تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۰۲۵۲۸

این تذهبون با BMW؛ چاه کن همیشه ته چاه است و بس!

۲۴
۰
کبنا ؛م-رفیعی
رفته رفته با گذر ایام به انتخابات آینده مجلس نزدیک می‌شویم. گر چه هنوز زود است اما برنامه ریزان و آن‌هایی که در زمستان هوای بهارستان می‌کنند کم نیستند.
در این میان تئوریسین‌های انتخاباتی با عنوان کردن مطالب و کلید واژه‌ها و بعضاً نقد فضای موجود بازتاب آن را در فضای عمومی جامعه تحلیل و تفسیر نموده و در صورت اقبال برنامه ریزی می‌نمایند.
فضا دراستان کهگیلویه و بویراحمد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست. این موضوع در حالی است که قطعاً یک طرف کارزار انتخابات نمایندگان کنونی و طرف دیگر احتمالاً رقبای اصلی دور گذشته و یا چهره‌های جدید از جریانات سیاسی خواهد بود.
در حوزه گچساران و باشت بر عکس دو حوزه دیگر باید بدور از تأمل به موضوع نگاه کرد چرا که یک کاندیدا با کسب ۷۴ درصد؛ در مقابل تنها ۲۶ درصد مابقی پیروز گردید و این در حالی است که هم صدایی با دولت و ظرفیت‌های بالقوه وی هر روز از موفقیت و موقعیت‌های جدید غلام تاجگردون حکایت دارد. در این میان و بلافاصله پس از کسب هر موفقیت که باعث غرور موکلین و استان بی بهره از موقعیت‌های کشوری می‌شود دلقک‌های سیاسی بدون نام و نشان؛ اقدام به پخش تصاویر و یا مطالبی دور از شان مردم با فرهنگ و با ظرفیت استان و بخصوص حوزه انتخابیه ایشان می نمایندکه به حاشیه بردن و کمرنگ کردن این موقعیت ممتاز پس از تعیین ایشان به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق که گلوگاه بودجه سالانه کشور می‌باشد مجدد درتازه ترین تحرک با به تصویر کشیدن ایشان که سوار بر ماشین یک سرمایه گزار بخش خصوصی که به جهت برنامه فشرده برای ملاقات در مسیر وقت دیدار داشت به قصد مطرح کردن شکاف طبقاتی بین وی و مردم واکنش بدور از ریا و شفاف ایشان که ناشی از صداقت در گفتار و عمل می‌باشد را به همراه داشت که پخش کنندگان چنین تصاویری را دوباره رسوا نمود چنانچه پس ازنتیجه و بازتاب این حسادت ورزی اروگاه مخالفین را نیز دچار بدبینی از هم نمود چونکه همیشه حق طلبی و مظلومیت توسط مردم پاسخ داده شده است و این جاست که باید گفت: این تذهبون! و همانگونه که مستندا در احادیث زیر بیان گردیده ریا کاری امری مردود در اسلام ناب است و نکنید که چاه کن همیشه ته چاه است و بس!
پیامبر اکرم (ص) فرمود:
هیچ کار خیر و نیکی را از روی ریا و ظاهر سازی انجام نده. و از هیچ کار نیکی به خاطر شرم و حیا دوری مکن./بحار الانوار، ج ۷۷، ص ۱۶۳٫
امام علی (ع) فرمود:
بدون هیچ ظاهر سازی و فریب کاری، کارهایتان را انجام دهید. چرا که هرکس برای غیر خدا کار کند، خداوند او را به همان کس وا می‌گذارد./نهج البلاغه، خطبه ۲۳
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما داریم به سمت حذف لیست امید‌ میریم . تو داری کجا میری ؟ خودت این تذهبون ؟
تحول
Iran, Islamic Republic of
ببایید منصفانه قضاوت کنیم و قدر تاجگردون را بدانیم
بنام
Iran, Islamic Republic of
افتخار لر تبریک ریاست کمیسیون تلفیق بزار کور دلان حسادت کنند
باوی
Iran, Islamic Republic of
بسیار بجا و زیبا نوشتی برادر
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
بزار بسوزن تاجگردون کم نداره و ریا کار هم نیست
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
مخالفان دکتر تاج گردون هیچ تناسبی با توسعه و آینده نگری ندارند/ جان ما فدات حاج غلام
قلندر
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون فقط یه سانتافه ۲۰۱۵ داره..اینا همش اراجیفته
عدالت در نفت
Romania
اگر رقیب قدری داشته باشه با وضع موجود و نگرانی های عامه مردم بعید میدانم که تاجگردون سبزنشین شود چونکه مردم خیلی ناراضی اند و عده ای همیشگی با تبلیغات خوبشان فکر میکنند پیروز است در صورتی که چنین نیست و میتوان گفت اندکی صبر سحر نزدیک است .
