تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۳۰۵۲۵۳

غضب تاجگردون به رییس علوم پزشکی استان؛‌ آنچه بیشتر از نبود شغل مردم را آزار می‌دهد "تبعیض" است/همه‌چیز را به نماینده ختم می‌کنید/عوامل دانشگاه سوءاستفاده کرده اند/ در آزمون اخیر فرزندان ایثارگر گچساران موردتوجه قرار نگرفته اند/تذکرات مکررم متأسفانه مؤثر و

۱۵۱
۰
کبنا ؛.
نماینده مردم گچساران و باشت،‌ از عملکرد علوم پزشکی استان در خصوص جذبهای اخیر در بیمارستان گچساران به شدت انتقاد کرد.
به گزارش کبنا نیوز، یک منبع در دانشگاه علوم پزشکی استان نامه ای در اختیار خبرنگار این پایگاه خبری قرار داده است که در آن غلامرضا تاجگردون خطاب به دکتر ایلامی نسبت به عملکرد وی در خصوص جذبهای اخیر به شدت واکنش نشان داده و در بخشی از آن بیان داشته است: تذکرات مکرر این‌جانب متأسفانه مؤثر واقع نشده و به نظر می‌رسد عنان تصمیم‌گیری از رویه واحد خارج‌شده و امکان جمع‌کردن موضوع برای شما سخت شده باشد و یا اینکه مجموعه با تعارف کار خود را پیش می‌برند.
خبرنگار کبنا نیوز طی تماس تلفنی با نماینده مردم گچساران و باشت صحت و سقم وجود این نامه را جویا شد که وی نیز ضمن تایید صدور چنین نامه ای اظهار داشت:
چندین بار بصورت شفاهی(حضوری و تلفنی) به رییس دانشگاه، رییس شبکه بهداشت، معاونین دانشگاه و همچنین روسای بیمارستانها گفتم ولی توجه نشد و ناگریز اقدام به مکتوب شدن آن و اقدام رسمی نمودم.
تاجگردون همچنین بیان داشت: از رسانه ها انتظار است که علاوه بر پوشش سایر اخبار استان، بیشتر از پیش عملکرد مدیران را مورد نقد و بررسی قرار دهند و ضعفها را بدون هرگونه مصلحت اندیشی بیان کنند و بنده نیز طبق اعلان و هشدارهای قبلی، تخلفات گسترده را رسانه ای خواهم نمود.
به گزارش کبنا نیوز، تاجگردون هفته گذشته نیز با انتشار نامه ای خطاب به استاندار از تخلفات گسترده در واگذاری زمینهای اطراف گچساران خبر داده بود و این اقدامات و حساسیت تاجگردون را با توجه به مشغله های بسیارش در روزهای پر رفت و آمد مجلس و بررسی بودجه می بایست به فال نیک گرفت و  ضمن تشکر از وی، از سایر مسئولین رده بالای استان انتظار می رود در خصوص رفع تبعیض و همچنین تخلفات گسترده اداری بیشتر شفاف سازی نموده و مردم را نیز در جریان چنین موضوعاتی قرار دهند تا مدیرانی که از صندلی و جایگاه های خود سو استفاده میکنند به خود آمده و البته با شدیدترین شکل ممکن با آنها برخورد گردد.
بر اساس این گزارش، تاجگردون در نامه خود خطاب به رییس علوم و پزشکی استان آورده است:
جناب آقای دکتر ایلامی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان
با سلام و احترام
آنچه بیشتر از نبود شغل مردم را آزار می‌دهد "تبعیض" است. در شرایطی که اجرا طرح‌ها با مشکل جدی مواجه بوده و بیکاری خانواده‌ها را تحت‌فشار قرار داده است خوشبختانه با عنایت دولت محترم، در گچساران و بعضی دیگر از شهرستان‌های استان چند بیمارستان به بهره‌برداری رسیده و در حال واگذاری است و تعدادی از جوانان عزیز مشغول به خدمت می‌شوند که اصل موضوع قابل تقدیر و این امر در کنار ارائه خدمات بهتر بیمارستانی ستودنی است.
هر از گاهی افرادی به این‌جانب مراجعه و بعضاً اگر به نتیجه برسم که فرد مذکور بسیار مستحق است یادداشتی برای جنابعالی یا دیگر مسئولین نوشته و درخواست مساعدت برای به‌کارگیری می‌کنم. اعتراضات مردم زیاد شده و لذا بررسی کرده و دیدم حق با مردم است و در فعل‌وانفعالات و پارتی‌بازی برخی از مسئولین، تنها کسی که مورد بدبینی مردم قرار می‌گیرند نماینده است و متأسفانه شما عزیزان نیز همه‌چیز را به نماینده ختم می‌کنید.
با بررسی‌هایی که انجام دادم مطلع گردیدم:
از معرفی انگشت‌شمار خانواده بسیار مستضعف و ذی‌حق توسط این‌جانب، عوامل دانشگاه سوءاستفاده کرده و هر مسئولی تصمیم بر ورود آشنایان خود به سیستم کرده است و به‌نوعی موضوع را به نماینده ختم می‌کنند!
در آزمون اخیر و در سهمیه ایثارگران، فرزندان ایثارگر گچساران را موردتوجه قرار نداده و وقتی پیگیری کردم فرمودید بنیاد لیست داده و از دیگر نقاط آورده‌اند و وقتی از بنیاد سؤال می‌کنم میگویند دانشگاه گفته است!
جذب نیرو به شکل پیمانکاری و موقت و روزمزد را همه عوامل مسئول به شکل توافقی بین خود تقسیم‌بندی کرده و حقوق مردم تضییع‌شده و با تجسس دقیق به شرحی که محرمانه و به پیوست ارسال می‌کنم متوجه شدم متأسفانه این روند همچنان ادامه دارد.
تذکرات مکرر این‌جانب متأسفانه مؤثر واقع نشده و به نظر می‌رسد عنان تصمیم‌گیری از رویه واحد خارج‌شده و امکان جمع‌کردن موضوع برای شما سخت شده باشد و یا اینکه مجموعه با تعارف کار خود را پیش می‌برند. لذا:
اگر در جذب اخیر، حق فرزندان ایثارگر گچساران و باشت تضییع‌شده سریعاً با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران این موضوع اصلاح‌شده و فرزندان ایثارگر گچساران در بیمارستان بی‌بی حکیمه خاتون(س) جذب‌ گردند و آن ایثارگران عزیز جذب‌شده نیز در منطقه خود مشغول به کار شوند تا موجبات بدبینی نسبت به این قشر شریف که چشم‌وچراغ ملت هستند فراهم نشود.
هرگونه به‌کارگیری نیروی مستقیم و غیرمستقیم و یا توسط پیمانکار صرفاً توسط اداره کار و از خانواده‌های بسیار مستحق و مستضعف و از همه اقوام صورت گرفته و از ورود نیروهایی که روزمزد آمده‌اند تا بعد جذب شوند خودداری گردد.
کسانی که از این‌جانب به‌عنوان نماینده قبلاً به حضور جنابعالی یادداشت آورده‌اند درصورتی‌که فرایند لازم را طی کنند و خانواده بسیار مستحق و مستضعف باشند موردعنایت قرار گیرند.
