تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۳۰۵۷۶۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه برخوردی با این مدیران می‌کند؟ / نخبگان بیکار، تبعیض، سکوت رسانه‌ها، بکارگیری خانوادگی نیروها، انتظار از «احمدی»

۲۲
۰
کبنا ؛بکارگیری نیروهای بدون ضابطه و فله‌ای مدت‌ها است که بحث داغ رسانه‌ها و محافل گوناگون استان کهگیلویه و بویراحمد است و تاکنون هم پاسخ قانع کننده‌ای در این رابطه از کسی شنیده‌ نشده است. و از طرفی بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می‌کند و تنها رعایت عدالت و جلوگیری از تبعیض در بکارگیری نیروها خواسته و مطالبه به حق مردم است.

به گزارش کبنا از یاسوج، تبعیض و رابطه‌بازی و پارتی‌بازی در بکارگیری نیروها توسط بعضی از مدیران به پدیده نامیمون و وصله ناجور بر تن نظام اداری استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده که در کنار جوانان فارغ‌التحصیل، داد ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز درآورده است.
نابغه‌ها و نخبگانی هستند که بیکار هستند اما در عوض کسانی که نبوغ آنچنانی ندارند به کار گمارده شده‌اند
حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع راهپیمایان ۱۴ دی‌ماه یاسوج، اظهار داشت: چه مصیبت‌ها دیده‌ایم از بوم‌گرایی‌ها، از استان‌گرایی‌ها و از شهرستان‌گرایی که امروز خرد شده و یک روستا بوم شده و روستای دیگر غیربومی که این نفرت ایجاد کرده و این نفرت‌ها غده‌های چرکینی شده که روزی سر باز می‌کند که می‌بینیم اینگونه هم شد.
آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه سخنان خود گفت: مردم فقر و نداری را تحمل می‌کنند اما آنچه برای مردم غیرقابل تحمل شده تبعیض و بی‌عدالتی است که در کنار تبعیض‌ها تحقیر مردم نفرت‌انگیز است.با مردم به گونه‌ای صحبت کردن که انگار مردم نمی‌فهمند این تحقیر ملت است، دادن آمار غلط، وعده بی‌اساس و امید کاذب توهین به مردم است. مردم این توهین‌ها و این تحقیرها را می‌فهمند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نابرابری‌هایی وجود دارد که چه کسی این نابرابری‌ها را پاسخ خواهد داد، نابغه‌ها و نخبگانی هستند که بیکار هستند اما در عوض کسانی که نبوغ آنچنانی ندارند به کار گمارده شده‌اند. بیچاره در آزمونی اول شده ولی در گزینش کمرش را شکستند.

