تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۴
کد مطلب : ۳۰۵۵۹۸

مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در باره حوادث اخیر چه می‌گویند؟

۰
کبنا ؛مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای به حوادث اخیر در کشور واکنش نشان دادند.
 

عناصر ضد انقلاب عامل اصلی اغتشاشات و حوادث اخیر
به گزارش کبنا، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل اصلی اغتشاشات و حوادث اخیر در کشور عناصر ضد انقلاب هستند.
سردار بوعلی با اشاره به بروز حوادث اخیر در کشور و به راه انداختن جریانی توسط ضد انقلاب گفت: دشمنان کشور به خیال خام خود درصدد ایجاد آشوب و فتنه برای بازایستادن انقلاب اسلامی از حرکت حقیقی و واقعی خود هستند، اما به لطف الهی و با رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت سیاسی ملت ایران یک بار دیگر دسیسه شوم آن‌ها نقش برآب می‌شود و این انقلاب مستحکم‌تر و با اقتدار بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد.
سردار بوعلی وحدت، غیرت، عشق به اهل بیت، تعهد و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا را از ویژگی‌های بارز ملت ایران که آن را از سایر ملت‌ها متمایز می‌کند برشمرد و افزود: دشمنان غافل از آن هستند که این نظام مقدس دارای پشتوانه‌های مردمی و الهی است که با حضورشان در صحنه عوامل ضد انقلاب چیزی در مقابل قدرت آن‌ها به حساب نمی‌آیند.
وی گفت:فردا مردم ولایتمدار، شهیدپرور و با بصیرت کهگیلویه و بویراحمد همانند گذشته یکبار دیگر با لبیک گفتن به ندای رهبر خود به میدان می‌آیند و بساط ضدانقلاب، فتنه گران و آشوب طلبان را برای همیشه بر می‌چینند و به زباله دان تاریخ می‌فرستند.
 
صف مردم از اغتشاش‌گران جدا شده است
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صف مردم ما از اغتشاشگران جدا شده است و فضایی که امروز به وجود آمده نیازمند همدلی و انسجام بیش از پیش مردم و دولت است.
سید کرامت کریمی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های تاریخی و هویتی نظام ما در عصر معاصر حاکمیت سیاسی ما است که مبنای قدرت سازمان یافته در یک جامعه است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اقتدار ایران اسلامی برای تمامی دشمنان نظام یک اصل ثابت شده است و آنها از راه‌های مختلف به دنبال آسیب زدن به کشور هستند.
وی بیان کرد: یکی از این اتفاقات آشوب‌های چند روز اخیر است که مربوط به دیروز و امروز نیست و ما به عنوان نمایندگان مردم باید با هوشیاری بر این فتنه‌ها غالب شویم.
کریمی اظهار داشت: پیوند مردم با حکومت یکی از اصول اساسی برای پایداری یک نظام است و ما باید همواره این اتحاد و همدلی را حفظ کنیم.
وی تصریح کرد: صف مردم ما از اغتشاشگران جدا شده است و فضایی که امروز به وجود آمده نیازمند همدلی و انسجام بیش از پیش مردم و دولت است.
کریمی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های ما حفظ این انسجام است و به طور قطع مردم اگر مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند باید از راه قانونی به استیفای حقوق خود بپردازند.
وی با بیان اینکه نباید به بهانه مطالبه حق و حقوق با حیثیت و آبروی افراد بازی کرد، تصریح کرد: بدون شک هر جامعه‌ای مطالباتی دارد اما اغتشاشات خیابانی راهکار پاسخگویی این خواسته ها نیست.
کریمی افزود: ما به عنوان متولیان حوزه اجرایی امنیتی و سیاسی باید بتوانیم شیوه درست گفتمان مطالبات را در جامعه نهادینه کنیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسئولان علاوه بر رسالت فردی دارای رسالت اجتماعی هستند که باید تمامی دستگاه‌های اجرایی از مکانیزم انسانی و فیزیکی خود برای روشنگری در جامعه استفاده کنند.
وی افزود: وزارت کشور به عنوان نماد حاکمیت و تامین کننده امنیت مردم این آمادگی را دارد که در تمامی ابعادی که نیاز به کمک باشد همراهی کند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آنچه در توان داریم جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و مکتب تشیع به کار می‌گیریم.
 
