تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۳۰۱۶۱۴

تاکتیکی که تاجگردون در «دیل» پیاده کرد / دست «علیرضانژاد» در دست وزیر جهاد کشاورزی

۱۰۵
۰
کبنا ؛جایگزین «جعفر گوهرگانی» در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز به طور قطعی مشخص نشده است، و این در حالی است که هر روز شاهد گمانه‌زنی و بحث‌های داغ رسانه‌ای پیرامون این قضایا هستیم.
 

بر اساس تصمیمی که هیچ کسی از پشت پرده آن خبری ندارد، جعفر گوهرگانی نهایتاً در راهروهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری به زودی رفت و آمد خواهد کرد. اگر چه مطالب زیادی مبنی بر حمایت و مخالفت از این انتصاب در محافل گوناگون به ویژه رسانه‌ها صورت گرفت، اما جعفر گوهرگانی که به اذعان کارشناسان از مدیران توانمند استان به شماره می‌رود، به زودی جایگزین مجید محنایی معاون فعلی امور اقتصادی استاندار خواهد شد و سازمان عریض و طویل جهاد کشاورزی را به فردی دیگری خواهد سپرد.
نام‌های مجید علی‌پور، شهرام عسکری، الیاس تاج‌الدینی، علی علیرضا‌نژاد، عباس صلاحی‌اردکانی، محمد امیری، منوچهر محمدی،ابوالحسن صداقت‌کیش، فضل‌الله آذرفر و سید عبدالمحمد محمدی و وحید محمدی‌تبار برای پست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح شد، و این افراد در مصاحبه حضوری وزارت جهاد کشاورزی نیز شرکت کردند.
رفتن جعفر گوهرگانی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد حتمی شده، اما فوت برادر وزیر جهاد کشاورزی، معرفی جانشین «گوهرگانی» را به تأخیر انداخت. و گوهرگانی هم منتظر است تا جایگزین او معرفی شود، تا با خیال راحت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود.
حکم رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد آماده  و تنها منتظر امضای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی است. از طرفی  علی‌ علیر‍ضا‌نژاد و جعفر گوهرگانی با هم در مراسم ترحیم برادر وزیر جهاد کشاورزی شرکت کردند. تا دست علیرضا‌نژاد را در دست حجتی وزیر کشاورزی بگذارد و خیالش را از بابت این سازمان که چهار سال برای او تلاش کرده، راحت باشد.
فضل‌الله آذرفر که روزهای متوالی را در تهران ماند و پیگیری‌های زیادی هم انجام داده و البته می‌دانست به نتیجه‌ای نمی‌رسد، چرا که خوب می‌داند در تقسیمات، سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به چه کسی و چه نماینده‌ای خواهد رسید.
با همه این تفاسیر شانس علی‌ علیرضانژاد از همه برای ریاست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر است، او اهل دیل است و قطعاً تاجگردون برای اینکه جلوی قدرت مانور دادن علیمراد جعفری را در این منطقه بگیرد، بر روی انتصاب «علیرضا‌نژاد» پافشاری خواهد کرد، تا منتقدان سر سخت دیلی‌اش دیگر برای او خواب‌های بدجوری نبینند و  خیالش هم از دیل راحت شود.
«علیرضانژاد» فوق لیسانس کشاورزی و ۱۳ سال سابقه کار دارد، مدیر گروه و مدرس مرکز علمی کاربردی آموزش کشاورزی، معاون مرکز آموزش کشاورزی، مدیر جهاد کشاورزی گچساران و مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بخشی از سوابق کاری او است.
اما در این میان «وحید محمدی‌تبار» که کشاورزی را خوب می‌شناسد و هم کار سیاسی و اجرایی را خوب می‌داند و نزد بزرگان کشور و استان این را نیز تلمذ کرده است، و گاهاً هم نوشته می‌شد که وحید محمدی‌تبار به دلیل ۱۵ سال سابقه و تجربه کاری در وزارت کشور و مدیرکلی می‌توانست به عنوان معاون امور اقتصادی علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شود و از طرفی همگان فکر می‌کردند با رفتن جعفر گوهرگانی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد وحید محمدی‌تبار قطعاً سکان جهاد کشاورزی را به دست خواهد گرفت و از آنجایی که او جای پای محکمی نزد تاجگردون دارد. و قطعاً تاجگردون تلاش‌های «محمدی‌تبار» را در کوران انتخابات و روزهای سخت و فشار فراموش نمی‌کند، ریاست محمدی‌تبار بر سازمان جهاد کشاورزی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌آمد.، اما آیا تاجگردون به او اعتماد خواهد کرد یا خیر، باید منتظر آینده باشیم.
