تاریخ انتشار
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۰۱۸۶۷

پیام تسلیت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت آیت‌الله «حائری شیرازی»

۴
۰
کبنا ؛دیدار آیت الله حائری شیرازی با آ میر احمد تقوی در دهدشتدر پی درگذشت آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام‌های جداگانه‌ای رحلت آن عالم گرانقدر را تسلیت گفتند.
 
پیام تسلیت آ میر احمد تقوی در پی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی
إنا لله و إنا إلیه راجعون
ارتحال عالم مجاهد و اندیشمند و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی موجب تألم گردید. آن بزرگوار عمر شریف خود را در عرصه‌های مختلفی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، در مبارزه با استبداد و استعمار و نشر معارف الهی و هدایت خلق سپری کرد و منشأ آثار علمی و عملی ارزشمندی گردید.
اینجانب ضایعۀ فقدان این عالم ربانی و دوست دیرین را به ملت شریف ایران، مردم متدین استان فارس، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و شاگردان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند رحمان مسئلت دارم.
حقیر احمد تقوی مقدم
 
تسلیت امام جمعه یاسوج به مناسبت درگذشت آیت الله حائری شیرازی
امام جمعه‌ی یاسوج با ارسال پیامی درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه یاسوج با ارسال پیامی درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
درگذشت عالم بزرگوار آیت الله محی الدین حائری شیرازی رضوان الله علیه نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری باعث تاسف و تالم خاطر گردید.
ایشان عالمی مجاهد متفکر و معلم اخلاق که با نقش جهادی در سنگر ترویج فضائل اخلاقی در حوزه‌های علمیه ایفای نقش کردند و در طول عمر شریف خویش مایه برکات فراوانی برای فقه شیعه و نیز نشر معارف اسلامی و اعتلای فرهنگ ناب اهل بیت (ع) در حوزه‌های علمیه بودند که با عمری تلاش و مجاهدت در مبارزه با طاغوت در سنگر امامت جمعه خدمات بی بدیلی به وطن و اسلام کردند.
فقدان این ستاره آسمان فقاهت را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) مقام معظم رهبری و عموم ملت شریف ایران، حوزه‌های علمیه به ویژه بیت شریف ایشان تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن عالم بزرگوار علو درجات مسئلت می‌نمایم.
 
علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
در پی درگذشت آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه و استاد اخلاق پیام تسلیتی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.
▫️متن پیام به شرح ذیل است:
«اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شئ»
محضر آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی  و بیت معظم ایشان و همچنین بیت آیت‌الله حائری شیرازی  خبر درگذشت استاد برجسته اخلاق، عالم ربانی آیت‌الله حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز را دریافت کردم.
به یقین از دست دادن چنین ذخائر ارزشمند علمی و اخلاقی و تربیت کننده طلاب علوم دینی برای حوزه‌های علمیه و عموم جامعه ضایعه‌ای دردناک است.
این جانب درگذشت این مجاهد فی‌سبیل‌الله  و همراه همیشگی امام راحل را به جنابعالی و بیت شریف آیت‌الله ملک‌حسینی  و بیت مکرم مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی و مردم شریف استان فارس، علمای  و طلاب علوم دینی تسلیت عرض می‌نمایم.
علی‌محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
محمدرضا سیاهپور دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بِن
بسم الله الرحمن الرحیم
”اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شئ”
ارتحال عالم ربانى ومبارزخستگی ناپذیر“حضرت آیت الله محى الدین حائرى شیرازى” موجب تأسف و تألم فراوان است
.
معظم له با نقش جهادى به ترویج فضائل اخلاقى و خدمت به طلاب، فضلا و شیفتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پرداخت و با اخلاص و جدیت دراستمرار این مهم همچنان کوشا و ساعی بودند تا آنگاه که دعوت حق را لبیک گفتند.
بی‌تردید رحلت این شخصیت بزرگ که دوران عمر پر برکت خویش را صرف ترویج اخلاق و صیانت از آموزه هاى اسلام و احیاء و گسترش ارزش‌های اصیل مکتب تشیع و آرمان هاى انقلاب نمود و همواره در صف مبارزین علیه ظلم بودند ، ضایعه اى بزرگ برای جامعه اسلامی مان و بویژه استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
ارتحال این عالم و مجاهد جلیل القدر را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، حوزه های علمیه، شاگردان، بیت مکرم و بازماندگان ایشان به ویژه حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینى (نماینده معزز ولى فقیه در استان و نماینده محترم مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان) تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم فرهیخته و مجاهد نستو، علو درجات و براى بازماندگان صبر و شکیبایى از خداوند منان مسئلت دارم.
محمدرضا سیاهپور
دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بِن
 
