تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۳۰۲۴۰۶

«احمدی» می‌تواند توسعه درخشان کهگیلویه و بویراحمد را رقم بزند

۲۱
۰
کبنا ؛ 
 
سید روح‌الله وحدتی‌پور
جناب آقای دکتر احمدی استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد شخصیتی با تقوا، مؤمن و مقید به آرمانهای انقلاب و امام و رهبری، با صداقت، پرتلاش، برنامه ریز، منظم، توسعه نگر، قاطع، با وجدان و آینده نگر است.
او انسانی است که در عرصه خدمتگزاری به مردم بالاخص جامعه محرومین خستگی ناپذیر است.
ایشان دارای سوابق بسیار درخشان علمی و اجرایی است که از جمله این سوابق می‌توان به عضویت در هیئت علمی و ریاست پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس تهران اشاره کرد.

 
نمایندگی مردم شریف شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره شهر، نایب رییسی کمیسیون برنامه و بودجه، عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و علاوه بر این نایب رئیسی کمیسیون‌های مشترک بهداشت و درمان، اجتماعی، ریاست کمیته آموزش، عضویت در کمیته‌های تولید ملی، شورای پژوهشی، و شورای مشورتی ریاست در مجلس شورای اسلامی از دیگر سوابق درخشان دکتر احمدی است.
وی همچنین ناظر بر شورای سلامت، تولید واشتغال مجلس نهم بودند، و علاوه بر سوابق ارزنده ایشان در مجلس شورای اسلامی، نماینده پارلمان جمهوری اسلامی ایران در سازمان تجارت جهانی ۲۰۱۳ زنو سوییس و نماینده پارلمان ایران به منظور گسترش روابط تجاری با کشورهای چین و گرجستان بودند.
همچنین عضویت در شورای دیوان محاسبات، کمیته علمی و تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیته اصلاح نظام بانکی کشور و عضویت در شورای پژوهشی سازمان امور مالیاتی، شورای سیاستگذاری بیمه خدمات درمانی کشور و مشاورعالی وزیر نفت در دولت از دیگر سوابق برجسته استاندار فرهیخته کهگیلویه و بویراحمد است.
دکتر احمدی به لحاظ تحصیلات علمی نیز از نخبگان کشور محسوب می‌شود، وی دارای مدرک کارشناسی علوم اقتصادی از دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد و دکتری اقتصاد از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و ارائه ۷۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات، همایش‌های ملی و بین المللی و بیش از ۵۰ طرح تحقیقاتی ملی در شوراها، انجمن‌ها و مجامع علمی متنوع را تجربه نمود ه است. دکتر احمدی به ویژه مؤلف و مترجم تعداد ۷ جلد کتاب در زمینه مسائل اقتصادی کشور است.
آیا به زعم شما مردم شریف استان چنین شخصیتی با داشتن چنین سوابق علمی و اجرایی ارزشمندی سزاوار تخریب از سوی منفعت طلبانی است که حتی یک روز درد فقر را نچشیده‌اند.
خوشبختانه جناب آقای دکتر احمدی در طول این مدت چهار ماه که به استان آمد ه اند با تمرکز بر روی تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم استان نظیر بیمارستان ۲۹۰ تختخوابی یاسوج، پل سوم وچهارم بشار و.... و حمایت از تولید واشتغال و تلاش در جهت فعالیت کارگاهاو طرح‌های صنعتی نیمه تعطیل و راکد استان واستفاده از نیروهای با صداقت و توانمند در عرصه مدیریتی استان و بویژه مبارزه بافساد و بی عدالتی نشان از آینده ای درخشان برای استان مان می‌دهد.
با توجه به اینکه استان به لحاظ رشد اقتصادی و زیربنایی و اشتغال هنوز به مرحله توسعه یافتگی و خروج از محرومیت نرسیده است وبسیاری از خانواده‌های ما بر اثر فقر و بیکاری دچار مشکل شده‌اند. لذا همگان وظیفه داریم در جهت توسعه استان در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حتی با داشتن سلایق متفاوت سیاسی دست به دست هم دهیم و استاندار محترم و محبوب استان جناب آقای دکتر احمدی را حمایت کنیم.