مؤکداً یادآور می‌گردد که تحت هیچ شرایطی اجازه ندهید روابط فامیلی بر به‌کارگیری نیرو تأثیرگذار باشد.
مستحضر باشید که مردم بهترین نظاره‌گر بر اعمال ما می‌باشد...
غلام‌رضا تاج گردون
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ازت انتظار داریم که به مدیران متخلف رحم نکنی خواهش میکنیم دست همه رو رو کن. ما ازت حمایت میکنیم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار خواب نری... این دومین خبر در طی هفته گذشته از تخلفات هست.
تاجگردون داره بهت کد میده اما انگار متوجه نمیشید در این استان چه میگذره...بیدار باش
کریم
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون یه بار حرفت به کرسی ننشسته این همه بهت فشار اومده خودتو بگذار جای بقیه ببین چی می کشن
گچ
Iran, Islamic Republic of
تو خودت سردستشونی تو شهر ضرب المثل شده که ی دختر کور از فامیلای فرماندار بگیری میری سرکار واقعا متاسفم براتون
مورد ظلم واقع شده
Iran, Islamic Republic of
قای تاجگردون چندین بار بصورت پیامکی مشکلات حوزه بهداشت و درمان گچساران رو به جنابعالی و مسئول دفتر گچسارانتون منتقل کردم ولی متاسفانه نتیجه ای نداشت ،ما می دونستیم که وضع به اینجا و حتی بدتر از این میکشه،متاسفانه تاجگردونی های اصیل به گوشه ای رونده شدن و اونها که به عنوان تاجگردونی نما در صحنه هستن فقط به فکر منافع خودشون هستن،اتفاقا افرادی که برای شما و دکترروحانی زحمت کشیدن رو خیلی بهشون ظلم کردن،امیدوارم این رویه درست بشه تا بلکه مردم از شما و دولت ناامید نشن
ولایت
Romania
خدا اجرتان دهد عین واقعیت هست ایلامی از دستش در رفته
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر تاجگردون خداوکیلی چه توانمندی درمدیر شبکه گچساران وجود داره که عوضش نمی کنید؟،غیر از اینکه بیمارستان رو با ۱۶ماه مطالبات بدهکار کرد که شما برا حل مشکلش معاون وزیر بهداشتو اوردید گچساران؟الانم همون بلارو داره سر شبکه و مرکز بهداشت میاره
اصلاحات گچساران
Iran, Islamic Republic of
شفافیت شفافیت شفافیت
همه مردم خواستارند
تشکر
ح
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دکتر تاجگردون.دکتر استوار با مجموعه واحدشون هر نفر سه اای چهار نفر اوردند امور مالی بیمارستان شهید رجایی وامور اداری وامور داخلی وحتی حراست این بیمارستان هر کدام دو تا سه نفر به کار گرفتن و در بیمارستان بی بی حکیمه هم به نسبت سه تا چهار نفر تقسیم شده به غیراز خانم دکتر حافظ قران ‌که فرد عادلی در این دستگاه هست ما کس دیگری را نمیبینیم.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دکتر تاجگردون.دکتر استوار با مجموعه واحدشون هر نفر سه اای چهار نفر اوردند امور مالی بیمارستان شهید رجایی وامور اداری وامور داخلی وحتی حراست این بیمارستان هر کدام دو تا سه نفر به کار گرفتن و در بیمارستان بی بی حکیمه هم به نسبت سه تا چهار نفر تقسیم شده به غیراز خانم دکتر حافظ قران ‌که فرد عادلی در این دستگاه هست ما کس دیگری را نمیبینیم.
روابط عمومی
Iran, Islamic Republic of
تا وحید محمد حسینی و بابویی تصمیم برای ایلامی بگیره همین میشه
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ایلامی خداحافظ
ایل بزرگ
Iran, Islamic Republic of
مالک - م برای رئیس بعدی خودت را آماده کن
کریم
Iran, Islamic Republic of
وحید ح### سر این یکی را هم زیر آب کرد
باوی
Iran, Islamic Republic of
احسن به تاجگردون پیگیری تا احقاق حق
دکتر جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دانشگاه شرایط خوبی ندارد جولان پ### باید این مسائل را داشته باشه
ابود
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مشاورین ایلامی که البته در پوست میش نقش گرگ را بازی میکنن و مشاور چمن و نبوی هم بودند او را در منجلاب گیر داده و نجات نخواهند داد از مالک اشتر گرفته تا ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
هم سفارش دیگران رو میکنید هم انتظار دارید حقوق ایثارگران اجرا بشه هم حق وحقوق مردم رعایت بشه
اگر میخواستید عدالت وقانون رعایت بشه خودتان را در مظان اتهام قرار نمیدادید وسفارش کسی رو نمیکردین چه مستحق چه غیر مستحق
البته تفسیر مستحق از نظر شما چه کسانی است رو نفرمودید.مستحق کسی است که شرایط تحصیلی وجسمانی اخلاقی وعقیدتی متناسب با شغلی را داشته باشد.
حالا یک بنده خدای فقیر وتهی دستی که همان شغل مورد نظر را بلد نیست انجام بدهد سر کار دستش کج است ویک ساعت دیرتر سرکار می آید ویک ساعت زودتر تعطیل میکند اخلاق حرفه ای را بلد نیست واز ان بدتر میداند که کسی سفارش را کرده است وبا پشتوانه شخصی مث حاج غلام استخدام شده است و سه ماه سرکار نیامده مدیر واحد را بواسطه پشتوانه شما تهدید به عزل میکند ایشان مستحق نیستند و با این قدرتش جایگاهی در حد معاون وزیر دارند !!!!
جناب تاجگردون اینها تضییع حقوق مردم است
اگه راست میگوئید توصیه میکردین که آزمون برگزار بشود تا عدالت برقرار شود.چه بسا کسانی مستحق باشند ولی شما رو نداشته باشند
بهروز
Iran, Islamic Republic of
وقتی که قدر دکتر چمن شخصیت دانشمند و عادل و قانونگرا ندانستید و دو نماینده دیگر هم مثل شما دنبال باج خواهی بودند و با اقتدار دکتر چمن مواجه شدند نهایتا اون برخورد ناشایست را کردید.
البته دکتر چمن ارتقا پیدا کرد در یک دانشگاه بهتر مسولیت گرفت اما اینجا فاتحه عدالت خوانده شد.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیری جلوی گوهرگانی مدیر جهاد ایستادگی کنی که تمام اقوام و بستگان خودش و خانواده های اشنایانش بنام شمشیری ها و حسینی ها و گو هرگان ها را اورده و همش بدون ضابطه .بخدا قسم تو خودت میخوای اینجوری بشه .اومدی اینقدر هزینه کردی روی همین مدیر کل که ابروی شهرت را برده .کل مناطق دیگر را حقشون زیر پا له شده .حالا از علوم پزشکی انتقاد میکنی .ما ۶ نفر بیکاریم به گوهرگانی مراجعه کردیم و همش جواب رد دتد.و تمام نیروی شرکتی ها و قراردادی ها خودش گرفته .تا کی خدا این حق را از شما و خانواده عادل امینی میگیری
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
همه جا برگه ودستنوشته داده میشودکه پارتی بازی شود...ازکجامیدانید آنهاکه بشمامراجعه میکنند مستحق ترهستند؟ ضمنا قبول داریم عنان اختیارازدست علوم پزشکی هم رهاشده است
رسول
Iran, Islamic Republic of
آن زمان که براساس قانون عمل میشد گذشته ، چندباراست که پیمانها وواگذاریهای علوم پزشکی باطل شده اند البته بخشی ازدلایل هم برمیگردد به همین دستنوشته های سفارشی که دردست مراجعین گذاشته میشود هردوطرف مقصرهستید
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
باید بر استاد دکتر چمن درود فرستاد که با شجاعت جلوی باج خواهی ها ایستادگی کرد و مردانه مدیریت کرد.
