تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۰۵۴۰۵

پاسخ «استوار» به تاجگردون؛ از سردلسوزی افرادی را معرفی می‌کنید، ما در رعایت قانون کوتاهی نخواهیم کرد

۴۳
۰
کبنا ؛ 
رحیم استوار معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نامه‌ای غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در گفت‌وگویی اظهار کرد: قوم گرایی، قبیله گرایی، باند بازی و سیاست گرایی از نظر ما نیز منسوخ است، اگر چه در قانون برون سپاری وقتی شرکتی برنده مناقصه ای می‌شود می‌تواند بر اساس حجم کار، نیروهایی را به کار گیرد اما دانشگاه با تمهید برآورد تعداد نیروی انسانی_ خدماتی برای هر واحد از امکان سوء استفاده بعدی جلوگیری نموده است.
به گزارش کبنا متن کامل صحبت‌های استوار به شرح زیر است؛
ضمن تشکر و ابراز خوشحالی از حساسیت ایشان به موضوع عدالت و عدم تبعیض در خصوص به کارگیری نیروی انسانی، لازم است  موارد مطروحه نامه ایشان با استدلال و مدرک جهت اطلاع نماینده محترم و همچنین تنویر افکار عمومی ذکر شود:
مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان از بدو شروع به کار دغدغه اصلی در حوزه نیروی انسانی را مبتنی بر رعایت عدالت و عدم تبعیض قرار داده است.
همه ما با نماینده محترم هم عقیده و هم گامیم
نمونه بارزی که همگان از آن اطلاع دارند، مکاتبات متعددی از دی ماه ۱۳۹۵ با چند شرکت متخلف، موید به همین حساسیت‌هاست که باعث شد تیمی به دستور ریاست محترم دانشگاه متشکل از معاونت توسعه، حراست و بازرسی دانشگاه تشکیل شود و نسبت به شناسایی بیش از ۴۰ نفر نیروی خدماتی به کار گرفته شده در چند واحدحدود، اقدام به اخراج آنان نمایند.
در مکاتبات مکرر اشاره شده با واحدهای تابعه چه از طرف ریاست و چه از طرف معاونت توسعه به برخورد با خاطیان در این خصوص اشاره شده و برخورد قانونی یا متخلفین صورت گرفته است.
همه ما با نماینده محترم هم عقیده و هم گامیم در این مسئله که بکار گیری نیروی انسانی چه به صورت استخدامی و چه به صورت شرکتی مبتنی بر معیارهای عدالت محوری باید باشد.
قوم گرایی، قبیله گرایی، باند بازی و سیاست گرایی از نظر ما نیز منسوخ است، اگر چه در قانون برون سپاری وقتی شرکتی برنده مناقصه ای می‌شود می‌تواند بر اساس حجم کار، نیروهایی را به کار گیرد اما دانشگاه با تمهید برآورد تعداد نیروی انسانی_ خدماتی برای هر واحد از امکان سوء استفاده بعدی جلوگیری نموده است.
در خصوص موارد استخدامی به اطلاع می‌رساند که از سال ۹۴، ۲ مورد مجوز استخدامی برای حوزه گچساران و باشت صادر گردیده است که یک مورد در سال ۹۴ که تیم حاضر مدیریتی دانشگاه ضمن احترام به تیم قبلی هیچگونه مسئولیتی در قبال موارد مطروقه در آن آزمون ندارد اما اخلاق و منش اسلامی و فرهنگی ایجاب می‌کند که اعلام نماییم اول آزمون حصب شرایط و موارد قانونی اعلام شده از طرف سازمان امور استخدامی کشور انجام شده و از ۳۲ نفرسهمیه ایثارگران درآزمون حوزه گچساران ۲۸ نفر جذب شدند که ازاین ۲۸ نفر دو نفرانصراف دادند که از ۴ نفر باقی مانده از واحدهای مرتبط با ایثارگران کسی معرفی نشد.
از تعداد نیروهایی که بومی حوزه گچساران و باشت نبودند تنها ۹ نفر مشمول این مورد است که این به خاطرنبود نیروی بومی ایثارگر حتی در شهرستان‌های همجوار بوده است.
