تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۰۱۱۴۴

سنگ مفت گنجشک مفت؛ حکایت مسوولان در واگذاری بیمارستان بزرگ یاسوج

۳
۰
کبنا ؛۲۸ روز از وعده وزارت راه و شهرسازی برای تحویل بیمارستان ۲۸۴ تخت‌خوابی شهید جلیل یاسوج به دانشگاه علوم پزشکی می‌گذرد ولی هنوز خبری از تحقق این وعده نیست.


 شهریورماه امسال غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین پژمان نیک اقبالی معاون وقت عمرانی استاندار عازم ساختمان وزارت راه و شهرسازی شدند تا بلکه وضعیت بیمارستان بزرگ یاسوج را تعیین تکلیف کنند.
نشست آقای نماینده و مسئولان استانی با معاون وزیر راه و شهرسازی سر موعد مقرر انجام شد ولی مصوبه این نشست یعنی تحویل بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج حداکثر تا پایان آبان ماه همچنان خاک می‌خورد.
بیمارستان بزرگ یاسوج یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی در دست ساخت استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که از دولت گذشته به ارث رسیده ولی این میراث گرانب‌ها در طول سالیان اخیر با وجود نیاز مبرم مردم با فراز و نشیب‌های همراه بوده است.
با یک جست‌وجوی ساده در گوگل از مظلومیت پروژه بیمارستان بزرگ یاسوج پی می‌بریم آنجایی که برخی مسئولان وعده‌های سرخرمن در زمینه افتتاح و بهره‌برداری از آن می‌دهند، وعده‌های که هیچ کدام تاکنون محقق نشده است.
"سنگ مفت گنجشک مفت" بزار سنگ را بندازیم یا به گنجشک می‌خورد یا نمی‌خورد، حکایت چند سال اخیر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وعده‌های غیر عملی در زمینه بهره برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج بوده در حالی که دیگر این روند به جایی دارد نزدیک می‌شود که به داستان چوپان دروغگو برسیم.
زمان تکمیل بیمارستان یاسوج هنوز قطعی نیست
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز زمان قطعی تکمیل بیمارستان شهید جلیل یاسوج مشخص نیست، گفت: به دلیل تغییرات جدید با هدف بهینه سازی تکمیل و تحویل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی به تاخیر افتاد.
علی محمد علیمردانی افزود: کار اجرایی مشکلات خاص خودش را دارد ولی در مجموع امیدوارم تا قبل از سال ۹۷ پروژه بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شود.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت بیمارانی که به دلیل مشکلات موجود عازم استان فارس می‌شوند، ادامه داد: با تمام توان داریم پروژه بیمارستان یاسوج را جلو می‌بریم و هم اکنون ۲۵۰ کارگر در این پروژه فعال بوده و بنا داریم کار خوب تحویل دهیم.
علیمردانی افزود: به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده‌ایم که از هم اکنون به فکر خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهرشاد اکبری
Iran, Islamic Republic of
یادم هست ۶سال پیش اقایه زارع وقتی وعده انتخاباتی میداد میگفت من نماینده بشم ۲ ساله این بیمارستان رو تحویل میدم الان شده ۶ سال فقط میدونم این. میکنه
کا کملا
Iran, Islamic Republic of
بااین شرایط بد اقتصادی خدا وکیلی بیمارستان بزرگ یاسوج که در اسناد ملی و استان و ردیف بودجه ای آن به بزرگ مهر معروف است خیلی خوب دارد اجرا می شود ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
اگر حاج زارعی بزرگ نبود خدا وکیلی این پروزه بیست یال بعد هم تمام نمی شد مطمین باش برو شکر خدا کن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1