باید از آن مرد بزرگ حمایت می کردید که فقط و تنها فقط حق و قانون ملاک کارش بود و به شایستگی ۱۰۰ خانه بهداشت در مناطق محروم استان ساخت و ۵۰ دستگاه آمبولانس آورد و صدها متخصص جذب کرد و اونهمه تجهیزات از ام آری و سی تی اسکن و بخش جراحی قلب و جراحی مغز و دهها خدمت ماندگار داشت ولی گفتید اهل تعامل نیست و قدرش را ندانستید.
کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
قانون و انصاف و عدالت درزمان دکترچمن بود که کسی قدرش رانشناخت حالا اول راه است همه ناراضی و نگرانند سرعت کارها و پیشرفت پروژهها کندشده است
Iran, Islamic Republic of
تموم پروژه ساخت و سازی بهداشت درمان گچساران راکد شده خبری از اتمام پروژهها نیست این عدالت نیست
شبکه
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیر شبکه بهداشت غیربومی باشه و همه اختیاراتو هم بده دست حراستش که از قضا اونم غیربومیه همین میشه دیگه!بومی ها و زحمت کشیده ها باید بهشون ظلم بشه،روسای بیمارستان های گچساران که جراح هستن و به فکر درامد،معاون شبکه و مدیر هر دو بیمارستان هم که تاجگردون نما هستن!!! کبنا ی محترم اسمی نبردم لطفا نقطه چین نذارید که حق مطلب ادا بشه.ممنونم از سایت وزین شما
رضوانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شفاف سازی کبنا
آقای تاجگردون درست گفته که دوره ایلامی پارتی بازی و تبعیض زیاد شده اما بنظر می رسه که همون افرادی هم که خودش سفارش داده و در همین نامه هم گفته انگشت شمار! باعث شده که سنگ روی سنگ بند نمونه و سهم خواهی ها زیاد بشه.
حق
Iran, Islamic Republic of
خدا حافظت کنه تاجگردون . محمد ح### نمیزاره حق به کسی برسه اول کل خانواده خودش بعد استان در معاونت اجتماعی و بیمارستان امام سجاد و.‌‌ بیش از ۱۲ نیرو از خانواده درجه ۱ خودش کاشته
گچسارانی اصیل
Germany
جناب دکتر تاجگردون ما سالهاس داد و فریاد میزنیم تبعیض وبی عدالتی امان مردم را بریده هر چیزی قابل تحمل است جز تبعیض وبی عدالتی ...
سید
Romania
تاجگردون یکی از اقوامت که بیکاره معرفی کن من بذارم سرکار !!!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی سفارش کسی را میکنیم واصرارداریم که هم او بکارگرفته شود یعنی کاری کرده ایم خارج از قانون و انصاف و پایمالی حق دیگران اگرچه دانشگاه هم دیگرمثل سابق نیست و کوتاهی زیاددارد
تاجيك
United States
مورد غضب خدا قرار نگیره تاج که عددی نیست
مارگون
Iran, Islamic Republic of
افول علوم پزشکی
افول انصاف نمایندگان
برگه دادن دردست هرمراجعه کننده برای استخدام
ایرادگرفتن بخاطر عدم بکارگیری نیروی سفارشی ..مگراستخدام با آزمون نیست دراین ولایت چه خبراست ؟
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که در دانشگاه علوم پزشکی معاون یا مدیر هستند توسط دکتر ایلامی انتخاب نشده اند بلکه توسط شما نمایندها تحمیل شدهاست. حالا دست از پیش می گیرید که از پس نیفتید. مشکلات دانشگاه علوم پزشکی را شما نماینده ها ایجاد می کنید که مدیران بدون شرایط مدیریت به رئیس دانشگاه تحمیل کرده اید. مستندات وجود داردکه هر معاونت سهمیه کدام نماینده است. متاسفم که شماها به دانشگاهها هم رحم نکردید. مسئولین نظارتی بررسی کنید ببینید کدام معاونت های دانشگاه علوم پزشکی طبق ضوابط تعیین شده اند و شرایط این مسئولیت را دارند تا حقایق بر مردم روشن شود. حالا که دانشگاه ها را به این روز کشانده اید از مدیر ارشد دانشگاه پاسخگویی میخواهید.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
وضعیت مدیریت کنونی علوم پزشکی اسف ناک است اون از بیمارستانها اون از استخدامها
تهیه
Iran, Islamic Republic of
معاونین قوی مدیریت ضعیف و خودکامه حیف
محمد
Iran, Islamic Republic of
اوضاع درمان و بیمارستانها با اومدن یک جوان بی تجربه افتضاح شده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کاش بقیه مشکلات علوم پزشکی را هم رسانه ای کنید
صدور ابلاغ معاونت اجتماعی و مشاور فلان و قائم مقام بهمان و غیره با سفارش این و اون و پرداخت های خلاف بهشون به نام کارانه و مارانه و مدیریت و کوفت و زهرمار.
ایران
Iran, Islamic Republic of
چمن کجا و مدیریت کنونی کجا ممنون نماینده ملت که مطالبه گری علنی میکنی
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
این سایت ب### مدام خبر از موفقیت های کاذب علوم پزشکی میزنه احتمالا لابی گری پشت پرده هست
عدل
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بهداشتی بیمارستانهای یاسوج بسیار بد هست قبلا اینجوری نبود واقعا تاسف
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چون اون کسانیکه دوست داره استخدام نشده اندناراضی هست..آقای تاجگردون چراتوکوچکترین کارادارات دخالت میکنی؟چرابه وظیبه ذاتی نمایندگی عمل نمیکنی؟چرااز نیروهای که باسفارش ونامه وفشارشمادرادارات استان بدون ازآزمون استخدام شده اندنمیگی؟چراخودت عدالت رارعایت نمیکنی؟چراچراچرا؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بیچاره دکتر استوار که بله قربانگوی شماها نیس
نیما
Iran, Islamic Republic of
تاسف باید خورد از مدیریت ضعیف ایلامی اما واقعا معاونت آموزشی و پشتیبانی قوی دارد و درمان بسیار ضعیف
شهرستان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون از بویراحمد دست بردار کمتر دخالت کن
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ای حرفا دیگه فایده ای نداره برات .خودت تمام این راه و رسم را خواستی .تمام شرکت ها و ادارات نیروهایی که بکار گرفتن اکثریت از بستگان حضرتعالی و خانوادهدسببی و نسبی شما هستن .و اون موضوعی که دوستمان در کامنت بالاتری خطاب به گوهرکانی گفتن کاملا صحت داره .شما خودت از ای نیرو حمایت میکنی و واقعا میدونی پارتی باز و دارای اشکالات متعدد هست که جای ان نیست اینجا بازگو کنیم .خیلی از نیروهای خوب را اواره کرده ای و بی احترامی نمودی .حواست جمع باشه در سطح گچساران تا استان چه فیلم بازی کرده ای .مدیرانت فقط بدرد خودت میخورن .نماینده بویراحمد هم بخاطر قضیه شرکت نفتش در مقابلت کوتاه اومده ..دست خدا بالای سر است حواست جمع باشه .به پتروشیمی و سد چم شیر و بیمارستان رجایی و بی حکیمه و شرکت نفت و پیمانکاران چقدر نیرو اوردی .فقط بدون همه بیدار شدن دست از نقشه های دو پهلو بردار .حهاد جهاد جهاد نابود نابود نابود .خانواده گوهر گان داغون کردن کردن کردن .تاج بسه بسه بسه
اخوی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون
به عنوان نماینده مردم به این سوال جواب دهید. مگر برابر قوانین مصوب مجلس‌ که شخص جنابعالی هم در آن حضور موثر دارید پذیرش در بیمارستانها باید بر اساس آزمون سراسری باشد ؟ اگر آزمون ها فورمالیته است صراحتا بفرمایید قانون را قبول ندارید. اگر برابر آزمون است که بنیاد شهید هم حق دخالت حتی بین ایثارگران ندارد چه برسد به علوم پزشکی و نامه نماینده و ...
