تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۰۵۵۷۱

چه کسی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود؟ / مخاطبان نظر دهند (+ اسامی)

۱۳۵
۱
کبنا ؛اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از ادارات عریض و طویل این استان به دلیل وطایفی که بر دوش دارد، به شمار می‌رود. همه پروژه‌های حیاتی استان از جمله پل‌های سوم و چهارم بشار یاسوج، بیمارستان شهید جلیل، راه و جاده‌های ارتباطی روستاها و شهرها و ... در وظایف اداره‌کل راه و شهرسازی تعریف می‌شوند، اما به دلایلی که ذکر می‌شود، نه مدیریت‌ها در این اداره‌کل ماندگاری دارند و نه پروژه‌ها به سرانجام و بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش کبنا از یاسوج، اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ آنچه که به عنوان وظایفش قلمداد می‌شود از جایگاه مهمی در استان با صدها مشکل و کار ریز و درشت جاده‌ای، راه ارتباطی و پل‌های حیاتی، برخوردار و همواره این دستگاه عریض و طویل به دلایل وظایف سنگینش مورد تشویق و انتقاد قرار گرفته است. بعد از اینکه کلید دولت را محمود احمدی‌نژاد بر اساس تصمیم مردم در دست حسن روحانی رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم گذاشت و غلام‌محمد زارعی عهده‌دار نمایندگی مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس نهم شد، «خیبر بیدارپور» که با حسین صابری استاندار آخر دولت احمدی‌نژاد اصطحکاک زیادی پیدا کرده بود، و بیان می‌کردند «بیدارپور» هوای همفکران سیاسی خود را در اداره‌کل راه و شهرسازی زیادی داشت، به طور یکه بیشتر پیمانکاران آن دوران نه بر اساس توانمندی، کارآیی و کاربلدی بلکه تنها به دلیل مسائل صرف سیاسی و هم ستادی بودن انتخاب می‌شدند.
او حتی پای افرادی را که هیچ تخصصی در کار عمرانی و پیمانکاری به لحاظ علمی، و سوابق اجرایی نداشت در اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد باز کرد. بیدارپور در مراسم تودیعش از نیکزاد استاندار اسبق استان، ستار هدایت‌خواه و غلامرضا تاجگردون تشکر کرد و هیچ نامی از غلام‌محمد زارعی نبرد.
سید موسی خاذمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در آن مراسم گقت: زحمات بیدارپور باید الگوی کاری دیگر مدیران قرار گیرد. مدیر سابق اداره راه وشهر سازی استان به همه مسئولان فهماند که بحث تودیع و معارفه نمی تواند مسئولیت بر دوش گرفته او را کاهش دهد و شاهد بودیم که وی با تمام همکارانش تا شب گذشته در جاده های استان برای بازگشایی این مسیر ها تلاش می کردند. و تفاوتی در روز اول و آخر خدمت این مدیر ندیدم.
ممتاز جهانگیری با کوله‌بار تجربه‌اش سکان اداره‌کل راه و شهرسازی را از «بیدارپور» گرفت، در مراسم معارفه «جهانگیری» مسوولان و چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و فعالان کارهای عمراتی حضور پررنگی داشتند. یک سال بعد وقتی که جهانگیری برای حفظ بیت‌المال تهدید شده، و در مدت مسئولیت خود هیچ‌گاه موضوعات سیاسی را مدنظر قرار نداده، و ۲۵۰ هزار تن آسفالت در جاده‌ها و راه‌های ارتباطی استان ریخته بود، تودیع شد.
جهانگیری در مدت زمان مسوولیتش پرده از برخی مشکلات و اتفاقات عجیب برداشت، مثلاً او گفت: ۲۳ نفر ۴ میلیارد تومان را برده‌اند اما هنوز کارشان را شروع نکرده‌اند و همچنین فردی به تنهایی ۸۰۰ میلیون تومان پول بدون قرارداد قانونی از اداره‌کل راه و شهرسازی دریافت کرده و به جای استفاده آن در ساخت پروژه‌های عمرانی، برای خود باغ و ویلا ساخته است.
او همچنین از قیرهای گفت که بدون قرارداد به دست پیمانکارانی افتاد که تکلیف‌شان در نهایت نامعلوم شد و هیچ گاه هم کسی در رابطه با این سخنان جهانگیری چیزی نگفت و به فراموشی سپرده شد. یا ما رسانه‌ها نشنیدیم.
بعد از جهانگیری حسین فدایی متولد ۴۲ که ۲۵ سال سابقه کار داشت، سکان اداره کل راه و شهرسازی را بر عهده گرفت، رسانه‌ها آن موقع بر سر اینکه چه کسی او را و این مدیرکل منتسب به کدام از نمایندگان است، دعوای رسانه‌ای راه انداختند.
فدایی هر چه وعده داد در خصوص پروژه‌های حیاتی استان، عملی نشد. او آرامش و ثبات را مهمترین دستاورد خود دانست و گفت: از همه جناح‌های سیاسی تشکر می‌کنم، به خود می‌بالم که اجازه ندادم با وجود تلاش‌های بی‌پایان افراد سودجو، بدون ضابطه، حتی یک متر از فضای نفس کشیدنتان که‌‌ همان فضای سبز و فضاهای عمومی شهری است در کمیسیون ماده پنج، تبدیل به خانه‌های مسکونی و یا تجاری که بعضاً بی‌کیفیت هم هستند شود.
محمدعلی علیمردانی که آمدنش بدون حاشیه هم نبود، جایگزین حسین فدایی شد. علیمردانی را اصولگرا دو آتشه و طرفدار دولت احمدی‌نژاد معرفی می‌کردند و او را منتسب به تاجگردون می‌دانستند، البته علیمردانی در رابطه با این حرف‌ها سکوت کرد و هیچ حرفی در این باره نزد.
 