مردم کهگیلویه و بویراحمد اغتشاشات اخیر را محکوم ‌می‌کنند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوجی‌ها فردا علیه اغتشاش‌گران راهپیمایی می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: باتوجه به برخی از مسائل اخیر که در کشور اتفاق افتاده و مطالبات به حق مردم و اعتراض به یک سری مسائل که در کشور اتفاق افتاد شاهد بودیم برخی از عوامل فتنه‌گر از این شرایط و مطالبه به حق مردم سوءاستفاده کردند و در برخی شهرها نا آرامی ایجاد کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این افراد با توجه به نفوذی که داشتند به مقدسات ما هتک حرمت کردند و مساجد و حسینیه‌ها را به آتش کشیدند.
خاضع عنوان کرد: این اغتشاش‌گران به پرچم مقدس جمهوری اسلامی بی‌احترامی کردند و اموال بیت‌المال را تخریب کردند و در این بین شاهد کشته شدن برخی از مردم بودیم.
وی با بیان اینکه به خاطر این اتفاقات از طرف مردم درخواست‌های زیادی مبنی بر برگزاری راهپیمایی انجام شد، افزود: با توجه به روحیه انقلابی، تدین، آگاهی و بصیرت مردم مشکل خاصی در این استان به وجود نیامد.
وی اظهار داشت: شاهد دخالت بیگانگان بودیم که آمدند و از این اغتشاش‌گران حمایت کردند.
خاضع افزود: در عربستانی که دموکراسی و آزادی وجود ندارد و مردم حتی حق رای ندارند دلشان برای مردم ما می‌سوزد.
وی بیان کرد: آمریکا و سایر کشورها نیز مردم ما را تحریم کرده‌اند و عامل اصلی بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور هستند خود را حامی و دلسوز مردم می دانند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد گفت: رئیس جمهور احمق آمریکا خود را دایه دلسوزتر از مادر می‌داند ولی مردم ما آگاه هستند و وقتی می‌بینند فتنه‌گران از این قضیه سوء استفاده می‌کنند مطالبات به حق خود را پیگیری نمی‌کنند.
خاضع تصریح کرد: این حرکت مردم پیامی دارد که مسئولان مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه در دوران امام خمینی (ره) دشمن با جنگ سخت به دنبال براندازی نظام بود، گفت: امروز سیاست دشمن متفاوت است و سعی می‌کند با ایجاد تفرقه و اختلاف از درون به فروپاشی نظام اقدام کنند که امیدواریم مردم به هوش و به فکر باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مردم و مسئولان اجازه سوء استفاده به فتنه گران را نمی‌دهند.
وی تصریح کرد: اگر مطالبات این افراد مسائل اقتصادی و گرانی است چرا پرچم کشور را به آتش می‌کشند و این مسئله ناشی از این است که این اغتشاش‌گران از سوی کشورهای خارجی حمایت می‌شوند.
وی عنوان کرد: راهپیمایی خودجوش مردمی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور برگزار می‌شود.
خاضع افزود: این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز استان فردا ساعت ۱۰:۰۰ صبح از میدان هفت تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری برگزار و در پایان آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع سخنرانی می‌کند.
فتنه هر بار به شکل‌های مختلف خود را نشان داده/اجازه انحراف مطالبات مردم توسط آشوب‌طلبان را ندهیم
فرماندار گچساران گفت: اجازه انحراف مطالبات مردم توسط آشوب‌طلبان را ندهیم.
عبدالرحیم رحیمی در این زمینه اظهار کرد: فتنه هر بار به شکل‌های مختلف خود را نشان داده و دشمنان و عناصر فتنه با درهم آمیختن بخشی از حق و بخشی از باطل به دنبال شبهه‌افکنی در بین مردم هستند.
رحیمی در ادامه افزود: دشمنی آمریکا با ملت ایران و انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و این دشمنی قدمتی چهل ساله دارد و هر بار آمریکا دشمنی خود را به گونه‌های مختلف نمایان کرده است.
فرماندار گچساران با بیان این که آمریکا تنها چیزی که این بار برای ضربه وارد کردن به کشور از آن استفاده کرده بود، وحدت ملت ایران اسلامی بود، بیان کرد: عمل به رهنمودهای ارزنده رهبری و هوشیاری ملت راه‌های بروز فتنه‌های جدید را بسته و اجازه سوءاستفاده دشمنان را نداده است.
رحیمی با بیان اینکه گلایه‌های مردم ما نسبت به مسائل معیشتی، بیکاری، گرانی، مفاسد اقتصادی است ، تصریح کرد: مردم با نظام و انقلاب مشکلی ندارند و نباید سوء استفاده عده معدود آشوب طلب از مطالبات به حق مردم را به همه مردم تعمیم داد.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند روز گذشته تجمعاتی با محوریت مشکلات اقتصادی و مدیریت فتنه‌گران در شهرستان‌ها برگزار شده بود که به این مناسبت اقشار مختلف مردم، احزاب و تشکل‌های سیاسی گچساران فردا چهارشنبه ۱۴ دی ماه سالجاری به صورت خودجوش علیه اغتشاش‌گران به پا می‌خیزند و یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.
 