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد 
 
فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استانداری

 
پیام تسلیت مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت آیت‌الله «حائری شیرازی»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
محضر مبارک حضرت آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی
نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و نماینده شریف مردم استان در مجلس خبرگان رهبری
با اهداء سلام و تحیت الهی
ارتحال اندوه بارعالم مجاهد و پارسا یار و یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی،حضرت آیت الله حائری شیرازی (ره) که عمر شریف خود را در مجاهدت و همراهی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و درمسیر به بارنشستن انقلاب شکوهمند اسلامی و همراهی رهبر انقلاب سپری کردن را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) ، مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) و بیت مکرم آن فقید سعید و همچنین بیت معزز مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) تسلیت و تعزیت عرض نمایم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد نستوه ،علو درجات رحمت واسعه ابدی و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.
دکتر عبداله بهمنش
مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با صدور پیامی درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت
بسمه تعالی
انالله وانا الیه راجعون
خبر رحلت عالم مجاهد و زاهد مجتهد ، فقیه ارزشمند و مبارز نستوه حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی رضوان الله علیه ، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز موجب تأثر و تألم فروان گردید.
بی‌تردید فقدان این شخصیت ممتاز که عمر پر برکت خود را صرف اعتلای اسلام، تحکیم انقلاب اسلامی، علم آموزی و روشنگری دینی نمود، خلأیی ژرف برای بهره‌مندان از محضر آن عالم بزرگ به شمار می‌آید.
اینجانب این ضایعه دردناک را به محضرحضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، جامعه روحانیت، مردم قدرشناس استان فارس و بیت معزز ایشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه‌ی الهی آرزومندم.
علی خوان پایه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد
 
وحید محمدی تبار فعالان سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
اِذا ماتَ العالِمٌ ثَلُمَ فِی الاسلامِ ثُلمَهً لا یَسُدُّها شَیءٌ
دانشمند گرانسنگ و فرهیخته ارجمند حضرت آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی
نماینده محترم مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری
ارتحال ملکوتی عالم وارسته ، دانشمند فاضل و فقیه مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی «رحمت الله علیه» موجب تأثر و تألم مردم نوع دوست خطه فارس و کهگیلویه و بویراحمد و تمامی محبین اهل بیت عصمت و طهارت گردید.
وظیفه خود دانستم این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) ، مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) و بیت مکرم آن فقید سعید و همچنین بیت معزز مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) تسلیت و تعزیت عرض نمایم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد نستوه ،علو درجات رحمت واسعه ابدی و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.
ارادتمند
وحید محمدی تبار
 
پیام تسلیت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به آیت الله ملک حسینی بمناسبت درگذشت آیت الله حائری
ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر، دانشمند فاضل و مجاهد نستوه حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی «رضوان الله تعالی علیه» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
اینجانب بر خود واجب میدانم که از طرف خود و به نمایندگی از کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان عروج ملکوتی این فقیه وارسته و مجاهد نستوه را به بیت مکرّم، فرزندان و وابستگان ایشان به خصوص آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت وتعزیت عرض نمایم و از خداوند منان علودرجات وهمنشینی با اولیاء دین را برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.
عزت الله بهشتی فرد
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد رحلت حضرت آیت الله حائر شیرازی را تسلیت گفت
درپی درگذشت حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائر شیرازی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مردم فارس سید اسدالله هاشمی در پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد متن پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بدین شرح است.
انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدّها شیء الی یوم القیامه
خبر درگذشت عالم جلیل القدر و مبارز و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی موجب تأثر و تألم فراوان گردید. این عالم بزرگوار که از مبارزین ممتاز نهضت امام خمینی(ره) علیه رژیم طاغوت بود، در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سنگر امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و همچنین نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خدمات شایان توجهی به انقلاب اسلامی و مردم بزرگوار استان فارس نمود..
اینجانب ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران علی الخصوص مردم عزیز استان فارس، از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده ایشان مسألت دارم.
 
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت آیت اله حائری شیرازی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی در گذشت آیت اله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، متن پیام دکتر اورنگ ایلامی به شرح ذیل است؛
محضر آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی و بیت محترم ایشان خبر ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله شیخ محی الدین حائری (طاب ثراه) از علمای اعلام، اساتید اخلاق، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری، موجب تاثر و تاسف گردید.
«این عالم بزرگوار که از مبارزین ممتاز نهضت امام خمینی(ره) علیه رژیم طاغوت بود، در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سنگر امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و همچنین نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خدمات شایان توجهی به انقلاب اسلامی و مردم بزرگوار استان فارس نمود.»
ارتحال این عالم وارسته را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیت شریف آیت اله ملک حسینی، بیت مکرّم، فرزندان و وابستگان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
دکتر اورنگ ایلامی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
 
پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی ارتحال حضرت آیت الله حائری شیرازی
در پی رحلت حضرت آیت الله حائری شیرازی، سردار "مهدی انصاری" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادرکرد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله حائری شیرازی گفت: درگذشت عالم فرزانه و معلم اخلاق مرحوم مغفور آیت الله محی الدین حائری شیرازی موجب تاسف و تاثر گردید.
دراین پیام آمده است؛
ارتحال اندوه بارعالم مجاهد و پارسا یار و یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی،حضرت آیت الله حائری شیرازی تغمده الله فی رحمته که عمر شریف خود را در مجاهدت و همراهی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره و درمسیر به بارنشستن انقلاب شکوهمند اسلامی و همراهی رهبر انقلاب سپری کردن را تسلیت عرض می‌کنم.
اینجانب رحلت آن عالم ربانی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبرمعظم انقلاب، مراجع تقلید، علمای اعلام وحوزه‌های علمیه، اعضای مجلس خبرگان و بخصوص محضر حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و بیت معظم ایشان و همچنین بیت حضرت آیت‌الله حائری شیرازی و مردم ولایتمدار استان فارس تسلیت می‌گویم و ازدرگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری
 
پیام تسلیت مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد
فقدان اسفناک عالم ربانی حضرت آیت الله حائری شیرازی (قدس سره) موجب تأثر شدید گردید.
اینجانب این ضایعه اسفناک را به محضر امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و بیت مکرم و دوستداران ایشان به خصوص مردم عزیز و ولایتمدار استان و حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) تسلیت عرض نموده، و از خداوند متعال برای آن عالم وارسته و ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و شاگردان وی صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
هاشمی
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد
 
پیام تسلیت معاونت غذا و دارو استان کهگیلویه و بویراحمد
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه
ارتحال فقیه اخلاق، عالم ربانی و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حائری شیرازی (رحمه الله علیه) را به حوزه های علمیه، شاگردان، علاقمندان و خانواده معزز ایشان و حضرت آیت الله سید شرف الدین نماینده محترم ولی فقیه در استان تسلیت عرض می کنم و برای آن عالم بزرگوار از درگاه خداوند متعال علو درجات مسئلت دارم.
 
امام بخش قائدی
معاونت غذا و داروی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
پیام تسلیت دکتر جعفر گوهرگانی درپی درگذشت آیت الله حائری شیرازی
در پی ارتحال مرحوم آیت الله حائری شیرازی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام دکتر گوهرگانی به شرح زیر می باشد:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
اِذا ماتَ العالِمٌ ثَلُمَ فِی الاسلامِ ثُلمَهً لا یَسُدُّها شَیءٌ
ارتحال ملکوتی عالم عامل، دانشمند فاضل و معلم اخلاق حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی «رضوان الله تعالی علیه» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
عالم وارسته و فقیه مجاهدی که وفاداری خویش را به امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات و در ترویج معارف اسلامی و اعتلای فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام، همواره تلاش و جدیت داشتند و منشا خدمات ارزشمندی برای جهان اسلام بودند.
اینجانب بر خود واجب میدانم که از طرف خود و به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان این ضایعه تلخ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و مردم شریف استان فارس و به ویژه بیت معزز و مکرم ایشان و مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) تسلیت و تعزیت عرض نمایم.
از درگاه حضرت احدیت برای آن فقید سعید علو درجات و شمول رحمت و حشر با اولیاء الله و برای بازماندگان آن سلسله جلیله صبری توأم با عزت و سلامتی مسئلت می نمایم.
جعفر گوهرگانی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی
استان کهگیلویه و بویراحمد
 
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ایثار نصر آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد
انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لا یسدها شیء
ارتحال عالم ملکوتی، فقیه وارسته و استاد معزز و مسلم اخلاق، "حضرت آیت‌الله حائری شیرازی  موجب تاسف و تاثر شد. این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد‌ظله العالی)، بیت معزز ایشان و حضرت آیت الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه  در استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
سید محمد دلباز
مدیرعامل شرکت ایثار نصر آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد
 
 
پیام تسلیت نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت آیت اله حائری شیرازی
بسمه تعالی
" انا لله و انا الیه راجعون"
عروج ملکوتی عالم ربانی، مجاهد نستوه، معلم اخلاق و یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت اله محی الدین حائری شیرازی( رحمت الله علیه) را به محضر آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم آن عالم وارسته، وابستگان و مردم شریف استان فارس تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
آن عالم ربانی در طول عمر باعزت خویش منشاء خدمات ارزنده ای در راستای خدمت به اسلام ناب محمدی(ص) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و آثار مجاهدتها، تلاشها و خدمات ارزشمند و اثرگذار ایشان در توسعه و ترویج علوم اسلامی، شعائر دینی، اخلاق و عرفان تا همیشه به یادگار خواهد ماند.
از درگاه ایزد منان برای آن عالم وارسته، علو درجات و برای بازماندگان ایشان و مردم شریف و قدرشناس استان فارس صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
 