پشت پرده بکارگیری نیروها مسوولان و اصحاب قدرت است / سایه سکوت رسانه‌ها
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز از رصد و بررسی لیست بعضی از بکارگیری‌ نیروهای بدون ضابطه و فله‌ای در استان خبرداد.
احمدی با اشاره به رصد و بررسی لیست بعضی از بکارگیری نیروهای بی‌ضابطه در استان، تصریح کرد: پشت پرده این بکارگیری نیروها و استخدامی‌ها مربوط به برخی از مسئولان و اصحاب قدرت و در سایه سکوت رسانه ها انجام شده است.
وی با بیان اینکه اینگونه تبعیض ها در سراسر کشور وجود دارد، گفت: یک شبه نمی‌توان تمامی این مشکلات را حل و به مقابله با این بی عدالتی‌ها پرداخت و رسانه‌ها بهترین ابزار برای شفاف سازی در جامعه هستند.
بکارگیری، جذب و استخدام نیروها باید تابع قانون باشد / امیدوارم با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد نگرانی مردم برطرف شود
محمود مومن‌نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فرآینده بکارگیری، جذب و استخدام نیرو حتی شرکتی در دستگاههای دولتی باید تابع قانون و ضوابط باشد.
مومن‌نسب افزود: در صورتی که موردی خلاف قوانین در رابطه با استخدام و بکارگیری نیرو در دانشگاه یا دستگاهی اتفاق افتاده به دستگاههای نظارتی گزارش داده شود تا بررسی و پیگیری شود.
وی بیان کرد: نظارت بر استخدام و بکارگیری نیرو و تبدیل وضعیت نیروهای دستگاهها دولتی و دانشگاهها در دستور کار ما قرار دارد اما باید مستند باشد. در صورتی که تخلف و خلاف قانونی صورت گرفت دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بعضی از دستگاهها و ادارات استان اقدامات خلاف قانون صورت می گیرد که از افراد بی سواد، سطح پایین، ناتوان بکارگیری و استفاده می شود و افراد تحصیلکرده جا می‌مانند که این مساله موجب یاس و نا امیدی افراد تحصیلکرده شده است.
مومن نسب تصریح کرد: دستگاههای دولتی بواسطه جذب و بکارگیری نیروهای فاقد تخصص و دارای توانایی و معلومات پایین در آینده بعلت جذب نشدن نیروهای توانمند و متخصص در پاسخگویی به مردم با مشکل جدی مواجه می شوند.
وی ادامه داد: دستگاههای دولتی در بکارگیری و استخدام نیرو قوانین را رعایت کنند.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خیلی افراد درس خواندند و تحصیل کرده اند اما هم اکنون نگران از وضعیت بکارگیری بدون ضابطه نیرو در دستگاههای هستند و می گویند که برخی دستگاهها به بهانه خدماتی، شرکتی افراد دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم را جذب و بکارگیری می کنند.
وی بیان کرد: دست یاری به سمت رسانه ها برای گزارش تخلفات دستگاههای دولتی در زمینه بکارگیری نیرو بدون ضابطه دراز می کنیم و انتظار همکاری داریم.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: موارد لازم در خصوص بکارگیری نیرو در دستگاههای دولتی در جلسات مختلف مطرح شد که بعضی موارد نتیجه بخش بود و برخی موارد هنوز نتیجه ای نداشت که امیدواریم با حضور مدیریت ارشد جدید استان این موضع که باعث نگرانی بخشی از مردم شده است بطور جدی پیگیری شود.
 
با کسانی که قوانین را نغض می‌کنند، برخورد شود
حجت الاسلام محمودی‌اصل  امام جمعه لنده نیز به بکارگیری نیروهای فله‌ای اشاره کرد و گفت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد با کسانی که قوانین را نغض می‌کنند برخورد و جلوی طایفه گری در استخدام‌ها را بگیرد.
وی از استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواست که وعده‌های خود را تحقق دهد.
 
برخی ادارات تمام فامیل های خود را به کار گرفته است
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک به جلسه ائمه جمعه استان با استاندار در یاسوج اشاره کرد و گفت: در این دیدار و جلسه استاندار استان از وجود بکارگیری نیروهای غیرقانونی و فامیلی صحبت به میان آورد و گفت در استان ما برخی ادارات تمام فامیل های خود را به کار گرفته و پیگیری این کار را در دستور کار خود قرار دادند اما  چند ماه از این جلسه گذشته و استاندار هیچگونه برخوردی با افراد متخلف به کار نگرفته است.
 
چرا افراد با سابقه ۱۰ سال کار باید اخراج گردند و افراد بصورت خانوادگی و فامیلی جایگزین یا در فلان جا استخدام گردند
حجت الاسلام وحدانی‌فر خطیب جمعه مارگون درباره وضعیت استخدام‌های فامیلی در استان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: جناب آقای استاندار بعد از تودیع معارفه خود قول مقابله با تبعیض‌ها در راندمان استخدام‌های اداری و مبارزه با بی عدالتی را دادند و الان بفرمائید که تکلیف استخدام‌های فامیلی و طایفه ای در استان به کجا رسید؟.
حجت الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: چرا افراد با سابقه ۱۰ سال کار باید اخراج گردند و افراد بصورت خانوادگی و فامیلی جایگزین یا در فلان جا استخدام گردند مگر مردم در خانه کم جوان تحصیل کرده و بیکار دارند.
وحدانی‌فر در پایان گفت: از شما که در راس مدیریت هستید تقاضا داریم سریعا موارد نتیجه‌گیری را به مردم استان اعلام کنید.
 
