تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۳۰۱۰۲۶

«عدل هاشمی‌پور» از چه ناراضی است؟ / حرف «زارع» یا صحبت «تاجگردون»

۶
۰
کبنا ؛

اوج ابراز نارضایتی در همایش ائمه جمعه استان در شهر لنده بود جایی که عدل هاشمی‌پور از بی‌خبری خود از استاندار در یک مدت زمان ۴۰ روزه خبر داد.!


فارس نوشت؛ همین چند روز پیش بود که یکی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه یکی از معاونان استاندار از تفاهم و همدلی هر سه نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

غلام‌محمد زارعی در آیین معارفه سید محمد کاظم نظری به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی از هماهنگی کامل هر سه نماینده استان سخن به میان آورد که این روزها حداقل یکی از این سه نماینده در برخی مواد از جمله در انتصاب‌ها با دو نماینده دیگر استان چندان همدلی و همراهی ندارد.

صحبت از عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی است که از چینش‌های اخیر در استان ناراضی به نظر می‌رسد.

اوج ابراز نارضایتی در همایش ائمه جمعه استان در شهر لنده بود جایی که عدل هاشمی‌پور از بی‌خبری خود از استاندار در یک مدت زمان ۴۰ روزه خبر داد.!

همچنان که می‌دانیم سه معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی انتخاب شده‌‌اند که تقریبا نماینده کهگیلویه بزرگ در چینش آن‌ها نقشی ندارد.

البته هاشمی‌پور همواره به این اصل اشاره داشته که باید تنها خدمت به مردم را در دستور کار قرار داد و از پرداختن به مسائل دیگر خودداری کرد.

 چینش‌های گاها یک طرفه تا به آن جا رسیده که صدای عدل هاشمی‌پور را هم درآورده و وی نسبت به این گونه چینش‌ها اعتراض کرده است.

با همه این تفاسیر اگر قرار است با تقسیم پست‌ها و مدیریت‌ها بین نمایندگان مجلس و همچنین بین آن‌ها و مسؤولان ارشد استانی مشکلی به وجود آید استان در بسیاری از امور از جمله در تکمیل ده‌ها پروژه عمرانی مهم خود باز خواهد ماند.

اما نباید برخی از واقعیات را هم نادیده گرفت که در چینش‌های استانی گاه یک طرفه عمل می‌شد و خواسته تنها یک یا دو نفر برآورده می شود و به خواسته دیگران که حداقل نمایندگی حدود نیمی از مردم استان را بر عهده دارند توجهی نمی‌شود.

اعتقاد بر این است که باید وظایف قوه مقننه و مجریه در استان تفکیک شود در غیر این صورت نباید از حق گذشت و بخش زیادی از مردم استان و خواسته آن‌ها را نادیده گرفت.

چنین رسمی که نمایندگان مجلس برای انتصاب و عزل مدیران تعیین تکلیف کنند بدعتی اشتباه در استان است که سنگ بنای آن از گذشته‌ها نهاده شده و در دل همین کار فرا قانونی گاه تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌هایی وجود دارد که امیدواریم استاندار کنونی راهی برای غلبه بر آن پیدا کند.

تفاسیر گوناگونی در ارتباط با چینش مدیران می‌شود به طوریکه گاهی برخی مدیران از قبل، قول مدیرکل فلان جای را به مسوولان داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چشمه بلقیس
Iran, Islamic Republic of
مظلومیت کهگیلویه بزرگ......
براستی ما چه درسی و چه الگویی از نمایندگان مجلس گرفته ایم؟؟؟
دهدشت
Germany
بهتره.. زارعی و عدل را هم به تاجگردون .
چون دوتاییشون واقعا.
سید
Iran, Islamic Republic of
کارهای .تاجگردون در استان عامل اصلی این اختلافات و نگرانی ها هست نماینده ای .. اکثریت مدیریت علی استان به حوزه خودش اختصاص داده و با خیال راحت در استان به اهداف خود رسیده
عادل منش
Iran, Islamic Republic of
مشکل هم از ضعف هاشمی پور و زارع هست و هم از .تاجگردون.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بر عکس اتفاقا اکثر مدیران بویراحمدی هستن این اواخر مدیر کل کار هم بویراحمدی سد قبلشم علوم پزسکی نیروی زارع شد ولی کهگیلویه چی
باوي
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی پور در قامت وکیل حق داره انتقاد کنه و حق موکلینش رو بخاد این موضوع رو زیادی بزرگش می کنن
قطعا رفتار هاشمی پور درسته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1