تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۳۰۴۹۱۰

نظری: «حاج زارع» برایم سنگ تمام گذاشت / وقتی نامی از تاجگردون و «حاج عدل» برده نمی‌شود / استاندار بدون توجه به حاشیه‌سازان از من حمایت کرد / از مخالفانم تشکر می‌کنم و کینه ندارم / نیامدم با کسی برخورد کنم

۲۳
۰
کبنا ؛ 
 
معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با وجود داشتن منابع لازم در شاخص‌های توسعه جزو آخرین استان‌های کشور قرار دارد.
به گزارش کبنا، سید محمد کاظم نظری در آیین معارفه خود افزود: این استان با وجود داشتن منابع لازم از جمله آب، نفت، جنگل، زمین‌های کشاورزی و نیروی انسانی توانمند در شاخص‌های توسعه جزو استان‌های آخر قرار داریم.
وی بیان کرد: امروزه مهم‌ترین رسالت ما اینست که فضای سیاسی، اجتماعی و امنیتی فراهم کنیم که مدیران و بخش خصوصی در راه توسعه مشکلات کمتری داشته باشند و این استان با سرعت بیشتر به سوی توسعه و حل مشکلات مردم از جمله بیکاری، معیشت، حقوق شهروندی و بروکراسی اداری و آسیب‌های اجتماعی گام بردارد.
معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توسعه استان در حوزه‌های مختلف ضروری است و حرکت استان به سمت پیشرفت و رفع مشکلات مردم مورد تاکید است.
نظری تصریح کرد: بهبود ظرفیت‌های امنیتی و اجتماعی به کاهش مشکلات پیش روی توسعه کمک می‌کند.
وی توجه به حقوق شهروندی، حل آسیب‌های اجتماعی، رفع مشکلات اقتصادی و هدفگذاری توسعه را لازم دانست و ادامه داد: باید دست به دست همدیگر بدهیم و در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم و وقت و انرژی خود را صرف کار برای مردم کنیم.

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امیدواریم با کمک اصحاب رسانه، دستگاه‌های فرهنگی، نخبگان و مردم بدور از حاشیه‌ها فضایی را ایجاد کنیم که مدیران و برنامه ریزان تمام هم و غم خود را صرفاً در جهت کار کردن برای مردم بگذارند تا سرعت توسعه بیشتر شود.
نظری تاکید کرد: اجازه دهیم جناب آقای احمدی استاندار بدور از حاشیه‌ها مدیران مورد نظر خود را انتخاب و سپس از ایشان کار بخواهیم.
وی زنده شدن تعصبات و نگرش‌های طایفه ای در قرن ۲۱ را یک آسیب و چالش دانست و بیان کرد: حرکت واقعی و متحد برای رفع مشکلات استان نیاز است.
معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی، اعتیاد، طلاق، سست شدن بنیان خانواده‌ها و خطر فضای مجازی در استان نیازمند برنامه ریزی جدی است.
نظری اضافه کرد: فضای باز سیاسی و فعالیت منسجم احزاب، تشکل‌ها و سمن‌ها از سیاست‌های دولت تدیبر و امید است که این امر می‌تواند مشروط به اینکه در راستای حل مشکلات مردم باشند، به توسعه استان کمک کند.
استاندار تمام قدر از من حمایت کرد / حاج زارع برایم سنگ تمام گذاشت

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: راهی نداریم جز این که دست در دست هم دهیم و فرصت‌های طلایی را از دست نداده و برای توسعه استان گام برداریم. و بنده نیامده‌ام که با کسی برخورد کنم.
وی به توانمندی استاندار و معاون عمرانی اشاره کرد و گفت: هر دو در تهران و در مناصب و پست‌‌های مختلف فعالیت کرده‌اند و تجربه بالایی برای کمک به توسعه استان دارند.
این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان چالش‌هایی داریم که یکی از آن‌ها چالش خشکسالی است که می‌تواند تبدیل به یک معضل امنیتی شود و همچنین نزاع‌های دسته جمعی که با همت اعضای شورای تأمین استان تاکنون شاهد کاهش آن بوده‌ایم.
وی در بخشی دیگر از اظهارات خود به موضوعات قومی و طایفه‌ای اشاره کرد و گفت: در قرن ۲۱ نباید چنین موضوعاتی وجود داشته باشد و نباید منافع طایفه‌ای و قومی را به منافع ملی ترجیح بدهیم.
نظری فضای باز سیاسی و فعالیت تشکل‌ها و سمن‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های خود در این معاونت دانست و گفت: فعالیت باز سیاسی به آن معنا که باید در راستای وحدت مردم باشد.
وی با بیان این که برای انتخاب خود به این جایگاه حمایت‌های برخی افراد را داشتم افزود: استاندار تمام قد و بدون توجه به حاشیه‌سازان از من حمایت کرد و مجمع نمایندگان نیز همینطور به ویژه حاج زارعی که برایم سنگ تمام گذاشت.
این مسؤول با بیان این که دست یاری به سوی روحانیت و ائمه جمعه و رسانه‌ها و نخبگان بلند می‌کنم افزود: باید از مخالفان خود هم آنان که منصفانه و هم آن‌ها که غیر منصفانه انتقاد کردند نیز تشکر کنم.
معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار به تجمعات اخیر هم اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم تا فرصت‌طلبان در استان ۱۰۰ درصد شیعه ما به حیثیت نظام ضربه بزنند.