 
بلایی که امروز باعث ناامیدی جوانان استان شده پارتی بازی و بکارگیری های فامیلی، قومی، طایفه، خطی و سیاسی است
 
حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی  در این باره می‌گوید: بلایی که امروز باعث ناامیدی جوانان استان شده پارتی بازی و بکارگیری های فامیلی، قومی، طایفه، خطی و سیاسی است و این یک ظلم بزرگ است و استاندار محترم در ابتدای ورودشان به استان قول دادند که برخورد کنند و از آن جلوگیری می کنند انتظار افکار عمومی و خواسته به حق مردم این است که تا به امروز چه برخوردی شده؟ چرا این وعده عملی نشده؟ چطور در بعضی جاها استخدام های فامیلی که کمتر از یکی دوسال استخدام شرکتی شدند تبدیل وضعیت می‌کنید.
وی گفت: اما نیروهای ۸ الی ۱۰ سال قبلی را یا اخراج می کنید یا به همان حال سابق نگه می‌دارید و مدیریت با نگاه سیاسی و خطی در این استان باعث عقب ماندگی می‌شود و یک جنایت در حق مردم است که انتظار است انسان‌هایی شایسته، لایق، متعهد، مختخصص، دلسوز، ولایی و انقلابی در راس امور باشند.
دستگاه‌های نظارتی بدون هیچ ملاحظه کاری با مدیران استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه برخورد کنند / حرف درمانی برای مدیر متخلف فایده ندارد
حجت‌الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در این باره، با بیان اینکه برخی حوادث آنچنان تلخ است که وقتی انسان متوجه می‌شود تا روزهای متمادی ناراحت است، اظهار داشت: یکی از این حوادث تلخ سواستفاده مسؤولان از موقعیت شغلی و استخدام‌های غیرقانونی، فامیلی و نور چشمی است، عملی ناپسند که چهره نظام اسلامی را زشت می‌کند.

وی افزود: اگر این نظام و مملکت متعلق به همه اشخاص است که این گونه نیز هست پس باید همه از حقوق مساوی بهره‌مند شوند،عده‌ای که به سن پیری رسیده آن شغلی کسب نکرده‌اند اما عده‌ای که نور چشمی هستند راحت استخدام می‌شوند.

حجت‌الاسلام فشار اضافه کرد: تا کی باید شاهد این تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها باشیم در یک خانواده چند جوان بیکار هست که پدر و مادرشان از این وضعیت شرمنده هستند. سازمان‌های مربوطه تا کی باید نظاره گر باشند و برخوردی نکنند.

خطیب جمعه چرام تصریح کرد: مدیری که مردم را با اعمال تبعیض آمیز نسبت به نظام اسلامی بدبین می‌کند بیاورید و در این نمازهای جمعه شلاق بزنید تا درس عبرتی برای سایر افراد باشد.

وی افزود: آقای استاندار در موقع شروع مسؤولیتتان حرف‌های خوبی زدید اما حرف درمانی برای مدیر متخلف فایده ندارد مردم نگاه به عملکرد شما می‌کنند نه سخن‌هایتان اگر عادلانه برخورد کردیم و افراد متخلف را از کار اخراج کردید آن وقت به حقوق شهروندی عمل کرده‌ایم آن موقع به استمرار حرکت نظام اسلامی تا ظهور امام عصر عج کمک کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: مردم از این تبعیض‌ها گله مند هستند از این بی عدالتی‌ها ناراحتند باید علاج واقعه کرد این‌ها برای نظام اسلامی آسیب است. و انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی بدون هیچ ملاحظه کاری با مدیران استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه برخورد کنند.