در خصوص نیروهای پیمانی جدید مرتبط با گچساران و باشت اولاً یک آزمون براساس مجوز پیمانی در تاریخ ۳۰/۹/۹۶ برگزار شد که براساس امور اداری و استخدامی کشور بوده و هنوز نتیجه ای اعلام نشده و نمی‌توان دراین خصوص قضاوت کرد.
اما در خصوص نیروهای شرکت خدماتی مجوزی برای بیمارستان بی بی جکیمه وجود داشته که با عنایت به افتتاح بیمارستان بر اساس سیاست‌های وزارت متبوع و کار مناقصه و واگذاری به شرکت خدماتی در نیمه آذر ماه سال جاری به پایان رسیده و هنوز حتی یک نفر توسط شرکت مربوطه جذب نشده است، بدیهی است بیمارستانی که عملاً از مهرماه شروع به کار نموده نیاز به تعدادی نیروی خدماتی به صورت موقت خواهد داشت که مراتب از طرف ریاست محترم بیمارستان به حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه به صورت مکتوب اعلام و مجوز به کارگیری ۱۲ نفر نیرو در قالب نگهبان و تمیزکار به صورت روزمزد و اخذ تعهد کتبی مبنی بر ترک محل کار در زمان معرفی نیروهای شرکت خدماتی به کار گرفته شده است، که حوزه مدیریت عالی دانشگاه هیچ نقشی در بکارگیری این نیروها نداشته است و این یک رویه مرسوم برای همه سازمان‌ها است.
همه مسئولین از جمله نماینده محترم از ماه‌ها قبل تاکید و اسرار بر راه اندازی بیمارستان که یکی از افتخارات و ابتکارات خود ایشان در جذب منابع از سایر حوزه‌هاست داشته‌اند.
در رعایت قانون کوتاهی نخواهیم کرد
همه ما واقف هستیم که با عنایت به فلسفه و جایگاه نمایندگان محترم و مسئولین رده بالای سازمان‌ها، مردم که از بیکاری مفرط به ویژه در این استان به آنان مراجعه و اصرار بر بکارگیری آنان در سازمان‌ها کردند و عزیزان مسئول نیز برای جلوگیری از دلشکستگی و از سر دلسوزی کسانی را به سازمان‌ها معرفی کرده باشند و این به معنای عدم رعایت قانون در بکارگیری نیروی انسانی نیست.
ما با تمام توان در راستای اجرای قانون و عدالت همواره کسانی را که مشمول، به کارگیری در دانشگاه باشند، کوتاهی نخواهیم کرد.
اما نهایت کلام اینکه همانگونه که در گذشته بارها از طریق رسانه‌ها خصوصاً صدا و سیما اعلام شده است بکار گیری نیروی شرکت خدماتی در قالب برگزاری آزمون انجام خواهد شد، یعنی نیروهای رده تمیزکار و از این قبیل به صورت مصاحبه توسط شرکت و با نظارت دانشگاه به کار گرفته خواهند شد و نیروهای تخصصی و پشتیبانی از طریق آزمون کتبی که نحوه برگزاری آن را دانشگاه تعیین نموده است، در فضایی سالم و رقابتی جذب خواهند شد.
تیم مدیریتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی استان یک نفر نیرو به صورت شرکتی نه معرفی و نه جذب کرده است
مفتخریم به اطلاع نمایندگان استان برسانیم که تیم مدیریتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن احترام به تلاش‌ها و فعالیت‌های تیم قبلی دانشگاه حتی یک نفر نیرو به صورت شرکتی نه معرفی و نه جذب کرده است.
 
توضیح مجدد اینکه استخدام نیروهای انسانی نیز مبتنی بر قوانین کشوری که از طریق سازمان امور استخدامی کشور و براساس مجوز اخذ شده، انجام می‌گیرد و دانشگاه و تیم مدیریتی آن هیچ نقشی جز در نظارت بر برگزاری سالم آزمون ندارد.