ابراهیم کشاورز
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد
 
 
سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم فاضل و بصیر مرحوم آیت الله العظمی آقای حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و نماینده سابق مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری و همچنین امام جمعه سابق این شهر، را به محضر حضرت ولی‌الله الاعظم(روحی له الفداء)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، مردم شریف آن خطه‌ و به همه‌ ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و جامعه‌ حوزوی و به‌طور ویژه به خاندان محترم و بازماندگان گرامی ایشان تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و رضوان الهی را مسألت می‌نمایم.
سرهنگ سید محمد موسوی
فرمانده انتظامی گچساران
 
الله‌داد محمدی مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
محضر حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، درگذشت عالم ربانی، استاد اخلاق، یار و یاور ولایت حضرت آیت‌الله حائری شیرازی (ره) را به حضرت‌عالی و بیت معزز آن عالم بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.
و از درگاه خداوند سبحان برای معظم‌له طلب مغفرت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل خواهانم.
الله‌داد محمدی
مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت عالم ربانی،وارسته،پارسا وتقواپیشه ای چون حضرت آیت اله حائری شیرازی باعث تاسف، تاثر و اندوه فراوان در لایه های مختلف جامعه گردید‌.
بدون شک پذیرش دغدغه ی فقدان این اندیشمند بزرگ وادیب فرزانه جز با تعظیم در مقابل مشیت الهی میسرنیست.
بدین وسیله و به نیابت از طیف وسیع جامعه کارگری و کارفرمایی این ارتحال جانسوز،تاسف بار و تاثربرانگیز رابه محضرجامعه روحانیت معظم ومعززبالاخص حضرت آیت اله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علودرجات ورحمت واسعه ی الهی و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل
مسئلت می نمایم.
پروانه نیک مرام
مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در پیامی ارتحال آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
رحلت عالم جلیل‌القدر و فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی؛ همراه دیرین ولایت و استاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب گردید.
این شخصیت وارسته دینی و اخلاقی، از شاگردان نزدیک امام راحل (ره) بودند و عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت و تشیّع مصروف و شاگردان زیادی در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در استان های جنوبی ایران تربیت نمودند.
آن مرحوم در مبارزه با رژیم ستم شاهی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمند و اثرگذاری از خود به یادگار گذاشت که بی شک در اذهان ماندگار خواهد ماند.
اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن عرض تسلیت درگذشت این عالم وارسته، این ضایعه را به بیت ایت الله ملک حسینی، مردم شریف فارس و کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه احدیت صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی
 
پیام‌ رئیس شورای مشارکتهای مردمی بانوان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و‌بویراحمد به مناسبت درگذشت ایت الله حائری شیرازی:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
انالله و انا الیه راجعون
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ أُولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَهٌ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ.
رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله حائری شیرازی مبارز دوران انقلاب و واستاد برجسته حوزه‌ علمیه و دانشگاه ، موجب غم و‌اندوه فراوان گردید.
اینجانبه اصالتا از طرف خودم و نیابتا از طرف مجمع خیرین سلامت و‌ شورای مشارکتهای بانوان خیر سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ، ارتحال این عالم ولایی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام عالی قدر ، حوزه‌های علمیه، خانواده آن مرحوم والا مقام و و حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان و مردم شریف استان فارس تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند باری تعالی برای آن فقید از دست رفته علو درجات و برای خانواده و‌بازماندگان صبر جزیل خواهانیم
زینب قربانی خلف اباد
رئیس شورای مشارکتهای مردمی بانوان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و‌بویراحمد
 
فرشاد نگین تاجی عضو شورای شهر یاسوج
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی، استاد بزرگ حوزه‌ی علمیه‌ ، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی رحمه‌الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید.
آن عالم بزرگوار از مفاخر حوزه‌های علمیه بودند و سال‌ها نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شهر شیراز بودند ، الگوی اخلاق برای نفوس مستعده‌ و جوانان متدین بوده و سال‌ها در نشر و ترویج معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام بسیار موفق بودند.
این ضایعه‌ی مؤلمه را به حضرات علمای اعلام و حوزه‌ی علمیه و بیت جلیل القدر ایشان و حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ، بیوت محترم وابسته تسلیت می‌گویم.
غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را ازخداوند متعال مسألت دارم.
با احترام
فرشاد نگین تاجی
 
محمودرضا رحیمی رییس دانشگاه یاسوج
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ء
رحلت عالم زاهد و مجتهد والاقدر ، فقیه ارزشمند حضرت آیت اله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی رضوان الله علیه نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، حوزه های علمیه، ارادتمندان ، دوستداران و مردم شریف استان فارس، بیت شریف و بستگان و فرزندان محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم متفکر و معلم اخلاق از خداوند منان آمرزش و علو درجات مسئلت دارم.
محمودرضا رحیمی
رییس دانشگاه یاسوج
 
مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ أُولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَهٌ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ»
عروج ملکوتی عالم وارسته، مجاهد نستوه، یاردیرین امام و رهبری ،معلم اخلاق حضرت آیت اله حائری شیرازی ، همراه وهمرزم سید عشایرجنوب حضرت آیت اله العظمی سیدکرامت اله ملک حسینی در دوران مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی راخدمت مردم ولایت مدار وانقلابی جنوب به ویژه حضرت آیت اله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری تسلیت و تعزیت عرض نموده و ازخداوند منان علودرجات وهمنشینی با اولیاء دین را برای آن فقیدسعید مسئلت می نمایم.
آذر صفایی نیا
مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد
 
در پی درگذشت آیت اله محی الدین حائری شیرازی امام جمعه سابق شیراز و نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس، جبار کیانی پور، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی، معلم اخلاق، عارف جلیل القدر و مجاهد عظیم الشأن مرحوم حضرت آیه الله محی الدین حائری شیرازی را به آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیت مکرّم، فرزندان و وابستگان ایشان و بالاخص مردم شریف و ولایتمدار استان فارس تسلیت عرض می نمایم.
بدون تردید فقدان این شخصیت ممتاز که منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بوده اند، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای جامعه دینی ایران اسلامی است که امیدواریم شاگردان آن عالم ربانی راه این بزرگ را تداوم بخشند.
از خداوند متعال غفران و رحمت برای آن عالم وارسته و صبر و اجر برای همه بازماندگان و وابستگان ایشان و مردم شریف استان فارس را خواستارم.
جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج
 
پیام شهردار یاسوج در پی ارتحال حضرت آیت‌الله حائری شیرازی
شهردار یاسوج طی پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری، متن پیام نستهن مقدم بدین شرح است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا
ضایعه ارتحال عالم ربانی و دانشمند بزرگ «حضرت آیت‌الله حائری شیرازی» موجب تأثر و تأسف فراوان اینجانب گردید.
آن عالم و فقیه مجاهد در طول حیات با عزت خویش منشا خدمات ستودنی در راستای خدمت به اسلام ناب محمدی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السّلام) و همچنین آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی بودند.
اینجانب رحلت آن عالم ربانی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، جامعه روحانیت ، مردم قدرشناس استان فارس و بیت معزز ایشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند رحمان و رحیم برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت دارم.
نستهن مقدم
شهردار یاسوج
 
مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمددر پیامی درگذشت عالم گرانقدر و استاد اخلاق آیت الله محی الدین حائری شیرازی را تسلیت گفت.متن پیام به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله شیخ محی الدین حائری (طاب ثراه) از علمای اعلام، اساتید اخلاق، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری، موجب تاثر و تاسف گردید.
آن عالم و فقیه مجاهد در طول حیات با برکت خویش در حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز نشر معارف اسلامی و اعتلای فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام، همواره تلاش و جدیت داشتند و منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بودند.
اینجانب رحلت آن عالم ربانی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه های علمیه ،اعضای محترم مجلس خبرگان، بالاخص مردم شریف و و لایتمدار استان فارس ،بیت ایت الله ملک حسینی و بیت معزز و محترم ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارم.
سید منصور موسوی
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد
 
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به مناسبت درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی
محضر مبارک حضرت  آیت الله  ملک حسینی
نماینده معزز ولی  فقیه در استان  و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری
با سلام و دعای خیر
با تاثر و اندوه کثیر، رحلت عالم جلیل القدر  حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی (ره) از علمای اعلام و اساتید اخلاق  و نماینده سابق ولی فقیه  در استان فارس  و عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری را  محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبری معظم  انقلاب  و همچنین بیت مکرم،  فرزندان  و  وابستگان  داغدار بویژه خدمت حضرتعالی صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.
اینجانب ضمن طلب علو درجات برای آن عالم عظیم الشان و مجاهد فقید، صبر و شکیبایی  کثیر را از ایزد منان برای حضرتعالی  و بیت داغدار و سایر ارادتمندان ایشان مسئلت می نمایم.
سیدعلی لدنی نژاد
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب استان
 
پیام تسلیت نماینده بویراحمد و دنا در پی رحلت آیت الله حائری شیرازی
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در پیامی ارتحال آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در پیامیپیام تسلیت نماینده بویراحمد در پی رحلت آیت الله حائری شیرازی درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
رحلت عالم جلیل‌القدر و فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی؛ همراه دیرین ولایت و استاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب گردید.
این شخصیت وارسته دینی و اخلاقی، از شاگردان نزدیک امام راحل (ره) بودند و عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت و تشیّع مصروف و شاگردان زیادی در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در استان های جنوبی ایران تربیت نمودند.
آن مرحوم در مبارزه با رژیم ستم شاهی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمند و اثرگذاری از خود به یادگار گذاشت که بی شک در اذهان ماندگار خواهد ماند.
اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن عرض تسلیت درگذشت این عالم وارسته، این ضایعه را به بیت آیت الله ملک حسینی، مردم شریف فارس و کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه احدیت صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی
 
عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم
“اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شئ
خبر درگذشت عالم وارسته و ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی موجی از غم و اندوه را بر رهروان و رهپویان علم و اخلاق مستولی نموده و موجبات تالم وتاثر فراوان گردید .
آن عالم مجاهد و خادم مردم در مجلس خبرگان رهبری در طول عمر پربرکت خویش منشأ خدمات فراوان در حوزه علم ، اخلاق ، معرفت و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند .
اثرات ارزشمند علمی و انبوه دانش آموختگانش سرچشمه زلال معرفت و در زمره باقیات و صالحات می باشند .
اینجانب عروج ملکوتی آن مرجع عالیقدر  را به حضور رهبر معظم انقلاب ، علمای اعلام ،طلاب و روحانیت ، ملت ایران خاصه مردم شریف و نجیب استان فارس و بیت مکرم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .
برای آن عالم به معبود پیوسته هم نشینی با اولیاء الله وعلو درجات از خدای سبحان مسئلت دارم .
عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
 
محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی
انالله و انا‌الیه راجعون
ارتحال عالم انقلابی و فرزانه مرحوم حاج شیخ آیت‌الله حایری شیرازی موجب تالم و تاثر گردید. آن مجاهد نستوه، اسوه اخلاق نیکو بود. عذر و حلالیتی که چندی پیش طلبید نمایشی کوتاه از سیره کلی زندگی بلندش بود. مطابق فرمایش معصوم فقدان ایشان خسارتی جبران‌ناپذیر به اسلام وارد ساخت. از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.
محمدعلی وکیلی
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی
 
فرماندار بویراحمد با صدور پیام های جدا گانه ای درگذشت آیت الله حائری شیرازی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری ودرگذشت ابوی حجه الاسلام شیخ صفدر پناهی را تسلیت گفت.
در این پیام ها آمده است:
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله شیخ محی الدین حائری از علمای اعلام، اساتید اخلاق، موجب تاثر و تاسف گردید.
حضور این شخصیت برجسته اسلام در همه ی عرصه های انقلاب ونظام جمهوری اسلامی پس از هشتاد سال عمر با برکت بر کسی پوشیده نیست. اینجانب ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار به محضر مقام معظم رهبری و مردم عزیز استان فارس علی الخصوص حضرت آیت الله ملک حسینی ، از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده ایشان مسألت دارم.
محمد کاظم نظری
فرماندار بویراحمد
 
شهردار دوگنبدان در پیامی درگذشت آیت الله حائری شیرازی رابه محضر آیت الله ملک حسینی وخانواده مکرم ایشان تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
«انالله و اناالیه راجعون»
ارتحال عالم مجاهد، مبارز و انقلابی مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی که عمر پر برکت خود را در راه خدمت به اسلام، آرمان‌های امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و از یاران صدیق امام خمینی «ره» و مقام معظم رهبری «دام ظله» بود موجب تأسف و تأثر گردید.
این عالم بزرگوار در طول حیات پربرکت خود همواره منشاء خدمات صادقانه و فراوان به نظام بود.
درگذشت این عالم جلیل‌القدر و مبارز خستگی ناپذیر را به پیشگاه حضرت آیت الله ملک حسینی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
مسعود ظفری شهردار دوگنبدان
 
پیام تسلیت مهندس صیدالی مدیرعامل نفت گچساران در پی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی
متن پیام بدین شرح است:
«اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شئ
درگذشت عالم فرزانه و معلم اخلاق مرحوم مغفور آیت الله محی الدین حائری شیرازی موجب تاسف و تاثر گردید.
این عالم گرانقدر، مجاهد و مبارز انقلابی عمر بابرکت خود را در راستای ترویج موازین اسلامی و تبیین مبانی اخلاق اسلامی در جامعه کردند و همواره در طول دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یار انقلاب، امام(ره) و رهبری بودند.
ایشان ضمن تحمل زندان و تبعید در دوران مبارزه علیه رژیم پهلوی، در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در مناصب و مسئولیت های مهم از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شیراز به‌ ایفای‌ نقش‌ پرداخته و خدمات‌ ارزشمندی‌ را در این عرصه‌ها‌ به یادگار گذاشتند.
این عالم مجاهد در مقاطع سرنوشت سازانقلاب اسلامی حضوری آگاهانه وبا بصیرت داشت و به عنوان یکی از برترین اسوه های ولایتمداری برای تثبیت نظام اسلامی و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
بی شک حضوراثرگذار آن معلم اخلاق در جبهه های نبرد حق علیه باطل ، هیچ گاه از یاد و خاطره رزمندگان اسلام نخواهد رفت.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان صنعت نفت گچساران؛این مصیبت جانگاه را به محضر حضرت ولیعصر مهدی موعود(عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علما، شاگردان و بیت شریف داغدار ایشان و آیت الله ملک حسینی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده ایشان مسألت می‌نمایم.
هوشنگ صیدالی
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
 