 
به گزارش کبنا از یاسوج، برخورد با مدیرانی که دست به بکارگیری نیروهای فله‌ای، طایفه‌ای و خانوادگی و جناحی زده‌اند، مطالبه به حق جوانان و مردم است و ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی هر شهری از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواسته‌اند که با مدیرانی که دست به بکارگیری نیروهای بی‌ضابطه و فله‌ای زده‌اند، برخورد شود. و نتیجه آن را به مردم اعلام کند. حالا باید منتظر ماند که علی محمد احمدی دومین استاندار دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد چه برخوردی با این مدیران خواهد داشت.
احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید بداند، که ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره هزاران خون شهید است، خیانت بزرگی محسوب می‌شود و مقابله با فساد اداری و جلوگیری از تبعیض مدیران یکی از وظایف او به عنوان نماینده عالی دولت نظام اسلامی محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
برخورد با عوامل تبعیض کند
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
سلام من کوچکتر از انم که راهکار بدهم نماینده محترم ولی فقیه واستاندار محترم پی گیری بکارگیری نیروها کار سختی نیست روزی یک ساعت وقت بگذارید ودو مورد را برگشت دهید به فضل خداوند درست می شود کارها را به خان علی خان ها مسپارید .
Iran, Islamic Republic of
.....
دو امام جمعه در دو گوشه استان هردو یک انتقاد واحد ویک مصداق واحد هردو می گویند چرا کسی که ۱۰سال سابقه کار دارد اخراج شود .....
.....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حاج اقای وحدانی فرامام جمعه چیتاب هستند
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
استاندار هیچ کاری نمی تواند بکند
حسنی
Iran, Islamic Republic of
سلام . حاج آقا .تا بدنه آموزش و پرورش ، آن هم اداره کل تا معاونت .ش هم اومده که . تمام فک و فامیل خودش رو دور خودش جمع کرده .
MM
Iran, Islamic Republic of
.بدبخت کرد استان رو با این نیروهای طایفه ای در بویراحمد
رها
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استان دار .ی تمام ادارات کل و معاونینشون همین الان بدون آزمون و ضابطه پسر خواهر برادر و....... تو ادارات بکار گرفتن چرا همین الان لا اقل عوضشون نمیکنی .
سید حسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
خادمی حداقل معاونین خوب و با لیاقت انتخاب و تقسیمشون کرد.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
بازرسی استانداری قبلا هم قول داده بود قضیه تسهیلات صندوق امید رو که یه مدیرکل بین بستگان خودش و چند مدیر دیگه تقسیم کرده بود پیگیری و با متخلف برخورد بکنه و به اطلاع مردم برسونه .ایا این کار رو انجام داد ؟؟؟!!!
آروین اموزش وپرورش عشایراستان
Iran, Islamic Republic of
تکلیف وسکن مهر دهدشت چی میشه اقای پیمان جو
توانا
Iran, Islamic Republic of
.. یاسوج+اموال .+صنعت چه خبر ؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام لطفا اداراه . استان هم برید برسی کنید تا متوجه بشوید چندتا نیرو از وابستگان به سر کار اورده اند.هیچکدوم اولویت کاری و نامه از تهران نیاورده بودن جهت بکار گیری ولی خیلی راحت مدیر کل نیروهای نورچشمی خودش را بکار گرفت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای . بازیها بودند که فقط بر طبق رابطه فعالیت می کرد
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
.دیگه دست همه ارگانها رو ازپشت بستن.. اون ازوضعیت استخدامها.. اونم از وضعیت.ی وسطح ...
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تشکر دارد که رسانه ای در استان برای مقابله با این فساد نهادینه شده (بکارگیری فامیل ها تحت پوشش شرکت خدماتی و بعد تبدیل به قراردادی آنهم بدون آزمون) روشنگری می نماید. انشاالله کبنا بتواند بر این گونه مراکز قدرت غلبه نماید. اگر مسئولین کلان استان حداقل یک یا دو مورد از این دسته مدیران را عزل می کردند بقیه حساب کار خودشان را می کنند. وقتی بعضی از این نوع مدیران ا.را به مبارزه می طلبند و اتفاقی نمی افتد این تیپ آدمها
بدون پارتی
Iran, Islamic Republic of
توسط آقای .ی ی خانم و ی آقا در.. غیرقانونی استخدام شدند
دلیرچی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه, ۱۰ آذر , ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۷ | کد خبر : ۱۴۳۴۳۹ |

