تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۰۳۴۸۶

قدردانی آیت‌الله ملک‌حسینی و وزیر نفت از مهارگران رگ سفید

۴
۰
کبنا ؛بیژن زنگنه وزیر نفت امروز که با هیات همراه برای تقدیر و تشکر از کارکنان صنعت نفت در رگ سفید حضور یافتند،

وزیر نفت در این بازدید گفت: عده‌ای شما را اذیت کردند اما ما یک لحظه تردید نکردیم و مطمئن بودیم که با سربلندی کارتان را به اتمام خواهید رساند. من و هیات همراه از سوی رئیس جمهور و هیئت دولت برای قدردانی و تشکر از شما مامور شده‌ایم.
زنگنه با بیان اینکه از همان روز اول ما به شما در مهار این آتش اعتماد داشته‌ایم، بیان کرد: کار و تلاش ۵۸ شبانه و روز شما برای مهار این آتش سرکش قابل تقدیر و تشکر است.
وی با اشاره به مهارگران آتش رگ سفید گفت: کار بزرگی صورت گرفت و شما مهارگران خالصانه به میدان آمدید و عاشقانه این آتش سرکش را مهار کردید.
زنگنه در ادامه بیان کرد: حال و هوای این منطقه مانند حال و هوای دوران دفاع مقدس را دارد.
وی اذعان کرد: عده‌ای شما را اذیت کردند اما ما یک لحظه تردید نکردیم و مطمئن بودیم که با سربلندی کارتان را به اتمام خواهید رساند.
وزیر نفت افزود: ما به شما اعتماد داشتیم و لحظه‌ای نیز تردید نداشتیم.
وی خاطرنشان کرد: دستان شما را می‌بوسم و همه شما قهرمانان صنعت نفت هستید و به وجود چنین بزرگانی در آینده صنعت نفت نیاز داریم.
زنگنه ادامه داد: امروز رفاقتمان از دیروز بیشتر شده است و از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون انرژی نیز تشکر دارم.
وزیر نفت تصریح کرد: همان لحظه مهار، این خبر خوش را تلفنی به اطلاع رئیس جمهور رساندم و ایشان نیز تقدیر و تشکر کردند.
زنگنه گفت: از امروز باید در کنار هم و تلاشمان برای آینده صنعت دوچندان شود.
وی در ادامه با اشاره به کارکنان صنعت نفت ابراز کرد: می‌دانم خیلی‌ها از شما روزهاست به خانه نرفته‌اید اما پاداش شما در نزد خداوند محفوظ است.
 
وزیر نفت با اهداء دسته گلی بر روی دکل ۹۵ یاد از دست رفتگان حادثه رگ سفید را گرامی داشت.
بیژن زنگه وزیر نفت به همراه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب، استاندار خوزستان، بورد مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره و هیات همراه صبح امروز در رگ سفید حضور یافتند.
بر اساس این گزارش، وزیر نفت با اهداء دسته گلی بر روی دکل ۹۵ یاد از دست رفتگان حادثه رگ سفید را گرامی داشت.
گفتنی است، زنگنه در جمع حاضرین با اشاره به شهادت دو تن از نیروهای حفاری در این منطقه گفت: ما باید همواره به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشیم.
وزیر نفت با اشاره به اهمیت مناطق نفت خیز جنوب و دشواری کار در این صنعت، گفت: گستردگی وسعت عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرایط خاص آن از نظر عملیاتی، سختی و مخاطرات خود را به همراه دارد و از این جهت موارد ایمنی همواره باید اولویت کار در این صنعت بزرگ باشد.
وی با بیان اینکه بر اساس مسؤولیت‌های اجتماعی که داریم چنین حوادثی برای ما سنگین است عنوان کرد: امیدواریم با بررسی دقیق این حادثه با به کاربستن نکات ایمنی و رعایت استانداردهای تعریف شده بتوانیم حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.
زنگنه نیروی انسانی را مهمترین و ارزشمندترین سرمایه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دانست و خاطرنشان کرد: صیانت از نیروی انسانی اصلی‌ترین اولویت کار در مناطق نفت خیز جنوب محسوب می‌شود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری در مهار چاه رگ سفید افزود: شما برگ زرینی را در صنعت نفت رقم زدید.
وی ادامه داد: کارکنان نفت موفق شدند با ثبت رکورد در مدت ۳۴ روز حفاری به نقطه مورد نظر برسند و چاه را از عمق مهار کنند و این یکی از افتخارات صنعت نفت است.
وزیر نفت و هیات همراه با اهداء دسته گلی یاد و خاطره آن و دو عزیز از دست رفته را گرامی داشتند.
 

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد به مهارگران آتش ۱۴۷ رگ سفید
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی این موفقیت را به مهارگران آتش تبریک گفت.

 در پی  مهار آتش سرکش چاه ۱۴۷ رگ سفید  نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد  در پیامی  این موفقیت را  به مهارگران آتش تبریک گفت.

درمتن پیام تبریک آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی آمده است: خبر مهار و اطفاء چاه رگ سفید نه تنها ما را بلکه همه هموطنان را خوشحال کرد و تلاش پیگیر مهندسان وکارگران در نزد خداوند نتیجه داد.
در ادامه این پیام آمده است: برگ زرینی از تلاش‌های تکنسین‌های داخلی ورق خورد، آبرویی بر آبروی گذشته صنعت نفت و گاز ما گذاشته شد.
وی عنوان کرد: آفرین بر این مردانگی، بر این غیرت کارشناسان فعال ما، درود بر روح ملی ‌آنها از نزدیک شاهد صبر،مقاومت، ایستادگی و دلسوزی و تلاش برای ابتکار نو بودم.
در این پیام بیان  شده: خدا را سپاسگزارم که در روز میلاد امام حسن عسکری (ع) این خبر خوش نه تنها شرکت نفت وگاز گچساران بلکه استان وکشور را خوشحال کرد.
ایشان در ادامه این پیام آورده‌اند: من این موفقیت را به مدیران صنعت ونفت در گچساران و جنوب وهمه نیروهای پروژه اطفاء چاه رگ‌سفید و همه تکنسین ها وکارگران تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم در همه صحنه‌ ‌ها با این ایثار و فداکاریشان بدرخشند.


نام شما

آدرس ايميل شما

محصور
Iran, Islamic Republic of
تبریک ب دکتر کناری بهترین گزینه بود برای فرمانداری واقعا لیاقتشو داشت بازم تبریک
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه آقای تاجگردون شما جز کدام کمیسیون هستید که همش باید دخالت کنید حتما اومده مدیری تغییر بده
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
. با تبریکتون بعد از دو ماه آتش و خسارات میلیاردی فقط باید به .
محمد
Iran, Islamic Republic of
باور کنید از این ..م ازبسکه فقط میخاد ..کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1