تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۰۳۶۲۴

ابهاماتی در یک استخدام + پاسخ عیسی گرجی‌زاده؛ حرمت نمایندگان را دارم، اما اجازه رابطه بازی را نمی‌دهم

۱۹
۰
کبنا ؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ ابهامی در آزمون استخدامی این دستگاه فرهنگی وجود ندارد، گفت: وضعیت بومی تمامی قبول شدگان بررسی می‌شود.

به گزارش کبنا، بعد از برگزاری آزمون استخدامی نیروهای شرکتی مورد نیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برخی افراد به روند انتخاب برگزیدگان در زمینه شرط بومی بدون ابهام داشتند زیرا در برخی مناطق برخی پذیرفته شدکان بومی منطقه نبوده و همین امر سبب نگرانی برخی شرکت کنندگان در این آزمون شده است.
یکی دیگر از موارد نگرانی برخی از شرکت کنندگان در آزمون استخدام شرکتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بحث مدرک تحصیلی افراد بوده به گونه‌ای که به طور مثال وقتی برای یک جایگاه فرد با مدرک تحصیلی دیپلم نیاز دارند فردی با داشتن مدرک لیسانس ولی با ارائه مدرک دیپلم در این آزمون شرکت کرده و توانسته نمره قبولی را کسب کند.
همچنین از بعضی افراد در رشته‌های مورد نیاز با مدرک تحصیلی مرتبط به دلایل نامعلوم ثبت نام به عمل نیامد. شایعه لو رفتن سووالات تا حدودی به گوش می‌رسید، همچنین شنیده می‌شد که برخی از افراد مورد نیاز از قبل به ادارات تابعه کانون پرورش فکری کودکان معرفی شده بودند، اگر چه همه این حرف‌ها فقط بر سر زبان‌ها و در بعضی رسانه‌ها جاری بود و است، اما عیسی گرجی‌زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید؛ طبق قانون می‌توانستم بدون برگزاری آزمون افراد مورد نیاز را با توجه به اینکه استخدام نبوده بلکه به صورت شرکتی است بکار بگیرم ولی با هدف رفع هرگونه شاعبه‌ای آزمون برگزار شد.
وی عنوان کرد: بیش از ۵۵۰ نفر برای رقابت ۳۹ جایگاه با هم رقابت کرده‌اند و امکان اینکه قبل از مشخص شدن پذیرفتگان بتوانیم بحث بومی بودن و یا مدرک تحصیلی آنان را استعلام کنیم سخت بود ولی به طور حتم این موارد به جد بررسی می‌شود.
گرجی‌زاده بیان کرد: هیچ بخشنامه‌ای در زمینه انتخاب افراد بومی نداریم ولی شخصا این تصمیم را گرفتم که شرط بومی بودن لحاظ شود که به طور مثال فردی که در یاسوج سکونت دارد متقاضی استخدام در مارگون نشود و بعد از یکسال دنبال رابطه و انتقالی به مرکز استان باشد.
وی با بیان اینکه ۳ برابر ظرفیت پذیرش داشته‌ایم، تاکید کرد: به طور حتم بحث بومی بودن و استعلام مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان بررسی می‌شود و در صورتی فردی بومی منطقه نباشد در مرحله مصاحبه حذف و فرد بومی جایگزین می‌شود.
گرجی‌زاده با بیان اینکه سوالات آزمون استخدام نیروی شرکتی توسط جهاد دانشگاهی طرح و ارائه شد، افزود: ۲۰ امتیاز برای بومی‌ها در مرحله مصاحبه لحاظ می‌کنیم و اجازه نمی‌دهم حقی از کسی تضییع شود.
وی با بیان اینکه می‌توانستم همچون سایر دستگاه‌ها نیروهای شرکتی مورد نیاز را بدون آزمون بکار بگیرم، ادامه داد: دو برادر زاده و یک خواهر زاده‌ام در این آزمون شرکت و نمره قبولی را کسب نکردند.
گرجی‌زاده با تاکید بر اینکه حرمت نمایندگان مجلس و مسئولان را دارم، اظهار داشت: ولی اجازه نمی‌دهم رابطه‌ها جای ضابطه را بگیرد و حقی از فردی تضییع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
یکی به این آقای گرجی زاده بگه لطفا مردم را..
من خودم برای این استخدام. امتحان دادم ولی خبر دارم دکترتاجگردون نامه اشتغال به کار .. را برای کانون زده است. من یه .. مشخص هستند و آن ثبت نام و ازمون و... هم.. بودند. می گویید نه؟صبر کنید اگر ع.. دیگر وابستگان دفتر نماینده استخدام نشد .. بیندازید.
Iran, Islamic Republic of
ف.م هم در دولت قبلی بدون هیچ گونه آزمونی و مقرراتی و گزینشی فقط با معرفی هدایتخواه استخدام شد.رشته تحصیلیش هم ادبیات بود .چند بار عذرش رو خواستن ولی متاسفانه رابطه قویتر از ضابطه بود
عطاالله مهدیپور
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر ازمون د.. است کا کا جان
