تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۳۰۴۰۶۸

۹ دی در کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟ (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛خبرهای ۹ دی‌ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد

خسارت ۶۳ میلیارد تومانی به اموال عمومی مردم در اغتشاشات ۸۸/ سکوت در مقابل فتنه‌گران نشان از قانون‌گریزی و همراهی با آنان است
امام جمعه دهدشت گفت: در فتنه ۸۸ قریب به ۶۳ میلیارد تومان به اموال عمومی مردم خسارات وارد شد.
مراسم بزرگداشت ۹ دی با حضور پرشور مردم انقلابی شهر دهدشت در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم در بزرگداشت روز ۹ دی، اظهار داشت: ما هم بخشی از تاریخ‌سازان هستیم و آیندگان موضع‌گیری‌های ما را مطالعه خواهند نمود.

امام جمعه دهدشت در ابتدا گریزی به حکومت‌های گذشته زد و با بیان اینکه در حکومت‌های طاغوتی، ستمگری فراوان و آثار مخرب و هولناکی وجود داشت، گفت: در این حکومت‌ها مردم را به کفر و ابتذال می کشاندند و اقتصاد مردم  را ذله و آزادی و حریت انسان‌ها را از آن‌ها می‌گرفتند.


وی بالاترین جرم در پیشگاه خداوند بعد از شرک را، کشتن انسان‌های بی‌گناه عنوان و تصریح کرد: در حکومت‌های طاغوتی انسان‌های بزرگی همچون اولیاء الهی به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حسینی راه رسیدن به یک جامعه آٰرمانی را تشکیل حکومت صالح الهی دانست و بیان کرد: اما متاسفانه در طول تاریخ سهم حکومت‌های صالح بسیار اندک بوده و هرگاه حکومتی صالح تشکیل می‌شد فتنه‌های زیادی در مقابل او رخ‌نمایی می‌کرد.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه فتنه مربوط با سال ۸۸ نیست و از آغاز اسلام فتنه‌گران وجود داشتند، گفت: در زمان حکومت امیرالمومنین(ع) فتنه‌گران آن‌قدر توطئه چیدند تا حضرت علی(ع) را در محراب عبادت به شهادت رساندند.


وی سیاست رهبر معظم انقلاب بر حفاظت از ۹ دی را یادآور شد و با بیان اینکه امروز هم فتنه جدیدی در راه است، گفت: اگر مردم بصیرت و آگاهی خود را از دست دهند و در میدان حاضر نشوند فتنه‌گران خیال‌های واهی در سر دارند و مجدداً با همان تجهیزات سال ۸۸ و با پشتیبانی استکبار به میدان خواهند آمد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در سال ۸۸ عده‌ای عمله دست استکبار شدند و خسارات بزرگی برای کشور به جا گذاشتند.

امام جمعه دهدشت مخدوش کردن چهره ایران در جهان بین‌المللی، تشویش اذهان عمومی، ایجاد شکاف بین مردم، امیدواری دشمنان انقلاب، تخریب چهره نهادها و شخصیت‌ها، بازی با حیثیت نظام، کشته شدن ۳۹ نفر، فشار و تشدید تحریم‌ها، باج‌خواهی پرونده هسته‌ای و هدف قرار دادن امنیت ملی و اقتصادی را بخشی از خسارات فتنه‌گران به کشور در سال ۸۸ عنوان کرد.


وی با بیان اینکه ۱۱ بانک خصوصی و دولتی در اغتشاشات ۸۸ به آتش کشیده شد، گفت: قریب به ۶۳ میلیارد تومان به اموال عمومی مردم خسارات وارد شد.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: به خاطر وجود انسان‌های منحرف در دست دشمن، دشمن جرأت پیدا کرد در سازمان ملل علیه ایران اسلامی قطعنامه صادر کند.

امام جمعه دهدشت خواستار محکوم‌کردن فتنه توسط مسئولان شد و خاطرنشان کرد: اگر در مقابل فتنه سکوت کردیم همانند قانون‌شکنان قائل به قانون‌گریزی هستیم.

وی افزود: لشکرکشی یک فرد به خاطر قبول نشدن در انتخابات بزرگ‌ترین خیانت به ملت است.


حجت‌الاسلام حسینی از قدرت‌طلبی به عنوان فتنه جدید یاد و تصریح کرد: عده‌ای دیروز سخن از اسلام می‌گفتند، امروز ایران ایران و فردا توران توران خواهند گفت.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه همه مسئولان در همه حال باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: بگم‌بگم‌های عده‌ای فراموش نشد، خودت می‌خواهی رییس جمهور، قاضی و رهبر باشی یعنی چه؟ این یعنی دیکتاتور؟ تو اگر اینقدر پاک هستی چرا اینقدر هراس داری؟ اگر راست می‌گویی بگذار محاکمه‌ات بکنند؟ چرا داری اینهمه به مردم و ملت دروغ می‌گویی.

وی خاطرنشان کرد: دولت هم باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی نماید.


 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه امروزه دشمن در کمین نشسته و با برخی شعارهای ساختاری سعی در تشویش اذهان عمومی دارد، خواستار هوشیاری مردم نسبت به این مهم شد و بیان کرد: این انقلاب در گذر تاریخ به دست ما رسید و دیگران در آینده درباره ما قضاوت خواهند نمود.


 



مراسم ۹دی در قلعه رئیسی برگزار شد+تصاویر
همزمان با سراسر کشور مراسم ۹دی در قلعه رئیسی برگزار شد.


 همزمان با سراسر کشور مراسم ۹دی با حضور امام جمعه، بخشدار، جانشین سپاه فتح استان، فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه، مدیران ادارات و مردم در قلعه رئیسی برگزار شد.







