تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۰۳۲۲۳

جلسه هماهنگی شورا و دهیاران بخش بوستان برگزار شد (+ تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛جلسه هماهنگی شورا و دهیاران بخش بوستان با حضور رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی و رئیس اداره راهداری شهرستان باشت در محل بخشداری بوستان برگزار شد.
در این جلسه که به منظور آشنایی اعضای شورای روستاهای بخش بوستان و بررسی مشکلات و نواقصات مکاتبات اداری و غیره برگزار شد، به گزارش کبنا از باشت  امین محمدی، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت در این نشست گفت: اداره آب و فاضلاب روستایی تنها اداره ای است که کار قرائت کنتورهای آب را به صورت آنلاین انجام می دهد و همزمان درهمان محل نسبت به صدور و چاپ قبض اقدام می کند.
وی با اشاره به مزایای طرح قرائت آنلاین کنتورها، افزود: با انجام قرائت آنلاین دیگری نیازی نیست که مردم جهت پرداخت قبوض آب به شهر و بانک ها مراجعه کنند و درهمان محل در روستا قبض آب خود را پرداخت می نمایند.
محمدی ابراز داشت: انجام قرائت آنلاین باعث کاهش هزینه ها برای اداره و مردم و دقت در قرائت کنتورها و اعتماد مردم شده است.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت در ادامه از تخصیص اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی به این اداره خبر داد و گفت: این اعتبار با کمک و پیگیری دکتر تاجگردون، نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت ازمحل بنیاد برکت واستانی برای اداره آب و فاضلاب روستایی باشت تامین اعتبار شده که با جذب این اعتبار و اجرای پروژهای این مدیریت تاسیسات و شبکه های آبرسانی تعویض و مردم روستاها این شهرستان از آب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
محمدی بیان داشت: هم اکنون ۴ پروژه بزرگ آبرسانی در حال اجرای است و بزودی پروژهای دیگری نیز شروع به کار می کنند.
وی افزود: پروژهای آبرسانی خان احمد ، گوهرگان، دلی رباط، پزین تلخاب بیدک، برغون گروس و پروژه آبرسانی تل مویزی والکاناز پروژه ای در حال اجرا هستند.
علی کرم شجاعی، بخشدار بوستان نیز در این نشست با تقدیر از حضور رییس اداره راهداری و رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت در نشست، ابراز امیدواری کرد این نشست بتواند موجب بیان مشکلات و راهکارهایی برای حل آنها در روستاها شود.
وی با بیان نکاتی در نحوه مکاتبات اداری و همچنین ضرورت تشکیل جلسات ماهیانه شوراهای روستاها ابراز داشت: جلسات شورای روستاها باید بصورت مدون در اختیار بخشداری قرار گیرد تا بتوان با تعامل و برنامه ریزی در جهت رفع نواقصات روستاها اقدام کرد.
شجاعی مشخص بودن سربرگ نامه ها متناسب با نام روستا را از دیگر نکات مهم در مکاتبات برشمرد.
بخشدار بوستان با اشاره به بخشنامه بودجه ۹۷ دهیاری ها بیان داشت: این بخشنامه تهیه و در آینده نزدیک در اختیار دهیاری ها قرار خواهد گرفت.
وی همچنین از خریداری تابلوها، امکانات و ملزومات روستاهای فاقد دهیار خبر داد.
گفتنی است در این جلسه امین محمدی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت وفرج دیلمی رئیس اداره راهداری شهرستان به سولات ودرخواست های اعضای شورای ها و دهیاران بخش بوستان جواب دادند و در پایان از خدمات دو مسئول اداره تقدیر و تشکر کردند.
--------------------------
خبر از فتح الله پوران پور
--------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

دهیار
Iran, Islamic Republic of
تقدیروتشکر فراوان از مهندس محمدی مدیر لایق وخوش اخلاق آب و فاضلاب روستایی باشت انصافا همیشه پای کار هستن ودر همه حالت جوابگوی مردم .. کاش آقای تاجگردون چند مدیر توانا و بی حاشیه مثل محمدی داشتن ... واقعا خسته نباشی مهندس محمدی
کارگر ساختمان
Iran, Islamic Republic of
چرا عکس روحانی رو وسط عکس رهبر گذاشتن خودش یه نو بی احترامیه
دهیار
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس محمدی مدیر لایق وخوش اخلاق و خستگی ناپدیر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1