بیش از یک سال از عمر مدیریت علیمردانی می‌گذرد؛ در این مدت او کار خاصی برای استان کهگیلویه و بویراحمد نکرده است، نه پل سوم بشار به بهره‌برداری رسید و نه پروژه بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج، اما برخی پروژه‌ راه‌های استان فعال هستند و پیشرفت‌های خوبی هم دارند.
علیمردانی ۲۳ خرداد ۹۶ گفت: ۱۱۰۰ پروژه راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است.
در آخر؛ نداشتن یک مدیر توانمند، کاربلد، شجاع و متخصص و با برنامه از نقیصه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد است که این روزها زمزمه تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز به گوش می‌رسد. «پژمان نیک‌اقبالی» معاون سابق عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، «محمد راستا» معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، علی پارسایی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و نوید موسوی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهار گزینه مطرح برای جایگزینی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی هستند.
برخی از نمایندگان استان با پژمان نیک‌اقبالی معاون سابق استانداری برای پذیرفتن این مسوولیت رایزنی کردند.
همچنین نام‌های ابوذر صالح نسب، مهندس سیاهپور، مهدی فخراحمد، حمیدرضا پیمانجو، مهندس سهیلی و حمیدرضا ذوالفقاری نیز قبل از این برای مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدودنا
Iran, Islamic Republic of
حق بامهندس راستامیباشدچون مدیری توانمندوکاری هستن ونیروی راه شهرسازی میباشند
از سوق
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جاده خون سوق که مدت دو سال است تعطیل شده و جاده چرام به دهدشت هم تعطیل است و بقیه جاده های کهگیلویه بزرگ همینطور تعطیل و یا نیمه فعال هستند.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندارخواهشن انصاف رارعایت فرماییدحق این جایگاه بامهندس راستامیباشد چون ایشون زحمت های زیادی دراین حوزه کشیدندوتوانایی زیادی برای مدیریت راه شهرسازی استان دارند
همشهری مطلع
Iran, Islamic Republic of
بسم رب شهدا وصدیقین

با سلام

نشا ءالله مورد توجه قرار گیرد ورسالت مطبوعاتی رعایت گردد .

در خصوص اتفاقات نام گذاری بیمارستان به اطلاع می رساند که

۸هکتار زمین از طریق مردم به صورت نصفه بها واهدایئ (بند

۶قرارداد مردم وتامین اجتماعی ) عرضه شد در سال
۱۳۸۵ تامین
اجتماعی درنظر داشت که زمینها را به کارمندان خود واگذار نمایند

وبیمارستان را نیز در کنا ربیمارستان امام سجاد (ع)احداث

نمایندند اما با اعلام این خبر خییرین نزد استاند وقت اقای حاج

حسینی رفتند واعلام نمودند که اگر قرار است زمینا که به صورت

نصفه بها اهدا شده بخواهند به کارمندان تامین اجتماعی واگذار

نمایند الباقی زمین خود را نصف زمین را به قیمت روز پولش را

پرداخت نمایند واستاندار وقت (با تشکر از ایشان )دستور داد که

بیمارستان در محل زمین اهدائی ساخته شود ودر سال ۱۳۸۶

ساخت وساز شروع وبیمارستان همان زمان به نام بزگمهر نام

گذاری شد که مجددا خییرین درخواست داشتند که بیمارتان به نام

شهدای دولت اباد تغییر کند واین قضیه تا سال ۱۳۹۲به طول

انجامید که با نفوذ سیاسی شوارای ان زمان (رئیس شورای وقت

اقای …از فامیلهای …. ) با نام شهدی جلیل پیشنهاد شد ومجددا

با مخالفت ودرخواست خییرین مواجه شد وتاکنون با توجه به مراجعات مکرر اهالی دولت آباد این نامگذاری بلا تکلیف ماند ه اس

