تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۰۴۲۷۵

گزارش تصویری همایش تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛آیین تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همایش تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسئولان استانی، متصدیان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در سالن ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.
 
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: اهمیت بخش کشاورزی به حدی است که کشورهای توسعه یافته غربی در عصر حاضر از تمام توان و دستاوردهای علمی و صنعتی خود برای رشد این بخش استفاده می‌کنند.
احمدی با بیان اینکه، کشاورزی محور مهم توسعه است، تاکید کرد: هیچ تمدنی پایدار نمانده مگر اینکه کشاورزی آن رشد کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هرچند در کشاورزی سنتی تنها مقدار کمی محصول برداشت می‌شود اما با حرکت به سمت روش‌های نوین و تکنولوژی‌های صنعتی و پیشرفته کاشت و برداشت محصولات موجب رونق این بخش از اقتصاد کشور شده است.
وی با اشاره به شاخص‌های برنامه‌های توسعه ای کشور و برنامه ششم توسعه، عنوان کرد: بخش کشاورزی در این برنامه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و است.
احمدی، وضعیت کشاورزی استان را رضایت بخش دانست و گفت: علی رغم محدودیت در نزولات جوی و خشک سالی‌های اخیر اقدامات مناسبی در حوزه کشاورزی انجام شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید بیشترتلاش کنیم.
وی با تاکید براینکه، نباید به وضع موجود اکتفا کرد، اظهار داشت: ظرفیت‌های فوق العاده ای از جمله نیروی انسانی توانمند، ذخایر نفت و گاز، گردشگری و آب و خاک در استان وجود دارد و باید با تلفیق و بهره گیری از این ظرفیت‌ها به رونق بخش کشاورزی شدت بخشید.
احمدی با اشاره به اینکه، ۱۰ درصد از کل برگزیدگان بخش کشاورزی در سطح ملی مربوط به این استان است، گفت: این جایگاه خوب نشان دهنده زحمات مدیریت سازمان جهاد کشاورزی، کارشناسان و کشاورزان استان است.
وی با بیان اینکه، برنامه ۵ ساله استان در حال تدوین است، بیان کرد: کشاورزی یکی از اولویت‌های اصلی در این برنامه است.
احمدی به بازدید از مزارع و بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی استان برای رفع مشکلات تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های بخش کشاورزی تقویت شود.
وی بر تقویت مدیریت منابع آب تاکید کرد و افزود: در تلاش هستیم تا میزان تخصیص، استحصال و استفاده بهینه از منابع آب استان را بالا ببریم.
استاندار ابراز داشت: باید تلاش کرد با مکانیزه کردن کشاورزی و ارتقاء بهره وری آب و خاک به توسعه کشاورزی در استان کمک کنیم.
وی با بیان اینکه، برای رونق و توسعه کشاورزی استان برنامه‌های مختلفی در دستور کار داریم، اظهار داشت: برای تحقق این هدف مسئولان ملی حوزه کشاورزی به ویژه وزیر جهاد کشاورزی در استان حضور می‌یابند.
احمدی تاکید کرد: ظرفیت کشاورزی استان بالا است و نیازمند برنامه ریزی و نظارت بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به بخش کشاورزی شده است، افزود: دولت امسال بیش از ۳۰ هزارمیلیارد تومان اعتبارات به نظام بانکی برای بخش کشاورزی اختصاص داده است.
استاندار با تاکید بر اینکه، سریع‌ترین و کم هزینه‌ترین اشتغال زایی را می‌توان در حوزه کشاورزی ایجاد کرد، گفت: ۱٫۵ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه روستایی به بخش کشاورزی اختصاص داده شده است.
احمدی با بیان اینکه دولت ۱۲ هزار میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی و امورات زیرمجموعه آن و توسعه صنایع تبدیلی اختصاص داده است، گفت: می‌طلبد کشاورزان به کمک مسئولان وارد میدان شوند و برای رفع بیکاری فارغ التحصیلان این حوزه زمینه ارتقاء استان را فراهم کنند.
احمدی خاطرنشان کرد: اولویت ما در ستاد تسهیل، رفع مشکلات واحدهای تولیدی وابسته به بخش کشاورزی است و باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا کشاورزی استان به جایگاه واقعی خودش دست یابد.
در این مراسم از ۲۵ نفر از تولیدکنندگان برتر استانی در بخش کشاورزی با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

جوان ... تولید کننده
Iran, Islamic Republic of
جناب گوهرگانی تولید را ن ... دیگه مو. میباشه ..
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار شما را به فاطمه زهرا قسم میدهم تمام مردم این استان کشاورز زاده میباشند ...در بحث مدیر کلی حهاد تصمیم سیاسی نگیر که گوهرگانی تولید را .و هرچه آمار ه ... مگه خودت نمیتونی بیایی به طرحهای کشاورزی سرکشی کنی ...شما که دیدگاه تولید بوده ولی تا حالا ما چیزی ندیده این
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
.خدا بهت کمک کنه ولی چوب خداوند بی صدا میباشه .. کشاورزی و دامپروری فقط به دست مدیری مثل حضرتعالی رقم میخورد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار آیا شما از تولیدات کشاورزی و دامپروری خبر داری .. چشم و گوش خود را باز کن و ببین که مدیر توانمند شما جناب گوهرگانی اینها را ...واقعا دلسوز هستی یا شما هم یکطرفه هستی
یار انقلاب
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تقدیم احترام به کلیه خوانندگان موضوع ، معیار برگزیده شدن در موضوع بحث کشاورزی چیست ؟ طبق صحبتهای مکرر مقام معظم رهبری در خصوص تولید آیا کسانی که برگزیده شده اند واقعا منابع تولیدی کشاورزی دارند یا موضوع سیاسی است ؟ خواهشمند است به خاطر شهدا هم که شده این طوری گلچین نکنید . کشاورزانی میشناسیم که همیشه به فکر تولید هستند فارغ از اینکه منافع شخصی داشته باشند ولی متاسفانه در این مجامع و جلسه ها نیستند . با تشکر
دانشگاه آزا.
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی. مدیریت جهادکشاورزی را . سیاسی در این جابگاه قرار گرفته و آمارهای که .د وتمام فعالیتها و عملکردش. نه برای پیشرفت .
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
مسول محترم سایت چرا پیامها را ثبت نمکنید ایا دفاع از حق ترس دارد
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
مسول محترم سایت چرا پیامها را ثبت نمیکنید ایا دفاع از حق ترس دارد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1