تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۳۰۰۹۶۶

همایش حوزه و دانشگاه در یاسوج برگزار شد / از صندلی‌های خالی تا قطع مکرر برق / دست‌های پشت‌پرده و واکنش رئیس دانشگاه فرهنگیان (+تصاویر)

۱۴
۰
کبنا ؛همایش وحدت حوزه و دانشگاه با حضور اساتید دانشگاه‌ها، طلاب و روحانیون و مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان در دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه سه‌شنبه با حضور اساتید دانشگاه‌ها، طلاب و روحانیون و مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان در دانشگاه فرهنگیان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ادامه این همایش حجت‌الاسلام دهسار نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان ضمن خیرمقدم خدمت مهمانان و حاضرین در جلسه، اظهار کرد: تربیت شاگردان مکتبی و اسلامی در دانشگاه‌ها یکی از ضرورت‌های امروز دانشگاه‌های ما است که امیدواریم اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در این راستا گام‌های موثری بردارند.
به گزارش کبنا، در ادامه این همایش «نوروز هاشمی» رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان در بحث استفاده از حضور اساتید طلاب یکی از دانشگاه‌های پیشرو است. و ما نیز انتظار داریم، همانطوری که در دانشگاه فضا برای حضور اساتید طلاب فراهم شده، در حوزه‌ها نیز اساتید دانشگاه‌ها برای تدریس دروس مختلف فراهم شود.
هاشمی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۵ با ارائه بیش از دو هزار مقاله پژوهشی به عنوان دومین دانشگاه برتر کشور شناخته شد.
 
رئیس حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارتش سایبری بسیار ضروری است، گفت: ۴ درصد از بانوان حاضر در فضای مجازی فعالیت فرهنگی دارند.
وی شناخت لایه‌های پنهان فعالیت دشمن در فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: در این فضای مجازی باطل را در جلوه حق ظاهر می‌کنند و به خورد ماها می‌دهند.
این استاد حوزه علیمه خواهران ادامه داد: فعالیت جدی در فضای مجازی توسط نیروهای انقلاب و فرهنگی بسیار ضرورت دارد اگر چه قدم‌های نیز در این رابطه برداشته شده است، اما کافی نیست.
 
به گزارش کبنا، این همایش در سالن آمفی‌تئاتر پردیس شهید ایزدپناه یاسوج دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که بیش از دو سوم صندلی‌ها خالی بود، همچنین برق این سالن به دلیلی معلوم مرتب قطع می‌شد به طوریکه در هر دو دقیقه یک بار برق سالن همایش قطع می‌شد.
 
هنگام سخنرانی رئیس دانشگاه فرهنگیان برق سالن قطع شد که برخی از حاضرین در سالن همایش به شوخی می‌گفتند، دست‌های پشت پرده باعث قطع سالن می‌شود که نوروز هاشمی نیز با لحن شوخی گفت پشت پرده اینهمایش حجت‌الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی است، شاید ایشان عمداً این کار را انجام می‌دهد. حجت‌الاسلام خاضع نیز ادامه داد: دست‌های پشت پرده بیرون از سالن سبب این کار شده‌اند.
به گزارش کبنا، در کابل برق سالن اشکالی به وجود آمده بود.
همجنین بی‌برنامه دستاندرکاران این همایش به وضوح دیده می‌شد به طوریکه در حین سخنرانی، سخنرانان به دلیل دست کاری وسایل صوتی، صحبت سخنران قطع می‌شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اسامی مدعوین رو که غایب بودن، اعلام کنن تا معلوم بشه چه کسانی با این وحدت مخالف هستن.
لنده
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر سهرابی
دوست
Iran, Islamic Republic of
انصافا دانشگاه فرهنگیان زحمت خود را کشید. وقتیکه خود طلبه ها و دانشگاهیان علاقه ندارند مگه میشه به زور آنها را آورد.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
یکی از ضعیف ترین برنامه هایی بود که رفتم و دیدم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مدیریت یک برنامه ۲ ساعته رو نمی توانند انجام بدهند بعد ادعا هم دارند...
آریو
Iran, Islamic Republic of
همینم زیاده
یکی از حضار
Iran, Islamic Republic of
فاجعه بود...
استاد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه علیرغم تلاش های صورت گرفته، این برنامه در شان این روز و مسئله وحدت و همین طور اساتید و طلاب نبود
آگاه
Iran, Islamic Republic of
این برنامه در سطح بسیار پایینی برگزار شد و حتی استاندار و معاونانش و مدیرکل ها هم نیومدن.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم
استاد
اقای یاسوجی حرف ناسنجیده نزن ؛ اجباری در کار نیست!!!!
ث.ح
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت مسئولین محترم دانشگاه و بخصوص نهاد محترم چه وحدت حوزه ودانشگاهی است که به دانشجویان کنار مهمانان عزیز جلسه آش میدهند اما به مهمانان مرغ و ....... می دهند قسم حضرت عباس قبول کنیم یا دم خروس را.
Ali
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان شما که همه جا دنبال صدای مردم هستین چرا نظر و کامنت مردم رو منتشر نمیکنی؟
میخوای اب از اسیاب بیفته بعد که بی ارزش شد تایید کنی؟
ف ع
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب متاسفانه اغلب کارکنان دانشگاه فرهنگیان علاقه شدید به عکس گرفتن دارند و برایشان لذتبخش است ( اقایان دوربینی ) ولی متاسفانه با صرف این همه بودجه عملا خروجی و اثربخشی ندارد . و
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1