تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۰۲۲۴۲

انتقاد فرماندار چرام از وضعیت آموزش و پرورش چرام/بعضی مدیران دنبال آمار و ارقام هستند+تصاویر

۲
۰
کبنا ؛جلسه شورای آموزش و پرورش چرام با حضور مدیرکل نوسازی استان و فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری چرام برگزار شد
 
به گزارش کبنا از چرام جلسه شورای آموزش وپرورش چرام باحضور مدیرکل اداره نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار، مدیرآموزش وپرورش چرام وهمچنین اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد.
در این جلسه مدیر آموزش و پرورش چرام اظهار کرد:یکی از دستور کارها در این جلسه، احداث مکان آموزشی برای مسکن مهر چرام است که اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.
عزیزی افزود:نقشه و امکاناتی که برای مدرسه مسکن مهر چرام لازم است،تدارک دیده شده که می طلبد برای ساخت و ساز یک فضای آموزشی آماده باشیم.
این مسئول، گفت:در هر کشوری شش رکن برای آموزش و پرورش همچون مدیریت،فضا و امکانات تعریف شده است که هدف آنها تربیت نیروی فعال و متخصص برای جامعه است.
وی ادامه داد:درشهرستان چرام با کمبود فضای اموزشی مواجه هستیم  ،که چندین روستادرسطح شهرستان نیازمندکانکس می باشند.
عزیزی افزود:یکی از مدارس روستای تنگ انار در شهر سرفاریاب دارای امکانات است که مشکلی ندارد و یکی دیگر از مدارس این روستا نیز ،جایز به فراهم کردن امکانات نیست .
مدیر آموزش و پروش چرام عنوان کرد:یکی از مشکلات فضای آموزشی،پروژه های نیمه تمام بوده که نیازمند اعتبارات فراوان است.
عزیزی عنوان کرد: شهرستان چرام  باتوجه به گستردگی که داردقریب به ۵هزار دانش آموز دارد که دارای ۱۳مدرسه یک،دو یا سه دانش آموزی هستند.
مدیرراه و شهرسازی چرام:آمادگی واگذاری زمین برای مدرسه مسکن مهرداریم
ذوالفقاری مدیر راه و شهرسازی چرام ضمن تشکر از مدیرکل اداره راه و شهرسازی  استان بیان کرد:مکاتباتی با اداره کل اموزش و پرورش برای اهدای زمین مدرسه مسکن مهر چرام صورت گرفته است.انتظارهست  کارهای مقدماتی باید بر روی این زمین صورت بگیرد تا آماده احداث این مکان اموزشی میسر شود.
وی افزود:ما آمادگی اهدای این زمین را داریم اما بشرطی که اجرای احداث این مکان سریع باشد.
مدیر راه و شهرسازی چرام  بااشاره به دلسوزی مدیرکل اداره راه وهمکاری مضاعفی که دارندادامه داد:  واگذاری اراضی درسطح شهرستان طی تشریفات قانونی برای ادارات وفضای اموزشی ازدغدغه های مدیرکل راه شهرسازی می باشدکه همه ادارات دارای ساختمان مناسب باشند .
فرماندارچرام:آموزش وپرورش چرام مشکلات زیادی دارد/بعضی مدیران دنبال آمارو ارقام هستند
فرماندار چرام ضمن تسلیت رحلت آیت الله حائری شیرازی و با اشاره به ساختمان اداری آموزش و پرورش چرام،بیان کرد:جایگاه ساختمان آموزش و پرورش چرام فرسوده است و مناسب این اداره نیست.
پاداش افزود:در اعتبارات سال آینده، بیشترین اعتبار را به این حوزه خواهیم داد همانگونه که باتوجه به اهمیت این اداره،یک روز کاری خود را به حوزه آموزش اختصاص داده ایم.
این مسئول،عنوان کرد:یکی از مصوبات مهم این جلسه،سیستم گرمایشی و شوفاژخانه مدرسه شبانه روزی حضرت زینب(س) است که از مدیرکل نوسازی انتظار داریم چنین مشکلی را حل کنند.