ت لذا از مسئولین درخواست به حق داریم وجای هیچ گونه قومیت

گرائی وطایفه گرائی نیست وشهدای دولت اباد متعلق به همه

شهدای ایران زمین می باشد . لطفا جهت روشن شدن موضوع

اطلاع رسانی فرمائی د با تشکر
شهرساز
دکتر صالح نسب دکترای شهرسازی نیروی تخصصی که باید حمایت شود
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخ و . که .. میخان توش رییس بشن.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
مامردم پاتاوه مهندس راستاراگزینه مناسبی میدانیم چون درمدیریت های گذشته موفق بودند
اسدزاده جهان اباد
Iran, Islamic Republic of
صالح نصب
کارشناس دلسوز
اداره کل راه وشهرسازی در این سالها به دلیل فقدان مدیری متخصص در حوزه شهرسازی نتوانسته است دربحث توسعه فضایی وکالبدی استان موفق باشد با توجه به مشکلات عدیده شهری وشهر نشینی وشهرسازی در استان حضور دکتر صالح نسب متخصص شهرسازی در راس این اداره می تواند مشکل گشا باشد به امید حمایت از جوانان متخصص در تمامی عرصه ها
از لنده
Iran, Islamic Republic of
حق مهندس راستا است که انتخاب شده با توجه به سابقه کار و مدیریت که داشت و دداره
استقلال
دکتر صالح نسب هم کار بلد هم تخصصی هم جریان همفکر هم اشجاغت را به ارث برده است
علی
Iran, Islamic Republic of
مهندس پارسایی واقعا عالیه
خادمی
Italy
مهندس صالح نسب لایقه...
آگاه
ذولفقاری بهتر ازهمشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
بی شک اگاه ترین و مطلع ترین شخص به حوزه های راه و مشکلات و معضلات استان مهندس راستا می باشد و یقینا توانایی بیشتر از ان ایشان است.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام .حق با مهندس راستا .هم تجربشو داره .هم مدیره .هم از طرفداران سر سخت دولت تدبیر وامید.هم نزدیک به بیست ساله که در راه ترابری قدیم.و راه شهرسازی دارایی پست مدیریتی بوده .اشراف کامل به پروژه های راه وشهرسازی داره
جامعه شهرسازان
Iran, Islamic Republic of
جامعه توسعه یافته نیازمند حضور ادمهای توسعه یافته است .بحث توسعه که یکی از ضلعهایش نیروی انسانی و متخصص است تنها زمانی تحقق میابد که انجام امور در اختیار اهل فن و نیروی متخصص باشد.خدا وکیلی بروید بررسی نمایید وضعیت شهرسازی شهرهای استان را تا به فقدان یک مدیریت شهری علمی در استان پی ببرید .شهرهای اشفته و بی نظم و بدون هر گونه ساختار علمی و شهرسازی.شهرهای مالک ساخته و زور اباد.ببیایید بدور از هر گونه تعصب و حساسیت قومیتی مدیریت شهرسازی استانمان را بدست نیروهای جوان و خلاق و پویا و متخصص شهرسازی بسپاریم.دکتر صالح نسب جوان خوش اخلاق و خلاق و با روابط اجتماعی مناسب و سابقه تدریس در دانشگاهها و فعالیت اجرایی در استانداری و منابع طبیعی میتواند گزینه مناسبی باشد
استانداری
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبالی انتخاب بشه خیلی موفق نیست چون اجرایی با ستادی فرق داره .
کارمند راه و شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
شایسته مدیرکلی فقط مهندس سیاوش رشته دراز
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا چندسالی که درحال مدیرت بهترین عملکرد راداشت امیدواریم ایشان به عنوان مدیرراه شهرسازی انتخاب شود
محمدی گچساران
Iran, Islamic Republic of
انصافا حق با مهندس راستا.چون مدیر توانمندی هست بررسی کنید هر موقع پست مدیریتی داشته به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد.اشراف کامل بر مسائل ادار راه و شهرسازی داره.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا بهترین گزینه چندسالی کامل موفق هست
گچساران راه
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا از بدنه اداره راه فردی شایسته و با تجربه است باید مدیریت ها به اهلش داده بشه
صابری. پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس کارامد مهندس راستا
جلیل باباکان
Iran, Islamic Republic of
درودخدمت مهندس راستا مدیری توانمنددلسوزمردم اززمان ورودایشان به معاونت راه شهرسازی تمام راه های روستایی موردتوجه قرارگرفت
بهزادی
Netherlands
مطمعنا کارامدترین و اگاهترین فرد به حوزه راههای استان با توجه به سوابق و عملکرد و پیشینه مهندس راستا میباشد.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام . درود بر مهندس راستا با لیاقت ... انشالله انتخاب بشه و شایستگی خودش رو ثابت کنه
بویراحمد
Netherlands
مهندس شیرمحمد راست بهترین گزینه
گچساران
Netherlands
خدایی کسی که به. لیسانس معماری از دانشگاه . گرفته، میتونه مدیرکل یک دستگاه عریض و طویل و تخصصی مثل راه و مسکن بشه؟؟؟!!! واقعا همه چیز را م.
یاسوج
Netherlands
خدایی کسی که به.ه مدرک لیسانس معماری از علمی کاربردی . گرفته، میتونه مدیرکل دستگاه تخصصی و بسیارعریض و طویل مثلاداره کل راه و مسکن بشه؟؟؟!!! واقعا که.......
یعقوب پرندوار
Romania
