تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۰۱۶۲۴

نظر آیت‌الله ملک‌حسینی در باره سخنان رئیس جمهور و تلگرام؛ مغالطات زیادی وجود داشت

۳
۰
کبنا ؛

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: سخنان دیروز رئیس جمهور مغالطه بود و باید اصلاح شود.


به گزارش کبنا، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در نشست استادیاران شجره طیبه صالحین از اقدامات سپاه فتح در زلزله غرب کشور تقدیر کرد و گفت: ارتباط میان استادیاران حلقه‌های صالحین و ائمه جمعه نواحی شکل جدی‌تری به خود بگیرد چرا که برخی از ضعف‌های گذشته به دلیل همین عدم ارتباط بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا افزود: مواضع اخیر ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران نشانگر موفقیت ایران در عرصه جهانی است و امروزه همه شاهد هستند پرچمی که امام(ره) بلند کردند مقام معظم رهبری آن را در تمام جهان برافراشته است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان طلایه‌دار مبارزه با استکبار جهانی در دنیا شناخته شده است، گفت: هر حادثه استکبار ستیزانه، دفاع از غیرت و حرکت برای نجات جامعه‌ای رخ می‌دهد انگشت اشاره به سمت جمهوری اسلامی ایران است و نشانگر این است که انقلاب اسلامی به مبنای مورد نظر دست یافته است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: گذشتگان احمق آمریکا به اندازه‌ای که ترامپ حرکات و قدرت ایران در مناطق را برجسته کرد آنها نکردند و نسبت به موفقیت ایران سکوت کردند، آنها می‌دانستند اگر به مانند رئیس جمهور فعلی آمریکا حمله کنند جهان می‌فهمد که مبارزه با استکبار کجا شکل گرفته و پرچمدار این مبارزه کیست.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه جهان با یک معضل روبه‌رو است، عنوان کرد: امروزه کسی در جهان و نهادهای بین‌المللی نمی‌پرسد بمب‌ها و موشک‌هایی که به خانه‌های مردم مظلوم یمن می‌خورد و زن و فرزندان آنها را می‌کشد ساخت کجاست؟ یا موشک‌هایی که مردم مظلوم سوریه و عراق را می‌کشد از کجا آمده؟ اما همه ایستادند که نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل آهن پاره‌ای نشان داد که این آهن پاره ساخت ایران است.

وی با بیان اینکه جهان کنونی جهان خرابی است، افزود: متاسفانه کسی سوال نمی‌پرسد که این همه بمب و موشک که بر سر مردم مظلوم این کشورها ریخته می‌شود از کجا آمده، اما می‌گویند آیا آهن‌پاره‌ای که سفیر آمریکا نشان داد متعلق به ایران بود؟ این معضل اجتماعی بزرگ در مبارزه با استکبار است که جنایت‌های استکبار را سبک بشماریم و گاه یک اتفاق را برجسته کنیم که خدای ناکرده موازنه شومی که استکبار جهانی دنبال آن است در کشور ایجاد شود .

وی تصریح کرد: باید موازنه معقول در ذهن بچه‌ها و در کشور ایجاد شد و سخنانی که رهبری به صورت پی در پی بیان می‌کند برای اصلاح جامعه است.

وی اضافه کرد: امروزه استکبار جهانی نه تنها نظام ظلم است بلکه نظام کفر و فسق است و استکبار در هر سه مورد طلایه‌دار است، مبارزه با استکبار جهانی مبارزه با تمام مفاسد و فتنه‌ها است و امروزه هر حرامی که شکل می‌گیرد ریشه در شیطان بزرگ دارد، مبارزه با استکبار جهانی مبارزه با تمامی هویت باطل در مقابل جبهه حق است.

اما نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به سخنان دیروز رئیس‌جمهور در خصوص تلگرام هم اشاره کرد و گفت: در سخنان دیروز آقای روحانی نه یک مغالطه بلکه مغالطه‌هایی رخ داد، این را به عنوان یک طلبه عرض می‌کنم سخنان دیروز رئیس جمهور مغالطه جز و کل بود و مغالطه علت جعلی و مغالطه دیگر بود. آیا قطع یک کانال یعنی قطع ارتباط با اینترنت به عنوان یک تکنولوژی که جهان به آن نیاز دارد و ارتباطات با آن صورت می‌گیرد.

آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: فیلتر کردن برخی از کانال‌های منحرف و انحراف‌آور آیا به معنای قطع ارتباط با جهان است؟ رئیس جمهور قطعا از نظریه دیروز خود باز خواهند گشت و بی‌تردید هیجانی حاکم بر زبان و ذهن ایشان بود اما باید  به هر کسی که بر اساس این نگاه سِیر می‌کند فهماند که دنیای امروز که بیشترین استفاده را از این ابزار ارتباطی می‌کند خود طرفدار فیلتر کردن بسیاری از کانال‌ها، شبکه‌ها، فیلم‌ها و امثال اینها است.

وی تصریح کرد: در تایلند که کشوری به شدت آزاد و به فساد مشهور است فیلترینگ یک قاعده قانونی و مصوب مجلس است، آنها می‌فهمند اگر نسل آینده قرار است تایلندی بماند و این کشور را مدیریت کند باید از بعضی فرهنگ‌های بدتر از فرهنگ حاکم بر تایلند محفوظ بماند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: وقتی آنها فیلترینگ می‌کنند ما بیاییم پیوند بزنیم مفهوم فیلترینگ را با قطع ارتباط با جهان، این یک مغالطه است و باید اصلاح شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: من وظیفه دارم در سخنرانی‌ها این مغالطات را تبیین کنم. انبوهی از مغالطات بر زبان بسیاری از کسانی که خود باید ماموریت نهی مغالطات را بر عهده بگیرند جاری می‌شود که این افراد باید زبان و تبیین خودشان را اصلاح کنند. (فارس)

نام شما

آدرس ايميل شما

.
Iran, Islamic Republic of
سلام
احسن سپاس ودود
مطلع وواقع بین وعدالت نگر
Netherlands
بسیار زیبا گفتی آقای ملک حسینی،متشکر از صحبتتون
مطلع وواقع بین وعدالت نگر
Netherlands
آثای روحانی خودش آخوند هست باید حرف این طوری نزند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1