تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۳۰۳۱۳۷

رونمایی از سووال شهردار یاسوج از شهروندان (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛


 آئین رونمایی از پوستر سوال پژوهشی شهردار یاسوج با محوریت نقش شهروندان و مدیریت شهری در ایجاد شهر پاک برگزار شد.
به گزارش کبنا، شهردار یاسوج در آئین رونمایی از پوستر این سوال پژوهشی گفت: محورهای مسابقه این پرسش، پسماند و بازیافت، حمل و نقل و ترافیک، سیما و منظر شهری و مدیریت شهری است.

نستیهن مقدم افزود: این مسابقه در حوزه های عکس، فیلم کوتاه، پوستر، مقاله و نقاشی کودکان برگزار می شود و شرکت در آن برای همه علاقمندان آزاد است.
مقدم به مهلت ارسال آثار اشاره کرد و بیان داشت: پایان اسفند ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و همزمان با هفته نکوداشت شهر یاسوج با معرفی برگزیدگان، از آنها تجلیل خواهد شد.
شهردار یاسوج این حرکت را یک سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: شهر یاسوج به عنوان مقصد گردشگری است و نقش شهروندان در توسعه آن به طور محسوس قابل مشاهده است.
وی ریل گذاری پژوهشی در حوزه توسعه شهری را از ضروریات تحقق جامعه و شهر مطلوب عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های دانشگاهی، به ویژه دانشگاه یاسوج و همچنین بهره وری از پتانسیل رسانه ها به تحقق هدفگذاری های انجام شده در حوزه این برنامه کمک می کند.
انقلاب فرهنگی برای تحقق شهر پاک در یاسوج ضروری است
 رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: انقلاب فرهنگی در راستای تحقق شهر پاک با هدفگذاری در شهر یاسوج لازم است.
سید هدایت اکبری بعد از ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر سوال پژوهشی شهردار یاسوج افزود: اگر پژوهش هایی که با محوریت حضور مردم هستند محقق شوند، خروجی مناسبی در حوزه دستیابی به اهداف آنها خواهیم داشت.

اکبری با بیان اینکه سوال پژوهشی شهردار یاسوج برای تحقق حرکت مردمی در ایجاد شهری پاک است، عنوان کرد: در هر فعالیتی که مردم ورود پیدا کنند، اهداف به نحو خوبی محقق می شود و موفقیت های زیادی به دست می آید که نمونه آن رشادت ها و جانفشانی مردم در دوران دفاع مقدس است.
وی فرهنگ سازی برای تحقق شهری زیبا را لازم دانست و گفت: باید فرصت هایی ایجاد شود که مردم در توسعه و زیبا سازی شهری سهیم باشند و برنامه های پژوهش محور نقشی کاربردی در این راستا ایفا می کنند.
رئیس شورای شهر یاسوج بر حضور فعال رسانه ها، اهالی قلم، پژوهشگران، فعالین و افراد دوست دار طبیعت در پیشبرد این برنامه تاکید کرد و گفت: شهر یاسوج از ظرفیت های طبیعی خوبی برخوردار است که باید بستری برای پیشرفت آن باشد.
اکبری با اشاره به تحقق مدیریت مطلوب گفت: بهترین نوع مدیریت ها، بازدید میدانی و رصد مشکلات از نزدیک است.
گفتنی است؛ محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج، حجت الاسلام سیدجواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و حمید محمدی زاده مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در این آئین به ارائه نظرات خود پرداختند و از این طرح حمایت کردند.






 
 



نام شما

آدرس ايميل شما

١٢
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا نه بنام خدا ً املا هم خیلی ضعیفه
فرشید رحیمی.یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هم آسفالتل مرکز یه استانی رو درست کن د هیچی وت نیخییم واقعا زشته سی یه مرکز استانی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1