*فعال سیاسی و دانشجو کارشناسی ارشد مدیریت بودجه مالی و عمومی
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی.....
Iran, Islamic Republic of
درود برشما.
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب دکتر وحدتی قهرمان و شجاع ، امید است که استاندار محترم و نماینده محبوب مان ایشان را حمایت کنند ؛ ایشان فردی توانمند و با درایت است
شادمهر
Romania
. استاندار....آقای استاندار ..کنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود برنگارنده ی محترم ودکتراحمدی کاردان ان شاء الله با درایت و اتحاد شاهدچشم اندازی با افق امید برای مردمان دلیرزاگرس خواهیم بود
البیی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بین ما مردم کهگیلویه و بویر احمد هستند کسانی که وقتی یکی بخواد برامون قدمی بر داره این کار باش می کنیم‌

به نظرم عامل عقب ماندگی استان همین هست
بیایم ۱ سال بدون حاشیه سازی استاندار رو کمک کنیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جون خوت؟
سلام
Romania
درود بر اسید
جواد
دکتر احمدی ادم علمی .کاردان ... اما از تعریف امثال شما ادم شک میکنه تو کار ادارتو انجام بده
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخ
سادات
Iran, Islamic Republic of
آقای وحدتی از نیروهای فعال سیاسی وتوانمند اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی استان بوده وهست ایشان وقتی که معاون صنایع دستی استان بوده جایگاه استان تو بحث صنایع دستی از ۲۷کشور اومد ۷ کشوری واشتغال زایی بسیار خوبی برای مردم ایجاد نمود وبعد از اینکه از معاون صنایع دستی رفت کامل سازمان میراث فرهنگی وصنایع دستی استان تعطیل شده وایشان در مورد استاندار هم درست میگن
پست
بنده خدا دنبال پست می باشد مجبوراست تمجید کند
رشیدی
مدح مدح مدح ااااوه اوه اوه
کریم
Iran, Islamic Republic of
اخ از بختم. کسی که با یک معاونت .ه انگار دستش رسیده به اسمونها....
حسین
Iran, Islamic Republic of
. تا .شخصیتی با تقوا، مؤمن و مقید به آرمانهای انقلاب و امام و رهبری، با صداقت، پرتلاش، برنامه ریز، منظم، توسعه نگر، قاطع، با وجدان و آینده نگر است. ایا قبلا با ایشان مراوده و همکاری نزدیک داشته این؟
تهران
Iran, Islamic Republic of
بنازم پاچه خوارینه کارت حرف نیاره جانباز راه برادر
علي
Iran, Islamic Republic of
احسنت بسیار عالی
مطلب جالبی بود
اسماری علی
Iran, Islamic Republic of
به برادر عزیزم عرض بکنم که همه مردم بویر احمد ودنا ایشان و خانواده محترم شان را می شناسند ایشان انسان باعزت و با صداقت ی و توانمند ی است همیشه با عملکرد اجرایی خودش توانمندیش را نشان می دهد فردی است دلسوز و مردم دار و اهل ریا و پاچه خوار ی هم نیست.
حیدری
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر جناب آقای وحدتی پور مرد شجاع و دوست داشتنی استان
اهورا
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی از نیروهای ارزشی خطه زاگرس که نیاز به معرفی ندارد درود بروحدتی همیشه در صحنه امان از بخل و حسادت این قوم ، وحدتی با عمل نشان داد که کیست و چه توانایی هایی دارد خلا نبودنش در صنایع دستی جبران ناپذیره این غرض ورزی هاست که پدر این استان درآورده این جماعت کیسه نو کیسه دوز بلای جان پیشرفت ورشد این استان شدن حماقت تاکی خودزنی تاکی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر وحدتی که ضمن ارایه مطالب زیبا مشوق وحدت در جامعه ما است و با این مطالب زیبا حمایت از استاندار را جهت ساخت استانی پیشرو و فعال را مبلغ است
Iran, Islamic Republic of
درود بر وحدتی عزیزاحسنت مثل همیشه با صلابت و مقتدر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1