با سلام. ضمن احترام به همه ی افراد کاندید جهت تصدی پست مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، اما متاسفانه از آنجا که استان ما در کوران مسائل سیاسی، قومی و نژادی و مسائل جغرافیایی به شدت دست و پا میزند و واگذاری امور مدیریتی استان بر اساس این مسائل شکل می گیرد،لذا به شایسته سالاری و نخبه پروری اصلا توجهی نمی شود و به ندرت افرادی پیدا میشوند که جهت برون رفت استان از این منجلاب تلاش کنند. لذا بر اساس ضرب المثل"از ماست که بر ماست" تا ما از این افکار قهقرایی خارج نشویم و دلسوزانه به فکر توسعه ی استانمان نباشیم ،وضعیت بهتر از این نخواهیم داشت و بلکه روز به روز بدتر خواهد شد. لذا بنده به عنوان یک شهروند به مسئولین صاحب نظر در انتخاب مدیران پیشنهاد میدهم انتخاب فردی که ید طولانی در امر مسئله شهر سازی دارد، سوابق مدیریت طولانی موفقیت آمیز در این راستا داشته باشد،قدرت تعامل با همه ی افراد و جناح های سیاسی داشته باشد، مقید به اوامر رهبری باشد، به جای شعار ،عملگرا باشد، به زیر و بم راههای استان آشنایی کافی داشته باشد، تجربه لازم در امور مربوطه را داشته باشد، در نزد عوام و خواص از مقبولیت بالایی برخوردار باشد، هماهنگی لازم با سیاست های دولت داشته باشد و علی هذا، میتواند گره گشای مسائل مسکن و راه استان ما باشد که در بین گزینه های حاضر کامل ترین فرد از همه ی جوانب جناب مهندس شیرمحمد راستا معاون فعلی ساخت و توسعه راههای استان هستند که سوابق مدیریتی ایشان و کارنامه ی درخشان وی تایید کننده این مدعاست. به امید موفقیت روزافزون همه ی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و موفت هرچه بیشتر جناب مهندس راستا در منصب مدیر کلی اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد.
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا عقده ای فقط دنبال تخریب زارع هست
احسان
Iran, Islamic Republic of
قطعا هر کاری تخصص لازم داره ضمن اینکه تجربه و کار آمدی رو نباید فراموش کرد که شجاعت و قاطعیت همه اینها رو بیمه میکنه به طور قطع به یقین کسی رو جز مهندس راستا را نمیشه دید که همچین خصوصیاتی داشته باشه
سامعلی
Iran, Islamic Republic of
جدا که آقای راستا شایسته این منسب هستن چراکه از فن مدیریت بالایی برخوردار هستن
.از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
از بین اینها تنها نیک اقبالی مناسب است
کبرا
Iran, Islamic Republic of
مدیر توانمند اصلح می‌خواد راه ‌شهرسازی مهندس راستا
کارشناسان استانداری
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا لایق است چون هم تجربه دارد واز پرسنل اداره فوق هست
مهدیس
Iran, Islamic Republic of
توانمندی و کاربلد بودن فقط در مدیری مثل مهندس محمد راستا به اثبات رسید که واقعا شایسته هست
جلیل باباکان
Iran, Islamic Republic of
واقعا.د اسم ابوذر صالح نسب را میارید ؟؟
چین لوداب
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستاتمام جاده های دهستان چین راآسفالت کردن مامردم دهستان چین خواهان مدیرکلی اداره راه برای مهندس راستاهستیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با توجه به عملکرد خوب ومفید آقای راستا در دوران مدیریت ومعاون شایسته در اداره کل راه وشهرسازی وپیگیر بودن ایشان برای کارهای عمرانی به نظر من آقای راستا لایق ترین فرد می باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
جوان گرایی برای رشد پویایی و تخصص در حوزه شهری ..دکتر ابوذرصالح نسب
رک
Iran, Islamic Republic of
جمع .. که اینها باشند عاقبتش معلومه
حق
Iran, Islamic Republic of
با سلام. به نظر میاد در بین گزینه های فوق از نظر تجربه ومدیریت وشایستگی شخصی شاخصتر از مهندس شیرمحمد راستا نباشد .ایشان واقعا برازنده وشایسته وزیربودن هستند.
حیف
Iran, Islamic Republic of
.. اد.کاملا .
Iran, Islamic Republic of
کارهای انجام شده مهندس نیک اقبالی بیشتر به چشم میخوره
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اگه بر اساس شایسته سالاری انتخاب بشه باید مهندس راستا انتخاب بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس راستا . با توجه به اینکه ایشان از بدنه راه و شهرسازی میباشند و با توجه به سابقه مدیریتی ک دارن . واقعا نشان دادن ک شایستگی مدیر کلی را دارند
حق
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگه به رزومه وتوانایی وعملکرد های گذشته وشایستگی وپیگیری امور برگردی وانتخاب بر حسب شایستگی باشد شخصی شاخصتر وکارا تر از مهندس راستا نیست ولی اگه بخان قومیت گرایی وباندبازی را در نظر بگیرند که .......ولی باتوجه به روش ورویه ای که استاندار محترم در پیش گرفتندکه واقعاتا حالابد نبوده انشاالله گزینه اصلی مهندس راستا هستند.
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