پاداش در ادامه تصریح کرد:یکی دیگر از مشکلات آموزشی ما،کلاس درسی است که۱۹نفر در یک مکان موقت آموزشی درحال تحصیل اند که نیازمند ۲مکان موقت یا کانکس برای ادامه روند تحصیلی خود هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد:برخی مدیران بدنبال آمار و ارقام هستند.
فرماندار چرام گفت:متاسفانه ساختمان های برخی مدارس و ادارات ما فرسوده است که به احتمال زیاد با یک زمین لرزه چند ریشتری،تخریب میشوند.
وی بیان کرد:در هیچ کحای استان سراغ نداریم که ساختمان آموزش و پرورش خودش فرسوده باشد .
پاداش با اشاره به اینکه خوشبختانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نظرمثبت و نگاه ویژه ای به شهرستان چرام دارد بیان کرد:می بایست با رایزنی با نماینده از ظرفیت بزرگ خیرین در احداث و نوسازی مدارس چرام استفاده کرد.
وی به برنامه کاری خود در بازدید از مدارس چرام اشاره کرد و گفت:مشکلات در آموزش و پرورش چرام به اندازه ای زیاد است که جای تاسف دارد.
فرماندار چرام گفت:پروژه هنرستان شهید اکابری چرام با ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی و در ۴طبقه ۸سال است که نیمه کاره رها شده است.
وی افزوذ:مشکل از نوسازی بوده و اگر پول تزریق شود ۶ماهه باید اتمام شود و تا این پروژه تمام نشود هیچ کلنگ دیگری در حوزه احداث فضای آموزشی به زمین زده نمی شود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان:عمق محرومیت زیاد است/تجهیزات به مدارس چرام اختصاص دادیم
مدیرکل نوسازی دراین جلسه نیز اظهارداشت :در شهرستان چرام باتوجه به بازدیدبعمل امده کارهایی صورت گرفته اما عمق محرومیت طوری هست که کارها به چشم نمی اید.
محرابی افزود:بااعتبارات ناچیزی که داشتیم بیش از ۱۷مدرسه سیستم گرمایش را استاندارد کردیم وچهارمدرسه در حال ساخت وپنج مدرسه در حال مناقصه داریم.
این مسئول با اشاره به مکان های پیش ساخته،بیان کرد:برای اماکن پیش ساخته یا کانکس،قول میدهیم که وضعیت برخی مدارس شهرستان را بهبود ببخشیم.
وی ادامه داد:توجه مادر تقسیم تجهیزات  بیشتربه مناطق محروم می باشد.
مدیرکل نوسازی باتقدیراز خیرین مدرسه ساز عنوان کرد:مدارس در حال ساخت بعضی از انها در هفته های اینده افتتاح خواهدشد وتجهیزات خریدها انجام شده وبه زودی به اداره کل ارسال خواهدشدوبرای برگزاری نماز ۲۵۰۰مترموکت به اداره اموزش وپرورش چرام تحویل خواهم داد.
وی با تقدیر از فرماندار چرام در بحث تخصیص بودجه به نوسازی مدارس چرام گفت:تاکنون در شهرستان چرام ۴فضای آموزشی خیرساز که شامل ۶کلاسه کوثرچرام,۱کلاسه دمدره,۳کلاسه امام زاده علی(ع) در حال ساخت و تکمیل شدن است.
طاعتی رئیس شورای شهرستان چرام عنوان کرد:سالن اموزش وپروش در سرفاریاب ودبیرستان کارودانش در سرفاریاب نیاز به توجه ویژه دارند.
براساس این گزارش,اعضای شورای آموزش و پرورش چرام مشکلات مدارس شهید شاهینی و شهید عسکری تنها و مدارس شبانه روزی را در این نشست با حضور مدیرکل نوسازی استان و فرماندار مطرح کردند.
تصاویر:

نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش چرام متاسفانه در این چند سال دچار افت شدید آموزشی شده وبه علت عدم نظارت عملا انگیزه معلمان را به صفر رسانده واین کم کاری نیست.نمیدانم این روند تا کی ادامه دارد.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اونجا خوب است در دیشموک مدیرکل با تعویض مدیر اداره به صورت مکرر شان مردم غیور بهمئی را واقعا زیر سوال برد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1