ایجاد کند.
امام جمعه شهر سی‌سخت با تأکید بر این که مردم بیش از گذشته عاشق شهادت هستند اظهار کرد: وقتی که عرصه غبارآلود می‌شود فتنه رخ می‌دهد و این حرکت آشوبگران دشمنی و اعلام جنگ با قرآن و اسلام و شهدا بود.
وی با بیان این که مردم ایران اسلامی هرگز پرچم کشور خود را آتش نمی‌زنند افزود: این مردم هرگز پرچم کشور را که نمادی از خون شهیدان است به آتش نمی‌کشند.
 
به آتش کشیدن پرچم کشور یعنی فتنه‌گران علیه موجودیت و هویت نظام اسلامی ایران حرکت کرده است/آنها به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران هستند/وقت اعتراض به عملکرد دولت نیست
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمدگفت: فتنه‌گران و اغتشاشگران با به آتش کشیدن پرچم جمهوری اسلامی به منزله « نه اسلام، نه قرآن و نه ایران» هویت ما را به مورد هجوم قرار دادند و به اعتقادات ما توهین کردند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در جمع مردم شهرستان لنده با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی برای به زانو درآوردن ملت ایران گفت: دشمنان نظام در ابتدای راه جنگ تحمیلی را به راه‌ انداختند تا شاید از این طریق بر کشور ما مسلط شوند، اما نه تنها نتوانستند کاری از پیش ببرند بلکه امروز سنگر دفاع از مرزهای ایران حتی به لبنان و سوریه هم کشیده شد.
وی افزود: تحریم‌های ناجوان‌مردانه‌ای که به دست استکبار و به بهانه‌های مختلف از جمله حقوق بشر و هسته‌ای و ... بر این ملت روا داشته شد ولی این کشور باز هم به سلامت از آن عبور کرده است.
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به راه‌اندازی داعش با حمایت مستقیم آمریکا و اسرائل و عربستان اشاره و تصریح کرد: وقتی ملت ایران با سردارانی همچون سلیمانی پایان داعش را در مرزهای جغرافیای دنیای اسلام اعلام می‌کند و پشت استکبار را به خاک مالید باید اضطراب و هراس از این ملت به جان آنها بیفتد.
پناهی یادآور شد: کینه استکبار از این ملت تمامی نخواهد داشت و آنها به فکر انتقام از درون را با ایجاد ناآرامی و جنگ و شورش افتادند تا به این وسیله ریشه ملت ایران را از درون بخشکانند.
وی با اشاره به وجود گرانیهای ناشی از تحریمهای دشمنان و تورم و تبعیض و فساد اداری و اقتصادی در کشور خاطر نشان کرد: امروز مردم ما از عدم برخورد با فساد و نجومی‌بگیران و عدم تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب ناراضی هستند ولی این‌ها مسائل داخلی کشور ما بوده و به بیگانگان ارتباطی ندارد.
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گاهی بحث میان گروهی و جناحی بوده که در داخل به شکل‌های مختلف اعتراض و تهمت و ... متبلور میشود ولی در جایی که دشمنان بخواهنداز مشکلات ما سو استفاده کنند این ملت کوتاه نخواهند آمد و در برابر دشمنان تمام قد خواهند ایستاد.
پناهی گفت: ملت ایران یکپارچه بدون توجه به جناح و حزب و گروه در بحث نظام با هیچ کس تعارف نداشته و اجازه نفوذ و دخالت را به آنها نمی‌دهد.
وی افزود: درست است دلمان از گرانی، تبعیض و فساد اداری و عدم برخورد با نجومی بگیران خون می‌باشد اما امروز وقت و فرصت آن نرسیده که حرفی بزنیم که دشمن از آن سو استفاده کند ، همه با هم و همصدا در مقابل این جریان ایران برانداز و اسلام برانداز خواهیم ایستاد.
پناهی یادآور شد: امروز جریانی در کشور به اسم مقابله و مبارزه با گرانی، تبعیض به راه افتاده که ضروری است به گفتمان آن توجه شود تا ماهیت آن برای همه آشکار شود.
