تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۳۰۱۰۴۲

دیدار مدیرکل بنیاد شهید با آمیر احمد تقوی (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله میر احمد تقوی رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه دیدار و از رهنمودهای این عالم برجسته بهره برد.
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اظهار خرسندی از ملاقات با ایشان و ابراز تشکر از توصیه‌ها و رهنمودهای این عالم برجسته دینی گفت: ما هر چه داریم از راهنمایی و ارشاد زعما و عالمان دینی است لذا امیدوارم با عمل به فرامین و توصیه‌های اخلاقی حضرتعالی در مسیر حق وخدمت به جامعه ایثارگری گام برداریم.
آیت الله میر احمد تقوی ضمن ارائه توصیه‌های ارشادی، بابیان اینکه مسئولین جمهوری اسلامی باید ملجأ و پناهگاه مردم باشند اظهار داشت: مدیران و مسئولین دولتی با نگاه دلسوزانه به آحاد مردم در برقراری عدالت اجتماعی سهیم باشند.
این عالم برجسته افزود: در نظام مقدس اسلامی‌مان مسئولین با ارج نهادن به ارباب‌رجوع، همه را برابر پندارند و در برخورد و پیگیری امور برای آنان تفاوتی قائل نشوند.
وی بابیان اینکه خدا ناظر اعمال و رفتار همه ماست تصریح کرد: هراندازه در صراط و مسیر حق گام برداریم عمل ما پاک‌تر و دقت در کردارمان خالص‌تر خواهد شد.
آیت الله میر احمد تقوی رئیس حوزه‌های علمیه شهرستان کهگیلویه با تقدیر از تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تلاش و اهتمام مدیران و خدمتگزاران کشور قابل‌تقدیر است اما سعی کنید با خدمت به مردم خشنودی حضرت ولی‌عصر (عج) را فراهم کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرزندشهيد
Iran, Islamic Republic of
بجای دیداربااین. که نه.. مجروح هم نیستندسری به مادران فراموش شده ی شهدابزنیداگرقصدخدمت دارید
علی محرابی
Asia/Pacific Region
درود خدا بر سید بزرگوار، محبوب و الگوی شایسته روحانیت ❤
آقای موسوی سلام
آقای میراحمد اطلاع ندارد که جنابعالی بدون هیچ اطلاعی ازوضعیت نیروهای بنیادشهیدگچسارا ن ومشکلات حاد دانشجویان دانشگاه ازاد به محض رسیدن به اداره کل اقدام به برداشتن مسول شاهددانشگاه نمودی ومافرزندان شاهدوایثارگرراییچاره نمودی
جانباز 50/
جناب موسوی
سلام آیااطلاع داری که باوی چه تبعیض هایی انجام میدهدمگربنیادجای مسائل خطی وباندی است
گچساران
United States
سایه ات مستدام ای مرد خدا
ای کاش همه مسئولین فقط بروند و سادگی زندگی این مرد بزرگ رو ببینند تا به واسطه ایشون مردم عادی و زندگیشون رو فراموش نکنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1