تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۰۲۵۳۱

گره کور «رکود» در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: حدود ۱۹۳ واحد صنعتی فعال و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد، که از این تعداد ۶۱ واحد فعال، ۲۴ واحد نیمه فعال و ۱۰۸ واحد غیرفعال هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جبار کیانی پور در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که به ریاست استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیران عضو این شورا برگزار شد، بابیان اینکه مسوولان برای پروژه‌های بدون اعتبار و سودآور نباید توجهی کنند، اظهار کرد: در بررسی واحدهای تولیدی استان مستقر در شهرک‌های صنعتی و خارج از شهرک‌ها انجام شد، نقدینگی علت رکود واحدهای صنعتی نیست، این چالش علل فراوانی دارد که برجسته‌ترین آن مدیریت بنگاه‌ها است.
وی بیان داشت: بیش از ۶۴۳ واحد صنعتی در استان وجود دارد، که از این تعداد ۳۳ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ازلحاظ مصوب و در حال واگذاری زمین هستند.
کیانی پور افزود: حدود ۱۹۳ واحد صنعتی فعال و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد، که از این تعداد ۶۱ واحد فعال، ۲۴ واحد نیمه فعال و ۱۰۸ واحد غیرفعال هستند.
وی تعداد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان را در بخش‌های مختلف شیلات، مرغداری، صنایع تبدیلی، گلخانه و پرورش گاو شیری ۷۸۷ واحد عنوان کرد، و گفت: از این تعداد ۳۴۹ واحد فعال، ۷۹ واحد نیمه فعال  و ۳۵۹ واحد معادل ۴۵ درصد راکد هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شعاری
Iran, Islamic Republic of
متاسفم ۲۸۰ واحد وجود دارد! ۵۱ واحد تقریبا فعال!!!!!!!!!! ۱۱۹ واحد واژه ی نیمه فعال یعنی تعطیل!!!!!!!!!!!!!!!!!! و ۱۱۰ واحد کاملا غیر فعال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا هم هر وقت میرسه یه حرفی میزنه و تا جلسه بعد که حرفی تازه تکرار کنه.
یاسوج
یارانه تولیدسال۹۶کی پرداخت میشود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1