تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : ۳۰۴۱۲۵

پیروزی تیم هندبال بانوان نفت در لیگ برتر

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/272093/photo_2017-12-30_07-50-30.jpgکارگاه آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی در گچساران برگزار شد
با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد کارگاه کنترل آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی و عفاف و حجاب در گچساران برگزار شد.
با موضوع کنترل کاهش آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی و عفاف و حجاب کارگاه آموزشی در گچساران برگزار شد.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه که با حضور هیئت‌های شهرستانی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد، به بررسی چالش آسیب‌های اجتماعی چون طلاق، اعتیاد، خودکشی و خشنونت در استان و شهرستان گچساران به تبین اثرات مثبت فضای مجازی پرداختند.
شاکری بیان کرد: فضای مجازی می‌تواند بعنوان وکیل تام اختیار ما در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها باشد و دیگر نیاز به هزینه‌های سنگین مالی و اتلاف وقت برای پیگیری مطالبات ما در استان‌ها نیست و با فضای مجازی می‌توانیم مطالب و تصاویر و در خواست‌های خود را در بسیاری از جاه‌ها ارسال کنیم.
معاون فرهنگی و جوانان ضمن یاد آوری نقاط ضعف فضای مجازی نیز بیان داشت: اشتباه درفضای مجازی می‌تواند هزینه‌های سنگین برای ما و دوستانمان داشته باشد و خانوادها باید راههای استفاده از فضای مجازی را با مدیریت صحیح و استفاده درست و بهینه به فرزندان خود نشان و گوشزد کنند و هیئت‌ها می‌توانند تمامی آموزش‌های ورزشی را از طریق همین فضای مجازی با اساتید برجسته دنیا و کشور رصد کنند و دیگر نیازی به صرف هزینه‌های سنگین و حضور مربیان در دیگر استان‌ها نیست.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر استفاده درست و بهینه از فضای مجازی بیان داشت: همه با هم باید در جهت استفاده از راههای مثبت وصحیح از فضای مجازی را تلاش کنیم و این نیازمند عزم تمام احاد مردم جامعه است.
در این نشست توسط مربیان و روساء هیئت‌ها به معایب و محاسن فضای مجازی اشاره شد و بربرگزاری کلاسهای آموزشی تاکید شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/272116/photo_2017-12-26_08-59-16.jpg پیروزی مقتدراته تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر
تیم هندبال بانوان نفت گچساران در هفتهٔ هشتم و اول دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور مقابل حریف اصفهانی خود صاحب برتری شد.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران مقابل هندبالیست‌های شاهین شهری صاحب برتری شدند.
از هفتهٔ هشتم و اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم هندبال نفت گچساران میزبان شاهین شهر بود.
در این دیدار که در سالن پد خندق شهر گچساران وبین تیم‌های هندبال بانوان نفت و گاز گچساران و هیئت هندبال شاهین شهر اصفهان برگزار شد، شاگردان اعظم صمیمی در تیم نفت و گاز گچساران موفق شدند با نتیجه ۲۶ بر ۱۷ تیم اصفهانی را شکست دهند.
با این پیروزی تیم نفت و گاز گچساران با ۱۲ امتیاز بعد از تیم لارستان در مکان دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/272161/photo_2017-12-30_08-18-31.jpg برتری مقتدرانه تیم هندبال خردسالان هیئت هندبال گچساران
رقابت‌های هندبال خردسالان منطقه ۷ کشور در بهبهان با قهرمانی تیم هیئت هندبال گچساران به پایان رسید.
تیم هندبال بانوان خردسال گچساران قهرمان مسابقات منطقه ۷ کشور شد.
مسابقات هندبال بانوان خردسال منطقه ۷ به میزبانی استان خوزستان و شهر بهبهان از ۶ لغایت ۸ دی ماه برگزار شد.
در این رقابت‌ها تیم‌های هیئت هندبال گچساران، پیشتاز بهبهان، هیئت هندبال چرام قصر و نشاط ایرانیان و هیئت هندبال ایذه حضور داشتند و به صورت دوره ای با هم رقابت کردند که در پایان تیم هندبال هیئت گچساران توانست با مربیگری راضیه فولادی و سرپرستی زهرا حسن زاده با برتری مقابل حریفان به مقام نخست این مسابقات دست یافت.
دیگر نماینده استان هیئت هندبال چرام با مربیگری ذاتمه حسن پور مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
مریم اسکندری و آزاده کزنلو دو داور هندبال بانوان استان در این مسابقات قضاوت کردند.
