تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۰۲۳۲۸

استاندار با دیدن این مسئله رنج می‌برد / احمدی: مردم نباید سرگردان باشند / سرمایه‌گذار نباید پا به فرار بگذارد

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید براینکه، هدف اصلی برگزاری کارگروه تسهیل، رونق تولید است، گفت: رونق تولید می‌تواند بهترین سود را برای سیستم بانکی داشته باشد.
علی محمد احمدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، تاکید کرد: عملکرد بانک‌های استان را با استان‌های همجوار مقایسه می‌کنیم و در صورت عملکرد ضعیف بانک‌ها این مسئله اجحاف در حق تولید استان است و منشاء این کم کاری‌ها قابل بخشش نیست.
وی از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خواستار ارائه وضعیت دقیق میزان منابع بانک‌هایی که دارای حساب‌های دولتی هستند شد و گفت: میزان تسهیلاتی که این بانک‌ها در سال گذشته به بخش‌های تولیدی و اقتصادی پرداخت کرده‌اند را احصاء کرده و در نشست بعدی کارگروه تسهیل ارائه دهند.
استاندار با بیان اینکه، هیچ بانکی از منابع داخلی خودش تسهیلات ازدواج را پرداخت نمی‌کند، عنوان کرد: هیچ بانکی در اجرای طرح رونق تولید نمی‌تواند بهانه منابع بیاورد.
احمدی با بیان اینکه، احتمالاً تعریف بانک‌ها از رونق تولید با تعریف ما متفاوت است، گفت: تعریف قانونی تولید مدنظر است و بانک‌ها نیز باید از همین دیدگاه تبعیت کنند.
استاندار تاکید کرد: انتظار می‌رود، بانک‌های عامل استان پیگیر اجرای طرح‌ها باشند و به صورت مستمر بر نحوه هزینه کرد تسهیلات نظارت کنند.
وی با بیان اینکه، بانک‌ها همیشه درخصوص پرداخت‌ها می گویند که اغلب مصارف، منابع داخلی خودمان است، افزود: اگر چنین است، می‌طلبد که برای مصارف آن با دلسوزی، دقت و تعهد بیشتری اقدام کنند.
احمدی بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: سیستم بانکی در تکریم سرمایه گذاران تجدید نظر کنند و سرگردانی سرمایه گذاران در وزارت خانه‌ها عمل نادرستی است و انتظار می‌رود با کمک مدیران کار مردم هموار شود.
وی، خطاب به مدیران گفت: وظیفه مسئولان استیفای حقوق مردم است و نباید مردم سرگردان شوند.
احمدی با اشاره به بازدیدی که از کارخانه سیمان مارگون داشت، عنوان کرد: دیدن جوانان تحصیل کرده و بی کار که در آن محل تجمع کرده بودند و حتی حاضر به انجام عملگی و کارگری شدند رنج است و انتظار می‌رود، مدیران برای رونق تولید استان به صورت جهادی عمل کنند.
وی اظهار داشت: ما به دنبال جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در استان هستیم ولی اینطور نباشد که سرمایه گذار با مشاهده شرایط پا به فرار بگذارد.
وی با تاکید بر اینکه، بروکراسی اداری مانع سرمایه گذاری در استان نشود، تاکید کرد: به هر طریق زمینه تسهیل سرمایه گذاری در استان را فراهم کنید.
احمدی تصریح کرد: برخی از مشکلات حاد واحدهای بزرگ تولیدی استان را از طریق مرکز، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاون اول رئیس جمهور پیگیری می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Keshvad.gh
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت استاندار عزیز ,خسته نباشید که پیگیر اشتغال هستید ؛بیایدبه دور از سیاست ومسایل قبیله ای انصافا جوانان بیکا رتحصیل کرده دریایبید تا از افسردگی وفساد وغیر نجات یابندتا جامعه سالمی داشته باشیم واقعا حمایت کنید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1