تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۳۰۴۵۳۶

آقای تاجگردون؛ بودجه ۹۷ سنگ محک وکیل دوله یا وکیل مردم؟!

۳
۰
کبنا ؛شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در نامه ای خطاب به غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ ضمن به حق دانستن گله مندی مردم از وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی موجود خواهان رسیدگی به این وضعیت و رساندن صدای مردم به گوش مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس شدند.
متن نامه به شرح زیر می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر تاجگردون نماینده محترم شهرستان‌های باشت و گچساران
سلام علیکم
ابتداء از مواضع خوب و به موقع شما در خصوص حفاظت از مراتع و انتشار نامه سرگشاده به استاندار محترم جهت جلوگیری از این سرمایه‌های ملی و همچنین صحبت‌های اخیر شما نسبت به عدم تصویب تمام موارد بودجه ۹۷ تشکر می‌کنیم.
همانگونه که مستحضر هستید اعتراضات این روزهای مردمی به وضعیت اقتصادی کشور و روند موجود سبب شده است تا نگاه‌ها به چرایی و سپس چگونگی حل آن متمرکز گردد، از آن جایی که جنابعالی ریاست کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارید باید این نکته را مدنظرتان قرار دهید که گله‌ها و شکایت‌های مردمی می‌بایست از کانال شما و با تصمیمات این کمیسیون به سمع و نظر دولتی‌ها و مجلسی‌ها برسد؛ پس شایسته است که در تصمیمات و موضع گیری‌ها دغدغه مردم مدنظر باشد.
بودجه سال ۹۷ از درآمدهایی سخن میگویید که فشار برمردم را افزایش خواهد داد و در توجیه آن مردم را حواله می‌دهند به آینده جهت اشتغال بیشتر، این امر در این شرایط رضایت بخش نیست و مردم معترض نگران از همین تصمیم هستند.
مجالی بر نقد و بررسی بودجه ۹۷ در این نامه نیست اما رصد ورودی‌ها و خروجی‌های این لایحه ما را به این نتیجه می‌رساند که فشار بر مردم در سال پیش رو بیش از گذشته خواهد شد.
در پایان تقاضای ما و مردم از شما این است تا ضمن دفاع از مطالبات مردمی و توجه به مشکلات معیشتی آن‌ها این نکته را مدنظر قرار دهید که بودجه ۹۷ آزمونی است برای شما و هکارانتان که وکیل الدوله هستید یا وکیل مردم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردمی
Iran, Islamic Republic of
بابل بسه دیگه همه چی رو حزبی نکیند اخه اونا مه از حزب شما رفتن چه کار کردن واسه ما؟ازه وکیل دولت هست ولی واسه شهرش کار میکنه شما یا کلمان بازی نکن لطفا وکیل حزب خاص هستین شما؟دولت و مردم یکی هستن شما حسرت نخور شما وکیل کی هستی نویسنده محترم؟
خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
چه۰عجب۰ازحقوق۰مردم۰حرف۰میزنید
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
همه چی تو دست تاجگردون نباید بزاره مردم با مشکل روبه رو بشن حق مردم درد دیده نباید پایمال بشه مردم مشکل زیاد دارن نباید با گرانی به دردهاشون بیشتر بشه بیکاری توان مالی مردم رو گرفته از اقای تاجگردون خواهش میکنم ملت رو ناامید نکنه و این لایحه بودجه که دولت تعیین کرده رو تصویب نکنه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1