تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۳۰۵۵۷۸

آنچه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مورد حوادث اخیر گفت / حرف‌هایی که گم شد

۰
کبنا ؛ 
در روزهایی که کشور  و رسانه‌ها درگیر اتفاقات سیاسی و برخی اتفاقات بودند مراسم تودیع و معارفه معاونت سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد. طبیعی بود که این مراسم  در میان حجم انبوه اخبار مربوط به اتفاقات این روزهای کشور گم شود و آن گونه هم که شایسته بود به آن پرداخته نشد و تنها چند رسانه آنهم در حد یک گزارش تصویری به این مراسم پرداختند.

در کنار مراسم تودیع و معارفه سخنان آقای دکتر احمدی استاندار در این مراسم  پیرامون مسائل این روزهای کشور قابل تأمل بود.
استاندار در این سخنرانی مهم اعتراض به مشکلات معیشتی و اقتصادی را حق مردم و بویژه جوانان عنوان کرد. هر چند وی  سوءاستفاده از این حرکت خودجوش را محکوم کرد ولی در ادامه توجه به  مشکلات  معیشتی و اقتصادی مردم را یک اولویت مهم خواند که همه مدیران و بویژه مدیران این استان باید خود را نسبت به آن پاسخگو بدانند.
احمدی در این سخنرانی عدم هزینه برای اصلاح امور،  روزمرگی و بی تفاوتی را از آفات مدیریت در کشور و خاصه استان دانست و از مدیران این استان خواست که انقلابی باشند که تنها با انقلابی گری است که می‌توان از این گردنه سخت مشکلات اقتصادی و معیشتی گذشت.
احمدی اگر چه یک تحلیل کلی نسبت به مسائل کشور داشت ولی وی سعی کرد موضوع را متمرکز بر استان کند و به اعتراضات در استان هم اشاره داشت و حتی از اینکه جوانان استان به صورت آرام و بدون حاشیه به خیابان آمدند و اعتراض کردند و اجازه سوءاستفاده به کسی  ندادند از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد ولی وی در ادامه بر این مهم تاکید داشت که این نجابت نباید باعث غفلت مسئولان استانی شود.
پیش از این نیز بارها استاندار با گلایه و نالیدن از بی برنامگی  در میان مدیران استان و روزمرگی آزار دهنده  برخی مدیران بارها انان را به تلاش بیشتر و ارائه برنامه تشویق کرده است و این سخنان هم نشان داد که عزم وی برای نهادینه کردن این مهم جدی است هر چند هر دفعه این رفتار انقلابی اقای استاندار با کارشکنی و بعضی شیطنت‌های مهندسی شده رسانه ای مواجه شد..
احمدی در همین سخنرانی تاکید داشت که اگر مدیران کار کنند و تلاش نمایند قطعاً مردم از آن‌ها راضی خواهد بود  و رضایت مردم رضایت از انقلاب امام و رهبری است.
این سخنان را  می‌توان مانیفیست کامل یک مدیر انقلابی دانست. کسی که پیش از آنکه بر سیاست‌های یک جریان سیاسی تاکید داشته باشد صرفاً و صرفاً دغدغه مردم  و انقلاب را دارد  و تا کنون هم اگر جدیت به خرج داده است و اگر  به برخی مدیران اعتراض کرده است همه برای کار و خدمت این مدیران بوده است.
احمدی که خود تحصیل کرده علم اقتصاد است به درستی می‌داند که اگر مدیران اراده به خرج دهند و با تلاش وارد میدان شوند می‌توان بسیاری از مشکلات در جامعه را حل کرد.
البته سیاست زدگی در استان و دخالت‌های خارج از مجموعه دولت در کار دولتی‌ها و مدیران کار را کمی سخت کرده است ولی با وجود یک استاندار مستقل و برنامه محور مدیران باید از روزمرگی و بی تفاوتی به سمت تلاش مضاعف حرکت کنند و به تعبیر استاندار پوتین به پا در این سمیر گام بردارند. در این مسیر هم اگر قرار است مدیری همراهی نداشته باشد و همچنان لنگان لنگان حرکت کند مطالبه عمومی مردمی خواستن عذر چنین مدیری است.
بحران بیکاری و اشتغال  یک بحران واقعی و خطرناک است و اتفاقاً علی احمدی بر این بحران نیز انگشت گذاشت و این بحران هم با خوشبینی و شعارهای توخالی نه تنها رفع نخواهد شد که تشدید می‌شود.  بنابراین حل این معضل اراده جمعی همه را می‌طلبد.
اگر چه مشکلات پیش رو زیاد هستند اما با وجود یک چنین عزمی باید کمی هم امیدوار بود تا شاید کمی از این فاصله تاریخی   استان با کل کشور کاسته شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1