تاریخ انتشار
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۰۲۰۳۸

شورای شهر قلعه‌رئیسی لج بازی نکنند / مقابل‌تان می‌ایستم / مردم نان ندارند آقا دنبال تلگرام است

۱۱
۰
کبنا ؛

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان این که مردم گرفتار تهیه نان هستند و این آقا دغدغه تلگرام دارد گفت: به جای برگزاری همایش حقوق شهروندی به فکر مشکلات جوانان باشید.


به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: همگان می‌دانند آمریکا و اسرائیل و انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی و غربی نسبت به ملت و نظام و انقلاب دشمنی دیرینه ای دارند در طول هفته گذشته فرانسه دو بار به گروهک تروریستی منافقین که دستشان به خون ملت آغشته است اجازه رسمی تشکیل جلسه می‌دهد.

صلواتی بیان کرد: انگلیس خبیث برای نجات جاسوسانش، ارتباط و امید دادن به عناصر و عوامل داخلی شان به دنبال ردپایی در نظام و انقلاب هستند و مرتب به دنبال تضعیف سرمایه‌های اجتماعی به ویژه اعتماد عمومی هستند و این گرگها گرسنه و طمع کار به موریانه‌های داخلی چشم دوختند ما نباید با حرفها و مواضع غلط برایشان خوراک تبلیغاتی درست کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه حرف‌هایی از جنس (والله پیامبر شنود نمی‌گذاشت) یا تخریب قوه قضائیه به خاطر اینکه رئیس این قوه خار در چشمان و گلوی فتنه‌گران و منحرفان بود و تضعیف نهادهای انقلابی سبب خوراک دهی به رسانه‌های بیگانه می‌شود باعث قطور شدن پروندهای حقوق بشری که بیگانگان برای این نظام و انقلاب درست کردند می‌شود و کلیت نظام هزینه این غفلت‌ها، جهل‌ها لجبازی‌ها و خیانت‌های پنهان و آشکار را پرداخت می‌کند.

امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: امروز نائب امام زمان(عج) نسبت به آسیب های اجتماعی و فضای مجازی و معیشت مردم و معضل بیکاری و مقابله با فساد و قاچاق ناراحت می‌شوند و فریاد می‌زنند اما دیگران دغدغه‌های دیگری دارند و سبب زحمت برای انقلاب و نظام و مردم هستند البته به فضل الهی و با بصیرت و هوشمندی و استقامت و صبوری امت و با تبعیت محض از منویات و هدایت های نائب امام زمان(عج) همه توطئه‌ها و فتنه‌ها و دشمنی‌های داخلی و خارجی نقش بر آب خواهد شد.

وی به حملات عربستان و یمن اشاره و عنوان کرد: هدف اصلی عربستان این است که مردم را علیه انصار‌الله به شورش وا دارد و در این هزارمین روز انصارالله برای دفاع از خود کاخ و مقرر پادشاه عربستان مورد اصابت موشک قرار داد که امیدواریم به حرمت شهیدان صدر اسلام تاکنون آل سعود و آل خلیفه را نابود کند.

صلواتی به همایش حقوق شهروندی در تهران هم اشاره و یادآور شد: در بحث حقوق شهروندی نباید از منظر غربی‌ها و غرب گرایانه و متکی به غرب که هر چه غرب می‌گوید درست است همان حق است نگاه کنیم و نباید مثل مساله حقوق بشر شود که بگوییم هر چه غرب می‌گوید و در بحث حقوق شهروندی نباید مبانی و آموزه‌های اسلامی را فراموش کنیم و نباید به مسائل شعاری اکتفا کنیم و باید در مساله حقوق شهروندی به مسائل اصلی پرداخت و اگر شما به فکر جوانان هستی جوانان دردشان بیکاری است و دردشان اشتغال است.

امام جمعه قلعه رئیسی به روز ثبت احوال اشاره و با تعجب نامی از رئیس این اداره در چاروسا نبرد بلکه از یکی از کارمندان این اداره تشکر کرد و در ادامه به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اشاره و خواستار جدیت در امر زلزله و ایمنی شد.

وی به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره و اضافه کرد: تشکیل نهضت سواد آموزی از دستاوردهای پر خیر و برکت انقلاب اسلامی بود که جا دارد از زحمات و تلاش های حاج آقای قرائتی تقدیر و تشکر کرد.

صلواتی به مشکلات مردم در این روزها اشاره و متذکر شد: این روزها گرانی کمر مرد خانه را شکسته و با شرمندگی از بازار بر می‌گردند ملتی که معاش ندارد معاد هم ندارد مردم فقیرند بی بضاعت هستند  فقر دین و ایمان و معنویت را به باد می‌دهد و گرانی همه جا هست در استان ما ویژه است هر روز مواد غذایی گرانتر می شود بعضی مغازه داران بی‌انصاف هستند از خدا بی خبرند به فکر پول جمع کردن هستند در مناطق محرومی مثل چاروسا گرانی بعضی از اقلام مایحتاج ضروری مردم سر به فلک کشیده این منطقه از ضعف مدیریت و نظارت رنج می‌برود و دود کم‌کاری مدیران ضعیف به چشم مردم می‌رود.