توصیه‌های استاندار به نظری
در این آیین علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سخنانی در دو بخش داشت که بخش اول مربوط به حوادث اخیر کشور و استان و بخش دوم مربوط به تودیع و معارفه معاون سیاسی خود بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های فتاح محمدی اظهار کرد: تعامل و برخورد خوب با مردم از مهم‌ترین صفات فتاح محمدی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مهم نیست که در چه پست‌هایی خدمت کنیم و نباید به بزرگی و کوچکی‌ آن‌ها نگاه کرد بلکه باید عملکردها را نگریست چرا که گاهی اوقات اثر کار و تلاش یک معلم روستایی در منطقه دیشموک از من استاندار بیشتر است.

وی با بیان برخی از مشکلات که ممکن است در گذشته اتفاق افتاده باشد افزود: امیدوارم از گذشته عبور کنیم و به مردم نگاه کنیم و خواسته‌های آن‌ها را ببینیم.

مسؤول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پست معاون سیاسی خیلی مهم است و به برکت نظام جمهوری اسلامی هم بینش سیاسی مردم خیلی بالا رفته است و به همین خاطر در این منصب باید از همه بینش‌ها استفاده کنیم.

وی به بخش امنیتی این معاونت و مسؤولیتی که در این حیطه بر عهده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی است اشاره کرد و گفت: باید امنیت برای حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

احمدی با توصیه به نظری که هر چه قدر امنیت و سیاست برای وی در این معاونت مهم است باید موضوعات اجتماعی نیز برای او مهم باشد افزود: در حوزه اجتماعی و آسیب‌ها باید بیشتر کار شود و همچنین نظارت بر عملکرد فرمانداران مهم است.


حواشی معارفه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار یکی از قسمت‌های سخنرانی خود را به تشکر از کسانی که برای رسیدنش به این سمت زحمت کشیده بودند اختصاص داد و از حمایت تمام قد استاندار و دفاع جانانه حاج زارع به دلیل چنین حمایتی قدردانی کرد.
 
**در نشست امروز طبع شعرگویی مجری برنامه و هم معاون سابق سیاسی امنیتی گل کرده بود مجید محنایی که آهنگ تغییر او چند روزی زده شده، شاد و سر زنده به نظر می‌رسید.
**یکی از جالب‌ترین نکات این برنامه هنگامی بود که معاون جدید سیاسی امنیتی از هر دری سخن گفت اما گویی یادش رفته بود که از زحمات معاون سابق تشکر کند که پس از اتمام وقت سخنرانی تازه تشکر از فتاح محمدی یادش آمد.

**معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار یکی از قسمت‌های سخنرانی خود را به تشکر از کسانی که برای رسیدنش به این سمت زحمت کشید بودند اختصاص داد و از حمایت تمام قد استاندار و دفاع جانانه حاج زارع به دلیل چنین حمایتی قدردانی کرد. و هیچ نامی از تاچگردون و عدل هاشمی‌پور دو نماینده دیگر استان نبرد.
**زارعی نماینده بویراحمد در این نشست از مسؤولیت‌های خود در استانداری پیش از نمایندگی و دوستی خود با فتاح محمدی و جایگزینی فتاح به جای خودش در آن دوره سخن به میان آورد که در پایان سخنان زارع مجید محنایی به شوخی و یا طعنه به زارعی گفت که با این تفاسیر حاج فتاح جای شما را در نمایندگی هم خواهد گرفت.!!
**مجید محنایی همچنین در هنگام مجری‌گری خود از شاخصه‌های فتاح محمدی و صفات خوب وی به نیکی یاد کرد و او را یک شخصیت معتدل معرفی کرد که بی‌طرفی کامل را در انتخابات‌های گذشته نشان داده بود.!
**معاون جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم که خود را عملاً فرد دوم استان بعد از به دوش گرفتن این مسؤولیت اعلام کرده بود در همین ابتدای کار اولتیماتومی به مدیران داد و گفت: هر مدیری که به وظایف خود عمل کند تاج سر ماست و هر مدیری که دچار روزمره‌گی شود یقیناً جایگاه خود را از دست خواهد داد.
**استاندار کهگیلویه و بویراحمد کوچکی و بزرگی مسؤولیت‌ها را ملاک ندانست و گفت: ممکن است یک معلم ابتدایی در یکی از دورترین روستاهای دیشموک از من برای استان اثرگذارتر باشد.
**زارعی که گویی هنوز هم از دست رسانه‌ها دلگیر و از آن‌ها دلخور است لب به گلایه گشود و با بیان این که رسانه‌ها نباید مسائل ریشه‌ای را از یابد برده و موضوعات حاشیه‌ای را دنبال کنند افزود: رسانه‌ها گاه با بزرگنمایی رنگ لباس افراد هم وارد حاشیه می‌شوند.
**استاندار که پس از چند ماه کار در استان دریافته است جدیتش به مذاق بسیاری افراد به خصوص مدیران خوش نیامده لب به انتقاد گشود و گفت: اگر کاری به کار کسی نداشته باشی و با مهربانی رفتار کنی و از افراد کار و تلاش طلب نکنی لقب مهربان می‌گیری اما اگر برای بلند کردن مدیران از جایشان تشر زدی به گونه‌ای دیگر لقب می‌گیری.
**استاندار همچنین به بیان سه صفت مدیران ناکارآمد در این نشست پرداخت و از هزینه نکردن این مدیران برای خدمت به مردم، روزمره‌گی و بی‌تفاوتی آن‌ها به عنوان این سه خصوصیت مدیران ناکارآمد یاد کرد.


همان گونه که جناب آقای نظری خود را مرد شماره دو استان می‌دانند باید بپذیرند که اکنون نظری متعلق به همه مردم استان و اقشار و جریان‌های مختلف است و کوچکترین اشتباهی در این مسیر تبعات ناخوشایندی برای استان، شخص دکتر نظری، استاندار محترم و حاج زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به عنوان حامیان ایشان خواهد داشت.

هر چند که معتقدیم جناب دکتر نظری با توجه به تجربه‌ای که طی سال‌ها مدیریت در مناصب مختلف داشته‌اند به این مهم واقف خواهند بود و لذا به عنوان معاون سیاسی همه استان در گفتار و کردار عمل خواهند کرد.

 نکته مهم این که دکتر نظری در آیین تودیع و معارفه خود از معاونت سیاسی استاندار به عنوان شخص دوم استان یاد کردند که البته باید ایشان را شخص سوم نامید چرا که بالاتر از استاندار محترم و ایشان نماینده ولی‌فقیه در استان قرار دارند که نفوذ کلام و جایگاه و شأن نماینده مقام معظم رهبری در هر استان بالاتر از نماینده عالی دولت خواهد بود و اگر بسیاری از مشکلات در استان به وقوع نمی‌پیوندند به دلیل وجود همین جایگاه رفیع است.

اما همین مرد شماره سه می‌تواند با رعایت امانت‌داری و اعتدال در عمل و به عنوان بالانس کننده همه تحرکات و فعل و انفعالات چه سیاسی و چه در حوزه امنیتی و اجتماعی حتی اسماً در حد مرد شماره یک استان برای همه گروه‌ها و اقشار و جریان‌ها محترم باشد به شرط آن که اعتدال و پرهیز از سیاسی‌کاری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