جامعه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد همراه مردم در راهپیمایی ۱۴ دی‌ است
رئیس بسیج ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد همراه مردم در راهپیمایی ۱۴ دی‌ خواهد بود.
سید رضا آشتیانی‌مقدم اظهار کرد: ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در صف نخست حمایت از انقلاب و دستاوردهای آن هستند که یکی از این دستاوردها ولایت فقیه است.
وی از ولایت‌فقیه و حاکمیت آن به عنوان تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام یاد کرد و گفت: ورزشکاران استان پیرو ولایت هستند و در هر برهه‌ای که نیاز باشد در میدان حاضر شده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند.
مسؤول بسیج ورزشکاران استان به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری عده‌ای اراذل و اوباش و آشوبگر برای جمهوری اسلامی بسیار آسان است اما سعه صدر نظام بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم.
وی به برخوردهایی که با مردم در کشورهای غربی می‌شود اشاره کرد و گفت: برای مثال سیاهپوستان در آمریکا حق هیچ گونه اعتراضی ندارند و در صورت اعتراض سینه آن‌ها آماج گلوله قرار می‌گیرد.
آشتیانی‌مقدم به راهپیمایی فردا ۱۴ دی‌ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: فردا این راهپیمایی برگزار می‌شود تا بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نشان دهیم که در دفاع از انقلاب خود سر از پا نمی‌شناسیم.
وی از حضور همه جانبه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در این راهپیمایی خبر داد و گفت: بسیج ورزشکاران استان همراه با سایر اقشار بسیج در این راهپیمایی مردمی شرکت خواهد داشت.
 
دشمنان اصل نظام را هدف قرار داده‌اند/ مردم خط خود را از آشوبگران جدا کنند
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتراضات و اغتشاشات صورت گرفته در کشور گفت: دشمنان در این آشوبها اصل نظام را هدف قرار دادند مردم باید خط خود را از دشمنان جدا کنند.
حجت الاسلام شیخ جعفر پناهی در نشست قصلی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده با اشاره به بصیرت و آگاهی ملت ایران اظهار داشت: حضور آگاهانه و همراهی همه جانبه ملت ایران طی سال‌های گذشته باعث هراس و نگرانی دشمنان نظام و انقلاب شده است.
وی افزود: در شرایطی که پیش‌بینی حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی ۹ دی و ۲۲ بهمن می‌رفت دشمنان نظام و انقلاب با طراحی از پیش تعیین شده سعی کرده‌اند شیرینی و حلاوت شکوه و عظمت حضور این ملت را کم‌رنگ کنند.
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شکست مفتضحانه در سوریه، عراق و منطقه بیش از گذشته باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را وادار به واکنش کرده است.
پناهی در ادامه یادآور شد: این ملت هرجایی که خطری نظام و انقلاب را تهدید کند با جان و دل به میدان دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و اعتقادات خود خواهند آمد و اجازه تعرض به کشور خود را نخواهند داد.
وی خاطر نشان کرد: در فضای غبارآلود کنونی اعتراضات به حقی وجود داشت و مردم به وضعیت کنونی گرانی و بیکاری اعتراضاتی داشتند که متأسفانه دشمن از این مهم سو استفاده کرد و در راستای اهداف خود بهره‌برداری کرد.
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز بحث فتنه دیگر مطرح نبوده چراکه اغتشاشگران و حامیان آنها روشن و واضح به کار خود اقدام نمودند و همه می‌دانند که این حرکت‌ها از سوی ضد انقلاب‌ها بوده و نظام را هدف گرفته است.
پناهی با بیان اینکه کل نظام در یک طرف قرار گرفته و ضد نظام و انقلاب هم در این طرف دیگر گفت: امروز موجودیت نظام هدف قرار گرفته و می‌بینیم که در اغتشاشات و شعارهایی که داده شد به این مهم تأکید شده است.
وی افزود: شعارهای از قبیل «هم قرآن، هم اسلام فدای ایران» نشان از ضدیت با نظام و انقلاب و برنامه‌ریزی و طراحی سردمداران و ضدانقلاب‌ها می باشد.
پناهی در ادامه به حضور بدون اغراض برخی افراد در اعتراضات خاطرنشان کرد: برخی افراد بدون اغراض و تنها برای بیان اعتراضات نسبت به گرانی و بیکاری موجود در جامعه در این تجمعات حضور یافتند که باید خط و مسیرشان را از آنها جدا کرد.
وی ادامه داد: مردم باید خط خود را از آشوبگران و اغتشاشگران ضد انقلاب جدا کنند و حق نداریم در این فضای غبار آلود حتی اگر اعتراضی هرچند به حق هم داریم نباید فرصت سو استفاده به دشمنان بدهیم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یادآور شد: لازم است با بصیرت افزایی و اطلاع‌رسانی و روشنگری مانع از فریب مردم به دست دشمنان شویم و انحراف آنها شویم.
 
