تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۳۰۳۳۴۱

انتخاب شهردار قلعه رئیسی به کجا ختم شد / ماجرا از چه قرار است؟

۷
۰
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی گفت: انتخاب شهردار قلعه رئیسی منتظر تدبیر استاندار کهگیلویه وبویراحمد است.
مهرجو رئیس شورای شهر قلعه رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگاران،با اشاره به بلاتکلیفی شهرداری این شهر، گفت: در چند ماه گذشته جلسات متعددی برگزار شد، حتی صورت‌جلسات ۳ نفری و ۲ نفری هم داشتیم ولی نتیجه‌ای در برنداشت.
وی افزود: آذرماه جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، و هیچ‌گونه رأی‌گیری صورت نگرفت و برخی از اعضا جلسه را ترک کردند، و همچنین سه عضو شورا فرم صورت‌جلسه‌ای که از بیرون به همراه داشتند و (در فرم صورت‌جلسه آرم دار این شورا تنظیم‌نشده) فردی دلخواه خودشان در آن نوشتند که طبق قانون حتی اگر بعد از طرح موضوعی در جلسه ۲ نفر جلسه رو هم ترک نماید جلسه از حدنصاب حکم ماده ۱۵ قانون و ماده ۱۱ آیین‌نامه اجرایی و مالی شوراها خارج می‌شود و جلسه رسمیت نداشته و تصمیمات آن فاقد اعتبارات قانونی است و لازم‌الاجرا نیست و لازم است موضوع مجدداً در دستور کار جلسات آینده منظور گردد.
ناگفته نماند یکی از آن سه نفر که امضاء کرده بر امضاء خود معترض هم هست که کتباً این مسئله را به استانداری نیز تحویل داده است.
رئیس شورای شهر قلعه رئیسی تصریح کرد: پس‌ازاین ماجرا بدون هیچ‌گونه مهر و امضایی از طرف رئیس شورا به استانداری ارجاع داده شد، درحالی‌که به استناد ماده ۷ آیین‌نامه داخلی شوراها در غیاب رئیس شورا بقیه اعضاء حق انجام امورات مرتبط با وظایف رئیس شورا را بدون تفویض اختیار ندارند.
مهرجو در ادامه یادآور شد: شورای شهر قلعه رئیسی تخلفات آن جلسه را به استانداری تقدیم و درخواست مهلت یک یا دو جلسه‌ای جهت تعیین شهردار توسط اعضای شورا در حضور نماینده آن استانداری شدند اما آن سه نفر گفتند مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها گفته نمی‌خواهد جلسه بگیرید و طبق همین صورت‌جلسه شهردار انتخاب می‌شود، حالا از استاندار محترم تقاضا داریم که تصمیم‌گیری به صلاح شهر و شهردار این شهر طی یک جلسه با اکثریت آرا داشته باشد:
که اولاً مصوبات شورا را طبق قانون ثانیاً با توجه به اقتدار و شأن و جایگاه رئیس شورا آن‌هم یک خانم که استاندار محترم و همچنین رئیس‌جمهور محترم ارزش برای جایگاه و مقام زنان دارد که اینجا خدشه‌دار شده، ثالثاً وضعیت این شهر و شهرداری از بلاتکلیفی رابعاً شهرداری نمی‌خواهیم که از روز اول بدون در نظر گرفتن قانون و تحمیلی باشد، خامساً لغو مصوباتی که از حد و نصاب جلسه می‌افتد سادساً نارضایتی مردم هم نباشد.
وی خاطرنشان کرد: حال مردم و اعضای شورا منتظر تدبیر استاندار محترم استان در این خصوص بوده و امیدوارند در این زمینه تصمیم درستی اتخاذ شود تا این موضوع فیصله یابد.
رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی در ادامه با تأکید بر ضرورت تأیید مصوبه شورا طبق قانون حداقل توسط ۴ نفر از اعضای شورا اشاره و گفت: مصوبه‌ای که توسط کارشناس آن استانداری به استان ارسال شد به امضای سه نفر از اعضا رسیده و بااین‌وجود امیدواریم اتخاذ تصمیم استاندار محترم مردم این شهر و شورای اسلامی را از بلاتکلیفی نجات دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
حالا که عضو شورای شهر قلعه رئیسی بر شهردار شدن فرد دیشموکی بر قلعه رئیسی معترض است و طیبی و بهمئیش کرد پس .هم باید از دیشموک . را جمع کند ---متاسفم
بصیری
Iran, Islamic Republic of
فقط آرمند می تونه شهردار خوبی باشه برای قلعه ریسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خانم مهرحو باصداقت تر از اون سه نفر بوده.و به تعهدش به مردم قلعه رءیسی عمل نموده.آنها به مردم .
حقانی
Iran, Islamic Republic of
.ت نگه شهردار انتخاب وابی رفت اگه نیروی حمایت کننده خودت انتخاب میشد که این حرف را نمیزدی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بابا تو شهر را .
ح/د
Iran, Islamic Republic of
امیدانکه از فردی استفاده شود که مرد این کار باشد/کسی که شهردار موفق انتخاب شده یاشد وهمگان از اصالت وتجربه واخلاقش نیک بگویند.
Iran, Islamic Republic of
یه دفعه بگن اشتباهی رو جبار روشن اتفاق ارا داشتیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1