تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۳۰۲۷۸۶

باقری: به دنبال ایجاد اشتغال در استان هستیم/ ۵ میلیارد ریال تسهیلات گردشگری پرداخت کردیم

۱
۰
کبنا ؛نشست کارگروه اشتغال اداره‌کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران عامل بانک‌های استان برگزار شد.
محمود باقری در این نشست با بیان اینکه به دنبال ایجاد اشتغال در استان هستیم گفت: با جذب اعتبارات ملی کارگاه های تولیدی صنایع دستی و واحد های گردشگری برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستانهای کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی کردیم.
عضو کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان بابیان اینکه در سفر هیات دولت به استان بانک ها تعهد کردند دز رمینه ایجاد زیر ساخت ها و اشتغال با میراث فرهنگی استان همکاری داشته باشند گفت: چهار طرح سرمایه گذاری استان که اشتغال زایی خوبی می توانند ایجاد کنند به بانک صادرات معرفی شده است.
باقری تصریح کرد: طرحهای هتل چهار ستاره گچساران با اعتبار بالغ بر ۲٫۵ میلیارد تومان، تله کابین یاسوج با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و تله کابین سی سخت با عتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و تالار چند منظوره با اعتبار بالغ بر یک و هفت دهم میلیارد ریال طر ح هایی است که به بانک صادرات معرفی شده است.
وی همچنین از معرفی سرمایه گذار هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج به بانگ گردشگری خبر داد و گفت: بانک ها برای ایجاد انقلاب در زمینه اشتغال زایی، با میراث فرهنگی همکاری کنند.
باقری با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی در ۱۴۰روستای کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافته است اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد کارگاه های تولیدی برای آموزش به همراه ایجاد تولید و اشتغال در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در این طرح ایجاد ۶۵۷ فرصت شغلی  در روستاهای استان پیش بینی شده است.
سرپرست امور شعب بانک سپه کهگیلویه وبویراحمد هم در این نشست با اشاره به اینکه برای حمایت از طرح های سرمایه گذاری در استان آمادگی داریم، اظهار کرد: سال گذشته ۵ میلیارد ریال برای راه اندازی اردوگاه گردشگری در یاسوج پرداخت کردیم.
مهرعلی برماس عنوان کرد: دو طرح دیگر در زمینه گردشگری استان به بانک سپه معرفی شده که سرمایه گذاران برای انجام امور اداری کوتاهی کردند.
وی افزود: ایجاد خدمات بهتر به مردم و رونق اشتغال و تولید در استان از مهم ترین اهداف بانک سپه است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: متاسفانه هرچه تسهیلات در سفر هیات دولت به استان برای سرمایه گذاری مصوب شده است از طریق منابع داخلی بانک ها است.
سید حسین سهمگین با بیان اینکه گاهی پرداخت تسهیلات از طریق منابع داخلی بانک ها با بهره زیاد برای سرمایه گذاری مشکل ایجاد می کند گفت: به دنبال جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی هستیم که شرایط خوبی برای انجام سرمایه گذاری در استان دارد.
در ادامه، مدیران سایر بانک های استان نیز به بیان پیشنهادات خود پرداختند.

نام شما

آدرس ايميل شما

سراسر درد
کی و به به چه کسانی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1