یادداشت /

زخم تاول‌زده مردم «دلی‌رچ» مارگون/چه کسی پاسخگوست؟

بخش مارگون با وجود اینکه خدمات خوبی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن ارائه شده است، اما همچنان از محرومیت‌های تاریخی بزرگی رنج می‌برد.
کبناخبر؛

بخش مارگون با وجود اینکه خدمات خوبی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن ارائه شده است، اما همچنان از محرومیت‌های تاریخی بزرگی رنج می‌برد.
هفته گذشته آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مانند برنامه‌های گذشته خود از بخش مارگون با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بازدید کردند.

اجرای چنین برنامه‌هایی توسط نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خود موجب دلگرمی مردم این دیار می‌شود.

آیت‌الله ملک‌حسینی در بازدیدهای خود در روستاهای محروم بخش مارگون تاکید کردند که قولی سرسری و خلاف واقع به مردم داده نشود و در فرصتی مناسب مشکلات مناطق بررسی و نسبت به رفع آن‌ها بر اساس اولویت‌ها اقدام شود.

با وجود اینکه سفرهای زیادی در مناطق محروم رفته بودم اما دیدن بخش مارگون برایم خالی از لطف نبود آن هم با فردی که نه برای تبلیغات سیاسی بلکه برای بررسی مشکلات مناطق محروم رفته بود برایم جالب و مهم بود.

در اولین بازدید به روستای جوبریز رفتیم وضعیت بسیار عادی بود و عمده مشکلات این منطقه کمبود آب شرب سالم، نبود امکانات ورزشی برای جوانان و نبود مسجد و حسینیه بود با پاسخگویی مدیران مربوطه مردم امیدوار شدند که مشکلاتشان برطرف می‌شود.

دومین مقصد ما در مارگون روستای زیبای شهنیز بود که به مانند منطقه جوبریز مشکلات خود را بیان کردند و مسئولان در محضر آیت‌الله ملک‌حسینی پاسخگو بودند.

سفر طولانی شد چرا که مردم در طول مسیر درد و دل‌های زیادی با نماینده ولی‌فقیه در استان داشتند از بیان مشکلات خود گرفته تا رساندن سلام مردم عشایرزاده این خطه از سرزمین به رهبر معظم انقلاب اسلامی.

آخرین بازدید ما بسیار متفاوت بود با وجود اینکه خورشید غروب کرده بود و به اذان مغرب چیزی باقی نمانده بود مسیر را کج کردیم و به سمت منطقه دلی‌رچ بخش مارگون رفتیم تا از نزدیک درد و دل‌های آن‌ها و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را ببینیم.

مسیر ناهموار و سختی در پیش‌رو داشتیم از جاده‌های کوهستانی گرفته تا عدم آسفالت جاده ارتباطی آن، وضعیت نگران‌کننده‌ای را به عینه دیدم به گونه‌ای که با مشکل خود را به روستای مرکزی رساندیم.

قریب به ۱۷ کیلومتر جاده ارتباطی منطقه دلی‌رچ فاقد آسفالت بود و ناهمواری آن دل هر فردی را به درد می‌آورد که چرا نباید مردم مومن و خداجوی این منطقه با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی این چنین وضعیتی داشته باشند.

وقتی به روستای دلی‌رچ مرکزی رسیدیم مورد استقبال خوب مردم خونگرم این منطقه واقع شدیم و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مشکلات منطقه توسط نماینده مردم بیان شد.

از مشکلات منطقه که به عینه دیدیم نبود جاده ارتباطی مناسب، خسارات وارده سیل به مردم و عدم آنتن‌دهی و آب شرب بود که مسئولان مربوطه در این بین پاسخ دادند.