سخنران این مراسم سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

مردم در پایان این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده بار دیگر حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان و مردم شهر قلعه رئیسی جهت شرکت در این مراسم باشکوه عنوان کرد: در زمان غیبت خدا انسان را تنها نگذاشت و در زمان غیبت ولی فقیه امام است.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: خیلی ها بودند که در طول اسلام با رسول و انبیاء هماهنگ و خوب بودند ولی آینده آنها را تنها گذاشتند و به بیراهه رفتند و در سال ۸۸ عده ای ولی را تنها گذاشتند اما مردم در ۹دی در کنار ولی و امام ماندند و امام را تنها نگذاشتند و ۹دی اوج بصیرت مردم بود که در جهت حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه و نظام به صجنه آمدند.


 
 
مردم با همه گلایه‌ها از وضعیت اقتصادی و انتقاد از مسؤولان نظامشان را دوست دارند
امام جمعه چرام گفت: مردم بصیر ما در ۹ دی به صحنه آمدند و نشان دادند با همه گلایه‌هایی که ممکن است در بحث اقتصادی و معیشت نسبت به برخی مسئولان وجود داشته باشد اما نظامشان را دوست دارند.
همایش گرامیداشت ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولان در مصلای چرام برگزار شد
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار در آیین برگزاری این همایش با بیان اینکه ۹ دی متعلق به همه افراد، همه گروه‌ها و همه احزاب سیاسی است که نظام و ولایت را قبول دارند، اظهار کرد: ۹ دی به تعبیر مقام معظم رهبری روح حماسی و عاشورایی حسین(ع) یک بار دیگر جریان فتنه‌ای که انتخابات را بهانه قرار داده بود برای براندازی اصل نظام است.
امام جمعه چرام، عنوان کرد: شعارهایی که داده می‌شد، شعارهای ساختار شکنانه‌ای بود که توسط افراد فتنه‌گر داده شد، مردم بصیر ما در ۹ دی به صحنه آمدند و نشان دادند با همه گلایه‌هایی که ممکن است در بحث اقتصادی و معیشت نسبت به برخی مسئولان وجود داشته باشد اما نظامشان را دوست دارند.
وی، افزود: مردم برای این نظام جان و خون و شهید دادند تا این نظام و آرمان‌های‌هایش پابرجا بماند.
 
کشور را چه شده که نماینده مجلس از آزادی فتنه‌گر سخن می‌گوید/فتنه‌گران دنباله‌روی بی‌بی‌سی شدند
امام جمعه باشت گفت: شورای نگهبان به خواب رفته اگر اینگونه نبود این نمایندگان چطور از آزادی فتنه‌گران سخن می‌گویند و ۲۴ نماینده ما از اسرائیل حمایت می‌کند.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی با بیان این مطلب که به فرموده مقام معظم رهبری، حماسه ۹ دی یک حماسه ماندگار شد، اظهار کرد: لازم است هرساله فتنه ۸۸ در ۹ دی مانند بازخوانی عاشورا و کربلا بازخوانی شود تا نسل جوان بدانند چه اتفاقی باعث شد کشور ما به لبه پرتگاه برسد.
امام جمعه باشت با اشاره به این مطلب که هرساله در این روز بزرگ باید نکاتی را یادآوری کنیم و روندی را ادامه دهیم که دچار فتنه‌های آینده نشویم به هویت فتنه ۸۸ و سرمنشا آن اشاره کرد و گفت: نمی‌توانیم بگوییم انتخابات سبب فتنه شد چرا که ۴ دهه است مسئله انتخابات را در کشور داریم، چرا در انتخابات دیگر این اتفاق‌ها شکل نمی‌گرفت.
وی، افزود: کلید واژه فتنه سال ۸۸، کلمه تقلب بود که اولین بار بی‌بی سی آن را در سال ۸۸ اعلام کرد و گفت در انتخابات ایران احتمالا تقلب صورت خواهد گرفت، از آن زمان عده‌ای درون کشور این حرف را باور و بی‌بی.سی را همراهی کردند و کمیته صیانت از آرا که کمیته‌ای غیرقانونی بود را تشکیل دادند.
حجت‌الاسلام عبودی، ادامه داد: برای کشوری که خود قانون اساسی و نهادهای نظارتی دارد تشکیل این کمیته چه لزومی داشت، کسانی این کمیته را تشکیل دادند که معتقد به این بودند در انتخابات قرار است تقلب صورت گیرد اما چرا در بقیه انتخابات اینان از تقلب خوف نداشتند، مگر مجلس ششم که هنوز به عنوان یک لکه ننگی بر پیشانی نظام ما هست در این کشور برگزار نشد پس چرا آن زمان کمیته صیانت را تشکیل ندادند.
وی، تصریح کرد: فتنه‌گران بلندگوی بیگانگان در کشور شدند، عده‌ای از سران بی‌بصیرت هم با سکوتشان آنها را حمایت کردند، در بحث آشوب‌های خیابانی در تهران، دستگاه‌های امنیتی بسیاری از افراد سفارتخانه‌های غربی را دستگیر کردند.
امام جمعه باشت، عنوان کرد: ما قرار نیست حزب و جناحی صحبت کنیم اما معتقد هستم کسانی که در فتنه نقش داشتند بدون هیچ ملاحضه و ظاهرسازی باید به مردم معرفی شوند و مشخص شود در فتنه چه نقشی داشتند، برای اینکه منصفانه حرف بزنیم بله به مناظره‌ها نقد داریم اما نمی‌توان فقط مناظره‌ها را بهانه قرار داد چرا که نشانه‌های دیگر داریم که سران فتنه دنبال ایجاد آشوب و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و این ملت سرافراز بودند.
عبودی کمترین حکم برای فتنه‌گران را اعدام ذکر کرد و متذکر شد: آنها به بیت‌المال و اموال مردم ضربه زدند، برخی بی‌گناه کشته شدند و به حیثیت سیاسی نظام لطمه وارد شد، مگر شورای نگهبان به خواب رفته که این نمایندگان از آزادی فتنه‌گران سخن می‌گویند.
 
