تاریخ انتشار
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۰۱۹۸۹

همایش پیاده‌روی خانواده در گچساران؛ از اعطای نشان به تاجگردون تا حضور پررنگ مردم

۱۹
۰
کبنا ؛همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با مشارکت اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و دیگر ارگان‌ها در شهر دوگنبدان برگزار شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، صبح امروز با حضور مسوولان شهرستان گچساران، غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، مسوولان و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

فرشید کرمی معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این ورزش همگانی با قدردانی از مسوولان شهرستان گچساران و نماینده مردم گچساران و باشت، اظهار کرد: از سیاست‌های اداره‌کل ورزش و جوانان گسترس ورزش همگانی در سطح جامعه است که امیدوارم مسوولان استان و شهرستان‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.
وی با تبریک میلاد امام حسن عسکری، تصریح کرد: همواره ترویج فرهنگ ورزش و به ویژه ورزش همگانی مورد تاکید بزرگان ما است که امیدواریم شاهد توجه همه مسوولان و مردم به این مقوله باشیم.

اختصاص اعتبار ۱۸۰ میلیاردی به ورزش‌های همگانی
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشوراختصاص اعتبار ۱۸۰ میلیردی به ورزش‌های همگانیدر نشست خبری با اصحاب رسانه در دوگنبدان گفت: هر ساله حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش همگانی اختصاص داده می‌شود.
علی مجد آرا افزود: هر هفته در یکی از استان‌های کشور همایش بزرگ پیاده روی به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ۶۰ انجمن و کمیته زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی در کشور فعالیت می‌کنند و تلاش می‌شود تا در چشم انداز سال ۱۴۰۴ حداقل ۵۰ درصد از مردم ایران در ورزش‌های همگانی شرکت کنند.
مجد آراء با اشاره به اینکه در آمارهای سال گذشته ۲۱ درصد از مردم کشور در ورزش‌های همگانی شرکت کرده بودندگفت: تلاش می‌شود تا امید به زندگی را در کشوربیشتر کرده و در همین زمینه سند تحول نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: سند تحول شامل دو جلد با بیش از ۷ هزار نفر ساعت کار بر روی آن تهیه شده است که این طرح به همه استان‌ها نیز ابلاغ شده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور افزود: بالاترین آمار کار آفرینی و آموزش را فدراسیون ورزش‌های همگانی به خود اختصاص داده است.
مجد آرا گفت: شعار سالجاری از سوی ورزش‌های همگانی "مادران عمود خیمه ورزش‌های همگانی هستند"انتخاب شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۲ همایش پیاده روی برگزار شده که از این تعداد ۹ همایش آن در شهرستان گچساران بوده است.
اعطای نشان ورزش همگانی به تاجگردون
غلامرضا تاجگردون طی حکمی از فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی معرفی شد.

طی حکی از سوی رئیس فدراسیون ورزش هایاعطاء نشان ورزش همگانی به تاجگردون همگانی غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی معرفی شد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به تدوین کتاب تحول و آینده نگری فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: تدوین این کتاب‌ها برای هدف گذاری دقیق و آینده نگری ورزش‌های همگانی ضروری است که به حول قوه الهی آماده اجرای کامل است.
علی مجد آرا با بیان اینکه سند تحول ورزش‌های همگانی به تائید اعضای شورای عالی ورزش کشور نیز رسیده است ابراز امیدواری کرد با همکاری و پیگیری هیات های استانی در همه مناطق اجرایی شود.
وی ادامه داد: نسخه ای از سند تدوین شده برای اجرای کامل به اداره‌های کل ورزش و جوانان استان‌ها ارسال شده و باید برای اجرایی شدن آن همه دستگاه‌های مرتبط در مناطق اقدام کنند.
مجد آرا افزود: در قالب این سند شرح وظایف هر کدام از دستگاه‌های مختلف اجرایی در کشور برای توسعه روز افزون ورزش‌های همگانی مشخص شده است.
وی با ییان اینکه هم اکنون حدود ۲۱ درصد جمعیت ۸۰ میلیونی کشور در ورزش‌های همگانی فعالانه مشارکت دارند، گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده امیدواریم این تعداد تا سال ۱۴۰۴ به افزون بر ۵۰ درصد برسد.
مجدآرا ادامه داد: برای گسترش ورزش‌های همگانی در بیش از ۶۰ رشته تاکنون ۵۲ طرح تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده است که باید با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی شود.
وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی جزء اولویت‌های فدراسیون در گسترش ورزش‌های همگانی در میان اقشار مختلف مردم کشور است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
فرشید کرمی مگه معاون اداره کل هست؟چرا خبری از فرشید کرمی در بقیه شهرهای استان نیست..چرا فرشیدخان فقط در حال گفتگو هست..عبدلخانی کار انجام میده به اسم فرشید میزنن خبرشو...
.
Iran, Islamic Republic of
مسولان .
.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون.
رهی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشین اگر تاج گردون اونجا نبود یک نفر هم‌نمیرفت نمیدونم این تاج گردون چه گلی به سر مردم زده که هرجا هست همه میرن اونجا به ولله تاج گردون فقط قوم وخویش خودشو میزاره سرکار که همه نامه به دست میرن پیشش
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه و فرمانده سپاه ارزشی که در این مراسم. به همراه این‌نماینده اصلاح طلب شرکت نکردند
آقا
Iran, Islamic Republic of
سلام
آشنا
Iran, Islamic Republic of
الو
آشنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام‌جمعه‌و‌فرمانده سپاه که‌در این‌مراسم بهمراه‌نماینده اصلاح طلب شرکت نکردند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگه پراید نبود دویست نفرم نمی رفت.
م
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مردم این شهر رو بدبخت کرده
نامی دلسوز
Iran, Islamic Republic of
از سایت کبنا تشکر دارم بخاطر به روز بودنش....خدا وکیلی برید پرونده. را دربیاورید ببینید اگه خودش ورزش میکرده بعد قضاوت کنید ..برید از هم دوره هاش در دانشگاه بپرسید ایشون تنها درسی رو که غیبت میکرده تربیت بدنی بوده ...چرا ورزش را سیاسی میکنند ؟چرا در جایی که وظیفش نیست حضور داره ولی در جایی که باید باشه نیست...مگه ورزش فقط باشته وگچساران...چرا عشق مصاحبه برخی از مسئولین ما را کشته... آخه همایش چه ر ......
33
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه رفته کربلا ..هرچند بازم شرکت نمیکرد...این همه مردم میرند پیاده روی یه چهارمش نمیرن..اخرتمون از الان معلومه...تاجگردون هم فعلا ...یه روزی هم احمدی نژاد ایتازوند..فواره هر چه بلند تر باشه ،.
استان
Iran, Islamic Republic of
فرشید کرمی از مدیران بی تجربه است که به اداره کل ورزش وجوانان .؛جناب آقای دکتر تاجگردون هم به این موضوع واقف هستند که ایشون قالب مدیریتی .
البیته این مدیر کل هم خوب . و گذاشتش کنار..چون کاملا..
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کرمی عزیز
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مرد قانون کرمی
مدیر
Iran, Islamic Republic of
مدیر لایق وکاردان فقط دکککککککککتتتتتتتر کرمی
حق مردم
Iran, Islamic Republic of
شنیدم میگن تو جایزه پارتی بازی شده از قبل مشخص بوده
Iran, Islamic Republic of
راستی خانمی که جایزه پراید را برد چه نسبتی با مدیر دفتر تاج گردون داشت
Iran, Islamic Republic of
ما باید قدر نیروهای خود را بدانیم دکتر تاج گردون باید برود دولت انشالا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1