تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۰۵۳۸۰

کمپین صادرات خرده فروشی یاسوج آغاز بکار کرد(+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل ، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد سه شنبه عصر ۱۲دی ماه ۱۳۹۶در مراسم آغاز به کار این کمپین با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی در استان اظهار کرد: بیش از۱۳هزار هنرمند صنایع دستی در کهگیلویه وبویراحمد شناسایی شده است.
پریسا راد با بیان اینکه تاکنون در ۳۰ رشته صنایع ‌دستی در این استان پروانه تولید صادر شده است تصریح کرد: سالانه نیز بیش از ۳۰۰ پروانه تولید صادر برای هنرمندان صنایع دستی در استان صادرمی شود.
وی افزود: هدف از تشکیل این همایش و کمپین شناسایی نقاط ضعف و قوت، معرفی توانمندی‌های داخلی و حمایت از تولید و هنرمندان و صنعتگران استان است.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل ، میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد نداشتن برند، بسته بندی نامناسب، استاندارسازی، بازاریابی و تبلیغات، آشنا نبودن هنرمندان و صنعتگران استان با بازار‌های جهانی و گمرک از عمده موانع و چالش‌های پیش روی صادرات صنایع دستی عنوان کرد.
در این همایش سالاری یکی از هنرمندان صنایع دستی به نمایندگی از سایر هنرمندان و صنعتگران استان مشکلات پیش روی صنایع دستی از جمله نبود بانک اطلاعاتی جامع در زمینه صادرات و آشنا نبودن هنرمندان استان با قوانین بازار‌ها و گمرک‌های کشور‌های خارجی را مطرح و خواستار رفع این موانع شد.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
گوشه کنار تک توکی نشسته اند
اسماری علی
Iran, Islamic Republic of
خدمت کردن به مردم شریف ایران بزرگترین عبادت است ولی کسی . کشور جهت تصدی . استان. در این جایگاه شناخته شده و عدم تایید ایشان در ماه جاری به استان ابلاغ گردیده به لحاظ قانونی ادامه فعالیت ان کاملا غیره قانونی است و برای شخصی که مورد تایید قرار گیرد آرزو ی توفیق دارم.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1