لطفا از شما به عنوان نماینده انتظار است برابر قوانین مصوب خودتان مبنی را آزمون های استخدامی قرار دهید نه سفارش و نامه نماینده و دخالت بنیاد و علوم پزشکی و ...
والله مسئول هستید و در قیامت پاسخگو .
یاسوج
Romania
وضعیت اسفبار ماحصل صعف مدیریت درحوزه پشتیبانی هست قطعا اگر دکتر استوار عملکرد خوبی داشت الان رییس دانشگاه نباید اینطور متهم میشد ،مشاورین بی تجربه و نداشتن سابقه مدیریت نتیجه اش همینه که الان شاهدش هستیم وگرنه اگر پشتیبانی قوی مثل زمان دکتر کامکارداشتیم این وضعیت ایجاد نمیشد .دکتر تاجگردون به فکر پشتیبانی باشید
یاسوج
Romania
چرا نوشتید غضب تاجگردون به رییس دانشگاه،مشکل معاونینه که ضعیفن .دکتر ایلامی خودش،هم میدونه ولی بخاطر نماینده ها که هرکسی یکی رو بهش تحمیال کرده نمیتونه دست بهشون بزنه
طاعت
Romania
ایلامی و سبز بلاها بر سر دانشگاه می آورند بنشینید و ببینید
مهندس بهداشت محیط.
Iran, Islamic Republic of
استعفای دکتر کریم رضائی از دانشگاه بخاطر اختلافات با معاون ناکارآمد پشتیبانی و بی نظمی ها بود که خوشبختانه تاجگردون به حقایق رسید
البته خود کرده را تدبیر نیست.....
جناب ......
دشت مور
Iran, Islamic Republic of
بابا برو دیگه .همه بچه های منطقه لیشتر و خیراباد و دشت مور را نابود کردی.
کم
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه ...علوم پزشکی به والله تمام فامیلش رو اورده سر کار تا ایلامی .د نکنه ول بکن نیست ای خدا بالی بختت
گچساران
Romania
واقعا همه چیز از دست ایلامی ضعیف خارج شده درود بر تاجگردون
حامد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج گردون
کارشناس ستاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
معاونت پشتیبانی
یعنی
مرکز پارتی بازی.قانون شکنی.بی عدالتی.و....
سازمان بازرسی.دیوان محاسبات و اداره اطلاعات باید حسابی دست بکار بشن.
واگذاری پیمان ها خارج از قانون
جذب غیرقانونی نیرو ها
مشگلات محاسبه در حقوق هیات علمی
و....
کارشناس ستاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
بدهکارترین اداره استان دانشگاه علوم پزشکی است
بخاطر ضعف دکتر استوار
الان حدود۴۰۰میلیارد تومان بدهی دارند
۱۶ ماه پرستار و پزشک اضافه کار و کارانه نگرفتند
پرستار .باشت
Iran, Islamic Republic of
من الان ۷ ماه حقوق نگرفتم
بعد شکیبایی هم ادعا میکنه استاد بودجه هست
خخخخخخخ
استوار بای بای
شکیبایی بای بای
کارگر خدمات...گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد ما برس
الان ۹ ماه حقوق نگرفتم
الهی آه زن و بچه من بگیره معاون پشتیبانی رو
پزشک متخصص
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیر سلامت استان را مجبور کردید استعفا بده
دکتر رضائی حیف شد.
دیدار
Iran, Islamic Republic of
دکتر ایلامی و دکتر استوار باید هرچه سریعتر تغییر کنند

و مدیریت جدید و پرانرژی جایگزین شوند
کارشناس مامایی.پزشک خانواده
Iran, Islamic Republic of
سال ۹۶ بدترین دوران دانشگاه بود
و این بخاطر ضعف مدیریتی در معاونت پشتیبانی است
الان ۹ ماه قسمت۳۰ درزصد حقوق ما پرداخت نشده
و ۳ ماه حقوق نگرفتیم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دکتر ایلامی فدای سو مدیریت استوار شد
تکنسین اورژانس.باشت
Iran, Islamic Republic of
حق سنوات.حق غذا.مرخصی سال ۹۵ و ۹۶ ما پرداخت نشده
اضافه کار ما به قیمت جدید با دخالت معاونت پشتیبانی پرداخت نمیشه و این یعنی ظلم.
راننده آمبولانس.چرام
Iran, Islamic Republic of
استوار اگه تونست ۴ تا پلاک آمبولانس را بگیره هنر کرده
خخخخخخخخ
حرفه ای
Iran, Islamic Republic of
مثلث تخریب دکتر ایلامی
در دانشگاه:
///
حسابدار
Iran, Islamic Republic of
پروژه های عمرانی دانشگاه راکد شده اند. که از ویلای سی سخت وقت اضافه نمیاره
استاد .
ای یا.
یوسف محمدنژاد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون
خودکرده را تدبیر نیست.....
نوش داروی بعد از مرگ سهراب
استوار مدیر سهمیه خودت بود
علیرغم نه گفتن دوستان شما
حالا هم وجبش کن ککا
بد بخت سزاوار
Iran, Islamic Republic of
این /متعلق به وحید محمد حسینی هست و دگر هیچ
ارامش
Iran, Islamic Republic of
تو رو به حضرت عباس برید از نردیک ببینید. چی به سر . اورده تو رو به قران یه فکری بکنید روزانه داره نیرو استخدام میکنه بقیه.
جهرم
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت محمد حسینی که باید سند دانشگاه بخره و اسم خوت
رادکی
Iran, Islamic Republic of
درسته که اوضاع مدیریت علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان الان خرابه اما نماینده ها باید به وزیر منتقل کنند نه در رسانه ها و بعد یک عالمه کامنت گذاشته بشه.
