تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۳۰۵۴۱۳

شتاب بی‌حجابی در استان زیاد است / نگذارید معاونت امور بانوان دست‌خوش بازی‌های سیاسی شود / ناپاک‌زاده‌ها امامزاده و مساجد را آتش می‌زنند

۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگذارید این معاونت دستخوش بازی‌های سیاسی شود و آن را به جهت اجتماعی و فرهنگی سوق داده و این هنر را به خرج دهید که ظرفیت شما در خدمت هیچ سیاستی قرار نگیرد.

به گزارش کبنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار مدیرکل بانوان و امور خانواده، اظهار کرد: خواندن شرح وظایف و رسالت‌های یک مدیریت به رسیدن شما به نقطه مطلوب به شما کمک می‌کند یک کار باید صورت بگیرد از جمله اینکه ذهن با برخی از این اهداف آشنا نیست که برای رسیدن به آن باید مطالعات نو و جدید انجا شود.
 
وی با بیان اینکه حوزه شهرداری یک حوزه خشک بود، بیان کرد: حوزه بانوان یک حوزه نرم است بدون تردید در نوع عملکرد باید تفاوت‌هایی در آن باشد تا ذهن شما با موقعیت جدید انس بگیرد زمان می‌برد از دیگران بخواهید این زمان تغییر را در اختیار شما قرار بدهند خونه ها و شهرداری مترپی است اما زنان اینگونه نیستند و پیچیده‌اند امور بانوان یک مسئولیت بسیار سنگین و یکی از سختی کار شما ایجاد تعامل بین بانوان که بسیار مشکل است.
 
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: نگذارید این معاونت دستخوش بازی‌های سیاسی شود و آن را به جهت اجتماعی و فرهنگی سوق داده در هردولتی همه میل دارند از ظرفیت این مسئولیت که با نیمی از جمعیت سر و کار دارد استفاده سیاسی کنند این هنر را به خرج دهید که ظرفیت شما در خدمت هیچ سیاستی قرار نگیرد.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به بازی‌های سیاسی نگاه نکنید و به این نگاه کنید که رسالت شما در جهت اعتلای بانوان است و دنبال کنید اگر از اول به سیاست میدان دهید این گونه به شما نمره می‌دهند و می گویند اگر در یک انتخابات بانوان بیشتر در اختیار آن سیاست قرار گرفت نمره شما بیست است و اگر اجازه سیاست ندهید نمره شما از نظر آن‌ها صفر است از اول به گونه ای باشد که سطح توقع دیگران برای بازی دادن و به بازی گرفتن این مجموعه کم شود سیاست را تفاله‌هایی هستند که دنبال می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه بانوان ظرفیت بسیار بالایی هستند، گفت: برای رشد و اعتلای فرهنگی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید انها نیز خودشان را در راه اهداف دینی شما قرار دهند و شما نیز به انها برسید متاسفانه گاهی نگاه زشتی میان مسئولان رخ می‌دهد مثلاً کشور را تهران می‌بینند و استان را مرکز در حالی که شهرها و روستاهای مختلفی در استان وجود دارد که همه انسان هستند و در مقابل شما زنان نیز قرار دارند.
 
آیت الله ملک حسینی افزود: در گذشته زنان یا فعال مطلق بودند و مردها ولگرد اما اکنون به بدنه زنان یک تنبلی مفرط تزریق شده است به اعتقاد من یک جفا است و باید یک گذر رخ دهد یعنی گذر از کار به تنبلی یه اتفاق و بعد از آن نیز از تنبلی به کار نیز اتفاق بیفتد.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تلاش نکنید که ظرفیت‌هایی که ظرفیت مردان است را برای زنان تسخیر کنید این بدترین خیانت اول به زنان و بعد به مردان است هر موقعیتی را از موقعیت‌های کار مردان که یک زن اشغالش کند حتی کار مشترک یک مرد محروم می‌شود و محرومیت یک مرد از کار یعنی یک دختر در خانه معطل است با گرفتن موقعیت‌های مردان از مردان و یا موقعیت‌های مشترک این خیانت را به زنان نکنید و به این افتخار نکنید که مثلاً ۲۰ درصد نیروی کار را برای زنان گرفتید.
 
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه زن‌ها را مرد نکنید بیان کرد: باید کاری مختص به زنان به انها واگذار شود که هم کرامت زن حفظ شود هم ویژگی کار در انسانیت حفظ شود تنبلی و خوردن و خوابیدن نیز خوب نیست یک تعریف خوب از کار در شهر و رستاها برای زنان تعریف کنید که زنانه باشد و احساس هویت کند و این نیاز به فکر و تلاش دارد کشاندن آن‌ها به عرصه اجتماع به نام مشارکت در سرنوشت خوب است اما اگر صرفاً ژست اجتماعی و سیاسی باشد که می‌خواهیم به شما هویت دهیم این خوب نیست.
 
وی اظهار کرد: اگر خانه داری را به عنوان یک شغل برای زنان تعریف کنید حتی اگر هیچ زنی را به کار نگرفته باشید به نظر من باید نمره بیست به شما داد خانه دارای به معنای جامع کلمه یک فعل روحانی و روانی است اگر بتواید این را در کشور به عنوان پایلوت نشان دهید که خانه داری به معنای مدرن خود کار است.
 
برای حفظ کرامت زنان تلاش کنید
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردها خیال می‌کنند زن شاغل گرفتن یک امتیاز است در حالی که تعریف انها از زندگی غلط است و به باور رساندن اینکه زن هم باید شاغل باشد یک اشتباه و بدترین توهین به زنان است دین گفته اگر مردان لباس مختص زنان و زنان لباس مختص مردان را بپوشند حرام است هیچکس به جایگاه دیگری نفوذ ندارد.
 
شتاب بی‌حجابی در استان زیاد است
 
وی به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: وضعیت حجاب در استان بسیار خراب است شاید تعداد زنان و دختران بی عفت و بی حجاب نسبت به کشور در استان کمتر باشد اما شتاب آن در استان بسیار تند است و سرآشیبی زیادی دارد.
 
آیت الله ملک حسینی اضافه کرد: به شیوه‌های مختلف زن مرد می‌شود، هم کار مردانه می‌گیرند و هم حضورهای مردانه پیدا می‌کنند.
 
وی گریزی به حوادث اخیر زد و گفت: در اعتراضات عده ای که فقیر هستند بانک و اداره آتش می‌زنند کسی که از تبعیض ناراحت است جایگاه تبعیض را آتش می‌زند، و قطعاً جایگاه امامزاده و یا مسجد را به آتش نمی‌کشند و در این میان ناپاک زاده‌هایی رشد کردند و این ناشی از این است که روزی که بی عفتی آغاز شد و جلوی آن را نگرفتیم، ارتباطات نامشروع ناپاک زاده‌هایی را به جامعه سرازیر کرده و آینده بدتر از گذشته خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1