وی افزود: گفتمان این جریان با شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» آغاز شده که در یک نگاه باید بگوییم این گفتمان یعنی آزاد گذاشته و تأمین امنیت اسرائیل غاصب در منطقه که نشان از اهداف شوم آنها دارد.
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به دومین محور این جریان اشاره و گفت: آنها با شعار «نه قرآن نه اسلام بادا فدای ایران» که حتی در فتنه ۸۸ هم مطرح نشد علیه موجودیت نظام و هویت ملی و اسلامی ما سازماندهی شدند.
پناهی ادامه داد: آنها در مقام عمل به این امر اکتفا نکردند و با به آتش کشیدن پرچم جمهوری اسلامی به منزله « نه اسلام، نه قرآن و نه ایران» هویت ما را به مورد هجوم قرار دادند و به اعتقادات ما توهین کردند.
وی خاطرنشان کرد: امروز چهره دشمنان نمایان شده، به اسم مبارزه با فساد و فقر و محرومیت مغازه‌ها را به آتش کشیدند و اموال عمومی را به غارت بردند، قتل و غارت و نا امنی دردی از این ملت دوا نخواهد کرد.
سخنران راهپیمایی علیه فتنه‌گران و اغتشاشگران در شهرستان لنده یادآور شد: با شکم خالی و نداری می‌توانیم ادامه دهیم ولی همانطور که امام خمینی(ره) به ما یاد دادند اگر استکبار در مقابل دینمان ایستاد باید در مقابل تمام هستی٬اش بایستیم و با مبارزه علیه سفارتها و لانه‌های جاسوسی آنها قد علم کنیم.
پناهی با بیان اینکه هر وقت در موضعی عقب‌نشینی کردیم دشمنان نظام و انقلاب جسورتر شدند گفت: ملت ایران شهادت را به جان می‌خرد و نا امنی را به امریکا و استکبار برمی‌گرداند ولی تحقیر و توهین را نمی‌پذیرند.
وی ادامه داد: فارغ از هر جناح و گروهی پشت سر رهبری علیه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل حرکت خواهیم کرد و تا نابودی آنها از پای نخواهیم نشست. همه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید استکبار جهانی را در منطقه منزوی کنند.
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: دولت اشتباهات خود را متوجه شده و برای رفع آن تلاش خواهد کرد، ما منتظر حکم دادگاه نخواهیم ماند و فتنه گران را به سزای عملشان خواهیم رساند.
 
 
اغتشاش‌گران پیاده نظام آمریکا و صهیونیست هستند/ فتنه ۹۶ جنینی بود که سقط شد/ پرچم جمهوری اسلامی نماد تمام ارزش‌هاست
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اغتشاش‌گران پیاده نظام آمریکا و صهیونیست هستند.
همزمان با سراسر کشور مردم بابصیرت و ولایت‌مدار شهر دهدشت با خروش انقلابی خود بار دیگر انزجار خود را از فتنه‌گران به نمایش گذاشتند و اقدامات چند روز اخیر فتنه‌گران کوردل علیه ایران اسلامی را محکوم نمودند.
حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان در این اجتماع باشکوه با استناد به آیات قرآن کریم از افراد به عنوان عده‌ای صادق و عده‌ای منافق یاد کرد و اظهار داشت: آن‌هایی که این چند روز اخیر باعث اغتشاش در جامعه شدند منافق هستند.
استاد حوزه و دانشگاه ضمن تشکر از همه مسئولان، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و تولید را مهم‌ترین دغدغه مردم عنوان و تصریح کرد: همه مسئولان بشنوند کسی که مسئولیت پذیرفت یعنی وکیل مردم است و وکیل هم باید پاسخگوی مردم باشد.
وی خواستار برداشتن اقتصاد ربوی از مسئولان شد و با بیان اینکه تمام بزهکاری‌های اجتماعی در لقمه حرام نهفته است، گفت: چرا وقتی مراجع تقلید فتوا صادر می‌کنند عده‌ای گوش نمی‌دهند.
اندرزیان خواستار تدریس علوم انسانی در دانشگاه‌ها شد و بیان کرد: حوزه علوم انسانی در دانشگاه‌های ما باید تدریس شود تا دانشمندان ما با اندیشه اسلامی جامعه را بچرخانند.