و اینکه معادلات پشت پرده چه بود و چه گذشته و چه شده است، خدا می‎داند و با باز شدن صندوقچه اسرار تاجگردون در روزی و ساعتی شاید همه چیز برای همگان روشن شود.
سایر رسانه‌های استان در این باره اینگونه نوشته‌اند که در چهار سال اخیر یکی از سازمان‌هایی که بیشتر کانون توجه قرار گرفت سازمان جهاد کشاورزی بود و در بیشتر نشست‌ها و جلسات اقتصادی آن چه که بیش از همه از آن شنیده می شد جهاد کشاورزی بود. بسیاری از کارشناسان فن یکی از مدیرانی که در همه نشست‌ها تقریبا با دست پر در جلسات حضور پیدا می‌کرد و به قولی حرفی برای گفتن داشت رئیس جهاد کشاورزی استان بود.

جعفر گوهرگانی در این چهار سال تسلط خاصی بر حوزه کاری خود داشت و به همین دلیل بود که می‌توانست از مجموعه تحت مدیریت خود در همه زمینه‌ها به خوبی دفاع کند. و در چهار سال گذشته بیشترین اعتبارات را از صندوق توسعه ملی گرفت و بودجه و اعتبارات بسیاری به این حوزه تزریق شد.

 راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ آب و مشروب شدن دشت‌های بزرگی در استان همچون دشت امام زاده جعفر و دشت چرام و سایر اراضی از جمله کارهای بزرگی بود که در این دوره انجام شد.

در زمینه تولید گندم هم آمارهایی که مسؤولان ارائه می‌دهند به شرط واقعی بودن آمار جهشی بزرگ در زمینه تولید استراتژیک ترین محصول کشاورزی در استان است.

هر چند که کارهای بزرگی در این چهار سال در جهاد کشاورزی استان انجام شد اما نقاط ضعفی هم وجود داشت که باعث شد کمی کارهای انجام شده زیر سایه این نقاط ضعف قرار گیرد.

مهم‌ترین نقطه ضعفی که در چهار سال گذشته وجود داشت ضعف مدیران جهاد کشاورزی بود به طوری که مدیریت استان جور این نقاط ضعف را می‌کشید و همچنین مجموعه معاونت‌ها و سایر دوایر داخلی بود که به دلیل وابستگی مدیران به جاهای دیگر شاید گوهرگانی قدرت تغییر آن‌ها را نداشت.

همچنین بحث استخدام‌های فله‌ای هم در این دوره چهار ساله دامنگیر جهاد کشاورزی هم شد که مدت‌ها سوژه محافل عمومی و رسانه‌ها بود و به وجهه جهاد کشاورزی استان خدشه وارد کرد.

اما امروز بحث تغییر در مدیریت جهاد کشاورزی استان است و بر اساس همان توانمندی‌ها مدیر کنونی جهاد کشاورزی استان ارتقا پیدا کرده و به عنوان یکی از معاونین استاندار برگزیده شده است
با رفتن گوهرگانی این روزها از افراد مختلفی برای این مدیریت نام برده می‌شود که نشان دهنده تلاش برای در دست گرفتن این مدیریت استراتژیک از سوی افراد ذی نفوذ است.

آن گونه که شنیده شده نمایندگان مجلس تلاش‌های زیادی برای نشاندن فرد مورد نظر خود در این جایگاه دارند که این علامت خوبی برای اداره کردن چنین دستگاه مهم و عریض و طویلی در استان نیست.

