تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۳۰۵۲۴۹

کنایه سنگین استاندار به برخی مدیران استان: هر کس کارمندی جذب می‌کند، خیانت کرده است

۴
۰
کبنا ؛ 
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی‌محمد احمدی و با حضور اعضای این ستاد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست هنگامی که مدیر امور عشایر در مورد پروژه‌های آبرسانی خود صحبت می‌کرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول داد که وضعیت آبرسانی به عشایر استان ر شخصاً در تابستان امسال پی‌گیری کند.
یکی از موضوعات مهم دیگری که در این نشست مورد بحث قرار گرفت موضوع عدم استفاده شهرداری یاسوج از پساب فاضلاب این شهر برای آبیاری فضای سبز بود که استاندار را به تفکر واداشت.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با انتقاد از این موضوع گفت: شهرداری یاسوج می‌تواند به جای استفاده از آب چاه برای آبیاری فضای سبز از پساب فاضلاب یاسوج استفاده کند که استاندار نیز دستور داد این موضوع در شورای تأمین استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه، باید اقتصاد مقاومتی را جدی گرفت، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی نقش آفرینی مدیران، مردم و فعالان عرصه تولید برای ایجاد فرصت‌های جدید.
احمدی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به فرهنگ سازی ایجاد تحول در تولید با پیوند دیگر بخش‌ها به حوزه اقتصادی تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی برون سپاری در حوزه خرید خدمت با هدف کاهش هزینه‌های نگهداری توسط دستگاه‌های اجرایی عملی شود.
استاندار با تاکید بر اینکه، غالب برنامه‌های برون سپاری و واگذاری‌ها با اولویت فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های مرتبط انجام شود، عنوان کرد: ادارات و مدیران اجرایی نباید در زمینه واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی مقاومت کنند، چرا که دولت در این موضوع جدی است.
احمدی به تسریع در روند واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های استان به بخش غیردولتی تاکید کرد و اظهار داشت: هدف از واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی حذف ردیف بودجه ای نیست بلکه منظور برون سپاری خدمات دولت است.
وی بیان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی برای خرید تولیدات هر بخشی که به بخش خصوصی واگذار شده است، تشویق شوند.
استاندار با بیان اینکه در برون سپاری ها دستگاه‌ها برای ما تفاوتی ندارند، عنوان کرد: فلسفه واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی کاهش هزینه‌های دولتی است، زیرا بدنه دولت پرهزینه اداره می‌شود.
احمدی تاکید کرد: با ایجاد فرهنگ سازی باید این امر نهادینه شود که دیگر از مشاغل دولتی خبری نیست، یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال به ویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی را واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی بیان کرد.
استاندار با بیان اینکه، در بدنه دولت هر کسی کارمندی جذب کند، خیانت کرده است، تاکید کرد: با شعار و فرهنگ ما می‌توانیم باید جوانان و فارغ التحصیلان را وارد عرصه فعالیت و بازار کار کنیم.
احمدی در خصوص آبرسانی به جامعه عشایری استان هم گفت: باید در مناطق سخت گذر آب مورد نیاز با تانکر ولی آب شرب عشایر ساکن در مناطق هموار به صورت دائم تأمین شود.
وی تاکید کرد: اداره کل امور عشایر استان چهار منطقه را برای تأمین آب شرب دائم به عنوان پایلوت انتخاب کند و بهترین شیوه آبرسانی را در آن منطقه برنامه ریزی و پیاده سازی نماید.
استاندار تاکید کرد: چنانچه روند اجرای سد سرپری شهرستان کهگیلویه توسط شرکت آب منطقه ای پیگیری نشود و پیشرفت فیزیکی آن از پنج درصد قانونی افزایش نیابد، قطعاً سال آینده هیچ اعتبار ملی توسط وزارت نیرو به آن اختصاص نمی‌یابد.
احمدی، همچنین به استفاده درست از منابع آب آشامیدنی تاکید و تصریح کرد: عدم اقدام شهرداری یاسوج برای خرید پساب فاضلاب به منظور آبیاری فضای سبز توسط آبفای شهری بررسی و در نشست شورای تأمین مطرح شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
.ی ازت بلند نمیشه. قرار شد فکری به حال ورزش کنید
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اگر .ی ببین دا.. استان چه خبره چرا اینقدر نیرو به کار گرفته اند . و مطالبات پرسنل اصلا پیگیری نمی شود و بیش از پانزده ماه است پرداخت نشده و پروژه های عمرانی بهداشت و درمان.
بهمئی داغدار
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اگه می خواهند عملی به موضوع استخدامهای غیر ظابطه مند ورود کنند بررسی فرمایند در این سه چهار سال اخیر . ت...ل چندتا از اقارب و انصابشون رو بدون طی حتی تشریفات استخدامی و کاملا" . وارد. استان نموده اند.
باوي
Romania
سلام. اقای علیمردانی در راه و شهرسازی ٣ تا نیرو جذب کرده است.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1