تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۳۰۱۰۴۵

محفل انس با قرآن با حضور «حنانه» نابغه قرآنی جهان اسلام در یاسوج / حنانه هم را شگفت زده کرد (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛اختتامیه بیست و دومین جشنواره قران و عترت کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین محفل انس با قرآن در سالن حکیم جرجانی این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه دوشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ملاعلی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از اقشار مختلف مردم اختتامیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین محفل انس با قرآن در سالن حکیم جرجانی این دانشگاه برگزار شد.
اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری باشکوه محفل انس با قرآن، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دانایی اسلام با انس به قران تحقق پیدا می‌کند.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت قرائت قرآن، اظهار داشت: خواندن آیات قرآن بیماری‌های روحی و روانی و آسیب‌های درونی را از انسان‌ها می‌زداید و باعث شکوفایی فضای انسانی و اخلاقی در سطح جامعه و بین انسان‌ها می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: تاکنون زوایای کمی از قرآن را شناخته‌ایم و هر چه علم بیشتر پیشرفت می‌کند، زوایای بیشتری از آن پیدا می‌شود.
ایلامی تصریح کرد: باید با بر گزاری جلسات علمی و پژوهشی و برگزاری محافل اینچنینی و جلسات تفسیر قرآن زوایای مختلف این کتاب الهی بیشتر شناخته و ابعاد معجزه پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) بیشتر برای مردم تبیین و بررسی شوذ.
به گزارش کبنا، حنانه خلفی نابغه قرآنی جهان اسلام در این محفل انس با قرآن حضور داشت و به سووالات حاضرین یکی یکی پاسخ می‌داد به طوریکه همه از جواب‌های او شگفت زده می‎شدند.
همچنین قاری بین‌المللی کشورمان آقای هادی شاکرنژاد در این مراسم حضور داشت و به قرائت قرآن پرداخت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاس
Iran, Islamic Republic of
نماینده ولی فقیه در استان آیت الله ملک حسینی هستند
شاید این آقا نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان هستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1