تیم جدید مدیریتی دانشگاه در همین زمان نسبتاً کم مسئولیت با یاری خدا و همدلی نمایندگان محترم و وزارت متبوع، موفق به اخذ مجور بکارگیری حدود ۶۰۰ نیروی پیمانی و شرکتی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهر
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر این جوابیه
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از سایت کبنانیوز من منبع موثق دارم چن نفر از فرزندان کارکنان شرکت نفت گچساران را میخان از طریق نیروهای خدماتی جذب بیمارستان بی بی حکیمه بکنن آقای مظاهری بیمارستان شهید رجایی گچساران لطفا اجازه ندین و خودتونم خدای ناکرده حق مردم را پیمال نکنین
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای استوار چرا باید فرزندان شرکت نفتی رو بهشون قول بدین بیارین تو بیمارستان بی بی حکیمه گچساران چرا بی عدالتی؟ چرا فرزندان خانواده های بیکار و قشر پایین رو نمیارین که با رایزنی و وعده و عید دنبال جذب فرزندان خانواده های مرفه حتی در کارهای خدماتی هستین؟
زیر خط فقر
Iran, Islamic Republic of
ا.
بای بای
بزودی
نتونستی ۴ پلاک امبولانس رو بگیری
دانشگاه از اول ۹۶ ت.
ا.راوردی
کارمند گچساران
Iran, Islamic Republic of
از اول سال ۹۶ تا الان بیش از ۴۵ نیرو در گچساران جذب شده
تا کی باید.؟؟؟؟
خ محمدی
Iran, Islamic Republic of
. تمام نیرذوها را . کردند.ه ۱۸۰ نفر نیروی خدماتی برای بیمارستان شهید جلیل
اکثر معاونت ها و پشتیبانی دانشگاه نیروهای خودشان را جذب کردند بی. آقای تاج گردون سند و مدرک خدمتتان ارائه میکنم
Iran, Islamic Republic of
تیم قبلی بهتر از شما عمل کرده بهتره از طرف خودت حرف بزنی
Iran, Islamic Republic of
بااحترام برای تیم فعلی باید گفت که تیم قبلی صد برابر منصف تر و پاک تر. عمل میکرد بدون از حب و بغض
حيدري
Iran, Islamic Republic of
.به آب داده خودتان بگویید اینقدر قبل و بعد نگویید. مبحث نکنید مردم عاقلند و می فهمند
سيامك
Iran, Islamic Republic of
این که پاسخ نبود پذیرفتن ضعفها بود آفرین اقای استوار شجاع باید ضعفهارا علنی گفت
Iran, Islamic Republic of
همانطور که در جوابیه امده ضعفهایتان زوایای زیادی دارد همه باید مانند ایشان مسئولی پاسخگو باشند
احمد نصير
Iran, Islamic Republic of
عجب ...
تیم مدیریتی فعلی دانشگاه!!!!!! تیمی وجود ندارد همه تک روی میکنید هرکسی ساز خودش را میزندو این نتیجه تک روی های شما شده عدم پیشرفت
علی
Iran, Islamic Republic of
تیم مدیریتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی استان یک نفر نیرو به صورت شرکتی نه معرفی و نه جذب کرده است!!!!!!!!!!!! باور کردیم
بنده فقط یک نفر معرفی میکنم که.ه اومده وشرکتی هم هست
آقای . نیروی جدید . دانشگاه
رهی
Iran, Islamic Republic of
اگرع.ما وجود داشت و. دنبال عدالت نباشید دنبال پارتی باشید که کارتون راه بیفته
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقوام برادر محترم اقای تاجگردون و بزارید .تا تبعیضی از نظر ایشان ایجاد نشده باشد .