وی مبارزه با فساد اقتصادی و انتخاب مدیران انقلابی را از دیگر خواسته‌های مردم عنوان و افزود: مدیران ما باید دیدگاه انقلابی داشته باشند و جهاد و تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند.
استاد دانشگاه، حمایت از نسل جوان و مبارزه با اشرافی‌گری را از دیگر مطالبات مردم دانست و خواستار توجه مسئولان به خواسته‌های مردم شد.
اندرزیان از آمریکا به عنوان شیطان که هر لحظه حمله می‌کند یاد و اظهار داشت: چرا مذاکره؟ شیطان مذاکره‌پذیر نیست، آمریکا با حمایت از گروهک‌های منافق، حمله به طبس، تحریم‌های ۴۰ ساله، انواع عهد شکنی‌ها و حمایت از صهیونیست‌ها دشمنی خود را آشکار با نظام جمهوری اسلامی ادامه ‌می‌دهد.
وی با بیان اینکه دشمنان در صدد این بودند هر ۱۰ سال یک‌بار فتنه در ایران اسلامی راه بیندازند گفت: فتنه ۹۶ دوسال زودتر انجام گرفت و فتنه آن‌ها ناکام ماند و جنینی بود که سقط شد.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: این‌ها دیگر از اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کردند، اصولگرا و اصلاح‌طلب بازی است، آنچه در حال حاضر مهم است ولایت و دفاع از ارزش‌ها و خون شهداست.
اندرزیان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد، گفت: این اعتراضات ربطی به مشکلات اقتصادی نداشت، دشمن از قبل برای ایران نقشه کشیده بود وقتی در سوریه و عراق سیلی خوردند مثل گرگ زخم‌خورده مقابل اسلام ایستادند.
وی خطاب به پدر و مادران کسانی که چند شب قبل در دهدشت اغتشاش ایجاد کردند، گفت: بدانید فرزندان شما پیاده نظام آمریکا و صهیونیست بودند، این چه درون خبیتثی است که فرزندانتان را نشانه گرفته.
اندرزیان پرچم جمهوری اسلامی را نماد تمام ارزش‌های کشور عنوان و افزود: کسانی که چند شب اخیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را آتش زدند تکفیری‌ها وطنی بودند که نه دین دارند و نه آزاد‌مرد هستند.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انقلاب ما ثمره خون شهداست گفت: مردم دهدشت آن وقت که سفره آن‌ها فقیرانه بود در هشت سال دفاع مقدس در کشور اول شدند، در شهید شدن اول شدند حالا جای تأسف است در خیابان‌هایی که قد‌م‌گاه شهداست شعار بر علیه ارزش‌ها سر داده شود.
وی خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب اوجب واجبات است و بر تک‌تک مسلمانان واجب است از آرمان‌های انقلاب دفاع نمایند.
اندرزیان با بیان اینکه مردم ما هیچ وقت برای دفاع از ولایت کم نگذاشتند، گفت: مسئولان پروازی نباشند و با تمام همت جهادی عمل کنند.
وی از اختلاف به عنوان بدترین منکر و وحدت را بهترین اتحاد دانست و تصریح کرد: کسانی که قوا را تضعیف و بین مسئولان مشکل ایجاد کنند، حلقومشان حلقوم شیطانی است.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود خواستار جذب سرمایه‌گذار از مسئولان شد و بیان کرد: کسانی که رأی مردم را می‌گیرند و می‌روند، وقتی تمام شد برگردند و در کنار مردم منطقه خود باشند، نگویند دهدشت خالی از سکنه و نخبگان شده است، مردم را رها نکنید.
اندرزیان ضمن تشکر از نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران گفت: به هنگام بحران‌ها زلزله این سپاه و بسیج است که با خدمات‌رسانی خود بحران را برطرف می‌نمایند، چرا عده‌ای نمی‌بینند.
وی اظهار کرد: کسانی که چند شب قبل به خیابان‌ها آمدند بدانند اگر یک‌بار دیگر قدم نحس آن‌ها بر این خیابان‌ها بگذارند و فکر اغتشاش داشته باشند قانونی استفاده می‌کنیم و با آن‌ها برخورد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
تا احتیاج داریت اصلاح طلبان خوبن
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1