در روزهای اخیر رسانه‌ها و افراد مختلف در فضاهای مجازی حتی کار را تا آن جا پیش بردند که افرادی را به صورت قطعی به عنوان رئیس جهاد کشاورزی استان معرفی کردند تا وضعیت پیچیده تر از قبل شود.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که آیا جهاد کشاورزی استان به فردی هم طراز و یا قوی‌تر از گوهرگانی سپرده می‌شود و یا این که این مدیریت مهم باری به هر جهت و در فرایند سهمیه بندی مدیران به فردی ضعیف و گماشته سپرده خواهد شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، انصافا حق دکتر آذرفرد هست
موسوی
Iran, Islamic Republic of
علی نژاد با فاتحه خوانی رفتن میخواد رئیس بشه
سجاد
Iran, Islamic Republic of
فقط آذرفرد
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت جهاد کشاورزی که علی نژاد میخواد مدیرکلش بشه
سجادی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آذرفرد نسبت به دوتا دیگه لیاقت و شایستگی بیشتری دارد ولی علی رضا نژاد فقط حمابت تاجگردن را
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
آذرفرد مدیرکل جهاد کشاورزی شد.
خودتو خسته نکنید
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
آقا به کشاورزا ظلم نکنید و باند بازی را بزارید کنار و دکتر آذرفرد را انتخاب کنید
دلشاد
Iran, Islamic Republic of
با توجه به سوابق مدیریتی و کارنامه علمی و همچنین مقبولیت بین اکثریت کشاورزان و مسئولین به نظر من دکتر آذرفر واقعا از همه لحاظ شایستگی پست ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان رو دارن و با اختلاف بسیار گزینه مناسب تری میباشد… دکتر آذرفر انتخاب نهایی و برحق برای این پست هستن…انشاءالله همیشه موفق باشن
آزادی
Iran, Islamic Republic of
۶۲

بهترین گزینه دکتر آذرفر هستند باتوجه به اینکه ایشان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد و دکترای phdدر دانشگاه چمران بهترین دانشگاه های ایران میباشند .از مدیران باتجربه دلسوز وفعال که سابقه ایشان نشان دهنده این موضوع هست.امیدواریم که ایشان به چیزی که مستحقش و بعد از چند سال سابقه مدیریت به جایگاه واقعیش که مدیریت جهاد استان هست برسد.
محسن خواه
Iran, Islamic Republic of
جهاد کشاورزی استان بعد از جعفر گوهرگانی نیاز به مدیری در سطح عالی و یا توانمندتر دارد نه اینکه به صرف سهمیه‌بندی فردی ضعیف و منفعل در رأس مهم‌ترین مجموعه مدیریتی استان قرار گیرد و طبق شنیده ها دکتر آذرفرد شایستگی بیشتری نسبت به بقیه گزینه ها دارد و وی جوانی کاردان و متخصص و با تجربه هست که اگر نمایندگان به خصوص آقای تاجگردون از سهم خواهی خود بگذرد واقعا دکتر آذرفرد گزینه مناسبی برای مدیریت جهاد کشاورزی استان هست
رضا
Iran, Islamic Republic of
حق آذرفرد هست
نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
باز هم آقای تاجگردون لابی کرده که یکی از گچسارانی ها مدیرکل بشه ولی حقه دکتر آذرفره
سینایی
Iran, Islamic Republic of
این نماینده بویراحمد داره چکار میکنه و همش فاتحه خوانی هست بابا برو وزارت تاجگردون داره تمومش میکنه
بزرگ امید
Iran, Islamic Republic of
مخاطبین عزیز بدانند که دکتر آذرفرد حمایت حاج زارع و مهندس هاشمی را داره ولی علیرضا نژاد حمایت تاجگردون و در اینجا هست که کارآمدی نماینده ها مشخص می شود و ببینیم چی می شود؟
آقایان زارع و هاشمی نذارید حق خوری بشه و انصافا آذرفرد خیلی از علیرضا نژاد سر تر هست و گزینه منتخب مردمی هست
اکبری
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارع نماینده بویراحمد و دنا کی میخوای خودتو نشون بدی نزار حق بویراحمدی ها ضایع بشه.
درود بر آذرفرد
علی یاری
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفرد دارای شخصیتی علمی و تحقیقاتی و اجرایی می باشند. ایشان دارای مدرک دکتری کشاورزی از بهترین دانشگاههای کشور بوده و دانشجوی نمونه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند. نامبرده دارای چندین مقاله ISI در مجلات علمی و تحقیقاتی معتبر دنیا بوده و تجربه بسیار خوبی دارند. امید داریم که هر چه سریعتر این کار انجام شود. ایشان لیاقت و شایستگی این کار را دارند.