خسارت وارده فتنه‌گران در سال ۸۸ به مملکت کمتر از خسارت ۸ سال دفاع مقدس نبود
رزمنده ۸ سال دفاع مقدس گفت: خسارت وارده فتنه‌گران در سال ۸۸ به مملکت کمتر از خسارت ۸دفاع مقدس نبود.
سید شکرالله واهبی‌زاده در نشست ۹ دی در دیشموک اظهار کرد: ۹ دی روز بسیار سخت و سرنوشت‌ساز موثر هم برای دشمن و هم برای ملت ما بود.
رزمنده ۸ سال دفاع مقدس گفت: ۹ دی روزی بود که تمام سناریوهای دشمن که علیه ایران طراحی کردند نقش برآب شد و ما باید بدانیم آمریکا شیطان بزرگ است و طراحی فتنه ۸۸ علیه ایران توسط آمریکا شکل گرفت و این فتنه هنوز ادامه دارد.
وی اذعان کرد: تخلف انتخابات در فتنه ۸۸ بهانه برای براندازی نظام بود و با ایجاد فتنه ۸۸ خسارت زیادی به زیرساختها، اقتصاد و همچنین دین ما وارد شد.
واهبی‌زاده گفت: پیروزی ملت ایران در ۹دی‌ماه برابر با پیروزی ما در فتح خرمشهر بود و این روز روسیاهی دشمن و شکست قطعی دشمن در نقشه‌های خود بود.
وی با بیان اینکه روز ۹ دی‌ماه روز سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی بود عنوان کرد: ۹ دی‌ماه با تدبیر حکمیانه رهبر و بیداری و بصیرت ملت شهید داده باعث شد مردم به خیابانها بریزند و از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کنند.
رزمنده ۸ سال دفاع مقدس گفت: خسارت وارده فتنه‌گران در ۹ دی‌ماه کمتر از خسارت ۸ سال دفاع مقدس نبود که مهترین خسارت وارده به ما بحث اعتقادی و دینی ما بود که زیر سؤال رفت.
وی با بیان اینکه ما نباید خدمات نظام و انقلاب را زیر سؤال ببریم عنوان کرد: بیان اعتراض مردم بر گرانی حق مردم است و مردم به خاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی گلایه خود را ابراز می‌کنند.
واهبی‌زاده گفت: اعلام قطع یارانه‌ها و گرانی بنزین در شرایط سخت ناامیدی مردم و امیدواری دشمنان نظام را به همراه دارد و همین کارها باعث می‌شود که فتنه‌گران سوءاستفاده کنند و علیه ارزش‌های اسلامی برخیزند.
وی تصریح کرد: ما سرمایه عظیمی و توانمندی‌های خوبی داریم و در چنین روزهایی همین مردم هستند که در دفاع از ارزش‌ها حضور پیدا می‌کنند و شمشیر می‌زنند و ما باید بدانیم همین توده‌های ضعیف بوند که در تمام صحنه‌ها حضور دارند و در ۸ سال دفاع مقدس خط‌شکن بودند.
واهبی‌زاده گفت: ما نباید در برابر مشکلات کمر خم کنیم نباید موضع علیه انقلاب و رهبری بگیریم چون فتنه جدید در راه است و اگر حواسمان جمع نباشد تیر و ترکش می‌خوریم و ان‌شالله به برکت خون شهدا این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) وصل می‌شود.
رزمنده ۸سال دفاع مقدس عنوان کرد: برخی که حامی آزادی فتنه‌گران هستند همدم و همیار فتنه‌ها بودند و هستند و ما باید مقابل فتنه‌کران با جدیت مقابله کنیم.
وی عنوان کرد: گر چه نظام اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم داده است اما به دلیل عمق محرومیت زیاد هر چقدر کار شود باز هم کم کار شده است.
واهبی‌زاده تصریح کرد: برخی برای اینکه دشمن از آنها خوشحال شود بعضی مواقع حرف‌های بی‌ربطی می‌زنند و می‌گویند که ما نیاز به اسلحه نداریم اما باید بدانند اگر همین اسلحه‌ها نبود داعش ریشه ما را در می‌آورد.
وی بیان کرد: از مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخص مدیران کهگیلویه می‌خواهم با توجه به اینکه در شرایط سخت در تمام خطوط فرهنگی سیاسی، اقتصادی سپاه گره گشای ملت بود کارهای مدیریتی را به سپاه واگذار کنند.
واهبی‌زاده گفت: گرانی تخم‌مرغ چه ربطی به آمریکا و تحریم‌ها دارد به جای اینکه برای ۴ سال آینده در جمع‌آوری آرای انتخاباتی تلاش می‌کنید برای رفع مشکلات مردم قدم بردارید باید خادم مردم باشید نه خادم حزب و سیاست.
وی گفت: مسؤولان به جای اینکه بیشتر وقت خود را به سیاست تلف می‌کنند ۲۴ ساعت در کنار مردم این منطقه بگذرانند تا بدانند با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند مسؤولان به جای اینکه بیشتر دکترها را در یاسوج می‌خوابانند برخی از این دکترها را برای رفع مشکلات درمانی به منطقه دیشموک بیاورند.
واهبی‌زاده عنوان کرد: مسؤولان مشکلات درمانی منطقه دیشموک را دریابند هر کس که از دهدشت به سمت این مناطق می‌آید از جاده ناهموار این منطقه غبطه می‌خورد.
وی گفت: مسؤولان به جای حضور تشریفاتی به مناطق با ماشین‌های شاسی‌بلند و کت و شلوار میلیونی به فکر آن فرد پابرهنه که با کفش پاره زندگی می‌کند باشد.
واهبی‌زاده متذکر شد: دیشموک شهید پذیرش از دست داد شهید پرواز از دست داد که سردارهای امروزی پای منبر او می‌نشستند و از آنها استفاده می‌کردند پس باید بیشتر به فکر این منطقه شهید داده باشند.
وی از مسؤولان کهگیلویه خواست تا مدیریت را به دست سپاهیان بسپارند تا مشکلات رفع گردد.
 