مدیر بودن جناب مهندس راستا مدتها پیش در حوزه کهگیلویه و به دنبال آن در در راه و توسعه به اثبات رسید اگر بخوان به مردم احترام میزارن و دلسوز مردمند آقای استاندار باید ایشون رو انتخاب کنند
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
خواهشا بحث های قومیتی و سیاسی رو بزارید کنار و اجازه بدین افراد متخصص و جوان تو هر زمینه ای مسولیتها رو متقبل بشن و بیش از این کشور و نظام رو به نابودی نبرین! چرا که مردم لایق بهتر از اینهان! با انتخاب افراد غیر متخصص به کشور نظام و مردم خیانت نکنید
دیتی
Iran, Islamic Republic of
مدیر لایق میخوای راستا
سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا کر گرون واقعا مدیر دلسوزی هستند آن شاالله که انتخاب میشوند
خیراباد
United Kingdom
درود
نگاه تخصصی مهمه
و در این راستا اگه قراره تغییری صورت بگیره کسی شایسته تر از اقای دکتر صالح نیست
هر چند در این دیار و اقلیم چیزی به اسم شایسته سالای و تخصص هیچ معنایی نداره
و همه به دنبال رابطه و‌سیاسی بازی و عملکرد قومیتی هستن
امیدوارم مردم و مسولین استان روزی اگاه بشن و رفتار خودشون رو درست کنن اون موقع بیان ناله بزنن که محرومیم
به امید موفقیت شایستگان
دکتر صالح نسب برای شما ارزوی توفیق دارم
بيراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس رشته دراز از همه گزینه ها هم باسوادتره هم کاردان تر هست.
برقی
Iran, Islamic Republic of
راستا گزینه ای خوبی است ویا نیک اقبال
علی
Iran, Islamic Republic of
مهندس پارسایی بهترین گزینه میباشد
چرام
Iran, Islamic Republic of
کاررابه کاردان بسپاریدمهندس راستا
کریم
Iran, Islamic Republic of
آخه. یه کارمند. هست چقد پول داده تا اسمش نوشته بشود
عباس کمالی
Iran, Islamic Republic of
حق مسلم و واقعی با مهندس راستا می باشد .چراکه ایشان چندین سال است که در این حوضه پست مدیریتی داشته و مقتدر و توانمند عملکرده است و در اینده نیز چنین خواهد بود
دانشجوی دانشگاه ازاد گچساران
Romania
اولا تمام کامنتها درباره راستا کار یکنفره درصمن اگه نیک اقبال این کار رابکنه خودشو سبک میکنه
عباس کمالی
Iran, Islamic Republic of
بی شک حق مسلم و واقعی با مهندس راستا میباشد .چراکه ایشان چندین سال در این حوضه پست مدیریتی داشته و مقتدر و توانمند کمل کرده است و در اینده نیز چنین خواهد بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام.حق واقعی با مهندس راستا است
مهندسz
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شایسته یعنی مهندس راستا
گچساران
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم خواهشمند است توجه به نیروهای خلاق و متخصص و توانمند حامی دولت توجه شود.دکتر صالح نسب شهرساز شناخته شده و از نیروهای تشکیلاتی و خلاق وزارت کشور شایسته این جایگاه است
سلام
Iran, Islamic Republic of
مدیریت شهرسازی استان نیازمند حضور دکتر صالح نسب شهرساز خوش اخلاق استان میباشد
امین.یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود , انصافا برای یک بار هم که شده از یک متخصص در حوزه فعالیت مخصوص به خود استفاده نمایید. البته که همه بزرگواران در زمینه تخصص خود جای تقدیر دارند لیکن تا کی رشته ادبیات باید مدیر شهرسازی , رشته حقوق باید مدیر راهسازی , رشته معماری مدیر برنامه ریزی شهری و ... باشد . فقط یک بار از یک شهرساز در زمینه تخصص خود استفاده نمایید. الحق و الانصاف جناب دکتر صالح نسب که دکترای شهرسازی دارند به جرات می توان گفت شایسته ترین فرد در این حوزه هستند . با انتخاب ایشان در حوزه مدیریتی اندکی به مدیریت شهرسازی شهرمان کمک کرده باشیم. با سپاس فراوان
رعیس کل
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه فقط دکتر..ملت دست بردارید طیفه گرایی ..فقط دکتر ابوذر صالح نسب.حداقل دو تا طرحی ترافیک و راههای شهری داره. ....
محسن پ
Iran, Islamic Republic of
راه وشهر سازی استان ک ب مدیر توانا، شجاع، کارامد، خلاق نمیخواهد اگر میخواست خیلی وقت پیش باید مهندس راستا مدیرکل میشد.
شایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
در این افراد حق با مهندس حمید رضا ذوالفقاری است که تمام پلکان مدیریت را در تمام سطوح به درستی طی نموده است .
البته و صد البته حق ذوالفقاری خیلی بالاتر از این حرفهاست
سادات
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه مورد نظر مهندس راستا میباشد آقای نیک اقبال هم خیلی ضعیف میباشد علیمردانی ضعیفترین مدیر استان بلکه کشور میباشد
میدان
Iran, Islamic Republic of
دکتر ابوذر صالح نسب فردی توانمد است ولی متاسفانه اقای استاندار نماینده ها هم طایفه ای بهت خط میدهند اقای زارع مگر دکتر صالح نسب طرفدار تو نیست مگر اصلاح طلب وهم جریانت نیست واز خیلی ها هم بیشتر پتانسیل اجتماعی وتخصصی بیشتری دارد وشجاعت را هم از بزرگان ایلش به ارث برده
سایست