روز روشن
Iran, Islamic Republic of
حرفای ای.این که ۱۰ سال پیش که دانش آموزش بودیم به ......... همه م.ن کیه که این حرفل قبول کنه ضمنا خواهر و برادر زادیلت که نورآبادی و غیر بومین
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به به ؛ جناب گرجی زاده خوب فاش نمود ؛ حالا هرچه مردم دنبال نمایندگان می گویند صحت داره ؛ رابطه بازی نمایندگان آشکار شد .
اریو برزن
Iran, Islamic Republic of
بابا ای خدا حالا. ز زارعی مدیر کانون شده می گوید کاری به نظر نمایندگان ندارم.بابا اگه زارعی نبود. هم نمیشدی میگی نه یه نگاه به . بنداز.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا‌متاسفم اینهمه تبعیض قائل میشید نمایندگان طیف خاص براتون متاسفم بااین افکار بسته شما آدمهای ممتاز را فراری میدهید واقعا آینده تاریک را میبینم وسخت حسرت کارهای حماقت وار خودتان را خواهید خورد که دیر شده است التماس تقکر
باشتی
Iran, Islamic Republic of
از کبنا نیوز خواهش دارم که دیگه این موضوع بکار گیری نیرو را انتشار نده . کرد و دکتر تاجگردون هم خودش باخبر شده که فقط یک طیف خواست دارن بکار گرفته میشن و بدانی. بیداد کرده ار کانال گوهرگانی و دوستانش به والله ۸۰ نفر بستگان درجه یک تا ۳ ایشان از پارسال تا حالا رفتن سر کار و سازمان . و همش. چون تاجگردون حامی ایشون است .الهی از تو میخواهیم انتقام. را بگیر .ای خدا چکار کنیم .مردم نباید دیگه .
داوود
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی زاده. کانون حالا صحبت از از عدم توصیه نمایندگان در استخدامها میشوید. تعارف تکه پاره نکنید.مردم خوب میدانند چه میگذرد
کارگر فوق لیسانس
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای .خدایا خدایا .خدایا .ای امام زمان خودت کمک کن .نماینده گچساران .د .اقای تاجگردون از خدا بترس چوب خدا صدا نداره .خدایا به حق پنج تن. اگه کا منت را نزنی .فرماندار گچساران .گورگانی جهاد و اموزش و پرورش را برسی کنین .رییس د. کجایی
استانداری
Iran, Islamic Republic of
آقای.شما هرچه دلت خواست نیرو زمان آقای خادمی در کانون. از دکتر احمدی استاندار جدید خواستی . *** تا سیه روی شود هر که در او غش است ****
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی زاده نگفتند. نبود چرا من را با مدرک لیسانس صنایع دستی برای سهمیه دنا و با توجه به بومی همان منطقه بودن هم حتی ثبت نام برای آزمون نکردند ؟ چون از . اونجا رو مشخص کرده بودند
یکی به آقای گرجی زاده بگه آیا رشته صنایع دستی زیر مجموعه رشته هنر هست یا نه ؟ که به من گفتن این رشته زیر مجموعه رشته هنر نیسن. اما از اون طرف کسان دیگری را با. ثبت نام کردند. چرا این.....
اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
انصافا ی روز قبل از برگزاری امتحان همه ب من میگفتن نرو امتحان نده اینا از قبل مشخصا..امتحان سوری هست و از این حرفا..ولی من امتحان دادم چون قبلش هم برا دوتا استخدامی خونده بودم اطلاعاتم خوب بود بدون هیجگونه رابطه یا پارتی برا مربی دهدشت جز سه نفر شدم...بسیار ممنون و سپاسگزارم از برگزار کننده گان آزمون ب خصوص شخص مدیرکل که روز امتحان هم سر جلسه حضور داشتن..
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون خدایی هم هست که باید در پیشگاهش جوابگو باشی
عادل
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه من هم شنیدم ۵نفر سفارش شده حاج زارع ۶نفر سفارش شده تاجگردون
اینم از خود کارمندای کانون شنیده شده
دست مدیریت برای جذب بدون آزمون باز بود و هدف گرفتن ۵۰۰۰تومن برای صدور یک کارت که ۱۰۰تومن هم هزینه نداشت و ص. وجهه قانونی دادن به . است
زریکام
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی زاده ، ..ی رو کم کم پیدا کردیم فقط جوونای بیچاره.. با یه استخدام.
Iran, Islamic Republic of
وای وای از این ..
شناس
Iran, Islamic Republic of
که مه اینا . اخ سی مردم ساده
شناس
Iran, Islamic Republic of
. مدیر وابی البته وقتی نماینده زارع بو وی
.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1