بهشتی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم من آذرفرد کارنامه بر جسته تری نسبت به علیرضا نژاد داره و محبوبیت مردمی و پایگاه اجتماعی بالایی در استان داره پس شایستگی این منصب را داره
خسروی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اینکه مشخصه که حق کی هست مدیرکل بشه و همه مردم میدانند و آگاه هستند که آذرفرد گزینه بسیار مناسبتری نسبت به علیرضا نژاد هست ولی چه کنیم که نماینده گچساران نسبت به نماینده بویراحمد و دنا قدرت بیشتری دارد و اگر گزینه تاجگردون بشه واقعا حاج زارع باید بره بمیره
خسروی نژاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا داره حق خوری میشه نماینده بویراحمد کجایی مگه خوابی در بین گزینه فقط آذرفرد دکترا داره و مردم ازش راضین پس داری چکار میکنی که تاجگردون و گوهرگانی هر کاری دلشون میخواد دارن میکنن
تابش
Iran, Islamic Republic of
جهاد باشتی و گچسارانی نه جهاد کشاورزان
بابا جمع کنید تا کی /باید حق بچه های بویراحمد را بخورد
هدایتخواه برگرد کجایی.....
احسانی
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت بویراحمد و دهدشت هم باشتی هم باشتی
نماینده های کهگیلویه و بویراحمد خوابن که جعفر گوهرگانی تکلیف مشخص میکنه
موعظه حسنه
Iran, Islamic Republic of
اذرفرخیلی خط تلفن داره تویکی ازگروههادیدم تمام کامنتهامتعلق به اوبود .البته مثل بادجهت عوض میکنه شغل خوبیه بابادچرخیدن انرژی تولیدمیشه
علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر دکتر گوهرگانی عزیز
با شنیدن پیشرفتهای شما در عرصه های مختلف به خود می بالم غرورم چند صد برابر می شود و مایه افتخار.
دکتر عزیز تبریک صمیمانه منو بخاطر سمت جدید پذیرا باش و از خدای منان برای شما آرزوی سلامتی می کنم.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت مردم
ع ر
Iran, Islamic Republic of
هرسال باید بگویم یاد پارسال بخیر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ککا نوبتی هم باشه ، نوبت بویراحمده
جناب مهندس علیرضانژاد مدیری لایق و شایسته و متعهد و از پرسنل سازمان و آشنا به امورات و با شناخت کامل از استان ،بهترین گزینه می باشند.
کلانتری
Iran, Islamic Republic of
آقای علیرضا نژا فردی محترم اما بیسوا داست
اجمد
Iran, Islamic Republic of
وحید محمدب تبار .
سازمان جهاد کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تا کی باید باشتی و گچسارانی رئیس اداره جهاد کشاورزی باشن، مگه ارث پدرشون هست، خاک بر سر ما که نماینده ای چون زارع را بهش رای دادیم و اگر در بین حق دکتر آذرفرد ضایع شود در دور بعدی با حالی که اصلاحاتی هستم ولی رای به دکتر هداییخواه میدهم
تقوی
Iran, Islamic Republic of
آخی تا قیومت، هدایتخواه کجایی که تاجگردون بویراحمد را داره //، علیرضا نژادی که مستخدمش به زور بهش چای میده آیا می تونه سازمان جهاد کشاورزی را ادار//
حامدی
Iran, Islamic Republic of
آقای تآجگردون روز قیامتت را چکار میکنی که این نیروهای ضعیف دا بکار میگیری
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون این استان به روز سیاه نشانده فرار نخبگان و مدیران سمت های کلیدی استان نتیجه دخالت ها ی تاجگردون هست
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
علیرضا نژاد تو مدیریت شهرستان لنگ میزد و استقلال رای و نظری نداشت. همیشه میگفت برو فرمانداری کسب اجازه کن
خدا شکرت سی مدیرل ما.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
والله گوهرگانی سر سازمان // کرد و هرگز درست نمیشه
همکار
Iran, Islamic Republic of
یکی خیال می کنه گوهرگانی صد رای دارد.
