تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۳۰۳۵۴۱

آقای استاندار با سیاست زدگی نخبگان را به مسلخ گاه نبرید

۲۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛امیر محبی‌فر
 
جناب آقای دکتر احمدی در اوایل ورود خود به استان زرخیز و نخبه خیر کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد صریح از عملکرد برخی مدیران کل به خاطر دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای و عدم توجه به شایسته سالاری موجی از امیدواری به آینده ای روشن را در بین نخبگان، دلسوزان و عموم مردم بوجود آوردید اما متاسفانه دیری نپایید که این شعارها رنگ باختند و جای خود را به یاس و ناامیدی دادند و نه تنها به شایسته سالاری و عدم توجه به سیاست زدگی توجهی نشد بلکه این پدیده شوم که سال‌ها بر آسمان این استان محروم چنبره انداخته و از عوامل اصلی محرومیت و توسعه نیافتگی استان می‌باشد در همین اندک زمان حضور شما بر مسند استانداری بسیار پر رنگ تر از گذشته خودنمایی می‌کند و بیم آن می‌رود که این پدیده نامیمون که سالهاست گریبانگیر استان شده با حضور شما جان تازه گرفته و پرشتاب تر و سهمگین تر از گذشته بر پیکر نحیف این استان محروم ضربه نهایی را آنچنان وارد کند که دیگر هیچوقت یارای بلند شدن را نداشته باشد، جناب استاندار این استان دیگر تاب تحمل اینهمه سیاست زدگی محض را ندارد اینجا نیاز به توسعه اقتصادی و توسعه زیر ساختهای اقتصادی دارد، توسعه افسار گسیخته سیاسی در این استان سالهاست که استان را از دیگر ابعاد توسعه یافتگی دور کرده و آنچنان رشد صعودی داشته که نه تنها کسانی که علم سیاست خوانده‌اند بلکه عموم مردم و حتی عوام سیاستمداران قابلی شده‌اند و این خود معضلی بزرگ و گربانگیر این مردم محروم می‌باشد که همه ابعاد زندگی آن‌ها حتی نان شبشان را تحت تأثیر قرار داده، جناب استاندار این استان سرشار از استعدادهای درخشان و نخبگان عملگرا است که اگر بالفعل شوند کمک شایان توجهی به توسعه اقتصادی استان خواهند نمود. اما شرط اول برای انجام این مهم پرهیز از سیاست زدگی و پذیرش اوامر پایتخت نشینان صاحب منصب است که همه تلاششان برای کرسی نشاندن کسانی است که از جرگه خود یا از ایل و تبار خود باشند و هر مدیری باید با اوامر آن‌ها و از فیلتر آن‌ها عبور کند که متاسفانه به جای کلمه آن‌ها باید گفت از فیلتر او رد شوند و تائیدیه بگیرند و دیگر هیچ!!!!
جناب استاندار همه ما در مقابل عملکردمان علاوه بر پاسخگویی در برابر وجدان خود و مردم فردا روز باید در محکمه ای بسیار عادل و سخت پاسخگوی آفریدگار هستی باشیم که محکمه ای بس سخت گیر و دادگر است پس بیاییم در برابر آنچه انجام می‌دهیم نیک اندیشه کنیم.
جناب دکتر حیف نیست این همه جوان نخبه و شایسته و دارای خلاقیت و توانمندی که در کنج عزلت پتانسیل آن‌ها به نابودی می‌رود آنگاه ما بیاییم بر اساس صلاح و تصمیم صاحبان قدرت و مسند افرادی را بر امورات مردم حاکم کنیم که جزء به اربابان خود پاسخگوی احدی نیستند و ردپایی از شایسته سالاری و اصلح گزینی در انتخاب آن‌ها به چشم نمی‌خورد و صرفاً سیاست زدگی صرف در انتخاب آن‌ها به چشم می‌خورد.
جناب دکتر همه این پست‌ها زودگذر و رفتنی هستند و آنچه می‌ماند این است که ما چه کردیم و از خود چه چیزی بر جای گذاشتیم پس بهتر است خود را در دام سیاسیون گرفتار نکنیم و آن کنیم که رضایت خداوند و خلق خدا در آن باشد.
والعاقبه للمتقین
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل من
Iran, Islamic Republic of
برعکس نویسنده
بنده اعتقاد دارم کار داره با برنامه و دقیق پیش میره
و کارها به کاردان سپرده می شوند
و ممکنه در این بین از خارج استان هم کسی بیاد که طبیعی هست
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب محبی فر که شیوا و رسا فرمودین....ولی کو گوش شنوا
اخوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت احسنت
برادر کو گوش شنوا . سالهاست این درب بر این پاشنه می چرخد
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
استاندار با شعار مبارزه با قوم سالاری بر .ب تکیه داد
..بومی و ایلامی اش می باشد
داریوش
United Arab Emirates
واقعا انتخاب این معاون سیاسی جدید استاتدار. برای استان است.
درود بر امیر محبی
ایمان تقوی
Iran, Islamic Republic of
اقای محبی از شهرداری دهدشت چخبر اوضاع تغییر کرده
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار
اقای هوشنگ رویین فارغالتحصیل از دانشگاه شریف تهران در رشته مدیریت مانومالی هستند و از مشاوران دکتر عدل هاشمی پور هستند چرا نیاید معاون استاندار باشندمگر ما شهید ندادیم