چندین پاره روستا در مسیر بودند که به همدیگر متصل بودند و جمعیت زیادی در آنجا سکونت داشتند.

وقتی که مدیر راه و شهرسازی بویراحمد به پشت تریبون رفت و گفت: ۱۷ کیلومتر روستای دلی‌رچ که چندین روستا را به هم متصل می‌کند بعد از انقلاب اسلامی خدمات خوبی ارائه شده که در سال جاری برای این منطقه ۲۰۰ میلیون تومان برای جاده ارتباطی آن پیش‌بینی شده است.

همه مدیران در حوزه کاری خود صحبت کردند و قول‌های مساعدت و همکاری دادند.

آنچه که به عینه در بازدید به منطقه دلی‌رچ بخش مارگون دیدم ناهمواری جاده ارتباطی این منطقه بود که با وجود خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر سالیان متمادی کار شود باز هم جای کار دارد.

جاده ارتباطی دلی‌رچ که نامناسب بوده و باعث بروز خسارات جانی و مالی زیاد برای مردم آن دیار شده و همواره این زخم کهنه‌ را بر دل خود دارند چرا که سنگینی آن را بر دل پیرزنی که بدرقه‌مان کرد دیدم و با خونگرمی تمام خواست تا شب را در آنجا بمانیم چرا که جاده ناهموار بود و هزار اتفاق.

از دلی‌رچ بسیار شنیده بودم از مردمش گرفته تا باغات گردوی آن اما وقتی جاده را در شب مهتابی این منطقه بکر در پایین دره‌ای دیدم بسیار متعجب شدم که مسئولان ما طی چندین سال چکار کردند، همه مدیران مسئولند، نماینده مردم در ادوار گذشته و تا امروز مسئولند و باید پاسخگوی این مردم باشند.

مسیر چنان ناهموار و خطرناک بود که بسیاری از مدیران اغراق کردند که فکر نمی‌کردیم که دلی‌رچ اینچنین باقی مانده باشد.

اینکه مدیران ما و نمایندگان مردم در مجلس طی چندین سال گذشته چکار کردند مهم است و باید در محضر خدای خود و مردم پاسخگو باشند که چرا باید چنین جاده‌هایی باشد که شخص مدیران با دلهره به این منطقه وارد شوند وای به حال مردم با چنین مسیرهایی.

با سفر آیت‌الله ملک‌حسینی به بخش مارگون آن هم در محروم‌ترین نقطه‌ای که شاید کمتر مسئولی به آنجا رفته باشد و تنها اسم آن روستا را بر روی برگه‌ها و نامه‌نگاری‌ها دیده بودند نور امید در دل مردم خونگرم و ولایی این خطه از سرزمین روشن شد و امیدوار به پیگیری نماینده ولی‌فقیه هستند تا آن‌ها را از این رنج تاریخی و کهنه نجات دهد.

در پایان از زبان مردم روستا سخن می‌گویم که از حضور آیت‌الله ملک‌حسینی بسیار خوشحال و خرسند شدند و به مدیرانی که تاکنون چشمشان به جاده ناهموار و رعب‌برانگیز دلی‌رچ نیفتاده بود باید گفت که آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا….!!!!

———————————–

یادداشت: اسماء وفابین
شهروند
Iran, Islamic Republic of
وقتی دولت نتواند کاری برای مردم درست کند مطمئن باشید مفسده یا پارتی بازی وجود داردچه فرقی دارد این یا آن مشکل باید اساسی حل شود این همه اش حواشی است,اشتغال ......
حق
Iran, Islamic Republic of
سلام
یه سری هم به توزیع برق استان بزنین
هاله
Iran, Islamic Republic of
. با انتخاب مدیر کل جدید اداره کار خانم نیکی مرام استاندار ایت نیرو اوردنت بود خیلی ضعیفه
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
استاندار عزیز ..ی را بجای تتبیه تشویق کردید . عدالت و منطق.اگه با بردنش استاتداری ..ورد!!!@
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1