دکتر آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ
حضرت آیت‌الله محی الدین حائری شیرازی در مبارزه با رژیم ستم شاهی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمند و اثرگذاری از خود به یادگار گذاشت که در اذهان همه ماندگار است. رحلت آن عالم ربانی و استاد اخلاق را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ، مردم قدرشناس استان فارس و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت می نمائیم.
دکتر آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
مهدی روشنفکر از فعالان سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد طی پیام‌های جداگانه‌ درگذشت پدر گرامی سردار شهید فریبرز پناهی و عالم جلیل القدر حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی را تسلیت گفت.
انا لله و انا الیه راجعون
«اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّ‌ها شئ»
رحلت عالم جلیل القدر و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی سبب تأثر و تألم فراوان شد.
اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، مردم انقلابی استان فارس و بویژه بیت شریف آن فقید سعید و حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن بزرگوار از درگاه ایزد منان، حشر با انبیاء و اولیاء الهی را مسألت دارم.
مهدی روشنفکر
انالله و اناالیه راجعون
جناب حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی
سلام علیکم بما صبرتم
خبر درگذشت مرحوم «بارونی پناهی» پدر سردار شهید «فریبرز پناهی» عمیقا موجب تالم و تاثر خاطر شد، به روح این سفر کرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستیم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با حضرتعالی و خانواده محترمتان، از خداوند منان علو درجات برای آن عزیز سفر کرده به ملکوت و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.
مهدی روشنفکر
 
‍ پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت به معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
جناب آقای دکتر استوار؛ معاونت محترم پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد :
ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهرا محشور نماید ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز تازه درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.
دکتر فرشاد رستمی
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت
 
سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه
رحلت عارف مردمی حضرت آیت الله حائری شیرازی را به بیت شریف آن مجاهد نستوه و همه علاقمندان ایشان تسلیت عرض می نمایم . راهش پر رهرو باد
 
* سید علی سینا رخشنده مند عضو بنیاد ملی نخبگان ایران
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
رسولُ اللّه ِ صلى الله علیه و آله : مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ ، و مَوتُ قَبیلَهٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ .
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : مرگ عالم مصیبتى جبران نا پذیر و رخنه اى بسته ناشدنى است. او ستاره اى است که غروب مى کند. مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است.
با غم و اندوه فراون؛
ضایعه دردناک ارتحال عالم عامل، یکی از حامیان ولایت و بزرگمردان دفاع از شعائر ایمان، فقیه بزرگوار ، شیر بیشه علم، مرحوم آیت‌الله العظمی،شیخ
محمدصادق (محی‌الدین) حائری شیرازی، موجب تأسف بسیار گردید. آن فقید فرزانه که از جهت حسب و نسب نیز ارتباط با بیتی رفیع و گرانقدر داشت، عمری را در جهت تبیین و اعتلای فقه امامیه و پاسداشت حریم امامت و ولایت گذراند.
فقاهت و زعامت و تدریس و تحقیق معظم له، برگ زرین خدمات شاگردان مکتب امام صادق بوده و خلوص و صداقت و بی رغبتی به جلوه های دنیا درس اخلاق زندگانی ایشان و در گرداب تضعیف مظاهر و شعائر اهل بیت قلم و قدم و دست و سینه ایشان سپر دفاعیِ شریعت بود.
مدد و دعای امام زمان تسلا بخش این مصیبت و روح این زعیم حوزه، در جوار موالیانش آرامش همیشگی خواهد داشت.
این جانب که افتخار شاگردی در محضر ایشان در کلاس های "حافظ" آن فقید سعید و عالم ربانی را داشته ام، این ضایعه مولمه را به آستان مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، حوزه های علمیه، علاقمندان و شاگردان و بالاخص خاندان مصاب حائری شیرازی و آقازادگان گرامى ایشان و بیوت وابسته، بخصوص بیت مکرم حضرت آیت الله ملک حسینی و همه ی شاگردان و ارادتمندان آن فقیه فقید تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدی، برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین را خواستارم.
* سید علی سینا رخشنده مند
عضو بنیاد ملی نخبگان ایران
 
فرماندار دنا در پیامی درگذشت حضرت آیت الله حائری شیرازی (ره)را تسلیت گفت:
متن پیام بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
رحلت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حائری شیرازی مبارز انقلابی، همراه دیرین ولایت و استاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب گردید.
این روحانی خدوم که از یاران نزدیک حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری دردوران انقلاب بودند عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت و تشیّع مصروف و شاگردان زیادی در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تربیت نمودند. آن مرحوم علاوه بر مبارزه با رژیم ستمشاهی با حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی، آثاری ماندگار را از خود دراستان فارس به یادگار گذاشتند ومنشا خیرو برکت بودند.
اینجانب به نیابت از مردم شریف شهرستان دنا ارتحال این عالم ربانی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و و حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.
عباس بهشتی روی
فرماندار دنا
 