۹ دی برای همیشه در تاریخ ثبت شد
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ دی برای همیشه در تاریخ ثبت شد.
سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست ۹ دی شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه یک بار دیگر دور هم جمع شدیم تا بیعت مجددی با رهبری و نظام داشته باشیم اظهار داشت: در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی کشور دچار اتفاقات همانند سال ۸۸ شد ولی با تدابیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب از همه آنها با عزت عبور کردیم.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عرصه ۹ دی یکی از عرصه‌های بسیار مهم تاریخ نظام جمهوری اسلامی بود که پس از بی حرمتی ها و فتنه‌های که صورت گرفته به خصوص در روز عاشورا که به مساجد، حسینه‌ها و مردم بی‌گناه حمله شد و بی‌حرمتی‌های که صورت گرفت مردم در روز ۹دی آگاهانه به میدان آمدند و با مشت‌های آهنین جواب دشمنان نظام را دادند.
وی افزود: ۹ دی فرق بین کوفه و تهران و عراق و ایران را نشان داد و آب رفته را به جوی باز گرداند و ۹دی در ایران بود ولی پایه‌های کاخ سفید در آمریکا به لرزه درآمد و این جزء افتخارات ما است که نیازی نیست ولی همیشه در بین ما باشد بلکه نیاز است ولی در قلب ما باشد و این روز یک روز افتخار آمیز و روزی بود که ملت بیعت مجددی با رهبری در تاریخ نظام ثبت کردند.
انصاری خاطرنشان کرد: روز ۹ دی برای همیشه در طول تاریخ ثبت شد و باید همیشه این روز را گرامی بداریم و آن را حفظ کنیم و چه آنهایی که مسوول هستند و چه آنها که مسوول نیستند باید یاد بگیرند که اگر جایگاهی دارند به برکت همین نظام، انقلاب، رهبری و شهدا دارند و باید پشتیبان ولایت فقیه و نظام باشند و اگر روزی بد مسیری بروند با مشت آهنی مردم روبرو خواهند شد.
جانشین سپاه فتح استان یادآور شد: همه کسانی که قبلا در این نظام جایگاه و مسوولیت مهم داشتند و چه کسانی که امروز مسوول هستند باید بدانند کسی جرات نمی‌کند که نظامی که پایبند به خون شهدا است را در آن کج رویی و بخواهد مسیری جزء این نظام بردارد و بخواهد خیانت کند.
وی با بیان اینکه مردم این روزها هم به هوش باشند که بسیاری اتفاقات مهندسی شده است تاکید کرد: بسیاری از اتفاقاتی که در روزهای گذشته در کشور رخ داد به عنوان یک بهانه اقتصادی هستند ولی باید هوشیار بود که این روند مهندسی شده است چرا که وضعیت اقتصادی امروز از وضعیت ۸ سال دفاع مقدس که بدتر نیست و ما اگر بخواهیم حتی بر روی مواضع اقتصادی هم حرکت کنیم رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را اصل قرار داد و می توانیم بر روی آن مسیر حرکت کنیم.
انصاری اضافه کرد: همه تلاش کنیم محافظ و خود را از این نظام و این انقلاب بدانیم و باید ید واحد باشیم و وحدت را حفظ کنیم.
 
خواص بی‌بصیرت در نهایت بی‌حیایی فتنه‌گران ساکت ماندند/فتنه سبز با همه بدی‌ها اتحاد ملت را بیشتر کرد
امام جمعه کبگیان گفت: خواص بی‌بصیرت در نهایت بی‌حیایی فتنه‌گران ساکت ماندند.
همایش ۹دی امروز همگام با سراسر کشور در مسجد جامع شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان با حضور آحاد مردم و مسئولان برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان، که سخنران این مراسم بود با تبریک حماسه ملت در برابر فتنه سبز گفت: در انتخابات ۸۸ عده‌ای به بهانه انتخابات با گراگیری از فتنه‌گران خارجی و ضد انقلاب در قالب برنامه‌ریزی منظم و مـدون در پهنای آرزوهای خود به خیال براندازی صد درصد نظام جمهوری اسلامی به خیابان‌ها آمدند و باصدای مرگ بر اصل ولایت فقیه تیشه به ریشه ارزشهای انقلاب و اسلام زدند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به نقش خصمانه دشمنان خارجی در جبهه هجمه به نظام و ارزشهای انقلاب گفت: مردم بیدار دل و متحد ما با حماسه حضور و بصیرت کامل در مقابله با فتنه سبز ۸۸ به جهانیان ثابت کردند، که به خون دادن و تکه تکه شدن فرزندانشان در تثبیت انقلاب اسلامی تا متصل شدن به انقلاب عظیم جهانی حضرت مهدی(عج)پایبندند.
سخنران ۹دی ۱۳۹۶کبگیان تصریح کرد: کسانی که در نهم دیماه ۸۸ در هلهله فتنه‌گران در عاشورای حسینی سکوت محض اختیار کردند، خواص بی‌بصیرتی بودند که در نهایت بی‌حیایی فتنه گران ساکت ماندند و این سکوت معنادار به ملت ثابت شد و ناخودآگاه به اشتباه خود پی بردند و به خیابانها آمدند و با فریاد ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، نطفه فتنه را در دم خفه کردند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: تشویش افکار عمومی، ایجاد شکاف بین مردم، توهین به مقام‌های دلسوز و انقلابی، بازی با حیثیت نظام در خارج از کشور کشتن ۳۹ نفر بی‌گناه، در سایه امید دادن به دشمن بزرگترین خیانتی بود که در فتنه ۸۸ رخ داد و همین باعث شد که آقای شیمون پرز به صراحت و اطمینان کامل بیاید و بگوید فلان جریان در ایران جبهه و طرفدار ماست!.که البته ماها این حرف را قبول نداریم زیرا انسان‌های دلسوز متدین و انقلابی به نام همین جبهه در این برداشت غلط می‌سوزند.
وحدانی‌فر با اشاره به تخریب امول عمومی و سوختن مساجد در سایه کشتار افراد بی‌گناه گفت: کسانی که به دشمن گفتند تحریم کنید و فشارهای دشمن به صورت مستقیم انجام شد و در پرونده هسته‌ای دو ماه مانده به انتخابات ۸۸ نامه باراک اوباما را ببینید که به رئیس جمهور وقت گفت شما بیایید
در مسئله هسته‌ای بدون پیشرفت با شما مذاکره می‌کنیم و همان موقع باید رمز کلک و بوی خیانت و فتنه را حس می‌کردیم.
خطیب همایش ۹ دی کبگیان گفت: رویداد فتنه سبز با همه توهین به نظام و صدمه به بیت‌المال حلقه اتحاد ملت را در تثبیت محکم‌تر و عرق مردم نسبت به اصل ولایت و نظام در تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلام را محکم‌تر از گذشته کرد.
 