رها
Iran, Islamic Republic of
طعمه اش زود به چنگ آمد و زود ، مگر آن روز که صیاد نبود هرکار که تاج بخواد انجام میده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه آقای مهندس علیرضانژاد هستند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مردیم دیل نباید گول مثال تاجگردون بخورن
اهل فکر
Iran, Islamic Republic of
والا اینجور که میفرمایید استاندار /تشریف دارن که قراره نمایندگاه مدیران کل را انتخاب کنند .جای بسی تعجبه
جوجو
Iran, Islamic Republic of
عامو آذرفرد
رهته سی تهران
رئیس وابویه
و خونیبینش
های هشکله باغی
های هشکله باغی
جوجو
Iran, Islamic Republic of
خدایی چرا الکی اسم برخی افراد را مطرح میکنید؟؟؟!!!
در حالیکه همین پستی هم که در حال حاضر ارند از سرشون هم زیادی هست!!!!!
اذرفرد لیدر هدایتخواه بود در دنا
بعد شد لیدر زارع در دنا!!!!!!!
بعد شد لیدر ولایتی در دنا!!!!!!
وقتی دید روحانیه شد لیدر روحانی در دنا!!!!!!
جالبه لیدر هرکی هم بوده کمترین رای را در حوزه ایشون آورده!!!!!
در روستای خودش صددرصد رای مال رئیسی بوده حالا میخواد نماینده و.زیر جهادکشاورزی در استان بشه!!!۱
جوجو
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد انسان شایسته ای است.
نه تهران رفته
نه التماس کرده
نه دروغ گفته
نه حرف و حدیثی پشت سرش هست
مهمتر اینکه پشتوانه سیاسی هم دارد. و این برای همه استان خوب هست.
جوجو
Iran, Islamic Republic of
آقای آذر در استان هیچکس قبولش نداره
در سطح ملی که اصلا گزینه ای هم نیست!!!
نکنید
به استان ظلم نکنید...
جوجو
Iran, Islamic Republic of
من به نمایندگی از مردم سیسخت از رئیس آینده سازمان جهاد کشاورزی انتظار دارم در اولین قدم جناب آذرفر مدیر شهرستان دنا و سپس جناب فلسفی مدیر مکنابع طبیعی دنا را عزل نمایند...
جوجو
Iran, Islamic Republic of
و البته بایستی در سازمان هم تحول مدیریتی اساسی صورت گیرد و در شهرستانهای دیگر هم ضعف ها مدیریتی مشهود هست...
سازمان نیازمند روحی تازه هست
تفکری نو...
اندیشه ای نو
عزمی نو
با استفادهخ از نیروی جوانی و البته با روش علمی
جوجو
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنانیوز
ممکن هست کامنتهایم برایت تلخ باشد
ولی از شما خواهشمندم نترس از انتشار اندیشه ها
و بگذار نظرات آزادانه گفته و انتشار یابد...
جوجو
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد نگاهش به کشاورزی یک نگاه ملی هست
و اسیر حاشیه های استانی نمیشود.
من به عدالت و دانش و نگرش و صداقت ایشان ایمان دارم.
آب و خاک سازمان
Iran, Islamic Republic of
علیرضا قابل قیاس با آذرفرد نیست، اذرفر دارای مدرک دکتری بوده در حالیکه علیرضا دارای مدرک کارشناسی است و این در حالی است که مدرک تحصیلی علیرضا جهادی بوده است. آذرفر ۱۰ ساله که مدیر جهاد شهرستان دنا بوده و علیرضا سابقه مدیریتی یکساله است. آذرفرد استاد دانشگاه و سابقه ۱۵ سال تدریس در دانشگاه بوده و صاحب تالیف دو جلد کتاب مهم است درصورتیکه علیرضا فاقد این موارد است. در نظر سنجه کبنا و صبح زاگرس آذرفر به اندازه همه گزینه رای آورد و اول شد ولی علیرضا کمترین رای مردمی را آورد و آخر شد. خلاصه از پرسنا سازمان بپرسید و محبوبیت و کاردانی و مدیریت آذرفر قابل مقایسه نیست.