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا ودکتر صالح نسب و پیمان جو چون بویر احمد سفلی هستند از لیست خارج هستند نوید موسوی گزینه تاج است وگزینه زارع هم یا از فامیل خودش یا ازوابستگان ه فامیلش است ویا در نهایت راضی تگه داشتن مهندس نیک اقبال بویر احمد دیگر فهم سیاسی بالای دارد به فکر خودت باشه دو خودکاری
من
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد سفلی در معادلات حاج زارع جای ندارد اگر دیودیده هم مدیر است دلیل بر این است که عضو حزب کار کشور است وگرنه بنکو زارع ایگون بویر احمد سفلی که بالای ۲۰۰۰۰رای به ایشون دادن باید برادریشون را ثابت کنن
طاهری
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا توانمند،مجرب،شجاع،خلاق،کاردان
من
Iran, Islamic Republic of
وقتی رای به حاج. همینه دیگه یا حسن زاده یا علیپور یا حسن پور یا کناری یا هم نظری به طور کلی زارع وبستگان
شما
Iran, Islamic Republic of
صالح نسب با تخصصص
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هرپستی که مدیرش ایخه تغییر کنه تا ابوذر صالح نسب خوشه آماده کرده
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با توجه تخصص و سواد و نیز همسویی با دولت آقای دکتر صالح نسب می تواند راهگشا باشد ایشان دارای دکترای شهرسازی می باشند
هم استانی
United States
مهندس راستا از همه جهت لیاقت بیش‌تری نسبت به سایر عزیزان دارند
هم استانی
نا کار آمدی اداره راه تنها به ماندن یا رفتن مدیرش نیست .توجه داشته باشید که در این چند سال اخیر تنها کسی که با همه این مدیران کار کرده و معاونت داشته ،آقای مهندس راستا بوده و در اصل قدرت اجرایی دست ایشان بوده .بعضی اوقات بجای سر باید به دستهای اجرایی باید توجه بشه .مدیر فقط یک سر توی ویترینه .اشخاص دیگه ایی که همون معاونت ها باشن ،تصمیم گیرند .به این موضوع توجه کنید !
جامعه
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبال پنج سال در جایگاه معاونت هماهنگی عمرانی استانداری چه گلی به سر استان زده که حالا بخواد در جایگاه یک مدیرکل دستگاه اجرایی برای شهرساری استان کاری بکند.بذارین نیروهای تازه نفس و متخصص و جوان مثل دکتر صالح نسب بیان پای کار ی کمکی به شهرسازی استان کنند
بی بی حکیمه (۱)
Iran, Islamic Republic of
بی شک انتخاب مهندس راستا بعنوان مدیرکل مییتواند برگ زرینی در توسعه راه های استان باشه با توجه به شناخت و سابقه ایشون...حقیقتا مهندس راستا بدون تعصب قومیتی و بدون نگاه به جعرافیای خاصی با تمام قدرت برای کل استان تلاش میکنه...امیدوارم با انتخاب جناب راستا گام های رو به جلو برداریم ....یا حق
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بدون شک تلفات جاده‌ای وزلرله درکشور ما بیشتر ازهر بلیه ی آسمانی وزمینی وامراض مسری وغیر مسری حتی پربلا ترازجنگ خانمانسوز در سالهای متمادی بردل این ملت داغ ودرد وارد کرده است
وضعیت کوهستانی این استان فردی را برای این مدیریت می طلبد که اراده ای پولادین چون دنای سربه فلک کشیده اش داشته باشد
آقای ذولفقاری انسانی مصمم دارای عزمی جازم ووجودی سرشار ازعشق به خدمت وروحیه ای مالامال ازانگیزه واندوخته ای لبریز ازتجربه وشخصیتی تعامل گرا ست
انتخاب ایشان درراس مدیریت راه وشهرسازی طلیعه واغازی خواهد‌بود برای برون رفت استان ازانزوا وبن بست ارتباط جاده ای. ...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا مدیری توانمند فعال ?
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سهیلی اقدامی ماندگار در شهر سازی به جا گذاشت حالا نوبت اداره راهه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سهیلی اقدامی ماندگار در شهر سازی به جا گذاشت حالا نوبت اداره راهه ه
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
،با سلام فقط مهندس نیک اقبالی
ارشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام فقط مهندس نیک اقبالی
یلدا عباسی دانشجوی عمران
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه اردلان زینل زاده ..هم فنی و دستپاک و قاطع
نخبه
Iran, Islamic Republic of
آق. خودش کامنت میزاره
وگرنه درحدکارشناس هم نیست.یک کارمفید دراستانداری اگه انجام داده بگه بعد بره خودش رو بهعنوان مدیرکل معرفی کنه.مگه دنیا بچه بازیه؟مدرک دکترا .د هم شد مدرک به خدا من نخونده قبول شدم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
افرادی که صلاحیت اخلاقی ندارن نباید ادعای مدیرکلی داشته باشن.دوستان حفاظت سپاه پرونده افراد را بررسی کنن ببینن سوابق افراد دردوران دانشجویی وبعد ازاون چطور بوده؟
انصاف
Iran, Islamic Republic of
در جواب نخبه...از صحبتهایت معلوم است که داغونی و از حسادت داری میمیری که اینگونه با غرض ورزی اظهار نظر کردی.اگر توانی داری این گوی و میدان بیا خودتو اثبات کن و لازم نیست دیگران را تخریب کنی و با نام مقدس نخبه کامنت بذاری.هیچ نخبه ای این گونه از روی ناتوانی اظهار نظر نمی کند