 
افشاگری جدید در پشت پرده فتنه ۸۸ در ۹ دی ماه گچساران

مسوول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران گفت: اسناد موجود است که خاتمی در پشت پرده فتنه چه کرده است.
سردار عظیم ابراهیم‌پور در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی گچساران اظهار کرد: امروز باید پس از هشت سال از پشت پرده‌های ناگفته فتنه ۸۸ سخن گفت.
وی ادامه داد: از همان ابتدا و از زمان به وجود آمدن حضرت آدم جبهه حق و باطل تشکیل شد و باید بدانیم امروز یهود یک طرف جبهه است و با مطالعه می‌توان به نقش یهود پی برد، چنان که که خداوند به پیامبرش می‌گوید مراقب قوم یهود باشید.
ابراهیم‌پور افزود: قوم یهود تجلی برنامه‌نویسی ابلیس است و از این جهت هزاران سال است اینها در مقابل جبهه حق ایستاده و برنامه‌ریزی می‌کنند.
مسوول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز دو مکتب عصاره جبهه حق و باطل است و باید بدانیم سومی وجود ندارد، چرا که یک طرف مکتب شیعه است و طرفی دیگری مکتب صهیونیسیم قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب در سال ۵۷ اذعان کرد: از همان بدو پیروزی صهیونیست‌ها به دنبال برنامه‌ریزی بودند و از همان اول انقلاب اسلامی ۵۲ کودتا را مانند نوژه، طبس، خلق عرب، بلوچستان و کردستان و سه نقطه را برای نابودی انقلاب برنامه‌ریزی کرده‌اند.
ابراهیم‌پور بیان کرد: ۱۷ هزار ترور انجام شد و پس از آن هشت سال جنگ را نه تنها فقط با عراق بلکه با حامیان او با عزت پشت‌سر گذاشتیم چنان که مشاهده کردیم در طول دوران دفاع مقدس از ۱۹ کشور مختلف اسیر در ایران بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برای گفتن پشت‌پرده‌های فتنه باید از سالهای ۶۷ و ۶۸ شروع کنیم افزود: من جناحی نیستم و قبل از سخنانم باید بگویم هیچ وابستگی به این دولت و دولت‌های قبلی نداشته و ندارم و همواره خود را سرباز رهبر می‌دانم.
مسوول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران ابراز کرد: در دولت‌های هاشمی ، خاتمی ، احمدی‌نژاد و روحانی خدمات زیادی صورت گرفته است اما ضعف‌ها را باید گفت و امروز باید سخن از ورود نفوذ گفت که نفوذ اصل کار ما است.
ابراهیم‌پور عنوان کرد: متاسفانه باید گفت در دولت هاشمی پایه اقتصادی و بانکی کشور را بر اساس سرمایه‌داری بسته‌اند و در دولت هاشمی نفوذ را کاملا مشاهده می‌کنیم که بزرگان آنها تحصیل کرده‌های آمریکا بودند و درس مدرنیته خوانده‌اند.
وی ادامه داد: نفوذ لیبرالیسم فرهنگی در دولت هاشمی به اوج خود می‌رسد و مشاهده کرده‌ایم حضرت آقا آن زمان فرمودند مراقب تهاجم فرهنگی باشید.
ابراهیم‌پور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: آیا روزنامه همشهری کرباسچی آن روز را یادتان است که با خوانندگان زن و عده‌ای معلوم‌الحال مصاحبه می‌گرفتند و از همان زمان برنامه نفوذ را در دستور کار داشته‌اند.
مسوول قرار گاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران افزود: امروز باید گفت در دولت خاتمی همان تیم قبلی مسیر حرکت را در دست گرفت و دست به آرایش تیمی نزد و این همان است که مسیر آنها ۱۶ سال ادامه داشت.
ابراهیم پور ادامه داد: در نظام لیبرالیسم فرهنگی در دولت خاتمی شاهد بودیم روزنامه‌های زنجیره‌ای آنها کار را به جایی رسانده بودند که پیامبر و ابا عبدالله را زیر سوال بردند و در ادامه هشت سال دفاع مقدس و انقلاب را به زیر سوال بردند و به دنبال زدن ریشه‌‌ها بودند و مشاهده کردیم در ادامه ایستادن در مقابل رهبری را علنی کردند.
وی اظهار کرد: پشت پرده فتنه ۷۸ را باید گفت تا بتوان به فتنه ۸۸ رسید و نقش آقای موسوی را در پشت پرده بسیاری از فتنه‌ها در کشور بود را گفت.
ابراهیم‌پور افزود: موسوی مطلبی را می‎‌نویسد و پس از آن دانشجویان به خیابان کارگر تهران می‌ریزند و خیابان را به آتش می‌کشند و عده‌ای لباس شخصی که برنامه‌ریزی شده بود را در دستور کار قرار می‌دهند.
مسوول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران عنوان کرد: درگام سوم دانشجویان در ۱۹ تیر به خیابان‌ها می‌ریزند که در این زمان عده‌ای را بازداشت کردند و در بازجویی‌ها مشخص می‌شود اینها دانشجو نبودند بلکه ارازل و اوباشی بودند که قراردادی با آنها بسته می‌شود به مبلغ روزانه ۷۰ هزار تومان تا دست به چنین حرکت‌هایی بزنند.
وی افزود: ارازل و اوباش در حال حرکت بودند و همان زمان سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه ثارالله و تامین امنیت با ایشان بود که تیم وی در خیابان جمهوری مستقر شده بودند.
این مسوول افزود: در حالی که سیستم‌های مخابراتی در آن ساعت قطع می‌شود همین ارازل و اوباش از طریق بی‌سیم‌های ماهواره‌ای که فقط مختص سازمان منابع طبیعی بود با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند.
