تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۷
کد مطلب : ۳۰۵۶۰۳

هاشمی: استاندار به وعده‌هایش عمل کند /خجالت می‌کشم به لنده بروم/ ۴۰ روز است که استاندار را ندیدم

۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشورگفت: این اغتشاشات و نا آرامی‌ها ادامه فتنه ناکام ۸۸ بوده که امروز دشمن با سو استفاده از وضعیت جامعه می‌خواهد به آن دامن بزند.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور در نشست فصلی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده با اشاره به وضعیت قانون‌گذاری در کشور اظهار داشت: ما در سطح کشور قوانین متروکه و به زمین مانده بسیاری داریم که لازم است ابتدا نسبت به نظارت و ارزیابی قوانین در جامعه اقدام و بعد از آن اگر خلأیی احساس شد قوانین جدید را تصویب نماییم.
وی افزود: دپو شدن قوانین و کارشکنی‌ها در سطح جامعه به دلیل عدم نظارت صحیح بر اجرای قوانین توسط مجلس و دستگاه‌های مربوطه بوده که در این حوزه باید جدیت بیشتری به خرج داد.
نماینده شهرستان‌های لنده، بهمئی، کهگیلویه و چرام در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت استان و ارتباط خود با دستگاه‌های اجرایی اشاره و گفت: قریب به ۴۰ روز است که با استاندار استان هیچگونه ارتباطی ندارم.
هاشمی‌پور به عدم توجه به نیروی انسانی متعهد و متخصص حوزه انتخابیه خود در سطح استان اشاره و یادآور شد: برخی مسؤولان استانی اعتراضات و گلایه‌های نمایندگان را دلیل عدم استفاده از نیروی انسانی حوزه انتخابیه ذکر می‌کنند که این دور از شأن مسؤولان ارشد استان ما است.
وی خاطر نشان کرد: مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه را فریاد زده‌ایم ولی گوشی برای شنیدن بدهکار نبوده تا جایی که برای این مهم دست به دامان مسؤولان کشوری هم شده‌ایم.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰ سال است که با این مشکلات در سطح استان درگیر هستیم ادامه داد: اگر نتوانیم مشکلات اقتنصادی و سیاسی و فرهنگی را برطرف کنیم هیچ کس در استان آرامش نخواهد داشت؛ اگر این چهار سال را تنها به فریاد زدن بپردازیم دیگر توانی برای انجام کار نخواهد بود و مردم ما را بازخواست خواهند کرد.
هاشمی‌پور در ادامه خطاب به ائمه جمعه استان با اشاره به بی مهری‌های صورت گرفته به مجموعه‌های فرهنگی گفت: انتظار داریم ائمه جمعه نسبت به پیگیری مطالبات مردم هم‌صدا با نمایندگان باشند و در راستای تحقق اخلاق اسلامی و و رفع کارشکنی‌ها تلاش کنیم.
وی یادآور شد: دورویی و بداخلاقی‌ها ما در ادامه مسیر خسته و ناتوان خواهد کرد اگر نتوانیم آن را کنترل کنیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: این اغتشاشات و نا آرامی‌ها ادامه فتنه ناکام ۸۸ بوده که امروز دشمن با سو استفاده از وضعیت جامعه می‌خواهد به آن دامن بزند.
هاشمی‌پور ادامه داد: همه مردم نسبت به مشکلات و معضلاتی بیکاری، فقر، گرانی و .... گلایه‌مند و معترض هستند ولی جایی که احساس کنند دشمن بخواهد از این وضعیت به سود خود استفاده کنند به هوشیاری و بصیرت فتنه آنها را خاموش خواهند کرد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وعده‌هایش عمل کند
عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: امروز از بخش موگرمون وشیتاب بازدید داشته‌ایم که تمام مشکلات و موارد مهمی که باید مورد بررسی قرا می‌گرفت در دستور کار قرار داده شده است.
وی مهم‌ترین وعده‌ داده شده به مردم بخش موگرمون و شیتاب را کلنگ زنی عملیات گاز رسانی تا دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: در بررسی‌های به عمل آمده شیتاب با جمعیت ۸هزار نفری فاقد گاز و درمانگاه بوده که این موضوع موجب رنج مردم و ما شده است.
هاشمی‌پور ابراز کرد: بخش شیتاب با جمعیت ۸هزار نفری تنها دارای یک‌ خانه بهداشت می‌باشد که با پیگیرهای بخشدار این بخش برای آماده کردن زمین برای ساخت در مانگاه با کمک خیرین تا دهه فجر کلید ساخت آن زده می‌شود.
وی بیان کرد: خبرخوش دیگر برای مردم روستاهای قیام، ممبی و سرآسیاب یوسفی که پیمانکار گاز رسانی به این مناطق به زودی شروع به کار می‌کنند ومردم از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
هاشمی‌پور همچنین از استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواستار توجه ویژه به شهرستان لنده و عمق محرومیت آن شد و ادامه داد: خدا شاهداست که خجالت می‌کشم به شهرستان لنده بیایم زیرا نسبت به تمامی شهرستان‌های دیگر کمتر خدمات رسانی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1