بد بخت سزاوار
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیل مردم جناب دکتر چند نفر روبرا گذاشتن سرکار پیشنهاد کردی که قبول نکردن مثل دکتر چمن بزارش کنار این رو هم این لابی گری شما ومدیرانی گذاشتی وفامیل های خودشون رو میارن سرکار بقیه که مثل شما نیستن که هرکاری بخوان بکنن ویه مدیری رو جابه جا کنه
بابااميرشيخى
Iran, Islamic Republic of
اگه دقت کنیداکثر نیروهاى جذب شده در بیمارستان بى بى حکیمه از یه قوم و روستا هستند که لازم به ذکر هستش که مسیولیت اول ودوم این بیمارستان هم از یک منطقه میباشند
اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذاران محترم خسته نباشید.
دیگه کامنت بسه. این نامه نماینده برای وزارتخونه رفته اونها و دستگاههای نظارتی بررسی می کنند.
حسن باشتی
Iran, Islamic Republic of
به غیرهر پارتی نماینده ومسئولین کس دیگری کار نمی بینه
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون شما که درد رو میدونی درمان هم کنید .دست دکتر ایلامی رو باز بذارید تا استوار رو برداره ویه توانمند بیاره .همه برای مدیریت ساخته نشدن ایشون هم نمونه بارز .بره تدریسش رو بکنه علم نظری با عملی تفاوتش زمین تا آسمون هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
تمام اغتشاشات گچساران بخاطر تبعیضات خود تاجگردون هست که فقط فامیل خودش رو بکار میگیره متاسفم
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اونایی که عقده به دکتر بابویی دارن اولا بدونن استعلام ایشون در زمان دکتر چمن زده شد و در زمان دکتر ایلامی همون پست براشون ابلاغ شد و اگر کمی دور از عقده های شخصی حرف بزنید تبدیل شدن قائم مقامی ایشان به معاونت اجتماعی تغییر کشوری بوده که دکتر ایازی نیز معاون اجتماعی وزارت شدند ثالثا تمامی مجموعه دانشگاه شاهدعملکرد ایشان به اندازه چند معاون در دانشگاه هستند که اگرکوچکترین انصافی باشه ایشان را با افرادی که در هر موقعیتی با هر رئیسیجز به مزایای خود و اطرافیانشون فکر نمیکنن مقایسه نمیکنید.ضمن اینکه ایشون هیچگونه وابستگی به هیچ پستی به هر قیمتی نداشته و ندارند.اگر کسی در دانشگاه جولان میده بدون شک از حوزه گچساران و باشت نیست
جهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
کاش جناب دکتر تاجگردون به مشکلات نیروهاى گچساران و باشت هم رسیدگو می کرد که مدیران شبکه بهداشت گچساران و مخصوصا بلشت وأقعادوتا بى لیاقت هستند
حقوق عقب مونده پرسنل طرحى
شبکه بهداشت باشت که مدیرش دنبال مطب زدن هست
أصلا نمیدونم رستمى چطور مجوز مطب داره در حالى که کسى که پست مدیریت داره اجازه مطب زارعپور خالى که از لحاظ قانونی خلاف هستش
از مدیر سایت کبنا تقاضا داریم موضوع مطب مدیر شبکه و اجازه مطب گچساران و باشت ایشون پیگیرى شه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیریت شبکه بهداشت بیشتر شبیه خاله بازیه. یه فکر اساسی کنید لطفا
غریب
Iran, Islamic Republic of
ایلامی ضعیف ترین مدیر تاریخ علوم پزشکی که .
Netherlands
کلا استان شده فقط خبر گچساران یاخبر خوب یاخبر ب . بکارگیری یا عدم بکارگیری نیرو افتتاح یاعدم افتتاح پروژه درگچساران .یعنی شهردیگری نیست دراین استان؟!
رسانه ای
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان الان مالک مجیدی در کامنت و لایک فعال می شه و همه چیز را برعکس می کنه.
حالا نگاه کنید
بی سهم
Iran, Islamic Republic of
۱فرارروبه جلو خوبیست دکترجان ۲٫جنابعالی خودت میگی کسی که نامه دادم دستش مستحق وبکارگیری شود دکترجان میشه بفرمایید چطور فهمیدی که مستحقه نامه میدی دستشون.تکاصلا میدونی کی مستحقه مستحق اونی که شش بیکار داره همه لیسانس وفوق لیسان .مستحق اونب که تو حقشو خوردی .... یه دفعه بگو دوستان وچنتای ازفامیلها مونده بزارم سرکار .دکتر خود این دکتر ایلامی علننا گفته تقسیم بندی میکنم نیروهارو حتما سهم شمارو داده .ایلامی دونفر بیشتر بهش سهم بده تاصداش درنیاد بابا
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
سلام .
جناب تاجگردون چرا در مورد سازمان مدیریت استان هیچ حرکتی نکردید
چون همه را از باشت و خودتان خواستید!!!!
بینام
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ما حتی رییس دانشگاه گذاشتنمون هم رابطه ای و ضابطه ای شده و این به پایین دستی ها هم سرایت میکنه،هر کس واسه اینکه صندلی قدرتش رو نگه داره به هر ترتیبی هست از ادمهایی بی مصرفی که لیاقت صندلیهاشون رو ندارن سفارش شدن مجبورن حمایت کنن تا نکنه که صندلی خودشون بلغزه .ولی این تاختن ها تا کی این اسب چموش قدرت چنان بر زمینشان بزند ان شاءالله که همه ببینند
روانشناس مرکز بهداشت
Iran, Islamic Republic of
چرا ابلاغ معاون پشتیبانی بعد از ۱۱ ماه هنوز سرپرست هست؟
جناب دکتر ایلامی قانون شکنی تا کی؟
سرپرست بعد از ۶ماه غیرقانونی است
آنهم نیروی بازنشسته
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون بی تعارف در این موارد یعنی تضعیع حقوق به حقه موکلانش فریاد

هیات من الظله سر می کشد

و میبایست این حرکت خوب و موثر ادامه پیدا کند
پرستار شبکار
Iran, Islamic Republic of
خسته ام
رنجور
بی خواب
۱۶ ماه اضافه کار و کارانه ما را نداده اند
این رکورد تاریخی ضعف معاون پشتیبانی دانشگاه است
تاجگردون مچکریم
تازه یواش یواش میشی شبیه حاج بهرام
کرایی ایدنک
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی علوم پزشکی ماموریت دارد که تا فردا صبح همه لایک های مثبت و منفی و کامنت ها را به نفع خودش و ایلامی جابجا کند با دهها کامنت و صدها لایک.
یاسوج دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
زیر بنای منابع مالی وانسانی حوزه معاونت پشتیبانیه ووقتی بنیان این معاونت دچار اشکال هست یعنی ناخودآگاه کل دانشگاه دچاربحران میشه ،این بحران شهرستان موقتیه باید چاره ای اندیشید برای معاونتی که منابع مالی و انسانی رو به ضعیف ترین شکل ممکن اداره میکنه.هیچ زمانی دانشگاه حوزه پشتیبانی اش به این شکل غیرمنسجم نبود
بيكار
Iran, Islamic Republic of
وقتی دانشگاه بیمارستان افتتاح میکنه ولی نیروشو نگرفته مشخصه ک پارتی بازی میشه
بیمارستان بی بی حکیمه شده گناوه لری ٢
دانشگاه خودش مجوز داده ک نیرو الکی بیاد سرکار و بعد رییس شبکه و بیمارستانها رو بدهکار میکنه
فساد توی دانشگاهه
ایلامی و معاونینش ب درد نمیخورن
از خودشون هیچ هنری ندارن،هرچی نماینده ها گفتن همونه
بيكار
Iran, Islamic Republic of
دکترتاجگردون فقط قوم و خویشاشو میبینه
پرستار
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بهداشت و درمان گچساران روز به روز بدتر و غیر قابل تحمل تر میشه. مدیران غیر بومی و عدم مسوولیت پذیری و بی تدبیری عامل ورشکستگی و بی نظمی مراکز درمانی است
محسن
United States
/و / عامل بدبختی /و علوم پزشکی.
