تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۳۰۱۴۵۶

کار را به کاردان بسپارید / کنایه همرزم شهید طیب به مسوولان کهگیلویه؛ در شعار مانده‌اید / مدیری که توان ندارد، برود / بنیاد «شهید طیب» تشکیل شود

۱
۰
کبنا ؛هم‌اتاقی شهید طیب گفت: کدام قانون نوشته است که روستاها باید فقیر بمانند، ولی شهرها را باید گسترش داد و آسفالت کرد، چرا نباید اول روستاها آسفالت شوند. مگر نه این است که همه مایحتاج کشور (برنج، عدس و...) از روستا تأمین می‌شود.
به گزارش کبنا از دهدشت، دومین روز کنگره مسافری از فلوریدا با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در دهدشت برگزار شد.
در این کنگره امرالله اشتری هم‌اتاقی شهید طیب در فلوریدا با اشاره به فرازی از وصیت‌نامه شهید طیب مبنی بر اینکه «من به‌فرمان رهبر انقلابیم جهت دفاع از میهن اسلامی از آمریکا به ایران آمدم.»، اظهار کرد: از همه خواهش می‌کنم که در کلمه «انقلابی» که در وصیت‌نامه شهید هدایت الله طیب امده است، تأمل‌ کنید، امروز خیلی از مسوولان ما انقلابی نیستند، و متأسفانه دچار روزمرگی شده‌اند.
وی ادامه داد: در روز اول برگزاری کنگره در زادگاه شهید والامقام (موگر) شاهد نامناسب بودن جاده و مسیر گلزار مطهر این شهید دانشجو بودیم که ساخت یک پل، نیمه‌کاره رها شده بود و تنها به نصب چند پایه اکتفا کرده بودند، و متأسفانه پول مفتی را هزینه کرده بودند و رفتند!
امرالله اشتری بابیان اینکه مسئولان برای رسیدگی به مشکلات باید دغدغه داشته باشند، اظهار کرد: مسئول باید مطالبه گر باشد، ما هنوز در شعار مانده‌ایم و میگوییم اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال حال‌آنکه به دلیل عدم شرایط زندگی مناسب، ۴۰۰ خانوار زمین‌های کشاورزی خود را رها کرده و رفته‌اند.
اشتری با بیان اینکه با بهره‌برداری مناسب از رودخانه مارون می‌توان فعالیت‌های اقتصادی از جمله پرورش ماهی و کاشت زیتون را در این مناطق رونق داد، تصریح کرد: اگر شرایط زندگی برای روستاییان مهیا بود، الان ساکنان آن مجبور به مهاجرت و شغل کارگری در سایر شهرها نبودند.
وی ادامه داد: در کدام قانون نوشته است که روستاها باید فقیر بماند، ولی شهرها باید گسترش پیدا کنند، مگر نه این است که مایحتاج کشور (گندم، برنج، عدس و...) از روستاها باید تأمین شوند.
اشتری با بیان اینکه مسئولان باید به میدان عمل بیایند نه اینکه از بیرون نظاره‌گر امورات و مسائل باشند، افزود: وقتی که مسئولان این اقدامی نمی‌کنند، بنیادی به نام بنیاد طیب شکل گیرد تا مشکلات جاده گلزار مطهر شهید طیب برطرف شود.
وی با اشاره به فساد اقتصادی در بعضی از زمان‌ها، اظهار کرد: انقلاب کردیم و شهید داده‌ایم که این فسادهای اقتصادی نباشند، لذا باید کار به کاردان سپرده شود و مسئولانی که توان کار ندارند و یا اشتباه آمده‌اند، باید دنبال کار دیگری بروند.
در پایان اشتری گفت: برگزاری این کنگره‌ها خوب است، ولی آنچه خوب‌تر است این است که به داد مستضعفین و خانواده شهدا برسیم.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
آسودگی ما عدم ماست.
به گزارش کبنا، به مناسبت برگزاری «کنگره مسافری از فلوریدا» گلزار شهدای دهدشت غبارروبی و عطرافشانی شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حق محمد
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم حسینی طلب هر روز گلزار شهدا ست غبار روبی میکند برای چه هست
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1