امور مالی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا این همه طرفداری می کنی . اگر وجدان بیدار و عدالتی باشه آذرفرد بهترینه و شایسته است
محسنی
Iran, Islamic Republic of
حداقل اشاره ای به نظر سنجی خودتون بکنید و بگید که آذرفرد از همه بالاتر بود و محبوبتر و با لیاقت تر است
شاهمرادی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من انتخاب شایسه و خوبی است
حامی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاجگردون باید این انتخاب رو انجام بده چون لیاقت و شایستگی زیادی داره
نامدار
Iran, Islamic Republic of
خدایی باید کسی باشه که به فکر مردم و کشاورزان باشه از بین این گزینه ها فقط ایشان به این مورد پایبند هستند
دیل
Iran, Islamic Republic of
نه آقای تاجگردون دیگه این خبرا نیست.دیگه مگه تو خواب ببینی که ۱۱۰۰رآی فقط تو صندوق روستای دیل آوردی(۱۱۰۰رآی فقط دیلی های ساکن روستا)و رای بیش از ۱۵۰۰ دیلی ساکن گچساران.و من مطمئنم که دیگه حتی توی خواب هم نمیبینی.شما خود واقعی ات رو نشان دادی.ان شاآله و به یاری خدا از سال دیگه چنان طوفانی در دیل و دیگر حوزه های بویراحمد گرمسیر بپا خواهیم کرد که همه مکرها و حیله ها را خراب خواهد کرد.آزموده را آزمودن خطاست.
مهربان
Iran, Islamic Republic of
از بین گزینه ای معرفی شده فقط ایشان شایستگی دارند و گرنه بقیه فقط توی شهرستان ها رقاصی می کردند.
تابناک
Iran, Islamic Republic of
همین خوبه؟ خدایی باید آذرفر رو بذارند که روزی با یه نماینده می چرخه و خودش هم معلوم نیست داره چیکار می کنه
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده نداشته باشیم باید تاجگردون برا ما رئیس تعیین کنه
کارشناس ناظر تازه استخدام شده
Iran, Islamic Republic of
پرسنل سازمان جهاد از انتصاب دکتر آذرفر راضی و خوشحال هستند
بیطرف استان ک و ب
Iran, Islamic Republic of
درصورتیکه علیرضانژاد انتخاب بشه سازمان به اضمحلال خواهد رفت و در صورت انتخاب آذرفرد سازمان به پیشرفت و ترقی خواهد رسید
اقلیمی
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط ختم کلام آذرفرد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگر دکتر آذرفر انتخاب نشه زارعی هم برای دور بعد انتخاب نمی شه
نستور
Iran, Islamic Republic of
اگر علبرضا نژاد انتخاب بشه کی من سازمان وش گوش ایگره . سازمان هم بچه باری شده. علیرضا توانایی اداره یک مرکز خ دمات را هم نداره
آرو
Romania
انشااله مهندس علیرضا نژاد با شایستگی
این مدیریت عریض و طویل را اداره خواهد کرد
وحید محمدی تبار هم لیاقت جدال های سیاسی و فرمانداری گچ را دارند
و در امور سیاسی تبحر بیشتر دارند
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس علی رضانزاد انسانی شریف پاکدست توانا و از خانواده مذهبی میباشد وشایسته مدیر کلی میباشد وواقعا انتخاب ایشان به نفع کشاورزان دامداران وزنبوردارا ن وغیره میباشد چون باتوجه به اینکه ایشان مدیری پیگیر ومردمی میباشد انشاااه
دیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون این دلاور مرد تمام نشدنی.فداییت هستیم دکتر جان
جهاد
Iran, Islamic Republic of
آذرفر دکتدای کشاورزی داره گزینه توانمندیست
سازمان
Iran, Islamic Republic of
حق را در نظر بگیرید آذرفر توانمند تر هست
بازنشسته ج
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون افتخارش برای کل استانه ولی حق در نظر بگیر آذرفر شایسته می باشد
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید بهترین را انتخاب کنید دکتر آذرفر حقشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نظرسنجی سایتها هم دکتر آذرفر رای بیشتر آوردحتما کشاورزان راضی بودند
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
کبنا
ککا انگار کامتل نه باب میلتن
په سیچه دیردیر کامنتله ایزنی!!!!!!۱
دیل
Iran, Islamic Republic of
درود به دکتر تاجگردون .و اززحمات فوق العاده ای که اقای گوهرگانی برای استان کشیدند تقدیر میکنیم
ایران ما
Iran, Islamic Republic of
سلام . امروز رسانه هامون و خودمون با آب و تاب می گوئیم سازمان جهاد کشاورزی سهمیه تاجگردون است و آموزش و پرورش همچنین و برق هم سهمیه زارع است و .... آری همه ما داریم به آینده استان و کشورمان لطمه میزنیم و بجای مخالفت و تحمل نکردن آن ، حتی آنرا تبلیغ هم می کنیم . راستی این حق را نمایندگان از کجا آورده اند و تفاوت آنها با خوانین چیست ؟ این خواسته امام بود ؟ مردم انقلابی بود ؟ روشنفکران و آزادیخواهان بود ؟ وای جامعه ما چه فاجعه ای در انتظار خود می بیند . امروز رانت و فساد و رابطه و حمایت از یک کاندیدخاص و سایر شاخص های نادرست -در کل استانهای ایران - مبنای انتخاب مدیرکل است . فردا و فرداها نتیجه آنرا در زلزله ، در محصولات کشاورزی ، در تربیت آموزشی فرزندان ما و در شبکه برق و آب خواهیم دید .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دوستان اگر دقت کنید و همه کامنتها را با دقت بخوانید بطور واضح معلومه که ۲۲،کامنت اول همه کار یکنفره.لطفا اینقدر تابلو بازی در نیارید
جوجو
Iran, Islamic Republic of
جناب آذرفر فرار به جلو را انتخاب کرده اند..