سحرخیز
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام منتظر عزل معاون پشتیبانی و مدیر بودجه دانشگاه هستیم
بازنشسته.گچساران
Iran, Islamic Republic of
الان من سال ۹۴ بازنشست شدم
جندین بار به دانشگاه مراجعه کردم
اما هربار معاون پشتیبانی و مدیر بودجه ی بهانه میارن
پیمانکار ساخت مرکزبهداشتی درمانی
Iran, Islamic Republic of
سند طلب من از اول سال ۹۶ زوی میز معاون پشتیبانی خاک میخوره.
بزک نمیر بهاد۹۷ بیاد
خخخ
همکار
Iran, Islamic Republic of
کبنا تشکر . تاجگردون درود. ایلامی تا دیر نشده گرچه فکر کنم دیگه کارت تموم هست حداکثر تا اردیبهشت اما تو همین مدت از ایادی استکبار فاصله بگیر از بدنامان که سایرین هم اشاره کرده اند
تابش
Iran, Islamic Republic of
در زمان چمن منابع انسانی را با تیز بینی دست یک غیر بومی سپرد تا این حواشی نباشد دکتر پارسایی نیز بسیار خوب عمل کرد . اما باج ایلامی به آقای زارع و جناب پور هاشمی که ادامه سلسله افشاریان بود باعث این بدنامی هست روابط فامیلی جایگزین شایسته سالاری
اگاه
United States
شاهرخ حبیبی تمام قوملشه گرفته
پرويزي
Iran, Islamic Republic of
بإسلام و تشکر از نماینده محترم شهرم جناب دکتر تاجگردون
جناب دکتر همانطور که مستحضرید یک مدیر باید توأن علمى و مدیریتى داشته باشد با توجه به اینکه حوزه هاى مدیریتى در علوم پزشکى سهمیه بندى شده چرا مدیران مربوط به باشت و گچساران انقد ضعیف انتخاب مى شوند ؟؟؟؟
عملکرد کارى معاونین دانشگاه و مدیران شبکه هاى بهداشت را چه کسى رصد مى کند؟
چرا وضعیت مدیریت بهداشت باشت اینچنین است ؟
أیا شما تا کنون از مردم در خصوص رضایت از عملکرد مدیران سؤال پرسیدبد ؟
مگر شما براى رفاه مردم دیارت تلاش نمیکنی؟
چرا پزشک توى باشت نیست ؟
چرا آمار مرگ این شهرستان در سال ٩۶اقزایش پیدا کرده است ؟
تا کى اینهمه بى توجهى ؟
چرا حقوق پرسنل پرداخت نمى شود ؟
چرا مدیریت پشتیبانى ضعیف کار مى کنند و کسى پیگیر نیست ؟
و چراهاى دیگر
امیدوارم جناب دکتر ایلامى یا دکتر تاجگردون پاسخگو باشند
یاسر
Iran, Islamic Republic of
اکثر کامنت ها از باشت کار کریم رضایی هست بابا حداقل کامنت میزاری یه جوری بزار نامعلوم باشه
پرستار2
مدیر شبکه بهداشت و درمان اصلا رفتار درستی با کارکنان شبکه بهداشت نداره
بر خورد ش با پرسنل بسیا زشت است روز ملاقات عمومی که باید پاسخ گوی مراجعین و حتی کارکنان باشد جلسه می گذاره
به
محنا
Iran, Islamic Republic of
. باشت هم دنبال حاشیه بود تو معاونت توسعه هم دنبالحاشیه بود
سعید
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون من اقتصاد. حالا اومدی. استان.. رو با عملکرد ضعیفتان زیر سوال بردید
ورزش
Iran, Islamic Republic of
هر کسی رو خودت گذاشتی خوب بقیه . تاجگردون که استان. کردی ورزش را .
کبنای عزیز
Iran, Islamic Republic of
چرا با کارشناسان ورزش صحبت نمی کنی تا گن تاجگردون خودش بالا بیاد با آقای سید داریوش موسوی تلفنی تماس بگیرید وببینید تاجگردون چه. به استان
کبنای عزیز
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات خود تاجگردون بقرآن چقدر ساده اید این آقا/چیزی بلد نیست
ن
Iran, Islamic Republic of
چطور باشتی ها وارد یاسوج شده اند اما عکسش درست نیست
حمید
چرااونموقع که. دراستخدام هاهرکاری خواست انجام داددادشمادرنیومدوبااستاندارودیگرنماینده ها باهاشون شریک بودیدفقط مرغ همسایه غازه
زیر خط فقر
Iran, Islamic Republic of
از خرداد ۹۶ تا الان به مردم میگن آزمون استخدامی حاشیه شهر میگیریم
اما لابلای روزها
نیروها را در بیمارستان ها کاشتند
و صداش دراومد
ی روز میگن برنده مناقصه فلانی
ی روز میگن نه بهمانی
ما که نفهمیدیم
حاج غلام عزیز افشا کن....افشا کن
استوار را رسوا کن
.
Iran, Islamic Republic of
مثلث ها چند ضلعی شدند معاون توسعه رییس خدمات معاون اجتماعی معاون دارومدیر توسعه و.......................................................
حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده عزیز ؛
چرا کسی که تنها در طول یک سال ۵ بار از سمتش در مرکز بهداشت گچساران عزل شد ، باید سرپرست شبکه بهداشت باشت باشه ؟؟؟؟
وقتی کسی را به دلیل سوءاستفاده از مدیریت ، عزل می کنند ، چرا باید در جای دیگری مجدداًٌ در رأس اداره قرار بگیرد ؟؟
چرا باید بر خلاف قانون ؛ نیروی قرارداد معین در رأس حراست قرار بگیرد ؟؟
نیروی قرارداد معین ، قراردادکاریش یک سال است و مدیر شبکه هم به همین دلیل ، آنها را در جاهای حساس اداره قرار داده تا آنها نتوانند در مقابل کارهای خلاف مدیریت ، اعتراض و یا اقدام به گزارش نمایند ؟؟؟
چرا باید در شبکه بهداشت گچساران ، نیروی لیدر حاج فولادی در رأس هرم مدیریتی قرار بگیرد ؟
چرا باید معاون شبکه که سالهای سال جناح راست بوده و در حال حاضر صرفاً به دلیل داشتن روابط فامیلی با نماینده ، همچنان در پست معاون شبکه باشد ؟؟
چرا باید برادر معاون شبکه که نیروی پیمانکاری و خدماتی است ، در مشاغل حساس اداره ، کار بکند ؟؟
و صدها چرای دیگر !!!!!!