وی گفت: مگر می‌توان فراموش کرد در آن ۱۶ سال چهل بحران در کشور اتفاق افتاد که اگر رهبری در این چهل بحران ورود نمی‌کردند مشخص نبود چه آشوبی در این کشور به راه می‌افتاد و امروز درخواست ما از جوانان این است کتاب چهل تدبیر رهبری را مطالعه کنند.
وی تصریح کرد: اما مشاهده کردند دکتر معین در نظرسنجی‌ها نفر ششم است و دوباره به سمت هاشمی برگشتند و در ستادهای هاشمی حضور یافتند اما نتیجه انتخابات پیروزی احمدی‌نژاد را در بر داشت.
ابراهیم پور خاطرنشان کرد: احمدی نژاد ۴ سال مردانه کار کرد اما امروز ما می‌گوییم با هیچ کس تعارف نداریم نه احمدی نژاد و نه هر شخص دیگر و هر شخصی بخواهد منم منم بگوید با او تعارف نداریم.
مسوول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران ادامه داد: چهار سال احمدی‌نژاد در حال تمام شدن بود و گفتند این دولت نباید ۸ ساله شود و به سراغ میرحسین موسوی رفتند.
مسوول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران افزود: میر حسین سال ۷۶ نیامد تا برگ برنده آنها برای بعد باشد و او نیز شخصی بود که در مقابل رهبری ایستاده بود و بیاحترامی کرده بود.
وی اظهار کرد: موسوی خودش عامل فتنه نیست بلکه او اجرا کننده فتنه است چنانکه او در چهارم فروردین در خانه‌ای تفاهم‌نامه‌ای با بهزاد نبوی، عطریان فر امضا می‌کند.
ابرهیم پور بیان کرد: برنامه این بود که میرحسین پس از شکست میز بازی را برهم زند و برهم زدن میز بازی یعنی انتخابات بعدی هم در کار نباشد و از این رو سلاح‌های قاچاق وارد کشور شد و عده‌ای منافقین از ترکیه وارد کشور شدند و با عواملی که در آلمان دوره رسانه‌ای دیده بودند شروع به برنامه‌ریزی کردند.
وی افزود: آن روز صحبت تقلب در انتخابات نبود و آنها به دنبال براندازی نظام بودند، اما بچه‌های اداره اطلاعات پنج خانه تیمی که اسلحه‌های آنها در آن جا بود گرفتند و آنها تلاش کردند کشته‌های ساختگی را مانند ندا سلطانی درست کنند.
ابراهیم پور ابراز کرد: در فتنه ۸۸ بچه‌های بسیج، سپاه و ارتش دور تا دور مرزها را تحت کنترل داشتند تا دشمن ورود نکند.
وی افزود: دوستان در همان زمان میرحسین را با یک خودرو به خیابان‌های تهران بردند و او را کامل توجیه کردند و از نفوذ گفتند و جریان براندازی نظام اما میرحسین رفت و همان سناریوی خودش را اجرا کرد و در ادامه کروبی را به خیابان‌های تهران بردند و ۶ ساعت او را چرخاندند تا این قائله تمام شود اما خودرویی که به دنبال کروبی آمده بود راننده‌اش کرباسچی بود و با مهدی هاشمی و دیگر آقایان اتمام حجت کردند و امروز با جرات می‌گویم که اسناد آن موجود است که خاتمی پشت پرده چه کرده است.
ابراهیم پور در پاسخ به برخی‌ها که می‌گویند چرا محاکمه نمی‌کنید، خاطرنشان کرد: آقایان شخصی که در برابر نظام اسحله می‌کشد حکمش اعدام است و امروز می‌گوییم آقایان حامی فتنه بچه‌های انقلابی در این هشت سال صبر و تحمل کرده‌اندو گرنه حکم آنها اعدام است.
این مسوول افزود: مگر می‌توانیم فراموش کنیم در شب عاشورا موسوی، کروبی و خاتمی که در تهران سخنرانی می‌کردند هر سه نفر می‌گویند، ما تا ولایت فقیه باشد بوی آزادی را نخواهیم چشید و پس از آن پرچم عزاداران حسینی را به آتش کشیدند.
ابرهیم پور ادامه داد: ما می‌توانستیم مانند اردوغان در ترکیه دو هفته‌ای کودتا را جمع کنیم اما در کشور ما و با تدبیر مقام معظم رهبری فتنه باید با تدبیر حل می‌شد و این یعنی هدایت نظامات ذهنی مردم چنان که مردم متوجه شدند تقلبی در کار نبوده است.
وی افزود: این مانند برجام است چرا که رهبری با اینکه می‌دانستند در برجام نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد اما از آن جا که در گوش جوانان ما خوانده بودند تنها راه حل مشکلات ما دوستی با آمریکایی‌ها است اما رهبری اجازه دادند که جوانان ما خودشان مشاهده کنند و ببینند.
ابراهیم پور ابراز کرد: اگر امروز سانترفیژها را از دست داده‌ایم اما از سوی دیگر ارزش آن را داشت تا جوانان ما مشاهده کنند به گرگنمی‌شود اعتماد کرد.
وی ادامه داد: ورق به ورق تدابیر مقام معظم رهبری در نهج البلاغه آمده است و ما باید آگاهانه مراقب فتنه‌های آینده باشیم.
مسوول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه پاسداران تصریح کرد: دیروز در برخی از شهرها تجمعاتی داشته‌ایم و باید مراقب بود همان جریانی که در این سالها به دنبال فتنه بودند نباید کاری کنیم و بهانه دست دشمن داد.
ابراهیم پور افزود: ما نیز قبول داریم مشکلات اقتصادی وجود دارد و روز به روز بیشتر می‌شود اما در سخترین شرایط انقلاب مردم رهبری را تنها نگذاشتند.
وی اذعان کرد: اینجا دعوای رئیسی، روحانی، قالیباف و احمدی‌نژاد نیست که عده‌ای می‌خواهند صف‌کشی کنند.
 
