تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۳۰۵۵۰۷

بیانیه ستاد مردمی فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی استان پیرامون حوادث اخیر؛ در یاسوج فردا راهپیمایی اعلام شد

۰
کبنا ؛ستاد مردمی فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی استان پیرامون حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر کرد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
[caption id="attachment_275864" align="alignleft" width="263"] Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-11-14 00:10:26Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com[/caption]
انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی خود، به درخت تنومند و پرثمری تبدیل شده است که شکوفه‌های ایمان و امید به آینده‌ای درخشان بر شاخسارهای آن نمایان است. این درخت چهل ساله در طول عمر پر ثمر خویش بادها و طوفان‌های سهمگین زیادی را تحمل کرده است؛ شهیدان گلگون‌کفن ما با خون خود آن را آبیاری کرده‌اند و باغبان مهربان و با تدبیر ما، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به خوبی از آن مراقبت کرده‌اند. دشمنان قسم‌خورده و مزدوران در کمین نشسته، از ابتدای انقلاب تا کنون از هیچ کوششی برای براندازی و فروپاشی نظام اسلامی دریغ نکرده‌اند. تجزیه‌طلبی و ترورهای ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸ تنها بخشی از توطئه‌های دشمنان بوده که ملت با بصیرت ایران تمامی آنان را خنثی و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.
ملت عزیز ایران نیک می‌دانند که بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، نعمت امنیت و آرامش کشور بوده است و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند این امنیت و آرامش ذره‌ای خدشه‌دار گردد.
اما متأسفانه شاهد بوده‌ایم که طی چند روز گذشته عده‌ای فتنه‌گر و آشوب‌طلب که هیچ تقیدی به آرمان‌ها و ارزش‌ها مردم نداشتند، در برخی از شهرها دست به تخریب اموال عمومی، آتش زدم پرچم مقدس کشور عزیزمان و همچنین درگیری با مردم زده‌اند.
دشمنان تصور کرده‌اند که تجمع اعتراضی برخی از مردم نسبت به وضع اقتصادی موجود فرصتی برای به آشوب کشیدن کشور فراهم کرده است و به محیط داخلی ایران طمع کرده‌اند. اما چه زود خداوند بزرگ چهره آن‌ها را آشکار و دست چدنی آن‌ها را از دستکش مخملی بیرون آورد و مردم فهمیدند که دست عوامل خارجی و بیگانگان در قضایای اخیر دخیل است.
مردم متدین و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اینکه به مسئولان کشور نسبت به کوتاهی در انجام وظایف خود و بی‌توجهی به هشدارها و دستورات مقام عظمای ولایت در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی و اعتماد نکردن به دشمن و لزوم تدبیر عالمانه برای حل مشکلات معیشتی مردم تذکر می‌دهند، به دشمنان نیز اعلام می‌کنند که هیچ‌گاه دست از دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب برنخواهند داشت و اجازه هیچ‌گونه توطئه و خدعه‌ای به آن‌ها نخواهند داد.
ستاد مردمی فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی استان در راستای اعلام حمایت از آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و تجدید بیعت با امام خامنه ای از همه مردم استان برای حضور هر چه باشکوه تر در راهپیمایی روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه در نقاط مختلف استان دعوت به عمل می‌آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1