 
اغتشاشات اخیر ادامه فتنه ۸۸ است/۴۰ روز است با استاندار ارتباطی ندارم/دو رویی و بداخلاقی‌ها ما را از ادامه مسیر خسته می‌کند
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشورگفت: این اغتشاشات و نا آرامی‌ها ادامه فتنه ناکام ۸۸ بوده که امروز دشمن با سو استفاده از وضعیت جامعه می‌خواهد به آن دامن بزند.
عدل هاشمی‌پور با اشاره به وضعیت قانون‌گذاری در کشور اظهار داشت: ما در سطح کشور قوانین متروکه و به زمین مانده بسیاری داریم که لازم است ابتدا نسبت به نظارت و ارزیابی قوانین در جامعه اقدام و بعد از آن اگر خلأیی احساس شد قوانین جدید را تصویب نماییم.
وی افزود: دپو شدن قوانین و کارشکنی‌ها در سطح جامعه به دلیل عدم نظارت صحیح بر اجرای قوانین توسط مجلس و دستگاه‌های مربوطه بوده که در این حوزه باید جدیت بیشتری به خرج داد.
نماینده شهرستان‌های لنده، بهمئی، کهگیلویه و چرام در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت استان و ارتباط خود با دستگاه‌های اجرایی اشاره و گفت: قریب به ۴۰ روز است که با استاندار استان هیچگونه ارتباطی ندارم.
هاشمی‌پور به عدم توجه به نیروی انسانی متعهد و متخصص حوزه انتخابیه خود در سطح استان اشاره و یادآور شد: برخی مسؤولان استانی اعتراضات و گلایه‌های نمایندگان را دلیل عدم استفاده از نیروی انسانی حوزه انتخابیه ذکر می‌کنند که این دور از شأن مسؤولان ارشد استان ما است.
وی خاطر نشان کرد: مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه را فریاد زده‌ایم ولی گوشی برای شنیدن بدهکار نبوده تا جایی که برای این مهم دست به دامان مسؤولان کشوری هم شده‌ایم.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰ سال است که با این مشکلات در سطح استان درگیر هستیم ادامه داد: اگر نتوانیم مشکلات اقتنصادی و سیاسی و فرهنگی را برطرف کنیم هیچ کس در استان آرامش نخواهد داشت؛ اگر این چهار سال را تنها به فریاد زدن بپردازیم دیگر توانی برای انجام کار نخواهد بود و مردم ما را بازخواست خواهند کرد.
هاشمی‌پور در ادامه خطاب به ائمه جمعه استان با اشاره به بی مهری‌های صورت گرفته به مجموعه‌های فرهنگی گفت: انتظار داریم ائمه جمعه نسبت به پیگیری مطالبات مردم هم‌صدا با نمایندگان باشند و در راستای تحقق اخلاق اسلامی و و رفع کارشکنی‌ها تلاش کنیم.
وی یادآور شد: دورویی و بداخلاقی‌ها ما در ادامه مسیر خسته و ناتوان خواهد کرد اگر نتوانیم آن را کنترل کنیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: این اغتشاشات و نا آرامی‌ها ادامه فتنه ناکام ۸۸ بوده که امروز دشمن با سو استفاده از وضعیت جامعه می‌خواهد به آن دامن بزند.
هاشمی‌پور ادامه داد: همه مردم نسبت به مشکلات و معضلاتی بیکاری، فقر، گرانی و .... گلایه‌مند و معترض هستند ولی جایی که احساس کنند دشمن بخواهد از این وضعیت به سود خود استفاده کنند به هوشیاری و بصیرت فتنه آنها را خاموش خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1