تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۳۰۳۸۲۳

تیم هندبال فرازبام «کهگیلویه» صعود کرد (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛
تیم فرازبام کهگیلویه در یک بازی زیبا با نتیجه ۳۶ بر ۲۹ از سد تیم هندبال پارسه ماهشهر گذشت و با ۴ برد و ۲ باخت به مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور صعود کرد.


 امشب و در مسابقات آخرین هفته دور مقدماتی لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو تیم هندبال فرازبام خایئز دهدشت و هیئت هندبال پارسه ماهشهر در سالن شهید باهنر شهر دهدشت به مصاف هم رفتند که در پایان مسابقه تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت توانست با نتیجه ۳۶ بر ۲۹ حریف ماهشهری خود را شکست دهد و به مرحله پایانی این دور از مسابقات صعود کند.

دور مقدماتی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز که تیم هندبال فرازبام خایئز دهدشت نماینده هندبال شهرستان کهگیلویه در گروه سوم با تیم های قصر نشاط ایرانیان بهبان، هیئت هندبال شوشتر و هیئت هندبال پارسه ماهشهر هم گروه بود.


این دور از مسابقات به صورت رفت و برگشتی در هر گروه برگزار و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کند و در مرحله پایانی از ۸ تیم صعود کننده دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند.
تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در دور اول مسابقات توانست با ۴ برد و ۲ باخت و با ۸ امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه سوم به مرحله بعد و به جمع ۸ تیم برتر راه پیدا کند.


این مسابقه که آخرین مسابقه هر دو تیم فرازبام خایئز و هئیت هندبال پارسه ماهشهر بود و از طرفی هر دو تیم به برد این مسابقه برای صعود به مرحله بعد احتیاج داشتند، درنیمه اول هر دو تیم سعی در کسب امتیاز بیشتر از هم بودند و در ۱۰ دقیقه اول پا به پای هم حرکت می کردند اما بازیکنان هندبال فرازبام با چند حرکت مناسب توانستند در پایان نیمه اول با نتیجه ۱۵ بر ۹ فاصله خود را تیم حریف حفظ و در نیمه دوم با نتیجه ۳۶ بر ۲۹ بر این تیم غلبه و به مرحله بعد صعود کنند.


۸ تیم برتر که در این ۴ گروه از مسابقه مقدماتی به مرحله بعد راه یافتند این شانس را دارند که در مرحله نهایی جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند.

یونس آثاری یکی از بازیکنان تیم هندبال فرازبام خائیز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانسیتم این مسابقه را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

هندبال فرازبام خائئیز دهدشت1

وی با بیان اینکه در گوش راست بازی می کنم، افزود: در این مسابقه پابه پای هم جلو آمدیم اما همه بچه ها تلاش خود را کردند و ما توانستیم بازی را ببریم و به مرحله بعد برویم و امیدوارم بتوانیم در مرحله بعد نیز صعود و به لیگ برتر هندبال کشور راه پیدا کینم.


آثاری گفت: ما تمرینات زیادی داشتیم به همین دلیل توانسیتم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

نورالله نیک اقبال مربی فنی تیم هندبال فرازبام خائیز با بیان اینکه تیم ما امروز مسابقه خوبی را انجام داد، گفت: امروز توانسیتیم با انجام یک بازی خوب و منسجم و پیروزی در آخرین مسابقه به جمع ۸ تیم پایانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور را پیدا کینم.

وی ادامه داد: امیدوارم با میزبانی شهرستان کهگیلویه برای برگزاری مسابقات پایانی موافقت شود.

نیک اقبال با بیان اینکه به زودی یک بازیکن تونسی به تیم اضافه می‌کنیم، افزود: امیدوارم در مرحله بعدی به لیگ برتر هندبال کشور راه پیدا کنیم و سال آینده دو نماینده از شهر دهدشت در لیگ برتر هندبال کشور داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: امروز بازی سخت و دشواری داشتیم از این جهت که برنده این مسابقه به مرحله بعد راه پیدا می‌کرد.


مهدی رهبری افزود: در چند پست هنوز یارگیری نداشیتیم و در این پست‌ها ضعف داریم و  یکی از بازیکنان خارجی که استخدام کردیم به خاطر یک مجوز پزشکی به ما نرسید و این کار ما را مشکل کرد اما با همتی که بچه ها داشتند و حمایت تماشاگران به لطف خدا توانستیم بازی را ببریم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد ما به گونه ای باشد بوانیم مردم شهرستان را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در مرحله بعدی زیرساخت‌ها فراهم شود تا ما بتوانیم حرف زیادی برای هندبال کهگیلویه داشته باشیم.


غلام رضا معتمد سرمربی تیم هیئت هندبال ماهشهر با بیان اینکه تیم ما تیم جوان و خوبی بود، گفت: تمام سعی خود را کردیم که این مسابقه را ببریم اما به هر حال تیم هیئت هندبال فرازبام خائیز مسابقه را برد و به مرحله بعد صعود کرد که این برد را به این تیم خوب تبریک می‌گویم.

رئیس تربیت بدنی شهرستان کهگیلویه گفت: خوشبختانه مسابقات خوبی برگزار شد و تیم ما توانست به مرحله بعدی صعود کند.


رضا نکویی زاده افزود: ما داریم شرایط را مهیا می‌کینم که از طریق فدراسیون میزبانی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور را در شهرستان کهگیلویه برگزار کنیم.
 تیم هندبال فرازبام توانست با ۴ برد و ۲ باخت و با ۸ امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه سوم به مرحله بعد و به جمع ۸ تیم برتر راه پیدا کند.

نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1