از سوی دیگر دکتر نظری می‌تواند با عمل نکردن به وظایف قانونی که به حتم این گونه نخواهد بود باز هم در چشم بسیاری از مردم و اقشار و جریان‌ها و تشکل‌ها به عنوان مرد شماره یک خود را معرفی کند که انشاالله این گونه نخواهد بود. همان گونه که خود آقای نظری عنوان کرد لازم است دوری از حاشیه‌ سرلوحه کار همه مدیران استان قرار گیرد و یقینا دکتر نظری شخصا عامل به این دستورالعمل خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر
Iran, Islamic Republic of
ماشالا ب امیر کبیر...از بس فعالی آدم حال میکنه باهات....
آرامش
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی برات سنگ‌ تمام گذاشت چون براش سنگ تمام گذاشته بودی!!!! حداقل ما که یادموووونه....
.
زیرتل..
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری گفتند آقای زارع برایم سنگ تمام گذاشتند خوب شما هم برای زارع سنگ تمام گذاشتید
دنا
Iran, Islamic Republic of
حق به گردن زارعی داری باید هم برات سنگ تمام بزاره.....
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم این حرف های آقای نظری رو. استاندار ونماینده سنگ تموم برام گذاشتند!!!من شخص دوم استانم اینجاست که جایگاه معاون سیاسی.....
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر کبیر بویراحمد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
بایدم برات سنگ تمام بذاره، چون براش سنگ تمام گذاشتی.
از کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یکی هم برای نخبگان کهگیلویه مظلوم سنگ تمام می گذاشت تا حد اقل مدیران کل خود را از دست نمی داد که حتی الان اسمی هم از کسی برده نمی شود .
خادمی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر نظری فردی شجاع ،پیگیر و کاربلد هستند به ایشان ومردم استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک می گویم.
منصف
Iran, Islamic Republic of
عین صحبت دکتر نظری - مجمع نمایندگان نیز همینطور به ویژه حاج زارعی که برایم سنگ تمام گذاشت.
رضایی
دروووود بر حاج زارع قهرمان
لیلی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره کهگیلویه. کاش ما هم یک زارعی داشتیم
کوچه انجیر
Romania
درود به شرف حاج زارع ......ماموریت دوم کاشتن دکترسجاد پورحبیب بجای موسوی امجد در سازمان بهزیستی تا جایی که اطلاع داریم کارش تمومه انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
حیف فتاح محمدی که اینا بشن جاتشینش
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعا چهره های دیگر در استان که نخبه و توانمند باشندوجود ندارد یاد گرفتیم که تا زمانی که برای نماینده ها خط شکن نباشی و سنگ تمام نذاری به جایی نمی رسی
همیشه یک سری افراد تکراری باید برای این منصب ها منظور و جابجا شوند .بقیه توانمندان بوق هستند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
پس آقای گوهر گانی هم باید از تاجگردون تشکر کند
لودابی
Iran, Islamic Republic of
تو هم بگو برا زارعی سنگ تمام گذاشتی ؟!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
این مسائل همه بده و بستان های سیاسی است . قبلا داده و حالا گرفته . طبیعی است . مگر قرار است جناب آقای .بر اساس لیاقت افراد را بگمارند . اصلا چنین قرارهایی نبود و نییت .‌ملاک مقدار . بوده و هست .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
شما هم قبلا سنگ تمام گذاشتی عزیزکم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کارمند
Iran, Islamic Republic of
معاونی که باسنگ تمام دیگران پست میگیره باید درادامه هم مثل گذشته سنگ تمام بذاره که قبلا هم گذاشت !مردم چه کاره اند !!۱۱بده بستونه دیگه !خیلی بدبختیم!!!!
گ
Iran, Islamic Republic of
دور بعدسنگ تمام بگذارید تا شما را به وزارت کشور پست مهمتری بدهند
تقی
Iran, Islamic Republic of
امروزه هرکس سعی میکنه در بدنه مدیریت ها از اقوام وفامیل ودوست خود استفاده کنه ولی موقع رای گیری التماس میکنه .چه افراد پاک وتوانمندی که به دلیل نداشتن پارتی وعدم توجه نماینده به حاشیه رفته است وافراد ضعیف رشد کرده اند .نمونه اش شهرستان باشت فقط به قلعه ای ها وپیچابی ها رشد داده شده بقیه طوایف الکی بودند .انشااله ما سادات عنا جواب بی اعتمادی نماینده را خواهیم داد.
برقی
Iran, Islamic Republic of
لعنت برسیاست وقدرت که انسان را مسیرانسانیت خارج می کند .کاشکی تدین وتخصص باهم بودند تا اعتماد و امید بین مردم وحکومت را بیشتر ومحکمتر می شد.وروزی می شد طایفه وپارتی و....معنایی نداشته باشد,توی شعارهای دولمتردان ازمدنیت وجامعه کلاسیک صبحت می شود اما خروجی پارتی بازی وعصرحجر است ما که امیدی به مسئولان نداریم چون نمی خواهند اصلاح شوند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1