وی تاکید کرد: امروز در منطقه ما گوشت گران، نفت گران ، سیلندر گاز گران و در نوسان است. گرانی برق و آب و پالایش مددجویان و قطع مستمری بعضی مددجویان مناطق محروم توسط کمیته امداد خود مصیبت عظماست مخارج زندگی هر پدری را نزد فرزندانش و همسرش شرمنده می کند مگر نمایندگان استان خواب هستند مگر مجلس از درد و رنج مردم بی خبرند؟ نمایندگان صدای مردم را بگوش دولتمردان برسانند.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: بعضی از مسئولان در تلویزیون واقعیتها را به مردم بگویند واقعیتها آن چیزی نیست که تو میگویی. مردم گرسنه هستند تو به فکر تلگرام هستی بابا شعار دیگر بس است و حل مشکلات این کشور با مدیران انقلابی و دلسوز و جهادی امکان پذیر است و کلید حل مشکلات کشور در داخل است در خارج نیست در مذاکرات نیست نسخه شفا بخش و التیام بخش آلام مردم اقتصاد مقاومتی است و این گرانی ها ظلم به مردم است.

وی در پایان به موضوع انتخاب شهردار قلعه رئیسی هم اشاره و خاطرنشان کرد: بالاخره انتخاب شهردار بعد از آن همه مکافات و دغدغه و صبوری منجر به این شد که برادری که در نهایت توسط شورای شهر یا قانون کلید شهرداری این شهر را به دست بگیرد و امید است مردم بخاطر علاقه به شهر و دیارمان و برای آبادانی شهر همه در کنار هم و با وحدت و همدلی جهت پیشرفت شهر کمک کنند و بزرگان و نخبگان برای آبادانی و حل مشکلات دست به دست هم دهند و با شورای شهر همکاری کنند تا مشکلات این شهر یکی پس از دیگری برطرف شود و این همه فشار روانی را از دوش شورای شهر بردارید و بزرگان دلسوزی کنند و همراهی کنند و فضا را برای خدمت آماده کنید و فرصت سوزی نکنید.

امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: شهرداری و یا شورای شهر به تنهایی نمی توانند کاری کنند و باید همه مردم به خصوص نخبگان و مردم و بزرگان کمک و همیاری کنند و از خانواده معظم شهدا انتظار است که این عزیزان که آبروی شهر هستند بیشتر یاری کنند و آنها پیش قدم شوند و شورای شهر هم لج بازی، خودخواهی، سهم خواهی را کنار بگذارند و بنده به عنوان امام جمعه هم به دنبال پیشرفت این شهر هستم اگر ببینم کسانی در این عرصه تلاش می کنند آنها را یاری می‌کنم و اگر ببینم کسانی حاشیه‌سازی می کنند و در حق مردم ظلم می‌کنند با تمام وجود در مقابل آنها خواهم ایستاد و با مردم در میان خواهم گذاشت.


خبر: حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

یک دوست
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه خبرنگار اقای ارمند تازه از خواب بیدار شدی صحبتهای امام جمعه را بنویسی چرا حرفهای استاندار را و یا صحبتهای قبلی امام جمعه را نمینوشتی . حسنک کجایی . .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
پشت پردها کم کم داره رو میشه
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا زمان احمدی نژاد چرا اینقدر داد نمیزدید. انصاف داشته باشید
فری
Iran, Islamic Republic of
سلام. شما که اینقدر دلسوز مردم شدید و برای منافع خود برای مردم دل میسوزونید چرا در دولت دوست و رفیق شفیقتون تو فکر مردم نبودید چرا تو خطبه هاتون از بی قانونی های جدیدش گله نمی کنید اگه شما توقکر مردم بودید یکبار هم که شده بود از ایشون و عملکرد ایشون انتقاد میکردید مردم خودشون آگاه هستند و همه چیز را می فهمند خواهشاً سرتون از زیر برف در بیارید
تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
حاجی آقا . چرا از احمدی نژاد که این روزها کشور و مسئولین را به چالش کشیده حرفی نمیزنی.... لابد خبری هست .... یا ازش د... چرا حرفی نمیزنی از احمدی نژادتان ....بگم بگم راه انداخته حاج اقا
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت ودرود خداوند براحاج آقای صلواتی
چراقصه را سیاسی میکنی
حرف حق رابیان فرمودند
ایشان دردولت قبل امام جمعه نبودند
بویراحمدجانباز
اقای ارمند خبرنگاریت هم مثل شهردار انتخاب کدنته جم کنی .ه تامام جمعه قبلا.
بویراحمدجانباز
مگر قلعه ریسی هم شورا دارد.......؟
لنده
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیخ باصداقت و دلسوز خدای این دلسوزی نیست حاج آقا انسان شایسته ومتعهدی است
موکل
Moldova, Republic of
جالبه بخشدار و امام جمعه در یک خط قرار گرفتند
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام احسن
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1