تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۳۰۵۵۴۰

در بحث اعتبارات شهرستانم یکی از مدیران کل را داغون کردم / اجازه نمی‌دهم یک ریال اعتبارات شهرستانم جا‌به‌جا شود (+تصاویر)

۲۱
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران روز چهارشنبه در نشست شورای اداری گچساران اظهار داشت: ۶۰ درصد از اعتبارات عمرانی استانی، بودجه متوازن و نفت سال جاری به این شهرستان اختصاص یافته است که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصدی اعتبارات طرح‌های عمرانی گچساران جذب شده بود که ۱۳ درصد رشد داشته است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: در سال جاری یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت،۱۴۰ میلیارد ریال از محل تملک و دارایی و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز از محل بودجه متوازن برای طرح عمرانی گچساران تصویب شده بود.
وی بیان کرد: ۵۰ درصد از اعتبارات جذب شده امسال در بخش بودجه نفت است.
رحیمی گفت: ۳۴۰ طرح عمرانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دست اجراست.
رحیمی ساخت جاده بابامیدان - گچساران به بهبهان، جاده گچساران به چرام، پردیس هنری، مصلی، مجتمع فرهنگی و هنری و روکش راه‌های روستایی را از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرای این شهرستان رضایت‌بخش است، گفت: تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم کاری مسئولان شهرستانی است.
فرماندار گچساران در ادامه به مدیران شهرستان در بحث جذب اعتبارات ادارات تذکر جدی داد و عنوان کرد: حق شهرستان را از مدیرکل هایتان پیگیری و دفاع کنید و اجازه ندهید اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان جابه جا یا کمتر شود و در این موضوع کم کاری نکنید چون هیچ عذری پذیرفته نیست.
عبدالرحیم رحیمی تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد یک ریال از اعتبارات ادارات شهرستان گچساران جابه جا شود.
رحیمی گفت: بنده برای حق شهرستانم گاهی بداخلاق و عصبانی می شوم حتی در یک مورد یکی از مدیران کل را داغون کردم تا چندین میلیارد تومان پول را برای شهرستانم برگشت دادم.
وی افزود: امسال برای اولین بار از ماده ۱۸۰ مبلغ ۹میلیارد تومان برای شهرستان جذب شد.
فرماندار گچساران همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی مردم این شهرستان در روز پنجشنبه چهاردهم دی برای محکوم کردن اغتشاش در برخی شهرهای کشور خبر داد.
رحیمی گفت: این راهپیمایی در ساعت ۱۰ صبح از محل چهار راه فرمانداری سابق آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت نمایش همبستگی ملت ایران برای ناکامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از مردم همیشه در صحنه گچساران برای حضور پرشور در این آیین دعوت کرد.
فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته زلزله و بلایای طبیعی از دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان خواست برای ایجاد زیرساخت‌ها و آمادگی‌های لازم در برابر حوادث پیش بینی نشده برنامه ریزی کنند و در صورت نیازمند بودن اعتبار برآوردهای لازم را انجام دهند.
 