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا با بی زبانی اعلام کرده در باصطلاح تیم مدیریت شان کاره ای نبودن چرا باور نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
مدیریت و صداقت و قانون فقط در دوره قبل بود و تمام شد رفت اینقدر وقت خودتان و دیگران را نگیرید
کبنا ممنون از خبری که گذاشتی
کارمند ستاد
Iran, Islamic Republic of
نیروهای جدید بیمارستان های استان و ستاد دانشگاه و معاونت ها در سال۹۶ حدود۷۶ نفرهستند که بازرسی و حراست در جریان هستند
با هماهنگی معاونت پشتیبانی جذب شدند
Iran, Islamic Republic of
جدا ازهمه درستی و نادرستی اخبار بالاخره این کشمکشها باعث عقب افتادن زحمات گذشتگان میشود زمانی کارمندان با دل خوش چقدر زحمت کشیدند اماالان همه چیز راکد مانده
Iran, Islamic Republic of
هرآه و فغان است الان است ، به گذشته فلش بک نزنید مدیران گذشته که الان همه شان کنارتان مشاوره میدهند تیم قبلی هم الان در هییت رییسه هستن پس اینقدر تیم تیم و‌جدید و قدیم لازم نیست بگویی
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
ماهم بافتخار اعلام میکنیم تیم فعلی مدیریتی اصلا خودش را باتیم قبلی مقایسه نکند تفاوت از زمین تاآسمان است
Iran, Islamic Republic of
کبنا از خبرهای دست اولت ممنون
باوي
Romania
دکتر استوار خدا بهتر میداند که .؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
این همه جوان بیکار از خانواده شهید و ایثار گر چطور میشه بنیاد شهید معرفی نکرده باشد ... پس ریاست های بنیاد شهید گچساران باشت چیکار میکردند ... یعنی این همهت .. واقعا اقای شریعت مدار در باشت دارن بنیاد شهید از.ی خارج.. از یک خانواده نیرو جذب و فقط به فکر از دست ندادن صندلی ریاست است ... از استاندار محترم خواهشمندیم از نحوه جذب و معرفی نیرو در بنیاد شهید شهرستان باشت بازدیدی داشته باشن .... طاقت خانواده جانباز و شهدا در بااشت به سر امده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
چه اوضاعی شده فقط باافتخار!!! از خود تعریف کردن و همین و بس ،باافتخار فراوان عرض میکنیم واقعیتها را هم ببینید خوبست برای پیشرفت لازم نیست حتما مخترع و مکتشف باشید راه تیم مدیریت قبلی که روی ریل پیشرفت قرارداشت را هم بتوانید کپی کنید بازهم برنده اید
همشهری علی
Iran, Islamic Republic of
تیم چی تصمیم گیرنده .هستن
یاسوج دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر استوار ما جای شما بودیم بااین دفاعیه بند رو آب نمیدادیم برادر بزرگوار اینجا کلاسهای درست نیست که هرچی بگی بقیه بپذیرن مستندات دارن جلوی چشممون راه میرن
نجفی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
بر ..
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
ما از اقای دکتر تاجگردون خواهان بر خورد جدی هستیم مدارک وافراد بکارگیری شده موجود است
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
از سال ۹۲ تا الان شکیبایی مسوول بودجه دانشگاهه،دقیقا..
چرا با عوض شدن رییس ایشون عوض نمیشه
وقتی اشکال اصلی دانشگاه بخاطر بودجه ست چرا عوضش نمیکنن
معلومه از نماینده ها.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه شده محل جولان نماینده ها
حتی نیروی خدمات هم تقسیم شدن بین نماینده ها
Iran, Islamic Republic of
اگر کار و پروژه فعال دردانشگاه وجودداشت امکان ووقت اینهمه نامه پراکنی نبود
Iran, Islamic Republic of
صبح تا پسین ماجراهای. گچساران و باشت ... داریم بقیه استان تعطیلتر ازهمیشه
سید
Iran, Islamic Republic of
ای حامی پیمانکاران و. دست از سر استان بردار
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر استوار قشقایی پاکدست.بخدا پاکی حصرت عالی بلای جونت شده.اینا بله قربانگو میخوان
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر استوار
نواب گچساران
United States
درود بر این صداقت وجرات دکتراستوار.اگه همه ادارات این رک گویی وجسارت رو داشتن همه مشکلات حل میشد
میرزا
Iran, Islamic Republic of
با احترام با تیم فعلی درود بر شجاعت و اقتدار ریاست قبلی دانشگاه علوم پزشکی که یک تنه در برابر تمام زیاده خواهان ایستادگی کرد و مردانه از استان رفت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
استوار فقط برعلیه گچساران هست
Keshavarz.sayed.ayat.alah
Romania
الا بذکر اِلله تطمئن للقلوب
.....
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنت های من منتش نمیشه اقای مدیر سایت؟
کارمند بی صاحب
Iran, Islamic Republic of
بعدشم آقای .اگه نمیدونید که من شک دارم بدونید اگر قرار بر ازمون باشه که به گفته مسئولین که الان در دانشگاه و گچساران مسئولن ازمون. میخاد برگزار بشه. با تشکر از سایت خوب کبنا
مشکول
Iran, Islamic Republic of
..ی وجود ندارد تو این دو دوره که .. وجود نداشت یکی از دیگری بدتر چون ا. نشد ونمیشه ویاسوجی ه.زدن قبلی که فقط کارش شده بود تو کامپیوتر ... این ..که فقط افکارش توی کوهای میشان سیر میکند...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1