تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۳۰۴۹۰۳

مشاعره «حاج فتاح» و «مجید محنایی» / محمدی: کوه‌های بلند به برف‌های سنگین عادتی دیرینه دارند / محنایی: چشم تا باز کنیم پست‌ها می‌گذرد / کنایه محنایی به زارع

۱۱
۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بالاخره بعد از کش و قوس‌های زیادی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مجید محنایی نقش دبیر و مجری برنامه را ایفا کرد و در صحبت‌‍هایی به تمجید از فتاح محمدی معاون سابق سیاسی پرداخت و اشاره به کشکول شعر پژمان نیک‌اقبالی در مراسم تودیعش کرد و اظهار داشت: شعری دارم که برای شماها می‌خوانم.
محنایی در ادامه افزود:
زندگی دفتر خاطره هاست
یک نفر در دل شب
یک نفر در دل خاک
یک نفر همدم خوشبختی هاست
یک نفر همسفر سختی هاست
چشم تا باز کنیم عمرمان (پست) میگذرد
ما همه همسفر و رهگذریم
آنچه باقیست فقط خوبی هاست...
 
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: کتاب «فتاح» نشانه ایثار گری ایشان بوده است، در مدت این چند سالی که آقای محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است به جزء اخلاق مداری و اخلاق پسندیده چیزی از ایشان ندیدیم.
محنایی گفت: همیشه به عنوان یک نیروی فرهیخته و معتدل در کارشان عمل می‌کردند.
وی افزود: آقای محمدی مرتب از خانواده‌های ایثارگر و شهدا سرکشی و دیدار می‌کردند. دو انتخابات بسیار مهم را با بی‌طرفی کامل و با روحیه اعتدال برگزار کردند.
 
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای نظری حرف‌ها را به خودشان نگیرند، چرا که قبل از جلسه چند دقیقه‌ای با هم بحث داشتیم و شاید هم از من گلایه داشته باشند، افزود: معارفه‌ها مقدمه‌ی تودیع‌ها است و همانطور که افلاطون بزرگ بیان کرده‌اند هر تولدی مقدمه‌ی مرگ است.
وی افزود: کارهای خوب و نیکو و اثربخش می‌تواند بین معارفه و تودیع کارنامه‌ی هر فردی را نشان دهد.
مجید محنایی کارنامه‌ آقای محمدی را مثبت خواند.
 