جناب نماینده ،مدیریت ضعیف گچساران ، فقط باعث لطمه زدن به خدمات جنابعالی خواهد شد و شما را همانطور اعلام نموده اید ، بیشتر در مظان اتهام قرار خواهد داد!!
ضمن اینکه در مسائل مالی بیمارستان رجایی در اسفندماه ۹۴ و عدم صدور حکم ، متأسفانه شما بیشتر از مدیر وقت بیمارستان در مظان اتهام ( دفاع تمام قد از مدیر بیمارستان ) قرار دارید !!
لطفا با صداقت پاسخ دهید .
باشتی
Iran, Islamic Republic of
منشا و منبع تمام مشکلات و تبعیض ها شخص آقای تاجگردونه.لطفاً در مورد جذب نیرو در پتروشیمی گچساران پیگیری شود.تمام گردن کلفتان و چماق به دستان تاجگردون استخدام پتروشیمی شدن.حواست باشه یه روز باید جواب پس بدی میرشکال
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون حالا بدون انتخاب مدیر ناکارامد دودش توچشم خودته مطمعنم افسوس میخوری چمن رابرداشتی چمن مدیر لایقی بود
چرومی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان ، قضیه این. واین استان همچون بیت شعری است که استاد می فرمایند:هردم از این باغ کسی می رسد * تازه تر از تازه تری می رسد
که به فکر کیه به قول معروف که داده وکی گرفته، هر کس به فکر کلاه خودش است که باد نبردش،والله شماهم می بینیداین همه. آشکارراکه ب سر این مرزوبوم می آورند.ازکارگرروزمزدفضای سبز محوطه ها شروع وبه مدیراداره وواحد ختم می گرددوتازه درامورات دیگر به وضوح دخالت می کنندوهرچی هم دادمیزنیم گوش شنوایی نیست.باشما مدیران ارشد استانی هستم که مانند کبک سر دربرف کرده اید وهیچی نمی بینید.شمارابه خداوقرآن قسم میدهیم کمی هم به فکر مردم باشید،والله این مردم خوبند اگرنبودند الان شماها اینجا نبودید.
مردم نردبان شماشده اند(از مدیران جزءتا وکلای مردم)تا شما درآسایش وامنیت باشید.بله بیکاری هست،کم درآمدی وجودداردو.......اما از همه بدتر . هست که پدیدارگشته وهمه مسئولان بی پروا انجام میدهند وباسری بالانیز حرف از انجام ندادن ظلم وستم می زنند.اما این راهم باید بدانید که .تقریبا می ماند اما ظلم اصلا پایدارنیست.تمامی مشکلات ومصائب ما از همین مدیران کارنشناس وبله قربان گوهستند.یادبادآن روزگاران یادباد.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ایلامی رئیس دانشگاه غیر بومی منصوب تاجگردون-آقای دکترسبز غیر بومیسرپرست معاونت درمان غیر بومی منصوب زارع نماینده بویراحمد-مسئول جدید حراست دانشگاه غیربومی منصوب دکتر ایلامی-
اکثر مدیران ومسئولین دانشگاه مخالف هر سه نماینده-
دکتر. محترم .سیاسی-
هزار بار به دکتر ایلامی تذکر دادیم که به بغضی ها چراغ سبز نشون ندین مخصوصا.-
مردم درمان رو میخوان وبرای درمان مراجعه میکنند...جناب آقای زارع آقای .اوج نقطه ضعف جنابعالیه.
ایشان ۲۴ساعت شبانه.. هستند..دکتر ایلامی هم. عزل ایشون رو نداره
ا..که دنبال.. خودشه..
برنامه وبودجه
آقای تاجگردون شما..،به سفارش خودت چندنفرنیروی قراردادی وشرکتی درب.. بکارگرفته شده است به سفارش خودت چندنفرنیرواز باشت وگچساران ازبقیه دستگاههابه ب. انتقال دادی چراا. مگه ب..فقط مختص باشت وگچساران است؟؟؟مطمئن باش .. خواهی داد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگه وقت ملاقات با رئیس جمهور بخوای بگیری راحتره تاوقت ملاقات با.ساعت ۹ میاد ساعت ۱۲هم میره والا شاه هم اینطور نبود.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون چرا به اقدامات خودت در شبکه بهداشت باشت حرفی نمی زنی یک نیروری پیمانکاری را قراردادی کردی و گذاشتی . و یک شخص ضعیف که توانایی و امتحان خودشو پس داده بود را. را بهش سپردی ، البته ایشاان که در محل کار هیچ وقت حضور ندارند و همیشه دنبال کارهای شخصی خودش است ، همین حالا چه کسی شبکه . را کنترل و مدیریت می کند کسی که نمی تونه بهداشت را ت. و .
زبان تند
Iran, Islamic Republic of
جالب بود
اول نامه حرف از تبعیض میزنه آخر نامه میگه اونهایی که من میگم بذار سرکار
میرشکارر!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاج گردون ر.که نیروی پیمانکاری بود قراردادی کردی و گذاشتی معاون شبکه.، حالا . قانون و عدالت.
بیداری
Iran, Islamic Republic of
دکتر چرا از رئیس س. که گماشته خودت است و تعداد ۳۲ نفر نیروی قراردادی و ۸۰ نفر شرکتی که تمامی با سفارش بوده سکوت می کنی؟! پاسخ چون بدون هماهنگی و اطلاع شما نبوده!
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون اگر شما و سایر نمایندگان استان به کار خودتون و وظیفه اصلی خودتون برسید بسیار بهتر است از اینکه در کار دانشگاه علوم پزشکی دخالت کنید.. نمایندگان استان شده و همین باعث بدبختی دانشگاه گردیده است. اجازه بدهید دکتر ایلامی معاونین. را که شما بر او تحمیل کردید عوض کنه و با مشورت اساتید دانشگاه کارها را پیش ببره.
تقی
Iran, Islamic Republic of
ناجگردون باید بداند . برای او .د .در باشت سوال کنید رئیس ج. کیست وچه نسبتی با دولت واصلاح طلبان داره ۴۰سال است با اصولگراها ومخالف تاجگردون بوده چطور شده رئیس .
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
منم واقعا مستحقق هستم چرا بهم نامه ندادی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اگر مشکلی در دانشگاه باشه برمیگرده به تعداد محدودی که.تمام رئیسا هستن و خداحافظی نکرده با رئیس قبلی دنبال رئیس جدید راه میفتن و انگار در کل حوزه .دانشگاه کسی نیست لایق جای اینا باشه شایدم این پستا بخاطر اینا ایجاد شده اون. قراردادی بی سابقه که فقط به فکر خودشونن وگرنه رئیسا بد نیستن نماینده هم حق انتقاد داره.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر نماینده صداقت دارند اسامی انهایی که نامه دادند منتشر کنند
واقف بر قضیه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون خودتون به عنوان ناظر بر قانون اعتراف میکنید که من چند نفر را معرفی کردم که به کار گرفته شود و حالا چه انتظاری داری که مدیران هم مثل شما ناظران قانون که بی قانونی را ترویج میدهید قانون را عمل کنند .
اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
از تیر خیلی خوشم آمد و متن چند پهلو بود (غضب تاجگردون به ریئس علوم پزشکی استان ) نوشته نیروهایی را که من یادداشت دادم بکار بگیر اینکه می شود اوج بی عدالتی . و همین موارد باعث شده که علوم پزشکی استان که با جان مردم سرو کار دارد به این روز بیفتد که حتی مردم عوام که هیچی از علم پزشکی نمی دانند قضاوت می کنند که چرا علوم پزشکی استان به این روز افتاده است و حال و روز خوشی ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه را ایلامی استوار بابویی محمد حسینی.
همه ن..کردند امار دارم ارائه میدم هرجا خواستن مدرک هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
. با کارکنان برخورد میکنه . زیادی زده میشه خدا عالمه
Iran, Islamic Republic of
کسی با یادداشت استخدام میشود؟!
واقعا ؟!
Iran, Islamic Republic of
استوار بابویی رفیعی عبدیان هدایت نیا پور هاشمی .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
. تا دکتر بشه بعد بگین دکتر.در ضمن ایشون بیشتر حرف میزنن تا عمل
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردن چون ایشون (دکتر استوار)ترک هستن اینجور طرفدار عدالت شدین مگه دور قبل از ۴۰ نیروی خدماتی دوره دکار قائدی حتی یک نفر ترک بود ..نه بخدا نبود اما چرا اون موقع اعتراص نکردین
عطاالله مهدیپور
Iran, Islamic Republic of
سلام صاحب داران سرکارند بی صاحبان ناله می کنند پیمانکاران دوست هم کارهای چنیدین ملیاردی دوست نمایندگان عزیز هم صفا می کنند وای به حال مردم کاکا جان
Iran, Islamic Republic of
سلام.چرا برای بکارگیری نیروها آزمون نمیگیرید؟
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون متاسفانه جنابعالی نیروی کارشناس نداری و نیروهای که به دکتر ایلامی تحمیل کردی شایستگی مدیریت ندارند و آبروی دکتر ایلامی هم داری میبری. دکتر ایلامی قبلا معاونت درمان بوده و در دانشگاه شیراز هم سابقه مدیریتی دارد. لطفا بگذارید خودشان نیرو مشخص کنند چون یک کار تخصصی و شما در این مورد تخصص ندارین
عدالت
Iran, Islamic Republic of
قبل از هرچیزخدمت عزیزان عرض کنم معضل بیکاری دامنگیر کل جامعه ماست وتعداد افراد جویای کار هم زیاد لذا همه مسئولین براین امر واقف می باشند مگه دانشگاه علوم پزشکی باید یک تنه این معضل بیکاری رو حل کنه کل نیروهای دانشگاه حدودا ششهزار نفرند ومتقاضیان کار در دانشگاه از متخصص گرفته تا نیروی خدماتی بالغ بر این تعدادند نمایندگان محترم اگر دغدغه بیکاری در استان را دارند عنایت بفرمایند راه حل ارایه نموده واقدام به اخذ مجوز استخدام وبکار گیری نیرودر استان بنمایند وضمن تامین اعتبار ان معضل بیکاری استان راحل نمایند در غیر این صورت بنده هم اگر مشکلم حل نشود داد وفغان راه میاندازم که بی عدالتی وتبعیض داره بیداد میکنه خلاصه فکری اساسی درخصوص بیکاری در استان باید کرد واقعا خانواده ها کلافه اند نمایندگان محترم
کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی که با سوء. در گچساران باغث مرگ جنین در آستانه تولد شد ، باید .باشه ؟؟؟

از مسئولین نظارتی درخواست داریم به موضوع ورود نموده و بانی مرگ یک انسان بیگناه در مرکز بهداشتی درمان. در خرداد ماه ۹۵ را ، به دادگاه صالح معرفی نمایند !!!
چراباید برحلاف قانون ، . از اردیبهشت ماه تا کنون همچنان سرپرست باشه ؟ در حالی که یک نفر حداکثر تا ۶ ماه می تواند سرپرست باشه !

البته ایشان در گچساران هم نزدیک به ۳ سال سرپرست مرکزبهداشت بود !!!
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
درو بر دکتر تاج گردون. واقعا ایلامی یکی از ضعیف ترین مدیران کنونی است که با افرادی که در حوزه ریاست و معاونینش روز به روز دانشگاه پسرفت خواهد کرد. اصلا نگین تاجی از مدیریت چی سر در میاره که در حوزه ریاست به کار گرفته شده. ایلامی هم هیچ وقت نیستشو همه اش تهرانه که از سرپرست بشه مدیر. در گچشاران هم حافظ قران که اصلا در اتاقش همیشه بسته است و دست کمی از ایلامی و رستمی مدیر شبکه باشت نداره. اخخخخخخخخخخخخ به حال علوم پزشک یاسوجو بابا به دادش برسید نیاز با احیای فوری داره
کارمند
Iran, Islamic Republic of
مگر این که دکتر تاج گردون بتواند علوم پزشکی را . نجات دهد. ما که از .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
..اصلا رفتار درستی با ارباب رجوع و کارمندان ندارد.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
. یک . هیچ چیزی از مدیریت بلد نیست
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان بی بی حکیمه سندش به اسم . خورده تمام شد
مشکول
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون خیلی متاسفم که مدیران داخلی دوبیمارستان ..س .هستند که یکی از م
.. ودیگری نمیداند درمان کیلو چنده واین در حالی است که به نیروهای ارزشی شما هیچ اهمیتی داده نمیشود وتازه مورد غضب هم قرار گرقته اند... امیدوارم خودتان مورد بررسی قرار دهید...
Iran, Islamic Republic of
بازهم سلام ،میگن نطربدید،نطر میدیم ولی حداقل دوسوم مطلب را سانسور میکنند . نمی دانم کلمه عدالت چه ایرادی دارد که از انتشار آن امتناع میکنند.البته نباید از حق گذشت که از صدر اسلام تاکنون خلق الله از کلمه عدالت می ترسند..........
پس دوستان نظر بدید وندید در اصل قضیه تغییری نمی افتد.استاد می فرمایند حاکم شهری که مرغابی بود * برسرآن شهر رسوایی بود.
من از پشتکوه آمده ام
Iran, Islamic Republic of
تا زمانیکه فرایندهای کاری ما شفاف نباشد زمینه فساد زیاد است. اگر روش جذب نیروی انسانی را با مراحل آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش انجام دهند احتمال خطا به حداقل می رسد.متاسفانه اخیرا موضوعی بنام بومی گری نیز به شرایط اصلی استخدام ها اضافه شده و گاها موجب جذب یکسری نیروی غیرکیفی بومی می شود. بنظرم در فرم های امتیاز دهی باید برای نیروی بومی نیز یک وزن و ثقلی تعریف شود تا مثلا در شرایط امتیاز برابر ، اولویت با نیروی بومی شود.
طبیعتا نیروی انسانی با ترکیب قومیتی و فرهنگی مختلف ، بهترین ترکیب است و با آرامش بیشتری در کنار هم کار می کنند. قوم گرایی همیشه مفسده داشته و اگر مدیریت بخواهد اصلاحاتی انجام دهد ، در برابر هرگونه تغییر نیز مقاومت می کنند و هیچ وقت سیستم کاری اینگونه سازمانهااصلاح نمی شود و مشتری همیشه ناراضی است . کاش مدیران منابع انسانی به این مهم توجه کنند
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1