ما از رئیس آینده سازمنا جهادکشاورزی انتظار داریم که آذرفر را از مدیریت دنا عزل نمایند..
آیا ده سال مدیریت تام الاختیار در دنا برای احداث یک سردخانه و یا تعمیر و اصلاح سیستم قطره ای باغات بندان سیسخت کافی نبود؟؟؟؟؟؟
هرچند برای عزل ایشان خیلی دیر هست و هرکاری که دلش خواسته کرده..
ولی لطفا این را بردارید ببرید...
اگر خوب هست حیف است که بقسیه جاهای استان از نعمت وجود ایشون منتفع نگردند!!
یاسوج
Romania
به نظر من که دانشجوی رشته کشاورزی هستم آذفر گزینه مناسبتری هست چرا که ایشان با حوزه اجرایی و پژوهشی از بقیه آگاه تر و مطلع تر می باشه به امید ریاست ایشان
حمید بزرگزاده دیل
Iran, Islamic Republic of
با سلان و احترام
اکثر مطالب متن ساخته ذهن شخص نگارنده میباشد .
مهندس علیرضانژاد قطعا رئیس جهاد کشاورزی استان انتخاب میشود .
حق
Iran, Islamic Republic of
کامت جوجو مه و جوجه هم نظر خواسنه
اصلاحات نفتی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دکتر تاجگردون علیرغم بلوغ سیایی بالایی که دارد درانتصابات تحت تاثیر افراد خاصی قرار می گیرد. حقیقتاً انتخاب مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت گاز بعنوان کسانی که عمری را در رکاب ابن طیف خدمت کرده ایم ناخشنودیم .
حق
Iran, Islamic Republic of
کامنت جوجو برو دانه بخور تا بزرگ بشی بعد بیا قد قد کن جوجه
سازمان
Iran, Islamic Republic of
علیرضا نژاد آدم خوبیه ولی نه برای مدیر سازمان برای مرکز خدمات خوبه
طرفدار حاج زارعی
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا
قطعا گزینه مورد تایید حاج زارعی جناب آقای آذرفر نبوده، و نخواهد بود، ایشان در مدیریت دنا . و نه بر اساس شایستگی
از شما مردم فهیم خواهشمندیم .نماینده مردمی را به.نگیرید
جناب آذرفر فارغ از بحث تخصص، از نظر سیاسی نیز مطلوب اینکار نبودند
همکلاسی قدیمی
Iran, Islamic Republic of
کسی که ادعای دکتری و ISI داره بهتره بره دانشگاه دانشجو پرورش بده چون جهاد سروکارش با کشاورزان زحمتکش و با دستهای پینه بسته و غیره هست .علیرضا نژاد فردی کاملا آشنا با کشاورزی استان هست و هرگز زیر بار تقاضاهای غیر قانونی و پارتی بازی نمی ره.در ضمن در زمینه تخصص خودش در استان هیچکس بهش نمیرسه.احترامی که ایشان برای کشاورزان زحمتکش قائل میشود ستودنی است و اهل دروغ و ریا و پاچه خواری نیست.به نظر بنده شخصیتی اخلاقی نزدیک به مهندس حجتی وزیر جهاد دارد و اگر همواره از دکتر تاجگردون حمایت کرده به دلیل اعتقادی است که به عملکرد و عملگرا بودن ایشان دارد.
