تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۰۲۵۶۱

توانمندسازی خانواده ایثارگران با کارمندسازی آنان سازگار نیست

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: توانمندسازی خانواده ایثارگر و شهدا با کارمند سازی آنان سازگار نیست، و امسال تسهیلات خوبی در طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستای اختصاص‌یافته، که جامعه ایثارگری باید در این زمینه فعالیت داشته باشند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بعد از ظهر امروز علی‌محمد احمدی در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مشاور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: دیدگاه این شورا برای اجرای قانون در نشست‌ها و کارگروه‌ها است، دستگاه‌های اجرایی مأموریت‌های خود را در چارچوب قانون ارزیابی و لحاظ می‌کنند.
احمدی بیان داشت: این شورا پاسداشت میراث معنوی فرهنگ شهدا و ایثارگر است که امیدوارم در این شورا مصوباتی را برای نهادینه‌سازی این فرهنگ باشد.
وی بابیان اینکه به تأکید مقام معظم انقلاب و رهبری هرچه داریم از شهدا داریم، گفت: امنیت و جایگاه ایران در دنیا به برکت خون شهدا است.
احمدی با اشاره به اینکه این استان به نسبت جمعیت جزو اولین استان‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه ایثارگری و شهدا است، گفت: در جان و روح مردم کهگیلویه وبویراحمد فرهنگ ایثار جاری است، و زحمت‌های مسوولان برای این مردم قابل‌تقدیر است، اما مطلوب نیست.
وی با اشاره به اینکه سیاست دولت کاهش تصدی‌گری است، بیان داشت: توانمندسازی خانواده ایثارگر و شهدا با کارمند سازی آنان سازگار نیست، و امسال تسهیلات خوبی در طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستای اختصاص‌ یافته، که جامعه ایثارگری باید در این زمینه فعالیت داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

۱۲۵
Iran, Islamic Republic of
اقای استانداربیا ببین در اداره کل اموزش وپرورش چه برخوردی باایثار گران میشه عزیز ایثارگری درپستی که هست برمیدارند کسی را جایگزینش میکنند که ..ل ندارد م.. با یک جناح یا گروه میباشد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
وواقعا اگر در تمام ادارات اقتصادی و اجرائی وپزشکی وعلمی ایران این اقدام که بجای کارمند شدن یک شخصی که تجربه کاری را تدارد ولی امتیاز ایثارگری داردوبه کار گمارده میشود بعد در کارش به دلیل بی تجربگی ونداشتن علم وتخصص ودانش وتجربه کافی هم آن مجموعه دلتی را فلج هم مردم را دلسر هم کشور بسوی رکود میش میرود
من خودم خاناده ایثارگرم حاضر نیستم کاری که بلد نیستم را بهم واگذار کننند درقبالش حقوقی که نیگیرم حرام وغیر شرعی وبی برکت هم هست چرا فرزتدان بیشتر کارمندان سهمیه ای آتطوری که باید میشرفت کنند. ایثارکری کارمندی که با امتیاز کارمند شده ولی ندرک وتحربه وعلم کارمندی را ندارند
اگر هدف پول وحقوق هست به ازای ایثارگری آنها بدون کارمند شدن در اداره ای حقوق بکیرند نفع آن بیشتر از کارمند بودنشان هست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1