اسیر ندادیم
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
هوشنگ رویین مشاور ارشد عدل هاشمی دارای مدرک ارشد مدریت مانومیشن از شریف هستند و باید نماینده اقتصادی دان استانداری دان شوند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
افزین برتو - کو گوش شنوا و دیده با بصیرت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فعلا امثال .. نخبه هستن و .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محبی همه اهل فهم قبل از ورود استاندار این هشدار به نماینده جنابعالی دادند ولی جنابعالی و امثال جنابعالی که مشاوران جناب سردار هستید نپذیرفتند آقای سردار فرمودند آقای دکتر احمدی دوست قدیمی من هست حالا هم باید با دوست قدیمیش بسازه آقای تاجگردون هم ح.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
پاسخ شماره ۷ جناب مه قلی ؛جناب . درانتخابات یک بنگاه دار درجه یک هستند معلوم نیست با کی هستند اوایل کار درستاد انتخابات قالیباف بودند فردا صبح رفتند آقای رءیسی یا اول با عدل هاشمی بعد با تاجگردون؛ خلاصه . دست ایشان هستند و خوب .یزنند
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
امیر محبی فر عزیز تکیه زدن بر پست های مهم و کلیدی جای به قول شما """بالفعل شدن"" استعداد های بالقوه نیست چرا که جای آزمایش و خطا نیست، مردم که نمی توانند هزینه ی تجربه اندوزی افراد رو به قیمت اشتباهات هزینه دار آنها برای خود مردم را بپردازند ، باید از پست های کارشناسی و پایین تر شروع بشود و با تجربه اندوزی پله پله مراحل ترقی طی بشود و در همین حین با بالفعل شدن بدون هزینه ، جوانان و نخبگان به پست های کلیدی هم برسند و قطعا مثمر ثمر هم واقع بشوند ، لطفا شما هم جناب محبی با شعار زدگی و ترسیم یک منظره ی زیبا بدون توجه به جوانب و لوازم رسیدن به این ایده الها، خواسته یا ناخواسته به جوسازی نپردازید و منظره ای زیبا بدون بیان کردن پروسه و لوازم لازم و نقشه ی راهی برای رسیدن به آن نقطه ی دلخواه ترسیم نفرمایید .
Iran, Islamic Republic of
جناب محبی میشه کلمه ی من درآوردی و اشتباه ""مسلخ گاه """!!!!!! رو معنی کنید .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
استاندار سیاست زده نیست آدمشناس است درودبراستاندار
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روئین هنوز مدرک کارشناسی ارشدش را نگرفته در ضمن واحد کیش درس میخونه نه شریف تهران،ما هزاران تحصیلکرده دانشگاه دولتی و نخبه داریم ایشون یه پیمانکار میباشند که .ی و پروژه میباشد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست ناشناس باید گفت مسلخ گاه یعنی قربانگاه و کلمه اصیل فارسی میباشد جنابعالی یه مقدار سطح سوادت را بالا ببر
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
مسلخ گاه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب فرهنگی عزیز عرض شود مسلخ به معنای سلاخ خانه یا کشتارگاه یا محل کشتار و یا محل سلاخی و... می باشد یعنی محل سلاخی کردن و فکر می کنم خودش اسم مکان است . و "" گاه "" نیز پسوندی است که اسم مکان می سازد که غالبا به بن مضارع افزوده به ش مصدر ساز یا اسم یا بن فعل می پیوندد مانند دانشگاه ، پژوهشگاه ، ایستگاه ، فرودگاه ، خواستگاه و ... البته جناب فرهنگی عزیز این ها مربوط به کلاس اول یا دوم دبیرستانه ،، و به نظر من خود مسلخ معنی محل و جا و مکان رو میده و آوردن گاه فکر نمی کنم درست باشد مثل اینکه بگوییم کشتارگاه گاه یا قربانگاه گاه ، یا قتلگاه گاه در ضمن با تشکر از شما من همیشه سعی می کنم سطح سوادم رو ببرم بالا چون علم بی نهایت است و هیچکسی عند و آخر علم و دانش نمی تواند باشد .
رضا
Iran, Islamic Republic of
دغدغه نخبگان رو داری یا پست و مفام، این سخنان و این شیوه انتقاد برای گرفتن امتیاز تاریخ مصرفشون به اتمام رسیده، برای گرفتن امتیاز به دنبال روش ها و ابزار نوین باشید، هیچ شخص سیاسی و مسئولی دیگر بابت این سخنان از رده خارج امتیاز نمیدهد، نخبگان محکم سر جاشون ایستاده و با یک کشنده ۷۰۰ اسب بخاری هم نمی توان انها را به مسلخ گاه یا گشتارگاه یا قتل گاه و... انتقال داد در نتیجه نگران نباشید و به کار و زندگی خود رسیدگی کنید
گپ گپو
Romania
ایسو نخبه کیه؟ نکنه خته بگى نخبه؟
اديب
Iran, Islamic Republic of
مسلخگاه درست نیست بهتراست از قتلگاه ویا مقتل ویاقربانگاه استفاده شود براشتباه تاکیدنکنید دوستان
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1