اعظم صمیمی بعنوان نایب رئیس منطقه ۷ بانوان کشور بر نحوه برگزاری این رقابت‌ها نظارت می‌کرد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/272217/photo_2017-12-30_08-57-09.jpgبازدید رئیس و دبیر فدراسیون سه گانه کشور از هیئت سه گانه استان کهگیلویه وبویراحمد
رییس فدراسیون سه گانه به همراه صفری دبیر فدراسیون از هیئت سه گانه و اماکن ورزشی در شهر یاسوج بازدید کرد
سردار صبور رئیس فدراسیون سه گانه کشور بهمراه صفری دبیر این فدراسیون از هیئت سه گانه استان کهگیلویه وبویراحمد بازدید کرد.
آتیلا لوا رئیس هیئت سه گانه استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری استان با بیان این خبر گفت:
سردار صبور رئیس فدراسیون سه گانه کشور بهمراه صفری دبیر این فدراسیون با حضور در شهر یاسوج از اماکن ورزشی این هیئت وشهر یاسوج بازدید کردند.
لوا ادامه داد: در این بازدید که به منظور ارزیابی اماکن ورزشی شهر یاسوج جهت برگزاری اردوهای تیم ملی سه گانه کشور انجام شد، رئیس و دبیر فدراسیون سه گانه کشور از استخر سرپوشیده کوثر یاسوج به عنوان پایگاه استعدادیابی سه گانه در استان، پایگاه قهرمانی و پیست تارتان دوومیدانی بازدید کردند.
رئیس هیئت سه گانه استان ضمن تشکر از حمایت‌های مادی و معنوی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در این بازدید سردار صبور و صفری دبیر فدراسیون سه گانه کشور ضمن ابراز خرسندی از شرایط و امکانات موجود در هیئت سه گانه استان جهت برپایی و تشکیل اردوی تیم‌های ملی سه گانه کشور در شهر یاسوج، از حمایت مادی و معنوی فدراسیون سه گانه کشور در ارسال لباس‌های مخصوص سه گانه و امکانات سخت افزاری به هیئت سه گانه استان خبر داد.
سردار صبور رئیس فدراسیون سه گانه کشور در این بازدید پتانسیل ورزشکاران کهگیلویه وبویراحمد را ستود و افزود: با توجه به محرومیت کهگیلویه و بویراحمد این استان پتانسیل بالایی در پرورش ورزشکاران خصوصاً سه گانه می‌باشد.
رئیس فدراسیون سه گانه کشور ورزشکاران استان کهگیلویه وبویراحمد را پاک‌ترین، صادق‌ترین و با اخلاق دانست و از تلاش‌های رئیس هیئت سه گانه در جهت رشد و شکوفایی و اعتلای هرچه بیشتر این ورزش تشکر و قدردانی کرد.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/272370/photo_2017-12-30_12-18-37.jpgبرگزاری همایش پیاده روی خانواده ویژه طلاب و روحانیون شهر یاسوج
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان از برگزاری همایش پیاده روی خانواده ویژه طلاب و روحانیون در شهر یاسوج خبر داد.
همایش پیاده روی خانواده ویژه طلاب و روحانیون در شهر یاسوج برگزار شد.
در این همایش که بمناسبت سالروز ۹ دیماه ویژه طلاب و روحانیون استان در شهر یاسوج برگزار گردید، شرکت کنندگان مسیر ابتدای جاده امامزاده شاه قاسم تا حرم مطهر امامزاده شاه قاسم به مسافت سه کیلومتر را پیمودند.
در این همایش علاوه بر روحانبون و طلاب جمع کثیری از مردم ورزشدوست شهر یاسوج و روستاها اطراف شرکت داشتند.
در این همایش حجه السلام پناهی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان طی سخنانی پیرامون ورزش و سلامتی و نقش روحانیون در سلامتی جامعه سخنانی ایراد کرد و از همکاری‌های هییت ورزش‌های همگانی استان با حوزه‌های علمیه در سطع استان تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این همایش به قید قرعه به ۶۳ نفر از شرکت کنندگان هدایایی از قبیل دوچرخه، کارت هدیه ۵۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ هزارتومانی، البسه ورزشی چادر زنانه اهدا شد.
این همایش با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و هییت همگانی برگزار شد.