 
فتنه ۸۸ تحت فرماندهی مستقیم استکبار بزرگ‌ترین ترفند دشمن علیه ایران اسلامی بود
رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: فتنه ۸۸ تحت فرماندهی مستقیم استکبار بزرگ‌ترین ترفند دشمن علیه ایران اسلامی بود.
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در مراسم بزرگداشت روز ۹ دی در دهدشت اظهار داشت: ملت شریف ایران اسلامی در عمر پربرکت انقلاب اسلامی و در همه صحنه‌ها تحت زعامت ولایت فقیه حرکت‌های پر از درس و مجاهدت و ایستادگی داشته‌اند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به جنگ هشت ساله و دسیسه‌های رنگارنگ استکبار علیه ملت انقلابی ایران گفت: مردم در مقابل این دسایس و فتنه‌ها به خوبی ایستادند و دشمنان را خوار و مایوس نمودند.
وی از فتنه ۸۸ به عنوان بزرگ‌ترین ترفند دشمن تحت فرماندهی مستقیم استکبار علیه ایران یاد کرد و افزود: دشمن با خرید نوکرانی ضد انقلاب از داخل چندین ماه این کشور را درگیر انواع هرج و مرج قرار دادند.
حجت‌الاسلام حسینی‌طلب تصریح کرد: اما مردم در ۹ دی یکی از حماسه‌ترین حماسه‌ها را خلق نمودند و با حضور میلیونی خود تمام ترفندها و توطئه‌های فتنه‌گران را نقش برآب کردند.
وی با بیان اینکه مردم در حماسه ۹ دی نام خود را بر بلندای تاریخ جاوادنه نمودند، گفت: اکنون و بعد از ۸ سال از آن حماسه ماندگار، مردم به یاد آن روز خدایی که دل امام و رهبر را شاد کردند با صلابت و افتخار آمدند و این روز عزیز را گرامی داشتند.
 
