تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۰۲۷۴۸

همایش بزرگ آموزشی و انگیزشی دانش‌آموزان یاسوج (+تصاویر)

۱
۶
کبنا ؛همایش آموزشی، انگیزشی و  مشاوره رایگان دانش‌آموزان با همت موسسه «یک سال آرامش» در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مسعود احمدی رئیس موسسه «یک سال آرامش» در گفت‌وگو با کبنا در این رابطه، اظهار کرد: هر ماه از طرف این موسسه کلاس‌های آموزشی، انگیزشی و مشاوره‌ای به شکل رایگان برای دانش‌آموزان یاسوج با حضور اساتید برجسته که برند نیز هستند، در این شهر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این همایش از حضور اساتید معروف که در موسسه‌های معتبر تهران مشغول هستند، جهت آموزش و مشاوره رایگان به دانش‌آموزان یاسوج بهره می‌بریم.
رئیس موسسه یک سال آرامش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری همچنین همایش‌هایی دادن انگیزه به دانش‌آموزانی است که هیچ‌گونه انگیزه‌ای برای شرکت در کنکور سراسری ندارند و همچنین دادن مشاوره رایگان به دانش‌آموزانی که با مشکلاتی در روند تحصیل مواجه هستند.
احمدی با بیان اینکه این همایش بزرگ آموزشی و انگیزشی برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی آزاد بود، افزود: در این همایش که در آذرماه امسال برگزار شد، به حدود ۷۰۰ نفر دانش‌آموز مشاوره آموزشی رایگان داده شد.
این مشاور برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه همه دانش‌آموزان می‌توانند در کلاس‌های آموزشی ما شرکت کنند، اظهار داشت: موسسه یک سال آرامش دارای امکانات منحصر به فرد و فضای کاملاً آموزشی و مشاوره‌ای است.
دکتر احمدی از مشاوران برجسته کشوری در حاشیه این مراسم به خبرنگار کبنا، گفت: موسسه یک سال آرامش از مشاوران برجسته و خوبی برخوردار است که دانش‌آموزان می‌توانند از وجود این مشاوران و امکانات خیلی خوب این موسسه نهایت استفاده را ببرند.
احمدی افزود: این موسسه از قوی‌ترین گروه آموزشی و مشاوره‌ای کشور بهره می‌برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی بی نظیرن عالی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1