▪️احمـــــــد جمشیـــــــدی؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اســـــــتان چهارمـــــــحال و بخـــتیاری
سم الله الرحمن الرحیم
?انا لله و انا الیه راجعون?
"حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی "
▪️نماینده معزز و ارزشمـــــند ولی فقیه
▪️در استان کهکیــــلویه و بویر احمـــد،
▪️منتخب مــردم شریف و شهید پــرور
▪️این استان در مجلس خبرگان رهبـری
?"اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شئ"?
▪️ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله شیخ محی الدین حائری (طاب ثراه) از علمای اعلام، اساتید اخلاق، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس ،عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری و دایی ارجمند جنابعالی موجب تاثر و تاسف گردید.
▪️آن عالم و فقیه مجاهد در طول حیات با برکت خویش در حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز نشر معارف اسلامی و اعتلای فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام، همواره تلاش و جدیت داشتند و منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بودند.
▪️اینجانب رحلت آن عالم ربانی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و حوزه های علمیه، بالاخص مردم شریف و و لایتمدار استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد و بیت معزز و محترم ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارم.»
▪️احمـــــــد جمشیـــــــدی؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای
اســـــــتان چهارمـــــــحال و بخـــتیاری
 
 
احمدرضا خورشیدی در پیامی درگذشت "آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی" را تسلیت گفت
هوالباقی
انا لله و انا الیه راجعون
عروج ملکوتی عالم ربّانی و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله حائری شیرازی رضوان‌الله علیه موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
روحیه حق طلبی، عدالت خواهی و ظلم ستیزی این عالم ربانی و تلاش ها و پایمردی های مخلصانه ایشان در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.
حضرت آیت‌الله حائری شیرازی از چهره‌های اثرگذار نظام و انقلاب به ویژه در خطه جنوب ایران و از وفاداران غیور و صادق امام بزرگوار به شمار می رفت و در همه‌ی عرصه‌های مهم کشور نقش‌آفرینی داشتند.
اینجانب بر خود لازم میدانم، فقدان این عالم دینی ارزشمند را به مردم شریف ایران، استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و همه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای ایشان علّو درجات و برای بازماندگان شکیبایی از خداوند منان مسألت نمایم.
احمدرضا خورشیدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد
 
شهرام مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد
خبر درگذشت عالم وارسته و یکی از ستارگان آسمان فقاهت ،حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی ،موجب تالم و تاثر گردید، فقدان آن معلم علم و اخلاق ، مجاهد و مبارز انقلاب ،یارصدیق امام و رهبری که عمر پرخیر و برکت خویش را در راه خدامحوری ، مردم داری و لایتمداری و ترویج سبک زندگی اسلامی گذراند ،ثلمه ای بزرگ برای جامعه ایرانی اسلامی است ،با نهایت تاثر و تاسف ،این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب ،حوزه های علم و دانش و بیت معزی و حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ،تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم تعالی روح و برای امت اسلامی و بازماندگان ،صبر و اجر مسئلت داریم.
خدمات این عالم ربانی و و از زمره سابقون انقلابی در حوزه های علم و دانش اعم از حوزه و دانشگاه و هدایت اقشار مختلف مردم در جهت نیل به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،هرگز فراموش شدنی نیست .
شهرام مهدوی مطلق
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

.
Iran, Islamic Republic of
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اِذا ماتَ العالِمٌ ثَلُمَ فِی الاسلامِ ثُلمَهً لا یَسُدُّها شَیءٌ

دانشمند گرانسنگ و فرهیخته ارجمند حضرت آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی

نماینده محترم مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری

ارتحال ملکوتی عالم وارسته ، دانشمند فاضل و فقیه مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی «رحمت الله علیه» موجب تأثر و تألم مردم نوع دوست خطه فارس و کهگیلویه و بویراحمد و تمامی محبین اهل بیت عصمت و طهارت گردید.

وظیفه خود دانستم این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) ، مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) و بیت مکرم آن فقید سعید و همچنین بیت معزز مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) تسلیت و تعزیت عرض نمایم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد نستوه ،علو درجات رحمت واسعه ابدی و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

ارادتمند
وحید محمدی تبار
۱ دیماه ۱۳۹۶
Iran, Islamic Republic of
پیام های مشابه
كوروش
Iran, Islamic Republic of
خدارحمت کنه مرحوم آیت الله حائری شیرازی یار و هامى عشایر بویراحمد و از دوستان مرحوم ملاغلامحسین سیاهپور فرمانده نظامى - سیاسى نبرد گجستان
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
رحلت جانگداز حضرت ایت ااه محی اادین شیرازی را به خانواده ارجمنده ایت ااه ملک حسینی تسلیت عرض مینمایم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1