دیل
Europe
تبریک به جناب علیرضانژاد واقعا لیاقت مدیرکلی رو دارن
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه آذرفر دکترای کشاورزی و ده سال سابقه مدیریت می باشد شایسته تر است
Iran, Islamic Republic of
حق را درنظربگیرید دکتراذرفرد یک مدیر پاک خوب کارراه انداز هست شایسته چنین پستی را دارد
اردوان ارسته
Iran, Islamic Republic of
حق را درنظربگیرید دکتراذرفرد یک مدیر پاک خوب کارراه انداز هست شایسته چنین پستی را دارد
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفر حقشه توانمند کاردان تخصص و متعهد
اردوان ارسته
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر اذرفرد که شایسته چنین پستی خواهد بود برایش ارزوی موفقیت داریم دکتربرای شهرستان دنا سنگ تمام گذاشت همه ی مردم بویراحمد ازایشان راضی هستند
سازمان جهاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون حق را در نظر بگیر افتخا شما برا کل استانه ولی آذرفر دکترای کشاورزی سابقه ده سال مدیریت می باشد حقشه تو هم فکر کن آبرویه استان در خطره دکتر آذرفرشایسته این پست را دارد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام واقعا آقای اذر فر خیلی بیکار شده که نشسته این همه کامنت گذاشته اخه خیلی تابلو که این همه کامنت فقط بر یه نفر اون هم خیلی گمنام پیشنهاد میکنم زیاد خودتونو خسته نکنید
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شناختی که از مهندس حجتی دارم بنظر نمیرسه غیر از علیرضا نژاد برا ریاست سازمان در نظر گرفته باشه
همكار
Iran, Islamic Republic of
بنظرم نباید به مباحث قومی دامن زد بهترین فرد در بین افراد مطرح مهندس علیرضا نژاد که دارای سوابق علمی و عملی می باشد دوستان دیگر بجای تخریب سعی کنن ایشون همراهی کنن
سازمان
Romania
آذرفر دکترای کشاورزی داره علیرضا نژاد کارشناسه عدالت را رعایت کنید
Urop smal ghacharan
درسته که یاسوج مرکز استانه اما تصمیم نهایی را گچساران میگیره.
دلسوز مردم
Iran, Islamic Republic of
با شناخت کامل از مهندس علیرضانژاد بدون شک بهترین گزینه است تا بحال حتی یک مورد پارتی بازی تو کاراش نداشته اتفاقا تاجگردون به همین دلیل کاملا ازش حمایت میکنه بزارید برا اولین بارم کهشده یه مدیر با عرضه بیاد سر کار.
Iran, Islamic Republic of
خدایش انسانی به پاک دستی و چشم پاکی و کار بلدی علیرضا نژاد در سیستم سازمان جهاد کشاورزی نیست
استخدام جدید
Iran, Islamic Republic of
آخ و بختم .کارشناسه ایخا مدیر کل وابو
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اقایان که بر علیه جناب اقای مهندس علیرضانزاد می نویسند اولا شماها به فکر قیامت نیستید که باید جواب دهید دوما اقای علیرضانزاد به فکر پست وریاست طلب نیست فقط به فکر خدمت به مردم است چون ایشان تا حالا در طول چند سال خدمتش همیشه پاک بوده ودر خانواده بزرگ وبا اصالت زندگی کرده وحق ایشان بالاتراز این است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنتهایی که برای آذر فرد نوشته با هدایت خودش و توسط بستگانش نوشته شده ولی باید بدونن با کامنت نویسی کسی مدیر کل نمیشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
علیرضا نژاد جوانی لایق پاک و شایسته هست و حتما انشالا مدیر کله
تاته کوهمرد
Iran, Islamic Republic of
با وجود مرد بزرگی چون علی علیرضا نژاد هم استانیها از پاکدستی و مدیریت مقتدرانه سازمان جهاد کشاورزی استان مطمئن باشند درود بر پاکی و طهارت افراد پاکدست.
لانه
Iran, Islamic Republic of
جو.کمتری س.
مسلم
Iran, Islamic Republic of
کامنت شهروند زورت نیاد لیاقتش را داره
مسلم
Iran, Islamic Republic of
کامنت هم استانی زورت نیاد بیکاری چرت میڌاری
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1