گزارش: حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کا طیفونی
Iran, Islamic Republic of
حاج رحیمی انصافا بی نظیری
Iran, Islamic Republic of
بنازمت نابودگر ۲
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار عزیز زحمت کش حیف واقعا باید شما جای تاجگردون بودی چون شما صادقانه به مردم حرف راست دلت را میزنی ولی نمایند خیلی ...و..... دارد ودر رابطه به بکار گیری برای اشخاص خاص انجام میدهد هرجای وهرشخصی را .... معرفی کند برایش کار میکند واقعا جناب فرماندار عزیز اقای رحیمی زحمت کش که تمام وقتتان را شبانه روز صرف دولت میکنید درود برشما که مردم داری میکنید
رهی
Iran, Islamic Republic of
حق گچساران خیلی بیشتر از این حرفاست وقتی گچساران دارای این منابع غنی نفت وگاز هست چرا باید اینقدر بیکاری وفقر در اون باشه یه نی انداختن تو گچساران و همه منابعش رو بالایی ها میکشن بالا
Iran, Islamic Republic of
واقعا ....میاد که دارای چنین فرمانداری هستیم .... به حال این مردم
نژادازحق طلبان
Iran, Islamic Republic of
بعضی ازمدیران جدا برای ..........هم لایق نیستند واقعا درعجبم که فرماندارواستاندارچرااینقدرغافل هستندافرادمعتادشده اندمدیریک اداره...
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان دانشگاه آزاد در جلسه چه کسانی هستند خانمی که سیلی به دانشجو زد و اون آقای معلم ورزش خیلی با حاله .دکتر ملک زاده در جلسات شورای اداری نیستش چرا در...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باخ باخ
']گچساران
Iran, Islamic Republic of
مه نه یه ..... هم یو هم زیای توننه
لیشتر
ادب مرد به زدولت اوست
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
داغون کردم در این جمله گهربار جناب فرماندار یعنی چی!!!؟؟
درودیان
Iran, Islamic Republic of
جدا یکی نمیپرسه این حاج آقا میر محمدی چکار میکنه تو همه جلسات
Iran, Islamic Republic of
نفت را گچسارانیها نساختن فسیلها ساختن کدام عرق جبین گچسارانی که زیر کولز چند صد کیلومتر دورتر از چاه نفت نشسته برای ساخت نفت ریخته؟
اگر قرار است ادعای تملک نفت رقم بخورد بقیه جاها هم حق دارند گچساران را تملک کنند که دیگر از این ادعاها نکند و تجزیه استانی را رقم نزند
منصف
Iran, Islamic Republic of
عشق صندلی ردیف اول نشستن تنها هنر .... ماست
همشهری
همه ........ دوست و رفیق وفامیل ....... دور هم جمع شدین و برا خودتون میتازید اون از نماینده شهر که شش ساله رئیس کمیسیون بودجه و تلفیق و هیچ مشکل و گره ای از مشکلات مملکت کم نکرده و بقول رئیس جمهور ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه از ۳۶۰هزار ملیارد مملکت معلوم نیست کجا میره واقعا شرمنده مردیم با این نماینده و مدیرانش
آریو
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه پول نفت گچساران کجا میره؟؟؟؟ تا کی بی عدالتی؟؟؟....
فرشته ام
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج رحیمی.یادت به روشهایی بیاد که یه فوق دیپلم عربی بودی وحال که با قدرت تاجگردون سکآن فرمانداری رو دست گرفتی همه رو فراموش کردی.کدوم یکی از این خانوم های محترمه پدرشون زحمت کشیده وعضو خانواده وزارت کشور بوده که دورت جمع کردیه؟؟؟افسوس وهزاران افسوس که بی عدالتی رو شماها ایجاد میکنید حق خانواده بازنشستگان است این صندلیها نه هرکس شما به میل خودت انتخاب کردیه.این نیز حق الناس هست که خدا نخواهد بخشیدبرادر.منم آهی دارم انشاالله بدخواهانمو پس بدن.واین صندلی به شما وفا نخواهد کرد پس مردم داری را نماد راهتان بگذار.جانم فدای رهبرم سید علی خامنه ای
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اگر میشه بگین پول ها در چه زمینه ای خرج میکنید یه موقع داغونش نکنین
حق گو
Iran, Islamic Republic of
لابد تنها مدیر کل قشقایی .... بوده ؟؟درسته ؟؟
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
واژه ای بهتر از داغون نبود ؟
عجب روزگاری شده ؟ این چه ادبیاتی است که قلم می زنید.
قشقایی پشتکوه
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات شهرستان. اما یک پیشنهاد:
چه ضرورتی دارد تصاویر همه شورای اداری شهرستان در سایت قرار گیرد؟ بهتر نیست فقط یک عکس کلی از جلسه بهمراه مصوبات و اقدامات انجام شده منتشر شود؟
دوستان کبنا لطفا کمی فکر کنند و با سایت اخبار سایر استان ها مقایسه کنند. اگر فرماندار گفته کسی را داغون کردم ، نیازی به نوشتن عین صحبت ایشان نیست
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1