در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا به بیان صحبت‌های خود پرداخت و گفت: قرار بود پیرامون چیز دیگری صحبت کنم، اما شعری که آقای محنایی خواند مرا به وادی دیگری برد.
نماینده بویراحمد و دنا اظهار داشت: باید نگرش‌ها و رویکردهای ما تغییر و ارتقا، تا عملکردهایمان بهبود پیدا کند.
وی تصریح کرد: ارتقاء نگرش‌ها برای بهبود عملکردها بسیار ضروری است.
زارعی با بیان اینکه این جلسه به منظور اینکه تاریخ مصرف فردی گذشته‌ است، نیست، افزود: آقای محمدی تجارب زیادی پیدا کرده است که می‌توان در جای دیگر از آن استفاده کرد.
وی همچنین یادی از پژمان نیک‌اقبالی کرد و گفت: جای ایشان در این جلسه خالی است و امیدوارم در جایگاه بهتری خدمت‌گذار مردم باشند.
زارعی به عزیز فیلی خیر مقدم گفت: این عزیزان از گردونه مدیریت خارج نشده‌اند، بلکه تجاربی پیدا کرده‌اند که باید در جای دیگری از آن‌ها در سطح کشور استفاده شود.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه ارتقاء رویکردهای در رسانه‌ها را خواستار شد و گفت: رسانه‌های ما نباید جولانگاه حاشیه‌سازان شود که فقط کارشان تخریب است.
زارعی افزود: بیشترین نقد‌ها و تخریب‌ها از سوی رسانه‌ها متوجه بنده بوده است، اما هیچ‌گاه از آنها شکایتی نکرده‌ام.
وی گفت: رسانه‌ها باید بانی وحدت و همدلی نباشند و از دامن‌زدن به مسائل گرمسیری و سردسیری دوری کنند و جای برای حاشیه‌سازان و افرادی که جزء این‌کار، کار دیگری ندارند، در رسانه‌های خود باز نکنند.
وی همچنین گفت: فضای همدلی و هماهنگی بین مدیران و سه نمایندگان استان وجود دارد و همواره دو نماینده دیگر استان به دنبال کار و تلاش برای مردم هستند.
بعد از صحبت‌های غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، مجید محنایی معاون اقتصادی استاندار گفت: تشکر می‌کنم از آقای زارعی که هر جا می‌روند، آقای محمدی را جایگزین می‌کنند.
در ادامه فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد که مدتی در خدمت مردم قدرشناس و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد باشم.
وی گفت: بر خود واجب می‌دانم از ارشادات و رهنمودهای آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان و از اعتماد سید موسی خادمی استاندار اسبق نیز تشکر کنم.
محمدی در ادامه از ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای اداری، فرمانداران، اعضای شورای اسلامی، دهیاران، بخشداران، شهرداران، تشکل‌های دانشجویی و رسانه‌ها و به ویژه از مردم استان قدردانی کرد و افزود: از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر نیز تشکر می‌کنم و از همه حلالیت می‌طلبم.
وی گفت: خدا را گواه می‌گیرم، نیت و شأنی غیر از خدمت به مردم نداشتم و خدا را شاکرم که این امانت سنگین را از دوش من بر می‌‍دارد. و امیدوارم اگر تصمیمی در آن اراده‌ای نداشتم، ایجاد شد، از خداوند می‌خواهم که از من گذشت کند و هم مردم از من بگذرند.
معاون سابق سیاسی استاندار گفت: امیدوارم که خداوند به همه ماها  توفیق خدمت را عنایت کند، چرا که خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی توفیق الهی است.
وی افزود: از همه در پایان حلالیت می‌طلبم و در پایان شعری را تقدیم می‌کنم؛
"گفتی ها بسیار بود و وقت اندک
اما نگفتن ها دلیل بر ندیدن و نشنیدن ما نیست
کوههای بلند به برف های سنگین عادتی دیرینه دارند"
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند اداره
Iran, Islamic Republic of
درود بر فتاح محمدی
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
دلمون خوشه نمایندمون فقط کارش شده جابجایی مدیران به اسم خودش
م
Iran, Islamic Republic of
ای عدل په مه وخو تو رهتیه
صبا
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاج فتاح انسان شایسته و معتدل .
بويداحمد و باوى
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر جان جانان دکتر حاج فتاح محمدى
ی
Iran, Islamic Republic of
طوری صحبت میکنند که اینگار دیگر کسی توی این استان و مملکت نیست که لایق این مناسب باشند،بذارید فرصت به دیگران هم برسد ،اینکه فلانی صرفا ادم مودبی است و اخلاق مدار کل مدارک لازم برای یک مدیر نیست،شجاعت ،توانمندی،دانایی و جسارت روی دیگر سکه ی مدیریت است.
محمدی در کدام دانشگاه حاضر شد واز ارمانها و مطالبات دانشجویی دفاع کرد.بله اقای دکتر محمدی انسان شریف و مودبی است اما....
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج‌زارع
حسن احمدی
Iran, Islamic Republic of
خوب فتاح از زارع تشکر نکر د قضیه چ بود
طایفه جلیل
م..حاج زارع
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکترحاج فتاح محمدی هم متعهد وهم کاردان و کارشناس در حوزه کاری خود میباشدوایشان یه انسان با ارزش است وموقعی که پست داردویا پست ندارد یکنواخت است چون هدفش خدمت است وقطعا جایگاهش در بین مردم محفوظ است
Iran, Islamic Republic of
آقای. وقتی دیدی جلیلی ها بخاطر جریان بیمارستان مخالف تو شدن تو هم با برمناری دکتر فتاح محمدی خواستی انتقام بگیری
داریم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1