ضمناً نظیر چنین همایشی در شهر دهدشت و روستای چناربرم از توابع شهرستان دنا برگزار و به قید قرعه به تعاددی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/271422/IMG_5518.JPGاستفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان گفت: استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، باعث رشد و شکوفایی ورزش همگانی و قهرمانی می‌شود.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان بر اسفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این مطلب در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تاکید بر ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان بیان داشت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها باعث رشد و شکوفایی ورزش همگانی و قهرمانی خواهد شد.
محمد تقی علوی ضمن تشکر از رسانه ملی، مطبوعات و رسانه‌ها، در حمایت از ورزش استان، خواستار توجه بیشتر به ورزش استان و هیئت‌های شهرستانی شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خواستار حضور خیرین ورزشی شد و بیان داشت: استان کهگیلویه وبویراحمد همانند سایر استان‌های کشور نیازمند سرمایه گذران است و حضور حامیان مالی و اسپانسر باعث توسعه زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری و شکوفایی ورزش استان در کشور خواهد شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان از اختصاص یک درصد از بودجه ادارات برای توسعه زیر ساختهای ورزش دستگاه‌های اجرای خبر داد و بیان داشت: توجه به ورزش کارکنان، توسعه فضای ورزشی در ادارات و ساخت و ساز اماکن ورزشی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی باعث ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی و همگانی در بین کارکنان خواهد شد.
این مقام مسئول استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی را مهم و ضروری برشمرد و بیان داشت: نبود حامی مالی و اسپانسر در ورزش باعث رکود ورزش قهرمانی خواهد شد و در این راستا خواستار حمایت مسئولین استانی و کشوری هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان به نقش شهرداری‌ها، بانک‌ها در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی اشاره کرد و بیان داشت: در مصوبه ورزش استان هر دستگاه اجرایی می‌تواند بعنوان اسپاسنر و حامیان مالی از تیم‌ها یا قهرمان ملی پوش استان در رقابت‌های قهرمانی کشوری و بین المللی حمایت کند و این پشتیبانی مادی و معنوی قطعاً می‌تواند زمینه‌های رشد و شکوفایی ورزش‌های همگانی و توسعه ورزش قهرمانی شود.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/271338/photo_2017-12-26_09-35-02.jpg کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتباد و مواد مخدر در دهدشت برگزار شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در دهدشت خبر داد.
رضا نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با بیان این خبر گفت: در جهت سطح ارتقای دانش و آگاهی مربیان و ورزشکاران شهرستان، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه، هدف از برگزاری این کارگاه را گسترش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و آگاهی سازی مربیان و ورزشکاران از خطرات اعتیاد به مواد مخدر ذکر کرد و گروه هدف را مربیان رشته‌های مختلف ورزشی و ورزشکاران ذکر کرد.
نیکویی زاده افزود: در این کارگاه در خصوص انواع مواد مخدر و خطرات آن در جامعه و راههای پیشگیری و در مورد آسیب‌های مکمل‌های غیر مجاز ورزشی و نحوه آشنایی با آن‌ها آموزش‌های لازم به شرکت کننده ارائه شد.
این همایش با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و با مدرسی سرکار شریفی برگزار گردید.
 
 http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/271327/photo_2017-12-26_09-06-53.jpgصعود کوهنوردان شهرستان کهگیلویه به کوه نیر
به مناسبت اولین یادواره پیشکسوت و رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان کهگیلویه زنده یاد صفدر وکیلی، کوهنوردان شهرستان به قله نیر بلندترین قله شهرستان کهگیلویه صعود کردند.
کوهنوردان شهرستان کهگیلویه موفق به فتح قله نیر شدند.
در صعود کوهنوردان شهرستان کهگیلویه به مناسبت اولین یادواره پیشکسوت و رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان کهگیلویه زنده یاد صفدر وکیلی به قله نیر بلندترین قله شهرستان کهگیلویه صعود کردند.
در این صعود ۷۰ نفر از کوهنوردان شهرستان کهگیلویه به همراه معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه و تعدادی از کوهنوردان بهبهان، چرام و لنده موفق به فتح قله ۳۴۵۰ متری نیر شدند و پرچم بر افتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این قله به اهتزاز درآوردند.
این صعود با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های کهگیلویه و چرام، هیئت‌های کوهنوردی کهگیلویه و چرام و با همکاری گروه‌های کوهنوردی ادارات شهرستان کهگیلویه شامل، گروه کوهنوردی فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره برق و مطبوعات شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1