گچساران
United States
این عکس برای یک روز قبل از رای گیری کمیسیون تلفیق بود میخواستن براش حاشیه سازی کنن که رای نیاره که آورد.
United States
پلاک ماشین داد میزنه که قضیه از چه قراره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاجگردون اگه بفکر مردم فقیر هست چ.ی می‌کنه چرا به فکر پیمانکاری هست، تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
Bmw
Iran, Islamic Republic of
از افتخارات شرکت bmw باید. حاج غلام با این خودرو ثبت بشه خوشم اومد از شفافیت
سر بیشه
Iran, Islamic Republic of
حاجی دوستت داریم چه با پراید چه با بی ام دبلیو
وحید
Iran, Islamic Republic of
واقعا تخریب ستاره جنوب تا کی بفکر بیایید
ولایت
Iran, Islamic Republic of
بدبختها کل استان غلام تاجگردون را یه. میدونم اونوقت شما دوگمبدانی و باوی دارید پا به بخت خودتون میزنید . کاش او نماینده بویراحمد بود و مطابق سالیان گذشته . مرکز هم بهتون نمیدادن
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون مثل همه هم حزبی هاش، ف. می کنه و سر مردم . مثلا برا همین عکس گفته این ماشین یه سرمایه گزاره که برای سرمایه گزاری اومده بود، قرار شد داخل ماشین باهم صحبت کنیم و مت چون دیدم ماشینش اینه، فهمیدم حتما پول داره و می تونه سرمایه گزار خوبی باشه، اگه با پراید اومده بود، حتما پول دار نبود و برای سرمایه گزاری خوب نبود.. ما رو ببینید که رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلسش، که میخواد بودجه یک سال مملکت رو تحلیل کنه، رییس کمیسیون تلفیق بودجه هم هست، با چه استدلالی درباره مناسب بودن یا نبودن یک سرمایه گرار، نظر میده و تأیید یا ردش می کنه.
باوي
Iran, Islamic Republic of
این ماشین متعلق به .ی از مریدان حاج غلام هستش و راننده شخصی ایشون هست
فرهنگی
Norway
به امید خدا که دور بعد خودش میمونه وپیمانکاراش
بیکار
Romania
سرمایه گذاری که باپرایدوبی ام دبلیوتحلیل وتفسیرمیشه نتیجش همینه که مدیری ۳۰الی نامعلوم حقوق بگیره ویک کارگر۹۰۰تومان بگیره این یعنی ریاست آقایان
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
اباالفضل علمدار تاجگردون رو بردار.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای رفیعی برادر عزیز تاجگردون داره مردم را . اون فقط به فکر سرمایه گذار هستش چرا با مردم فقیر نشست و برخاست نمی کنه . آقای رفیعی خواهشا" مردم. چه کار کرده این آقا. چه پروژه ای آورده فقط و فقط از چند خانواده که سه الی چهار نفر را گذاشته سر کار بقیه.ه تا دو سال دیگه مشخص میشه که چه کاره بوده و هستش
شرمت اله
چرا پیامها رو سانسور میکنید؟ کاملا" مشخص چیکاره هستین شما.....
ل
Iran, Islamic Republic of
درجواب به بویراحمد سرافراز :
جون تو فدای تاجگردونی میکنی که . گوش دنیا رو کر کرده. تاجگردونی که.ه . کرد ماشین رو.ه و خواهر. آخ براطرز فکر مردم استانم که جون شونو فدای. میکنند.
آرو
Europe
عمرأ اگه دیگه رای بیاره....بفکر خودش و دار و دستش باشه....نماینده ک. نداشت بیاد ی تقدیر و تشکر کنه ب مردم بخاطر رای که بهش دادن.....روستای ما رو بیان نگاه کنید ببین تاجگردون چ کارش کرده فقط حرف ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1