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام.بهترین گزینه مهندس نیک اقبالی.
راه و شهر سازي
سلام
در واقع از کامنتها مشخصه که برنامه ریزی جالبی توسط راستا و دوستان دور واطرافش انجام گرفته ولی کلیه پیمانکاران و کارمندانی که در بدنه راه و شهرسازی کار میکنندبه این مسئله واقفند که وضعیت فعلی این اداره کل عریض و طویل را کسی مثل راستا نمیتونه جمع کنه چون این اقا حتی تو مدیریت ساختش مونده اگه موتنست اونجا را سر و سامان میداد الان مجموعه ای که مهندس راستا مدیریتش را به عهده داره توانایی رفع صدها مشکلی که تو پروژه های راه هستش را ندارند واصلا نمیدونند که چطوری باید حلش کنند چون بلد نیستندبسیار تازه کار و کم تجربه هستند
درواقع با این وضع فعلی اداره کل راه وشهرسازی راستا فقط میتونه یک تیر خلاصی باشه و بس
محمد رمضانی
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس راستا لیاقت این سمت رو واره
شهرساز
Iran, Islamic Republic of
گزینه شایسته پست مدیرکل راه وشهرسازی فقط دکتر صالح نسب توانایی که در ایشون سراغ دارم الحق شابستگی مدیرکلی را دارد به امید روزی که ایشون برمسند مدیرکلی راه وشهرسازی ببینم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
شماره شصت آقای راستاحتمابرای شماقانون شکنی نکردکه اینطورعقدداری چون مهندس راستامدیری توانمندهستن مدیرکلی حقشون میباشدونمیزاره حق کسی پایمال بشه
مارگون
Iran, Islamic Republic of
شماره ۶۱
دلباز
Iran, Islamic Republic of
همین حالا که پولی وجود ندارد فقط مهندس راستا دارد کارگاه راههای استان را مدیریت میکتد که تعطیل نشده اند ولی مورد بی مهری دولت قرار گرفته.
صمدنوروزی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع واستانداره محترم خواهشن بزاریدحق به حق داربرسدفردی راانتخاب بکنیدکه آشنایی باکل حوزه راه شهرسازی استان داشته باشدتوانمند.کاردان.فنی.شجاعت درکارداشته باشه مهندس راستا
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
شماره ۶۱ شما به قول خودت دانشجو هستید و من دارم کار میکنم، اگر راستا نبود همین پروژه ها هم الان تعطیل بود و ۲۴ ساعت دارد شخصا پروژه ها را از نزدیک رصد میکند انصافا حق ایشان هست.
بایمگون
United Kingdom
خدا دونه ابوذر صالح نسب جز شایسته ترین افرادیه ک من ای استان ایشناسم
مرا با تزبش ایخا پا کنه من پی مردل
گول رایل شورانه مخریت که دونیت ادمل شایسته من ای استان صحاب نیارن
بریت سیل وضعیت ادملی ک رای بالا اوردنع کنین
همشو من خیابون از هفت تیر تا فلکه ساعت و پیتن
تزبه هم من دهسشو راس و چپ ایابو
بعد بریت سی رای ادمل دانشگاهی هم کنین.ای شهر و بن داغونه
تمام کامنتلی ک علیه اش نوشته ایابو مشخصه کار کیه
زهرا ب
Iran, Islamic Republic of
با سلام .سابقه ‌مدیر ومقتدر بودن راستا که قبلا بهش رسیدیم دوستان مطمئن باشید فقط ایشون اگه بتونن این استانو نجات بدن از بن بستی
با خبر
Iran, Islamic Republic of
اقا صالح نسب تا زارع هست تو و راستا وپیمان جو ودیگران پست نمی گیرید تا خوشزاد و علیپور و افشون وکناری و نظری وهاشمی وباقری وبرادران حسن زاده و حسن پور و در مجموع زارع وبستگان هستند میدان برای دیگر طرفداران حاجی باز نیست
.شهروند
Iran, Islamic Republic of
چرا یه عده ای از آب گل الود ماهی می گیرند
اقای دکتر صالح نسب دیگه چیکاره ست ؟
مگه تو راه و شهرسازی کم نیروی کارامد و توانمند وجود دارد !؟!!!
معلم
Iran, Islamic Republic of
.که مدرک کاردانی کامپیوتر داره وجدیدا کارشناسی معماری از علمی کاربردی گچساران گرفته ایا واقعا شایستگی مدیر کلی راه رو داره؟
.از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هیچکدام خوب نیستند بهترین گزینه مهندس علی آرام است ایشان حدود ۲۰ سال سابقه کار اجرایی و تخصصی در اداره راه و شهرسازی را دارد
معلم چرامی
United States
ذوالفقاری شایسته است.
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای برازنده شهردار سابق باشت خیلی برای این پست مناسب تر است
صالحی
Iran, Islamic Republic of
در جواب شماره ۹۴
اخه عزیز من اصلا تو کجای کاری و چقدر سواد تحصیلی داری ...حتما اگر مهندس راستا بیاد منافع شما و شاید هم اطرافیانتان به خطر بیفتد . وگر نه مهندس را امتحانش رو پط داده ... ضمنا اگر در یک مجموعه اگر مدیر توانمند داشته باشبم و تمامی گروه ها باهاش نباشن مدیر ضربه میخوره ...
بعدش هم اگر میخوای شماره میول کبنا نیوز رو بدم ببینیم اصلا از طرف گروه راستا این متن رو زدند یا خودشون تحلیل کردند ....
اتهام زدند به سایت یا شخصی خوب نیست وگر هم نتونی ثابت کنز خودت متهمی.
بيراحمد
Romania
.درکش معادل هست. ..ه پایینی داره. واسه مدیریت مالی نیستش.
احسان
Iran, Islamic Republic of
