تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۰۴۷۱۴

وقتی شعر محنایی زارعی را به وادی دیگری برد/ زارعی: رسانه‌ها جولانگاه حاشیه‌سازان نشود / دعوا بر سر رنگ لباس چه دردی را دوا می‌کند / نگرش‌ها و رویکردها باید ارتقاء پیدا کنند

۱۰
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: رسانه‌ها نباید جولانگاه حاشیه‌سازان شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی، مجید محنایی معاون امور اقتصادی، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت، فرمانداران و مدیران کل استان مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت برگزار شد.
در این مراسم با حکم وزیر کشور و با حضور استاندار، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به محمد کاظم نظری داد.
غلام‌محمد زارعی در این مراسم با بیان اینکه می‌خواستم، حرف‌های دیگری بزنم اما شعری که آقای محنایی معاون اقتصادی استاندار خواند، مرا به وادی دیگری برد و اظهار کرد: انسان‌ها عبث و بیهوده خلق نشده است و انسان‌ها مسوولیت‌پذیر خلق شده‌اند. و همیشه جدال بین مسوولیت‌پذیرفتن و غیر از آن وجود داشته است و جدال و تقابل بین انسان‌های مسوول‌پذیرو مسوول‌ناپذیر وجود داشته اشت.
 
زارعی با بیان اینکه انسان‌ها باید خودشان را ارتقاء دهند، افزود: ارتقاء در نگرش‌ها، رویکردها، رفتارها و عملکرد برای بهبود وضعیت بسیار حائز اهمیت است.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه ما قبل از هر چیزی باید یک مسیر الهی که بر اساس دین و کتاب آسمانی الهی ترسیم شده، حرکت کنیم، گفت: ما گاهی در مسوولیت‌های الهی، اجتماعی و دینی خودمان درجا می‌زنیم و بعضی از انسان‌ها نیز با ارتقاء نگرش‌های خودشان به اوج می‌رسند.
وی افزود: بهبود نگرش‌ها و رویکردها و ارتقاء آنها بسیار مهم است. و باید از همین امروز مسیر جدیدی در زندگی‌مان ایجاد کنیم.
این نماینده مجلس با اشاره به جلسه معارفه و تکریم معاونین سیاسی استاندار، گفت: این جلسه به معنای اینکه فردی تاریخ مصرفش گذشته، نیست، بلکه یکی از فرزندان استان که تجارب بیشتری کسب کرده الان آمادگی دارد در جاهای مختلف خدمت کند.
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد دو هزار ۵۰۰ گونه گیاهی دارد که ۶۰ گونه گیاهی منحصراً متعلق به این استان است و ما باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.
نماینده بویراحمد و دنا در بخش دیگری از سخنان خود، گریزی به رسانه‌ها زد و گفت: رسانه‌ها نباید جولانگاه حاشیه‌سازان شود و رسانه‌ها نباید به جای پرداختن به متن نگاهی صرفاً سیاسی داشته باشند.
وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های که به دست آوردم، رسانه‌ها بیشترین تخریب را علیه من انجام داده‌اند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید علمدار وحدت، اخوت، برادری و همدلی باشند و از پرداختن به مسائل سیاسی، منطقه‌ای، سردسیری و گرمسیری پرهیز کنند.
زارعی تاکید کرد: رسانه‌ها نباید محل بازی و جولانگاه افرادی شود که فقط به دنبال تخریب دیگران هستند.
وی گفت: به طور مثال روزهای متمادی رنگ لباسی سوژه خبری رسانه‌ها شده بود، دریغ از اینکه آیا این رنگ لباس کمکی به توسعه استان خواهد کرد یا خیر. یا چه دردی را دوا می‌کند.
وی در پایان از خدمات فتاح محمدی قدردانی کرد و گفت: آقای محمدی از عناصر فکری و نیروهای تحصیل کرده و جانباز استان کهگیلویه و بویراحمد و اکنون جای خود را به جانباز دیگری داده، و این مایه مباهات است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارعی حنات دیگر رنگ ندارد سی باقر بازم این دور ازت حمایت کند فایده ندارد چون خوش بدلیل حمایت از تو مغضوب ملت شده.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
این سری باهاتم
دانشجوی دانشگاه ازاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
جواب خوبی طایفه جلیل در انتخابات بهت خواهند داد
شرمت اله
انشااله دکتر محمدی در پست های بالاتر انجام وظیفه خواهد کرد
درود بر حاج فتاح محمدی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
رسانه ها واقعیت را درمورد تو می گویند که ناتوانی کجای این خبر شایعه است
ح ع
Iran, Islamic Republic of
رسانه ها هرچه درمورذ شما نماینده رسانه ها بگویند حقیقت دارد
اعتدال
حاج فتاح محمدی حدش بالاتر از این استانه و شک نکنید به پست های بالاتری خواهد رفت و انشااله نماینده بویر احمد خواهد شد
ناشناس 2017
Iran, Islamic Republic of
تو واقعا ناتوانی همه رسانه ها واقعیت رو میگن...............
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جوابگوی ایل جلیل باشید که در انتخابات کاملا پشتبان شما بودند ولی شما هیچ توجهی بهشون نکردید
/
Iran, Islamic Republic of
خوش بحالت که دوره نمایندگیت شد دوازده سال
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1