 
۹ دی سرنوشت انقلاب را مشخص کرد/نمره رد خواص از ملت/اپوزیسیون رؤسای جمهور بعد از تحویل کرسی ریاست
سخنران مراسم ۹ دی در لنده گفت: ۹ دی حماسه بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت ایران بوده که سرنوشت انقلاب و نظام را مشخص و پایداری آن را تثبت کرده است.
علی محمد دانشی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی در لنده اظهار داشت: ۹ دی از ایام الله بوده و دستور خداوند در قرآن کریم بزرگداشت و گرامیداشت این ایام الله می باشد.
وی افزود: در ۹ دی اتفاق و حماسه‌ای بزرگ روی داد که سرنوشت یک ملت را رقم زد و آن را روز بصیرت، ژرفنگری، دوراندیشی و میثاق امت با ولایت نامگذاری کردند؛ چراکه همه گروه‌ها و اقشار حول محور ولایت بدون توجه به جناح و گروه و حزب و سیاست به میدان آمدند.
سخنران یوم الله ۹ دی در لنده با بیان اینکه ملت ایران هوشیار و هوشمند و بصیر و وفادار به ولایت و امام امت ۹ دی را رقم زدند تصریح کرد: فتنه ۸۸ مقدمه‌ای برای ۹ دی بود چراکه ملت ایران از این آزمایش نیز سربلند و پیروز بیرون آمدند.
دانشی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ برخی خواص نمره رد از ملت گرفتند یادآور شد: بصیرت و هوشیاری خصوصیتی است که خواص و عوام را نمی‌شناسد، همانطور که عامه مردم در فتنه ۸۸ و ۹دی آن را به اثبات رسانده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: از پیروزی انقلاب تا به امروز هر ۱۰ سال یکبار ملت ایران دستخوش فتنه و آشوبی از سوی استکبار جهانی هستند که در هر کدام سربلندی ملت ایران برای جهانیان ثابت شده است.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فتنه قائم مقامی منتظری در دهه ۶۰، فتنه کوی دانشگاه در ۱۷ تیر ۷۸ و فتنه ۸۸ همه توطئه های دشمنان علیه نظام بوده که هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری همراه با بصیرت و وفاداری ملت به نظام و انقلاب همه را در نطفه خفه کرده است.
دانشی به تصمیم خبرگان رهبری در خصوص قائم مقامی و جانشینی امام و انتخاب رهبری اشاره و گفت: دشمنان فکر می کردند پس از وفات حضرت امام دیگر فرصت و بستر لازم برای نابودی نظام فراهم شده اما هوشیاری و انتخاب دقیق مجلس خبرگان مانع از تحقق توطئه دشمنان شده است.
وی افزود: ایران در سال ۸۸ برابر آمار منتشر شده دستگاه‌های داخلی و خارجی به همت شهدای هسته ای به بالاترین رشد علمی و فرهنگی خود رسیده بود ولی دشمن تاب این رشد را نداشته طرحی نو برای براندازی نظام و انقلاب را طراحی کرد.
سخنران ۹ دی شهرستان لنده تأکید کرد: مثلث آمریکایی ، اسرائیلی و انگلیسی با استفاده از نظریه پردازان کودتاهای مخملی شکل گرفت تا با استفاده از عناصر سست ایمان، با بسترسازی شرایط فتنه ای نو در کشور راه اندازی کنند.
دانشی اذعان داشت: عوامل خارجی که در ایام فتنه ۸۸ دستگیر شدند همه بر این موضوع که هدف از آشوب ها براندازی نظام بوده تأکید کرده اند.
وی در ادامه به حضور جریان‌های سیاسی در فتنه ۸۸ اشاره و گفت: نباید همدیگر را تخریب کنیم، در فتنه ۸۸ از همه جریان‌‌ها حضور داشتند و به نظر مقام معظم رهبری هر دو جریان اصولگرایی و اصلح‌طلبی برای رشد و تعالی کشور لازمند.
داشنی افزود: پشت پرده همه جریان‌های فتنه ۸۸ استکبار جهانی بوده و رنگی که در این فتنه مورد استفاده قرار گرفت به دلیل فراگیری آن و عدم تعلق به گروه خاصی بوده که با طراحی قبلی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: وقتی از سران استکبار دلیل حمایت زودهنگام از سران فتنه را پرسیدند گفتند ما برنامه دقیقی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کردیم ولی غافل از اینکه خدا هم ایرانی است.
سخنران ۹ دی لنده در ادامه به شعارهای اغتشاشگران در ایام فتنه ۸۸ اشاره و افزود: شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه، تقلب بهانه اصل نظام نشانه و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران همه نشان از توطئه براندازی نظام بوده است.
وی به خسارات فتنه ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: کشته شدن ۲۲ نفر، خسارت ۳۲۴ هزار میلیاردی به اموال عمومی و ... را چه کسی می‌تواند پاسخ گو باشد؟ آیا اگر امروز محاکمه علنی انجام شود توان پاسخگویی به این جنایات را دارند؟
دانشی با اشاره به رأفت اسلامی در حق سران فتنه خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی و انتقال آن به نسل آینده سربلندی و سرافرازی ملت ایران را به همراه خواهد داشت.
وی به فتنه های آینده دشمنان نظام و انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: تضعیف نظام و نا امید کردن مردم از آینده انقلاب و سلب اعتماد مردم از مسؤولان از دیگر توطئه هایی است که دشمنان در دستور کار خود قرار داده اند.
سخنران ۹ دی در شهرستان لنده با اشاره به سرانجام رؤسای جمهور ایران اسلامی بعد از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری ادامه داد: نمی دانیم این صندلی چه خصوصیتی دارد که رؤسای جمهور بعد از تحویل آن به یک اپوزسیون علیه نظام تبدیل منی شوند.
دانشی در پایان خاطر نشان کرد: تبعیت محض از ولایت و اتحاد و یکپارچگی و بصیرت و هوشیاری حول محور ولایت رمز ماندگاری و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
عدم توجه ادارات شهرستان لنده به ۹ دی علیرغم تأکید رهبری و سران سه قوه
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: علیرغم تأکید رهبر معظم انقلاب و سران سه قوه در خصوص زنده گرامیداشت ۹ دی در جامعه متأسفانه ادارات شهرستان در این خصوص اقدام قابل توجهی انجام نداده‌اند.
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در مراسم گرامیداشت ۹ دی این شهرستان با اشاره به دستاوردهای ۹ دی در عرصه داخلی و خارجی اظهار داشت: ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری و میثاق ملت با امام و ولی جامعه خویش بوده که توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرد.
وی افزود: حضور پر شور و شعور ملت ایران پاسخ دندان‌شکنی به سران استکبار و خواص بی بصیرت داخلی و دفاع جانان از آرمان‌ها و اصول نظام مقدس جهموری اسلامی ایران بوده است.
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: امروز به برکت حضور و بصیرت ملت، این کشور مثتدرانه در عرصه داخلی و خارجی حضور یافته و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.
الهی‌نیا در ادامه به ضرورت زنده نگه‌داشتن حماسه ۹ دی اشاره و یادآور شد: علیرغم تأکید مقام معظم رهبری و سران سه قوه در این خصوص، ادارات شهرستان نسبت به ۹دی کوتاهی داشته و آن‌طور که شایسته بود اقدام نکردند.
وی خاطر نشان کرد: روز بصیرت و وحدت و انسجام ملت ایران متعلق به گروه و قشر خاصی نبوده و همه آحاد ملت در این روز با بصیرت و اتحاد و همدلی حضور یافتند تا از آرمان‌های خود دفاع کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده با اشاره به حضور خواصی و عامه مردم در حماسه ۹ دی، ادامه داد:هم فتنه و هم بصیرت و حماسه ۹ دی هر دو خاص شخص و یا گروه و خواص جامعه نبوده بلکه از همه اقشار در آن حضور داشتند، با بصیرت و روشنگری باید از فتنه‌های آینده پیشگیری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
. سرت را بیار بالا.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1