بی شک مهندس راستا بهترین گزینه میباشند چون همه شاخص ها رو دارند، هم کارنامه مدیریتی قوی و هم تخصص و تعهد و هم آشنایی کامل به جغرافیای استان بنابراین بهترین گزینه برای برون رفت از وضعیت موجود ایشون هستند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
در جواب علی که خود آ. می باشد که کامنت میزاره ایشان در حد چنین جایگاهی نمی باشد درضمن نمی دانم چه کس این جایگاه را بهش داده در ضمن اصلا در حد یک کارمند جز هم نمی باشد . جهت اطلاع
استوار و بدونه خواسته انفرادی
چند نکته جهت اگاهی اهالی بویر احمد سفلی هرچند دوست ندارم اختلافی باشد ولی به این نکته ها توجه کنید
۱٫ به شما پست نمیدن مگراینکه عرصه را بر خود تنگ ببینن در اینصورت هم جایگاهی را به شما می دهند که نتوانید شایستگی هایتان را ارائه دهید
۲٫همه شما خوب می دانید که وقتی به مقام و منصبی می رسید سریع می گویند این توانایی ندارد ایا واقعا این طور است نمی دانم توتنایی را در چه می بینند مگر توانایی به غیر از تخصص وتجربه و شجاعت و ...است
۳٫ شما را مردمی. میداند چون از حق خود دفاع می کنید در صورتی موقع سوءاستفاده شما را باصداقت می نامند ایا این مشهود نیست
۴٫ موقع انتخابات بزرگان ما را بزرگ می داندولی بعد از انتخابات انها بزرگانی دارند و ما را به تاریخ سپرند
۵٫ اصلاح طلب و اصولگرا را برای ما قرار دادند تا از .د کنند
اگاه باشید اگاه باشید اگاه باشید که به غیر این نیست پس خواهش می کنم بعد از این متن یه عده ای سریع برای رسین به خواسته های انفردیشون جبهه نگیرن چون حقیقت تلخ است
حقیقت
صالح نسب و مهندس راستا نمیتونن این ها باید از ابزار های که نه تخصص نه سیاست در ان دخیل است استفاده کنن
باشت
Iran, Islamic Republic of
یکی از مشکلات استانمون عدم تسلط مدیران به حوزه منتصبشونه. برای انتخاب یک مدیر شایسته باید رزومه ایشان مورد بررسی قرار بگیرد. مهندس راستا از این لحاظ پ بهترین گزینه برا مدیریت راه و شهرسازی میباشند
دنا
کامنت برای ............. نزنید چون اکثریت فراموش شدن حتی اگر هم جریان هم باشی وازه ککامی ککاتوم تاثیر گذار نه شایسته سالاری
گستهم
خودتون را خسته نکنید اقای زارع در جلسه سی سخت قول داد نیک اقبال راضی کن باید این کار را بکند و گرنه نه در دنا مثل دوره گذشته رای چهارم را هم نمیاره
مارگون
سوختن هم حد وحدودی دارد تا کی
یاسرهاشمی
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستاباتجربه وکارآمدهست لطفآ خیانت نکنید
یاسرهاشمی
Iran, Islamic Republic of
حق بامهندس راستاهست لطفآ نیروهای توانمندی امثال مهندس راستا خیانت نکنید
جک
Iran, Islamic Republic of
باسلام.بنظرمیرسد که مهندس پارسایی لیاقت خیلی کارها راه دارد همچنین مهندس راستا از نیروهای متخصص و باتجربه هستند
کارشناسان استانداری
Iran, Islamic Republic of
گزینه ها فقط مهندس راستا و مهندس نیک اقبالی هستند هر دو مدیران کاری و دوست هستند راستا گزینه وزارت راه است نیک اقبالی گزینه دو نفر ازنماینده ها فقط نظر استاندار مانده که یکی قطعی بشه احتمالا مهندس راستا به یکی استان دیگری برود ومهندس نیک اقبالی در همین استان بقیه گزینه ها که ازشون نامبرده اصلا گزینه نبودند
بایلونی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر صالح نسب
سفلی
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج زارع بویراحمدسفلی ازبرادرخودگذشتن به خاطرشماوبه جنابعالی رایی دادن پس باید۵ نفرازمدیران کل ازسفلی باشه حالا که مدیری ازادارات کل نیستن حالامهندس راستارابرای راه شهرسازی حمایت بکنید
علی محسنی راد
United Kingdom
با توجه به ساختار این اداره و‌تخصصی که لازم داره دکتر صالح نسب گزینه ی مناسبی هستن
دهدش
Italy
سلام مهندس راستا برا داشتن این سمت بیهترینه
عمرانی زاده
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستا باتوجه به تخصص وکارایی ومدیریت بهترین می باشد
مهندس
Iran, Islamic Republic of
همه درست فرمودید هر کسی که بتواند به نمایندگان باج دهد برنده مناقصه ریاست است ولا خیر
سام
United Kingdom
فقط علیمردانی ،
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
*کبنانیوز*



*?شایعه می کنند علیمردانی می ماند/ ۴۷۰ روز ماندگار برای عباس آخوندی*





?????
https://www.kebnanews.ir/307342/





*کبنانیوز* *کبنانیوز*
گچساران
Iran, Islamic Republic of
باید. به حال این استان و .
و تاسف خورد با این گزینه های.ح . که همه از عیمردانی هم.
امید شجاعی
Iran, Islamic Republic of
بنظره من بهترین گزینه مهندس نیک اقبالی هست..
چون در دورانی که معاون عمرانی استاندار بودن..
واقعا عالی درخشیدن ...
کارنامه مهندس نیک اقبالی بهترین کارنامه هست نسبت به بقیه آقایان برا مدیر کلی راه وشهرسازی چون معاون عمرانی استاندار بودن تجربه کافی رو دارن...
استان ک .ب ...o..sh
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه مهندس نیک اقبالی واقعا قابل مقایسه نیستن...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1